Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

Si cei de la Coasta De Est mi-au spus ca in viitor trebuie umblat la pistoane, sunt intr-o dilema totala, ori sa vand masina cum este in acest moment, pentru un upgrade, dar daca as face-o, chiar nu mai mi-ar venii sa o vand, sa o iau de la capat cu alte problemele la o alta masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin858 Quote-ul inutil, cum ai facut mai sus, este pedepsit de Regulament. O sa te rog sa folosesti tag-uri, cum am facut eu aici.

Apoi, acest thread nu este despre achizitia de masini si nici despre ce trebuie sa facem la ele dupa cumparare. O sa va rog sa va rezumati la discutii despre motorul in cauza si atat.

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Detine careva Tiguan cu motor 2,0 TSI DSG 4Mot , 190 CP? Este ok motorul pt aceasta masina, ca performante? Mai sunt probleme la acest motor, ca de exemplu consum de ulei? Masina despre care fac referire este an 2020.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o motorizare noua (de cativa ani) si este foarte ok pentru omul normal care doreste un pic de valente "sportive" de la masina lui. Motorul nu mai are vechile probleme, s-a depasit acea faza de mult timp .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pt raspuns pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Stiti/recomandati un mecanic/service in zona de vest - Timisoara ce ar sti sa faca o diagnostica corecta pe motoare TSI (1.8TSI 180cp)? 

 

Din experienta unui coleg cu 1,4 TSI, la reprezentata nu as vrea sa merg, el a ramas nemultumit de experienta mecanicilor de acolo cu motoarele pe benzina turbo.

- Masina pare ca are mici trepidatii la relanti

- la virare spre stanga aud un scartait electric

- la pornirea de pe loc dupa ce masina a fost oprita la semafor cu start/stop, cutia face urat in viteza 1a (gandeste prea mult pana cupleaza, iar dupa cuplare apare o pauza de aprox 1 secunda pana porneste).

 

Mentionez ca nu am mai avut motor TSI, doar multe tdi-uri deci poate aceste simptome sunt normale.

Cutie dq250 am mai avut si nu am simtit aceste probleme la pornire de pe loc.

 

Multumesc

 

- am verificat in istoric la reprezentanta si bujiile au fost schimbate la ultimul service (aprox 10 mii in urma).. credeam ca poate de acolo vin trepidatiile

- scartaitul electric in curbe apare doar cu pedala de frana apasata...si doar la virare stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Motoarele 2.0TSI de 220cp ( de pe Alltrack B8 ) si cel de 280cp ( Passat B8 /Skoda Superb ) sunt generatia EA888?

S-au rezolvat din problemele primelor generatii ( TFSI 200-211cp-etc )?

Care e diferenta dintre 220 si 280? Adica, e si o diferenta de componente, piese, sau doar soft?

Cum stau ca fiabilitate?

N-am prea gasit foarte multe informatii pe forum despre noile generatii de motoare.

 

Sunt doar in cautare de informatii momentan, pentru ca un pitic imi tot spune sa dau BITDI-ul ( de care sunt f multumit ) si sa trec la o benzinara :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o alegere inspirata de la Biturbo la TSI.vei fi dezamagit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu - mergi pe TSI-ul de 280 daca poti. Nu mai sunt probleme de fiabilitate la niciuna din motorizari.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piticu zice ca parca ar vrea si o garda la sol o idee mai mare, de aia am zis si de Alltrack cu 2.0TSI 220cp... doar ca sunt cam... rare :) 

Oricare din ele va primi cu siguranta un Stage1, si deja ce este peste 250cp, sunt arhisuficienti oricum pentru o utilizare normala ( fara drag, liniute si terbilisme adolescentine :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbim de masini noi, momentan pe Passat Alltrack nu mai vad motorizari pe benzina si nu stiu daca le vor pune la loc. Exista vad pe Passat limuzina.

La Skoda, exista Superb Scout cu motorul de 280 CP. 

Daca te referi la SH, ai si Passat Alltrack si Superb Scout la optiuni. Repet, mergi pe 280CP daca ai posibilitatea, este acelasi motor ca si pe R/Cupra doar cu alt soft. Ai posibilitatea sa il tii stock daca vrei (oferind suficienta putere) sau sa-i faci soft spre 350CP.  Nu zic ca cel de 220 CP nu este bun, este, dar mai mult ca sigur vei dori soft aici (spre 300CP) ca sa ii pui in valoare  toate valentele, 220CP pe o benzinara turbo chiar daca e ceva, pentru cei mai "activi" nu va fi suficient, esti la limita (de jos). Cu soft clar vei fi super incantat.

