Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

Ca sa vada bielele si arborele trebuie sa dea jos baia de ulei + pompa. Ca sa vada partea superioara a pistoanelor si supapele poate sa scoata bujiile si sa introduca un endoscop ca sa vada ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana ce se uita mecanicul la distributie si altele saptamana viitoare, i-am facut o diagnoza.

- a atins 9250rpm!!, pe codul de eroare scrie warranty void :) - cred si eu...

- la 8000rpm senzorul g40 a zis ca nu mai poate si a dat semnal implauzibil;

- la turatia de top, a aparut misfire pe cyl 4;

- ca urmare a misfire-ului, ecu a oprit injectia pe cyl 4;

- la relanti dupa toata faza asta, mi se parea mie ca merge in 3 pistoane, dar nu eram sigur, diagnoza o confirma.

 

Vedem si tehnic/vizual ce stricaciuni exista, saptamana ce vine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@johnvladmoney shift se cheama ce ai facut tu acolo ;)) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am facut reparatia motorului cu kitul de la KS. Am circulat fara probleme si fara consum de ulei, aproximativ 5000 de km. Dupa un drum mai lung, a doua zi, la pornire, motorul avea un mers foarte neregulat, ca si cum ar fi functionat in 3 pistoane. Am dus masina la service-ul unde am facut si reparatia anterioara. Mi s-a spus ca problema e data de culbutori, din cauza neamorsarii corecte a acestora. Am schimbat setul complet de culbutori , tot de la KS. Azi am scos masina din service, ralantiul era perfect, totul functiona, motorul in parametri. Dupa vreo 50 de km, brusc, intreruperi, lipsa de putere, motorul de abia trage, mers neregulat, senzorul de evacuare aprins permanent, uneori clipind intermitent. Ciudat este ca, scos din viteza, motorul merge foarte rotund, ralantiul la turatia corecta, fara trepidatii si se si tureaza, la accelerarea in gol. Problema e in sarcina. Maine sunt iar calare pe cei de la service. Deja mi s-a luat de acest motor. Imi pare rau de masina pentru ca e foarte versatila dar motorul e criminal. Vorba unui forumist ,,e un motor grozav atunci cat merge''. Aveti idee care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi, la cat de pustiu e forumul acesta, imi da senzatia ca sunt ultimul care inca nu si-a vandut masina, revin cu alte detalii, legate de postarea anterioara. Am revenit in service cu problema mersului neregulat al motorului. La sosire, s-a constatat ca furtunul de admisie al aerului catre turbosuflanta, era deconectat. S-a reconectat si a aparut o ameliorare dar nu completa. Pe tester toti parametrii erau in regula, mai putin serii de rateuri pe toti cilindrii si valorile vitezei aerului in turbina. Am decis schimbarea senzorului de aer de pe turbina. Am constatat inca o mica ameliorare. Ulterior am decis si inlocuirea filtrului de combustibil. Cel vechi era intradevar foarte murdar. Motorul si-a revenit in proportie de 90%. Am iesit intr-o tura de proba pe autostrada si totul pare a fi ok, cu mici intreruperi. Peste o anumita viteza nu mai pot urca, motorul se simte gatuit, asta e expresia care imi vine in minte. In gol se tureaza, turbina intra in functiune, se aude, pe tester nu apare nimic anormal, nu mi s-au mai aprins becuri de avertizare pe bord. Pe scurt, motorul are variator nou, bujii noi, culbutori noi, pistoane, segmenti si biele noi, distributie noua, pompa de apa si curea de antrenare noua, filtru de benzina nou, senzor de aer nou. SI totusi, acum nu merge cum trebuie. As schimba si pompa de combustibil din rezervor sau pompa de inalta presiune dar m-am cam saturat sa lucrez orbeste. Cred ca voi incerca si un test la un service specializat Skoda. Daca nici acolo nu reusesc sa aflu cauza...

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tin Tin EA888 ori merge ori il vinzi ;) Cand merge... n-ai motiv sa postezi ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau faci money shift si stii de ce nu merge :))

Apropo, mare grija la schimbatul vitezelor! In cazul meu, de cand am luat masina am observat ca treapta 3 nu intra daca eram in a2a la peste 5000.

Acum am reusit sa bag in viteza, fortand mai tare schimbator si cu stupoare am aflat ca de fapt a3a duce in treapta 1 la turatia asta.

O fi timoneria, oi fi eu nebun, nu stiu. Dar stiu ca am facut aceasta miscare si cu fostele masini de n ori si nu a fost niciodata problema si mereu a intrat relativ usor in treapta superioara pe acceleratie la podea.

Deci daca nu intra, nu fortati, dati o treapta superioara, adica in loc de 3 dati 4.

O sa verific si timoneria, cu toate ca mecanicul zice ca-s eu prost...

 

Ceva similar si rezultatul din interior pe ea888 gen 3 - pe scurt, partea de sus, chiulasa e praf.

Partea buna, blocul motor si ce tot e jos e ok si se poate refolosi.

 

Modificat de johnvlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@johnvlad exact la clipul asta m-am gandit cand am citit “warranty void”

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Despre "noua" generatie -  ea888 evo4, introdusa anul acesta (cred), stie cineva ceva?

Mai are dubla injectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai are dubla injectie, cel putin pe Polo GTI 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A avut cineva probleme cu pompa de înaltă presiune la 1.8 tsi? Mă interesează care au fost simptomele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Stie cineva un garaj, mecanic bun in zona Moldovei care s-ar baga la demontat un 1.8 tsi cu supape indoite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter
On 7/24/2021 at 9:52 AM, Tin Tin said:

Desi, la cat de pustiu e forumul acesta, imi da senzatia ca sunt ultimul care inca nu si-a vandut masina,

Stai la rând, încă mai dețin mașina care a împlinit 11 ani sau 224 K km sau +60 K km de la reparație și merge impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa ceva timp revin cu feedback, poate ii va fi cuiva de ajutor.

