Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

Deci azi am umblat un pic pe la mașină! Am scos bujiile și le-am verificat, mie îmi par ok după 9 ani! Ulei pe la bujii pe acolo nu am văzut, în schimb după cum se vede în poză se pare ca am tipul de întinzător vechi, voi ce ziceți? Și de ce scrie acolo CDA și nu CDAA? 

Am scos furtunul din valva PCV care intra în admisie și avea ceva ulei pe acolo, l-am scos și în mers cu degetul înspre admisie sa nu moara motorul și din valva PCV se vedea cum fumegaie! Deci eu sunt de părere ca un oil catch can ar face treabă, doar ca pe la noi prin țară nu am găsit nimic, doar pe aliexpres sau undeva în Grecia și ebay! 

Am o cameră de tip endoscop dar nu merge cu telefonul meu cu android 10,ca as fi vrut sa o bag un pic în capul pistonului sa vad câte depuneri sunt pe acolo! La ăștia care fac decarbonizare v-ați gândit? Ar avea efect? 

Screenshot_20200820_183530.jpg  Screenshot_20200820_183448_com.android.gallery3d.jpg  Screenshot_20200820_183442_com.android.gallery3d.jpg  Screenshot_20200820_183309.jpg  Screenshot_20200820_183402_com.android.gallery3d.jpg  Screenshot_20200820_183420_com.android.gallery3d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, Ursu82_kiki a scris:

La ăștia care fac decarbonizare v-ați gândit? Ar avea efect?

Efect? doar placebo. Mai sanatos pentru motor ar fi sa pierzi pe jos 150 ron decat sa ii dai la decarbonizare.

Pune un ulei bun, benzina de 100 si mergi cu ea in diferite moduri, economic, sportiv. Fii atent daca tremura la relanti sau in sarcina si mai ales daca sunt ceva zgomote dubioase la pornirea la rece. Si verifica constant nivelul de ulei sa vezi daca il consuma sau nu. 

în urmă cu 2 ore, Ursu82_kiki a scris:

Am scos bujiile și le-am verificat, mie îmi par ok după 9 ani!

De curiozitate, daca ai tot ai scos bujiile, de ce nu le-ai si inlocuit? Le ajung 9 ani si 80.000km daca zici ca sunt cele originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le-am înlocuit pentru ca nu aveam altele, eu le-am scos sa le verific! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu care era intervalul specificat in manual, parca 60 de mii de kilometri. Corectati-ma daca gresesc. Cert e ca motorul s-ar simti mult mai bine cu bujii noi, nu astepta pana cand incepe sa-ti dea rateuri si sa-ti consume mult ca reper pentru schimbarea bujiilor. Asta daca tii la masina :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, am sa le schimb cât de curând! Momentan mi-am comandat uleiul asta, o fi bun? 

Mi-am dat comanda și de colectorul de ma jos de pa aliexpress undeva la 40 de lei! 

 

Screenshot_20200821_101619_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20200821_101731_com.alibaba.aliexpresshd.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... De ce sa dai 260 lei pe 5 litri de ulei cand il iei cu 150/160 lei si iti raman bani de bujii? Schimba bujiile, de urgenta, au nr de km 60.000km sau nr de timp (4/5 ani).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Gen3 intervalul de timp oficial este de 4 ani de ex.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai care îl recomanzi tu la 150-160,ca eu am zis ca nu-s ok! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit aici cu ceva pagini inurma despre niște vibrații sau trepidații la mașină la prima pornire și la relanti! De vreo 2 zile urmăresc și eu comportamentul mașinii și pot spune ca le am și la prima pornire dar și la relanti, turometrul nu oscilează dar ele se simt, în schimb nu am înțeles de la ce sunt. Ce poate fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Pai care îl recomanzi tu la 150-160,ca eu am zis ca nu-s ok! "

Nu esti pe topicul potrivit pt cerut pareri despre uleiuri. Citeste cat mai mult, documenteaza-te si ia singur decizia. Nu e bine sa te iei dupa opinia unuia sau a altuia.

Schimba bujiile; cand le-ai verificat trebuia sa le comanzi repede si sa le schimbi daca tot ai facut munca... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt comandate sunt pe drum ajung luni, am luat tot NGK văzând ca cele originale sunt VW NGK! Nu-mi este greu și nu-s străin din a meșteri câte ceva la mașină, de aceea ma gândesc serios sa dau admisia jos și sa vad ce este acolo! Tot nelămurit sunt de acele trepidații, de la ce ar fi. O sa schimb bujiile și sa vad dacă mai persistă 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garniturile de la galerie se schimba daca desfaci. Iti trebuie niste scule (perie rotativa moale pt bormasina de mana cu acumulator) o solutie pentru indepartat calamina si rabdare.

Ai tutoriale pe youtube cum se desface, ce se curata.

 

Exista spray GDI spray cu care dai in admisie in timp ce motorul merge si este cald, dupa care faci un drum extern si mergi mai turat. Curata o parte din crusta dar este mai mult de suprafata/ineficient si preventiv. O curatare manuala, mecanica+ chimica este mult mai eficienta. Atentie la inchis supapele 2 cate 2, sa nu cada ceva in capul pistonului.

 

Pentru distributie, exista iar tutorial, sa verifici cat de iesit este pisstonul de la intinzatorul hidraulic. Daca a ajuns la capat de cursa, trebuie schimbat. Lantul se alungeste si el, dar intinzatorul este gandit prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am văzut ceva tutoriale despre curățare, îmi trebuie doar sa planific o perioada în care pot face asta. 

Spray GDI Valve Cleanear nu am găsit la noi decât Liqui Moly, as fi vrut totuși CRC. 

Si pentru distribuție nu am găsit nimic, nici un video nimic, dacă poți sa ma ajuți! 

Asta e ce am comandat momentan! 

Screenshot_20200823_140008_com.android.chrome.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu esti strain nu esti strain, dar..te pricepi cu adevarat, esti mecanic?  Ca daca doar "nu esti strain", eu as zice sa duci masina la un mecanic care a mai facut astfel de investigatii si se pricepe ! 

Pe langa datul jos al admisiei si inspectarea vizuala (si aici...poate diferi ce vezi tu si ce vede un mecanic) - depuneri (care pot sa fie prezente si sa nu fie neaparat cauza problemelor tale - pentru ca este clar ca ceva va fi acolo, ca doar n-ai motorul nou nout) sau alte nebunii - , mai pot fi si alte lucruri: injectoare (poate trebuie inspectate/curatate/schimbate), poate trebuie facuta diagnoza computerizata, poate trebuie desfacut si mai mut in partea superioara pentru a inspecta mai mult. Pe partea de distributie de exemplu, inspectia "vizuala" nu este chiar atat de usoara.

Daca chiar te pricepi si poti face toate aceste lucruri singur - tot respectul ! - da-i bataie si tine-ne la curent. Altfel, eu as merge la un mecanic. Da, schimbare de bujii, bobine si alte mici chitibusuri poate face aproape oricine. Pentru chestii mai in amanunt, nu cred ca doar un DiY de pe Net este neaparat suficient..

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis ca nu sunt străin, deoarece am mai umblat la mașini, din plăcere, de nevoie etc! Am schimbat și o distribuție la "bordură" la un Vectra C acum vreo 7 ani, în fine am mai multe la activ, doar ca am devenit mai.... comod(lenos) 

Am văzut un filmuleț despre schimbatul unei distribuții la un golf de 2.0, pff mama, ce de piese de schimbat, o grămadă de bani, și ce uzura pe la ele, și era și cu intinzatorul model nou, și tot era uzat! Clar trebuie sa umblu acolo(nu eu) dar prin Galați nu știu pe nimeni care sa umble pe la TSI-uri sa și știe ce face! Ma gândesc la reprezentată, dar ma gândesc și la costuri! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la un băiat care se pricepe la softuri, teste etc și mi-am făcut update de soft de la 8286 parca la 9007! Nu știu exact ce e îmbunătățit și nici dacă e ultimul ieșit, dar mașina merge bine! Parca, zic eu un pic trepidațiile s-au potolit la relanti, nu sunt sigur încă ai testez! 

Am văzut un filmuleț cu unul care face o distribuție la un 2.0tsi,aproape la fel ca 1.8tsi și am văzut ca a măsurat pe vcds o valoare în engine==>adv. measure==>093 phase position

Din ce am înțeles eu ar fi intinzatorul sau ceva care arata cât s-a alungit lanțul, dar nu prea am înțeles cât trebuie sa fie, zice ceva de 5 sau mai puțin! 

Când aveți timp poate măsurați și la voi sa comparam un pic valorile, la mine a ieșit - 0,88 în video e - 4,38! Sunt curios cât are unul care are toată distribuția abia schimbată! 

Va las și link-ul cu video, arata de pe la minutul 1 faza cu testul! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ursu82_kiki pe cand aveam Skoda aveam -2,9 pana la - 3,5. Masina a avut la vanzare anul trecut 120 de mii de km. Nu i-am schimbat distributia dar m-am uitat la intinzator prin gaure de vizitare si parea in regula.
https://vwforum.ro/topic/128805-generatia-ea888-18-tsi-20-tsi/?do=findComment&comment=2944191

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi am stat cu mașina mai mult la relanti si obișnuit cu acele trepidații ușoare, azi am avut și unele trepidații destul de puternice, moment în care și consumul a crescut de la 0.8 la 1.0 pe ora! Uneori îmi stătea și la 0.6 dar rar! Turometrul nu s-a modificat! Aceste lucruri nu ma fac sa gândesc decât ca e o problemă de amestec! Adică el pierde aer ceva și compensează cu benzină! Când sunt trepidațiile mici nu se modifica consumul dar când apar cele mari se modifică! 

Cei mai experimentați ce părere au sau cum ar putea sa explice acest fenomen? 

La ceilalți de pe acest topic, la voi cum este? Voi aveți aceste trepidații? Citind pe net am aflat ca mulți au aceste trepidații și le au de la 0km lucru care i-a făcut sa creada ca sunt normale, dar eu refuz sa cred asta! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei nu știu cât consumă deocamdată, abia am cumpărat-o si abia i-am făcut schimbul și nici nu știu sigur dacă am completat suficient încă! O testez! M-am gândit sa fac un test de compresie dar eu am cheie din aia care se baga înăuntru nu care învârt de ea și nu știu dacă e același lucru, adică doar sa apăs pe ea sa învârtă și pe urma sa mai apăs odată sa se oprească, nu știu cum funcționează! Mașina are totuși 84.500 reali, nu prea vreau sa cred ca sunt probleme de compresie, dar am de gând să-l fac dar sa aflu cum sa nu greșesc ceva! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu demult pateam asa la prima generatie de TFSI 2.0 si era de la un injector. Exact asa facea, si ajungea la 0.6l/h pt ca mergea cu 3 injectoare, in loc de 0.8 cu 4 injectoare. Plus missfire pe cilindrul respectiv ( Nr. 4 in cazul meu ) . Dupa ce am schimbat injectoarele, am scapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când am pus tester ul nu am văzut niciun missfire, dar poate fi ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!