 

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbim de SH, clar, dar nu vreau sa o dam aici in versus uri ca ne o luam ca o petarda cu amortizor... :D

Ideea e ca pe Alltrack nu am alta varianta decat cel de 220, de aia as fi vrut sa stiu de diferente intre acesta si cel de 280, si eventuale probleme cunoscute... :)

ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77 cauta și citește SSP 645. Motoarele EA888 gen 3/3B au o gramada de schimbări fata de gen 2.

Motorul de 190/200CP (Performance 1) are ciclu Budak si turbo IHI IS20. 

Același tubo este folosit pe motoarele de pana la 250ish CP (performance 2).

Peste 270CP stock turbina este IHI IS38. 

Toate motoarele vin cu pistoane si segmenti de S3. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @zidanne.

Un pic prea tehnice pt mine informatiile din SSP, dar vad ca el se refera la motoarele Audi 190/200/252cp, si nu la cele VW de 220/280 :)

Dar daca zici ca la toate Ea888 gen3 sunt la fel ca interne, diferind doar turbo, atunci e cam clar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77 SSP 645 se refera la EA888 rev3B (adică un 3.5)

Pentru EA888 rev3 initial vezi SSP 606.

Pentru senzații maxime recomand cuplarea la un DQ381-7A

 

EA888 rev3 e construit pe MDB (platforma pentru motoare diesel EA288 - 1.6/2.0 TDI).

Impart același bloc (SSP 820433)

In afara de turbo mai sunt diferențe la VVL (audi valvelift) unele au doar pe admisie altele doar pe evacuare. 

Si unele n-au injecție duala (MPI si FSI) ci doar FSI si cam fac depuneri pe supape.

 

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, poate te ajuta colegii, nu prea sunt familiarizat cu motoarele pe benzina de la VAG :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dragoș Pahonțu eu am evitat Gen 2 cu totul.

In functie de noroc poate merge perfect sau poti avea nevoie de rebuild complet al motorului: sunt sanse mari sa se ovalizeze clindrii (celebrul pana la 2l/1000km consum de ulei este normal), sunt probleme cu segmentii de ungere, cu boltul pistonului, mai pocneste si lantul de distributie, asta, daca inainte nu ai probleme cu variatoarele de came (VVT/VVL). 

Cam toate problemele astea au fost rezolvate la Gen3. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un video despre un Audi A3 cu 1.8 TSI gen 2. De la minutul 25:32 la 40:00 aveti o prezentare detaliata a motorului cu bune si rele:

 

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pana la urma au pus ACT si pe motoarele 2.0tsi? Pe configurator apar cu ACT de cateva luni de zile, dar pe net nu am gasit absolut nicaieri vreo informatie despre motoare 2.0tsi cu ACT, ceea ce e cam suspect :)  Poate ne lamureste cineva care a cumparat in ultimele luni motorul asta, sau poate a vazut la vreun prieten, etc... Si eventual si daca au pastrat dubla injectie MPI+DI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu intrebarea:
Salut! Se prezinta urmatoarea problema: la rece (prima pronire sau pornire cu motorul stat vreo cateva ore bune) intra preincalzirea catalizator, masina smuceste, trepideaza, da misfire (mai rar) si in general face urat. Daca scot mufa MAF, preincalzirea catalizator se face foarte "curat", masina porneste turat, isi face preincalzirea ok, fara trepidatii, fara misfire. Am testat MAF cu vcds, valorile cresc in functie de cum trage aerul, deci MAF-ul citeste valori ok. Ce sfaturi/pareri aveti. Motorul este refacut complet, cu set pistoane, rectificat bloc, etc. Nu consuma ulei. Motor cod CDAA, ea888, gen2. Multumesc!
Va rog un raspuns daca se pricepe cineva. Sa-mi fie iertat double-post-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, mai citind pe ici pe colo câte una câte alta, am găsit asta tradus din rusă! Traducerea nu e corectă dar poate ne ajuta cu acele trepidații la rece! După părerea voastră la ce se referă? Ma refer la ce spune el regulator de sincronizare a supapei

Screenshot_20210213_153829_com.android.chrome.jpg

Modificat de Ursu82_kiki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!