Jump to content

Martor EPC


dante
 Share

Postare recomandată

Aerofan

nu imi dau seama care este acea garnitura

am deschis capota si m-am uitat, este cumva garnitura din cauciuc lunga sub parbriz care se da jos cand schimbi filtru de polen, ala care sta in plasticul de sub parbriz?

sau mai trebuie sa dau si plasticul jos?

eu am vazut niste mufe cum ma uit la motor in partea din stanga(pe partea pasagerului) sub acea garnitura, despre acelea zici tu?...o sa pun si o poza

nu are nimic daca desfac mufele alea....nu se reseteaza ceva...sa imi dea alte erori...ca ma gadesc ca ii iau curentu la ECU si poate se socheaza!

eu cred ca nu ar fi de la acea garnitura(aia la care m-am uitat eu pare buna).....ieri nu a plouat....nu s-a aprins si cand am pornit incalzirea in oglinzi s-a aprins dupa 5 min

o sa mai testez si azi sa vad ce se intampla...o sa pornesc toti consumatorii!

daca mi s-a aprin ECU si ulterior s-a stins si ma duc la scanare imi mai apare ce

eroare a avut sau trebuie sa fac scanarea cand e aprins?

bafta

Modificat de 90G_O_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ajungi la ECU trebuie sa dai jos plasticul ala de sub parbriz ce se intinde pe toata lungimea parbrizului. Nu se va aprinde nimic pentru ca scoti borna de la baterie inainte de a deconecta ECU. poti sa faci si o scanare sa vezi codul de eroare preferabil cu ECP-ul aprins. Daca se stinge de la sine e posibil sa se stearga eroarea si de aia sa nu se mai aprinda.

In cel mai rau caz se poate sa ai mufele murdare de la rezistenta din oglinzi. Fa cum vrei tu insa eu inainte as desface mufa de la ECU sa curat si apoi m-as duce la scanare sa vad ce eroare-mi da in caz ca mai continua. In poza e locatia ECU si plasticul care trebuie sa-l dai jos. Poza nu e facuta de mine e gasita pe net :)

LE: Acum mi-am mai adus aminte ca EPC se mai aprinde si daca switchul de la pedala de frana nu mai merge. iti merg becurile de frana? Daca da sa vezi daca-ti merge frana si cand e aprins EPC-ul nu numai cand e stins. Daca mai i-mi aduc aminte de ceva posibile probleme pentru care se aprinde EPC te anunt :)

The latest edit: citez "EPC light on. This can happen even if any of the sensor (There are a lot to name!) is malfunctioning due to dust or water drops. "

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc aerofan

o sa vad cand desfac plasticul ala

referitor la stopuri imi merg ...nu am verificat cand e EPC-ul aprins

azi nu s-a mai aprins ....chiar cu incalzirea de la oglinzi nu s=a aprins

se poate sa fie de la mufa aia cum zici tu, sa faca condens ...sa intre umezeala acolo

o sa ma uit

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fii sanatos. Numai sa ne spui dupa ce rezolvi ce a fost ca sa avem documentat aici sa stie si restul :( :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai jos plasticul care acopera ECU ai grija sa nu-l rupi sau sa ciobesti parbrizul :santa:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Referitor la EPC-ul aprins. De Rev am fost la munte si am prins vreme ``calduta`` , cam -23.Dimineata cand sa ma duc sa pornesc masina , nimic.Am avut ceva probleme cu bateria si inainte si m-am gandit sa-i dau curent.I-am dat curent , a pornit cam greu si a ramas aprins EPC-ul.Surpriza cand am vrut sa o accelerez si nu reactiona in nici un fel la calcarea pedalei de acceleratie.

Am lasat motorul mergand pana a ajuns temp la 90 de grade.L-am oprit si cand sa-l pornesc...fara curent.M-am enervat si am lasat-o la soare vreo 3-4 ore pe urma m-am dus i-am dat iarasi curent , a pornit usor si s-a stins si martorul EPC.

Oare care sa fi fost problema..sa nu-i fi convenit temperaturile noastre ridicate?

Modificat de Miky_xXx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o problema asemanatoare. Azi am schimbat bateria cu una identica. Cea veche (6 ani) n-a mai vrut dupa ce am sta vreo doua zile cu masina in parcare fara sa o pronesc. Revenind, am schimbat bateria , invarte elctromotorul...deci vrea...da sa porneasca si moare. Raman aprinsi martorii de epc si emisie gaze. Am inteles de la cineva ca de acel epc tine si imobilizatorul motorului...si faptul ca masina n-a avut curent nu mai recuoaste cheile (tip briceag). si sa incerc sa le stetez din nou. As incerca in prima instanta asta...dar nu stiu cum....Ma puteti ajuta? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi imobilizatorul activ atunci pe bord ti-ar clipi martorul de imobilizator activ ( imaginea unei masini cu o cheie pe partea din spate :( ).

Cu imobilizatorul activ motorul ar porni fara probleme dar dupa aproximativ 1-2 secunde s-ar opri singur.

Martorii de EPC si Check Engine dispar de pe bord abea dupa ce s-a pornit motorul. Doar cu contactul pus acesti martori vor ramane afisati chiar daca restul martorilor s-au stins deja.

Din cate am inteles din postul tau masina doar "da sa porneasca" dar nu porneste.

