Jump to content

Martor EPC


dante
 Share

Recommended Posts

Marius18MRSMMR

Salut ! am un golf 5 1.9 TDI , de cand  cu ploile astea intr`o seara am vazut de la geam  ca s`au aprins  stopurile pe frana. ptr ca ploua  foarte tare  nu aveam ce sa fac, am  fost afara si  i`am scos borna ca sa se stinga. A 2-a zi  am pus  borna  si am observat ca tot asa , nu se mai sting deloc  becurile de la frana nici cu motor oprit nici pornit, merg  tot  timpul. martorul  EPC clipeste   in bord mereu , asa ca  i`am  facut o scanare si mi`a dat urmatoarea eroare:

 

 

 16955 - Brake Switch (F) 

            P0571 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.46 V
                    Bin. Bits: 11000101
                    Torque: 0.0 Nm
                    Bin. Bits:  0 01  0
 
am crezut ca  este  de la swich`ul de frana , dar l`am schimbat si pe  acela si   degeaba, tot aprinse sunt. Eroarea se sterge dar reapare.  Am fost la service si acum m`a sunat sa imi spuna  ca este de pe la ECU . cand  a plouat am gasit multa   apa jos la picioare la  sofer. se poate sa se fi ars ceva pe la ECU in urma   unui scurtcircuit de la apa?  in afara de problema  cu  frana ca  raman becurile  aprinse masina merge normal.
Link to comment
Share on other sites

cand scoti mufa de la switch, se sting lampile ?

Link to comment
Share on other sites

Se poate sa nu fi fost montat switch-ul corect, are in el un mecanism de blocare la montare (cand se rosteste) care influenteaza functionarea.

Link to comment
Share on other sites

LAg5, cand scoti mufa de la switch, stopurile raman aprinse, din ce-mi aduc eu aminte.

 

Asa a fost la masina lui JAF.

Link to comment
Share on other sites

.... la Jaf era o problema cu alarma conectata, modificari, etc... parca.

 

nu am verificat ce se intampla, dar la urmatorul care il desfac ii scot mufa si revind cu feedback

Link to comment
Share on other sites

LA JAF un fir  de la switchul de frana era in aer, taiat.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut. Am un Golf 4 din 2001, 1,4 16v AXP. Astazi s-a aprins martorul ESP si am vazut ca becurile de la frana ramaneau aprinse chiar cu cheia scoasa din contact. Am cumparat Switch-ul de la pedala de frana (cred ca asa ii spune, magazinul il avea pe stoc), l-am inlocuit(se desface ,inlocuieste foarte usor). Problema rezolvata. Sper ca v-am fost de folos.

Edited by tud0r
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut am o problema care tot persista si nu ii dau de cap ,si nici mecanicul .am urmatoarea eroare 17566 manifold pressure sensor g71, care se manifesta prin aparitia chekinului si martorului epc .si asta se intampla cel mai des dimineata cand plec si nu stau sa se incalzeasca bine motorul ,dar astazi am curatat egr,clapeta acceleratie si senzorul map,am facut adaptarea cu vag doar la egr si a trebuit sa plec,si doamne cum mergea masina, tractor mic copil pe langa ea ,tremura ca o piftie ,dar ciudat e ca ca si murea motorul si nu puteam accelera ,si am observat ca pana nu se stingea din bord epc nu puteam pleca,am ajuns acasa am mai facut adaptarea o data si a ramas batut in cuie turometru .dar am plecat dupa vreo 3 ore cu masina si tot asa am zis sa incerc sa plec repede sa vad daca mai apare ceva ,si a aparut aceiasi martori epc+chekin aprinsi si motor balbait si oprit la semafor care pornea si nu puteam accelera decat dupa ce se stingea epc .cu frica de moarte am mers prin oras si sa mai oprit de 2 ori,care cand sa oprit a 2 oara nu avem nici macar avari adica nu mergeau nici avariile si nici semnalele ,dupa vreo 4 incercari de plecat de pe loc brusc mergeau si avariile si semnalizatoarele ,acum am ajuns acasa si am refacut adaptarile la egr si clapeta,mam uitat siu dupa posibilele erori ce le aveam dar nu era nici una ,de fapt era una cu imobilizatorul dar aia imi mai apare din cand in cand adica cand plec imi scrie imobilizator si scot cheia si incerc din nou si pornesc motorul dar asta o data la 30 de porniri .acum ,a mai patit cineva asa ceva ? de ce nu raman stocate erorile ? si va rog ajutati-ma va rog cu un mecanic la care sa merg si sa stie ce sa faca .masina este un golf 4 1.6 16v cod motor azd 

Link to comment
Share on other sites

Aer fals! Ori pe la servofrana (furtun sau servo) ori pe la N80 (nu inchide sau furtun).