 

Initial presupuneam ca supapele sunt indoite, asta inainte sa fie demontat.

Intre timp am gasit un service, l-am demontat si am aflat cu oarecare stupoare ca supapele NU au atins pistoanele. Deloc...

Ce s-a intamplat atunci? Tachetii sunt prinsi de culbutori cu niste sigurante metalice, care din punctul meu de vedere sunt cam fragile.

La turatia respectiva (9250RPM), o siguranta a sarit, tachetul a luat-o la plimbare prin chiulasa, a mai desprins vreo doi tacheti, a lovit (putin) capacul de la epurator, insa cel mai trist este ca a rupt vreo 2 dinti din capatul axului cu came de admisie, dinti care sunt folositi de catre senzorul de ax cu came.

Ochiometric, se pare ca tachetul a atins putin si capatul de sus la 1-2 supape, deci sunt foarte foarte putin indoite.

 

Curios este faptul ca motorul a pornit si asa, cu tachetii lipsa, fara dinti la axul cu came, mergea in 3 pistoane bine mersi.

Avand in vedere ca am facut reparatia la reprezentanta si ca pretul culbutorilor, tachetilor, supapelor, axului cu came de admisie si alte maruntisuri (toate OE ca asa se cumpara la reprezentanta) depasea pretul unei chiulase din dezmembrari, am avut norocul sa gasesc una de pe un motor avariat in partea de jos si am schimbat chiulasa cu tot (au fost de acord sa aduca ei o chiulasa din dezmembrari).

 

Intrebarea mea, dar si a mecanicului este cum de nu s-au lovit supapele de piston (banuiesc ca in momentul in care a zburat tachetul de pe pozitie, nu a mai antrenat supapa si ea a ramas sus, adica pe inchis) si cum de a sarit acea siguranta care prinde tachetul de culbutor.

As zice ca e calitate proasta de constructie (si chiar este), insa pana la urma motorul nu e testat la 9000RPM+ asa ca nu am pretentii asa mari de la el.

 

~2000 euro mai tarziu, motorul este functional, din nou :) 

Modificat de johnvlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@johnvlad 1.8 TSI cam e limitat pe la 6500.... 9250rpm e doar cu aproape 50% mai mult decat zice producatorul. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect de acord, am si zis ca nu ma asteptam sa reziste, cu toate ca sincer as fi preferat sa cedeze ambreiajul sau cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Pana la urma mai sunt probleme cu motoarele 1.8 TSI de 180 CP?; Doresc un raspuns rapid va rog. Vreau sa cumpar o masina cu acest motor. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Leet EA888 rev3 (1.8 180 CP si 2.0 220CP) sunt motoare OK. 

Vezi ca sunt cateva prin sectiunea masina mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

A avut cineva problema cu corpul pompei de apa + termotat pe generatia 3 de motoare?

aveti idee daca termostatul este clasic sau electric?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Multumesc pt raspuns.

Ca idee are termostat clasic, dar si un modul de management al temperaturii.

eu am erorile de mai jos plus ca pierde antigel pe langa corpul termostatului,  asa ca ma asteapta o "distractie" cam scumpa :(

 

 

WhatsApp Image 2021-10-11 at 19.27.20.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut stimabililor,

as vrea sa curat clapeta de admisie la CDBH-ul meu nazdravan, la remontare e nevoie de adaptare cu tester? multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, 

 

Dupa 6 masini diesel personale, a venit momentul sa fac pasul spre benzina. Nu mi-am ales cel mai oportun moment avand in vedere cresterea pretului a carburantilor si se va simti impreuna cu un consum mai crescut destul de dramatic probabil dar avand in vedere ca imi doresc silentiozitatea si rafinamentul oferit de motoarele pe benzina, sunt pornit pe Seat Leon 5F in varianta SC (dar nu obligatoriu), motorul 1.8 TSI 180CP pentru ca nu imi permit versiunea Cupra iar diesel nu stiu daca mai merita. 

Problema este ca nu ma prea pricep la aceste motoare si nu stiu la ce sa ma astept, masina in cauza fiind model 2015 (din cate am inteles, generatia 3 de 1.8) dar are 170.000Km. Eu fac aprox 25.000km pe an (70% oras si 30% in afara) si masina as vrea s-o tin macar 3 ani. 
La ce sa ma astept daca fac pasul ori mai degraba sa merg pe varianta 2.0 TDI 150 cp (ori poate chiar cea de 184) tot 2015+


Din ce m-am documentat pe forum, inteleg ca masina pe care am pus ochii (Leon SC FR 2015 - 1.8 TSI 180CP manual) ar avea avantaj suspensia independenta pe spate si faptul ca nu are filtru de particule de benzina pus dupa 2016, nu are DSG7 care ar fi problematic, in schimb are un motor destul de over engineered daca imi permit sa spun asa care si el ar mentine traditia de mancat ulei, distributie cu probleme s.a.m.d 

Sunt intr-adevar inca valabile aceste probleme si la aceasta generatie? Este cu atat mai periculos avand in vedere km (170mii+) pe care probabil ii voi duce in aprox. 250k in cam 3 ani. Se poate ajunge acolo fara interventii drastice ori sa-mi iau gandul? 

 

Spun asta dupa ce masina actuala (A4 B7 2.0 tdi BPW multitronic) in 3 ani de utilizare, a cerut inlocuirea ori repararea aproape a oricarei piese posibile (poveste foarte lunga, exagerat de scumpa si trista).

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!