Parerea mea e ca problema nu este din cauza imobilizatorului si ca cheile nu necesita readaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ce ar putea sa fie....ea intr-adevar incearca sa porneasca...se scutura si...dead

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu stiu care ar putea fii cauza :huh: . Poate ne ajuta un coleg de pe forum care se pricepe.

Eu as face o scanare cu un tester si as verifica aprinderea, alimentarea si sigurantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza, incearca o adaptare a clapetei; este recomandata si in cazul schimbarii bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat. Am inteles de la mecanic faptul ca din cauza bateriei foarte slabe s-a inecat...mai exact s-au udat bujiile. Tractat, in 2 metri a luat-o. Multumesc oricum pt sprijin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa postez si eu o problema asemanatoare cu cele postate deja.Problema mea se prezinta ca asa:cand pornesc masina 'la rece',martor esp aprins, merg pana se incalzeste putin motorul si dupa ce se incalzeste parca se impusca motorul si nu se mai accelereaza,stau cu pedala de acceleratie la maxim si masina ramane la relanti.Opresc si observ ca la relantiu masina vibreaza cam tare si la relantiu ramane la 1100-1200 (nu cum ar trebui 800-900).Am testat-o cu vag-com si nu ma lasa sa accesez motorul in program.Ce are si ce trebuie sa ii fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data poate e necesara o curatare a clapetei + o adaptare a acesteia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dj_shade102, ca sa poti sa accesezi modul 01 - Engine, incearca sa modifici din setarile de la VagCom, Baud Rate pe 9600 in loc de 0. S-ar putea ca in acest mod sa poti accesa modulul de Engine dar nu vor mai fi accesibile celelalte module.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi s-a aprins EPC pe bord :mellow:

Am sters eroarea si a reaparut (imi zicea ceva de brake switch care e vreo 40 de ron)

Ca rezultat dupa ce mi s-a aprins EPC, am constatat ca stopul de pe eleron in timpul mersului lumineaza incontinuu dar cu o intensitate redusa. Cand apas pedala de frana lumineaza normal. La fel am constat ca am ars si becul de ceata din stop (nu l-am folosit decat de vreo 3 ori in 4 ani). Nu stiu daca are vreo legatura acest bec dar il inlocuiesc cand ajung acasa si mai sterg odata eroarea; daca reapare ma duc sa-i cumpar un switch pt pedala de frana :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa va spun..sunt cam afon cu motoarele..daca imi spui exact care clapeta, o voi curata.MS mult

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult.sa speram ca problema va dispare

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat clapeta la un mecanic si tot la fel face.

De bagat in service nu vreau sa o bag ca costa foarte mult si nu sunt prea multumit de serviciile reprezentantei skoda din localitate.

Am pus-o si pe vag si tot nu ma lasa sa accesez engine chiar daca pun acolo 9600

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o diagnoza cu alt Vag-Com.

Problemele legate de functionare/nefunctionare a Vag-Com-ului, se discuta in alte topic-uri....de ex. AICI sau, foloseste SEARCH pentru a gasi mai multe discutii.

LE: Pentru cereri/oferte diagnoze, ai ACEST TOPIC .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a dat azi dimineata un 'mecanic' cu parerea:Motor sarit de pe punct.

Sa exclud aceasta posibilitate as dori sa va intreb daca e motorul sarit de pe punct,masina mai pleaca de pe loc,sau nu?Ca a mea pleaca dar greu si turata

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca "pleaca" dar, chiar nu gasesti pe cineva cu un Vag-Com? Mergi mai de graba dupa urechea mecanicului...chiar daca, ar putea avea dreptate?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu Cipos de la noi pe forum, el e din Piatra. Intreaba-l cand mai vine in zona si el te poate ajuta cu o scanare si o parere cat de cat avizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi de forum, am si eu urmatoarea problema cu masiina.

Dupa ce pornesc motorul raman aprinsi 2 martori cel de EPC si cel de ESP. Relantiul sta unde va la 1000 de ture,dar motorul se aude la un interval de 2-3 secunde ca si cum s-ar opri. Nu pot trece cu masina de 2000 de ture. Ideea este ca a 2a zi dupa acest incident am pornit masina, am lasat motorul sa se incalzeasca si apoi am plecat usor cu ea. Dupa cateva sute de metrii am accelerat usor si si-a dat drumul si martorii s-au stins. Pentru ca mergea m-am decis sa ma duc la service la Ploiesti.

Am fost cu masina la service la PEX Ploiesti. Acolo a fost pus testerul si din ce am apucat eu sa vad a dat o singura eroare...ceva cu ECM Module, voltaj scazut, ceva de acest gen....nu am apucat sa vad foarte bine. Cei de la service mi-au scos capacul de la motor, au dat cu un spray de contacte, nu stiu ce a mai strans pe-acolo si cam atat.

Masina a mers 2 zile si aseara problema a reaparut. Eram in oras si pana acasa s-a mai aprins un martor cel de deasupra celui de ESP, daca nu ma insel cel ce se ocupa de sistemul de control al evacuarii gazelor de esapament.

Intrebarea este: stie cineva ce poate fi ? Un injector, o bujie, sonda lambda, un contact imperfect, clapeta de acceleratie....am auzit toate aceste variante. Daca s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema va rog mult sa imi raspundeti.

Multumesc mult.

Modificat de BZ79DNL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!