Link to comment
Share on other sites

Supapa canistra carbon, ea trebuie sa blocheze aerul daca sufli in ea.

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu o problema la masina din semnatura, mi se aprindea in bord EPC, la inceput cand si cand dar dupa doua zile statea aprins tot timpul.

1. verificat becuri pe spate, inlocuit un bec ars pe pozitie, dar EPC a ramas in continuare aprins;

2. am apasat frana de cateva ori sa vad daca contactul de la pedala de frana functioneaza (becurile se aprind si se sting cand trebuie), totul OK;

3. in lipsa de idei am mers la service Kia Motors din Iasi si am facut o diagnoza din care a reiesit ca contactul de la pedala de frana este DEFECT.

4. au inlocuit baietii contactul de la pedala de frana, au sters erorile si acuma totul merge perfect.

 

Explicatia: Contactul de la pedala de frana are doi "senzori" iar la mine s-a dus cel care trimite semnal catre ECU, cel care trimitea semnal catre becurile de frana functiona OK.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Va salut! am si eu o intrebare , inca nu am mai avut ocazia sa vad martori bord aprinsi la o masina ca ce-a din semnatura , asa ca va intreb . . .  este normal sa imi ramana in bord aprinsi cei doi martori galbeni in timpul contactului pus? Cand pornesc motorul dispar. http://postimg.org/image/r1uzb44qx/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, fiind la drum, mi s-a aprins intermitent EPC si motorul nu mai mergea rotund, Am gasit urmatorile erori:

Address 01: Engine        Labels: 03C-906-056-BAG.lbl
   Part No SW: 03C 906 056 DC    HW: Hardware No 
   Component: MED9.5.10       G00 7955  
   Revision: --H08---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 67DD5D1756980F26359-8032

4 Faults Found:
000406 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) 
               P0196 - 004 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 10200 /min
                    Load: 100.0 %
                    Speed: 255.0 km/h
                    Temperature: 215.0°C

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
               P0300 - 001 -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 25180 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.12.01
                    Time: 15:09:36

             Freeze Frame:
                    RPM: 2120 /min
                    Load: 38.0 %
                    Speed: 57.0 km/h
                    Temperature: 87.0°C

000769 - Cylinder 1 
               P0301 - 001 - Misfire Detected - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 25180 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.12.01
                    Time: 15:09:36

             Freeze Frame:
                    RPM: 2120 /min
                    Load: 38.0 %
                    Speed: 57.0 km/h
                    Temperature: 87.0°C

000772 - Cylinder 4 
               P0304 - 001 - Misfire Detected - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 25294 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.12.05
                    Time: 10:24:29

             Freeze Frame:
                    RPM: 3280 /min
                    Load: 91.7 %
                    Speed: 35.0 km/h
                    Temperature: 42.0°C

Readiness: 0000 0000
Am schimbat bujiile dar apare in continuare. Ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

Schimmba bobina de inductie. asta deoarece ai misfire si pe 1 si pe 4.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc. Fiecare bujie are bobina ei si urma sa le schimb cu 2 si 4 dar incercam sa aflu si o alta cauza posibila.

Link to comment
Share on other sites

schimba bobinele intre ele si vezi daca se muta si misfire - daca da, atunci schimba bobinele.

Link to comment
Share on other sites

S-a rezolvat cu bobine noi.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare. Am o problema cu martorul EPC aprins in bord la masina din semnatura.

Eroare : 16955 - Cruise control/brake switch a circuit malfunction - Permanent - 

Masina nu are cruise control iar stopurile pe frana merg fara probleme.

Ce am incercat pana acum : 

-am schimbat 3 senzori (cu toti senzorii aceeasi eroare)

-am verificat mufa de la senzor, refacut lipituri la mufa

-am verificat cablaj pana la stopuri

-am schimbat becurile pe stopuri

-am verificat toate sigurantele

-discuri si placute schimbate acum 1000km(aveam eroarea de inainte sa le schimb)

Eroare apare in mers si nu cand apas frana. Apare total aleatoriu.

Masina nu are cruise control dar pe diagnoza ma lasa sa ma conectez la modul si sa il activez/deactivez.

Ceva pareri cu ce as mai putea incerca?

 

Mersi

Link to comment
Share on other sites

Verifica daca ai alimentre pe 2 din cele 4 fire de la mufa switchului de frana.

Link to comment
Share on other sites

Am alimentare pe mufa de la switch.

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

in ambii pini ? daca da, atunci trebuie verificat cablajul pana in ECU.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat si pare totul ok. Curent este in senzor ca am masurat si mi se aprind stopurile fara probleme. Alte idei?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept