Jump to content

Martor EPC


dante
 Share

Recommended Posts

Normal ca "pleaca" dar, chiar nu gasesti pe cineva cu un Vag-Com? Mergi mai de graba dupa urechea mecanicului...chiar daca, ar putea avea dreptate?!

Noutate in cazul meu!!

Azi dimineata fratele meu mi-a spus ca a luat o bordura cu spatele ce a cauzat fisurarea tzevii de esapament.A fost la cineva sa-l ajute cu o solutie rapida si i-au pus ei un coliersi nustiu mai ce ca motorul sa nu se mai auda asa tare.Problemele mele pot fi toate plecate de la aceasta tzeava?Si daca da,o schimb,problemele pot dispare sau raman?

Fratele meu mi-a spus ca cam acum 2 luni de zile a avut aceasta probleme si ca sa nu aud eu a 'carpito' cum se zice in termeni nespecialisti.

Link to comment
Share on other sites

In ce loc a fost sparta/carpita evacuarea? Daca a fost inaintea sondelor, este posibil ca aceasta sa fie cauza, daca fisura/spartura a reaparut.

Link to comment
Share on other sites

dupa cum am mai spus,nu prea le am eu cu motoarele...

Dar dupa ce m-am uitat mai bine ruptura este inainte de catalizator exact la cotul care face legatura intre motor si sistemul de evacuare al gazelor.

Edited by xxnelu
Link to comment
Share on other sites

Dragi colegi de forum, am si eu urmatoarea problema cu masiina.

Dupa ce pornesc motorul raman aprinsi 2 martori cel de EPC si cel de ESP. Relantiul sta unde va la 1000 de ture,dar motorul se aude la un interval de 2-3 secunde ca si cum s-ar opri. Nu pot trece cu masina de 2000 de ture. Ideea este ca a 2a zi dupa acest incident am pornit masina, am lasat motorul sa se incalzeasca si apoi am plecat usor cu ea. Dupa cateva sute de metrii am accelerat usor si si-a dat drumul si martorii s-au stins. Pentru ca mergea m-am decis sa ma duc la service la Ploiesti.

Am fost cu masina la service la PEX Ploiesti. Acolo a fost pus testerul si din ce am apucat eu sa vad a dat o singura eroare...ceva cu ECM Module, voltaj scazut, ceva de acest gen....nu am apucat sa vad foarte bine. Cei de la service mi-au scos capacul de la motor, au dat cu un spray de contacte, nu stiu ce a mai strans pe-acolo si cam atat.

Masina a mers 2 zile si aseara problema a reaparut. Eram in oras si pana acasa s-a mai aprins un martor cel de deasupra celui de ESP, daca nu ma insel cel ce se ocupa de sistemul de control al evacuarii gazelor de esapament.

Intrebarea este: stie cineva ce poate fi ? Un injector, o bujie, sonda lambda, un contact imperfect, clapeta de acceleratie....am auzit toate aceste variante. Daca s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema va rog mult sa imi raspundeti.

Multumesc mult.

Trebuie sa o scanam si noi sa vedem eroarea exacta. In Bucuresti te pot ajuta cu scanatul eu.

Link to comment
Share on other sites

Am fost la service si am facut revizia de 30.000 km.

In afara de asta a fost data jos clapeta de la acceleratie si curatata. Dupa readaptare, rescanare erorile au disparut.

Deocamdata masina merge bine.

Multumesc mult, daca mai am nevoie stiu la cine apelez.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut

Am avut si io aprins martorul EPC aprins dupa ce porneam motorul ......si dupa ce am citit pe forum care ar fi motivele am descoperit ca aveam un bec ars la stopul pe frana (pe forum gasisem ca se aprinde martorul daca se ard ambele becuri..) dar iata ca s-a aprins si daca s-a ars doar un bec.

I-am sters azi eroarea si sper sa nu mai apara

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salutare. am martorul EPC aprins, iar cel de emisie gaze s-a aprins si el la urmatoarea pornire. nu am observat nicio diferenta de sunet al motorului dupa ce s-au aprins cele doua iar alimentarea a fost facuta numai cu omv carrera 100 in ultimii 6000 km.

astazi am fost la un service pentru o scanare. mi s-au gasit doua erori. acestea sunt:

1384 cruise control switch (E45) implausible signal

1537 internal control module memory check sum error

upper limit exceeded

acestea doua mi-a spus nenea mecanic sa le notez.

cu privire la cruise control, ma asteptam sa dea o eroare, deoarece acesta se activeaza doar cand vrea. la urmatoarea revizie (care este aproape) intentionam sa ma ocup si de el.

cealalta eroare (respectiv a 2-a) a spus mecanicul ca ar fi putin mai grava. mai mult nu mi-a mai zis.

problema nu e rezolvata inca. acolo nu au avut ce sa-mi faca mai mult si mi-au dat doar un nr de tel pe care o sa incerc din nou sa sun luni.

acum intreb.. ce reprezinta eroarea a 2-a? cam cat de grav este? ce e de facut? va multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Despre erori discutam AICI :Driver: .

bun.. dar acum ce fac? dau copy/paste la post?

:)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Zilele astea am avut si eu ceva probleme cu martorul EPC.Am facut o mica iesire din TM pana in Cluj si inapoi.La iesire din Arad spre TM dupa ce am trecut calea ferata mi s-a aprins brusc EPC si dupa ce am ajuns acasa am constatat ca nu imi mai merge stopul de frana de pe partea dreapta.Am inlocuit becul cu unul nou si tot degeaba.

EPC mi s-a stins singur dupa ce am oprit motorul(am tras putin pe dreapta...in drum spre Tm :vaidecapulmeu: ) si apoi mi-am continuat drumul.

masina... din semnatura.

Polo Variant 1.4MPI 44KW motor AUD fabricatie decembrie 2001

Link to comment
Share on other sites

am un polo 1.4 an 2001, sunt incepatoare si mie mi s a aprins martorul epc, am intrebat pe unul altul si mi a spus sa turez mai tare la schimbarea vitezelor .asa am facut si s a stins. sper sa fie numai asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sal

am o skoda fabia 2001 1.4 mpi cu o problema care ma streseaza deja de ceva timp

Cu 2 luni in urma intr-o dimineata dupa ce nu am mai pornit masina de 2 zile am dat la cheie masina a pornit dupa care in secunda urmatoare a inceput sa bipuie si sa palpaie becul de la pompa de ulei de pe bord dupa care motorul s-a oprit

Am repornit masina si totul a decurs normal dar dupa 200 de metri s-a aprins martorul EPC

Am mai circulat cu ea asa 2 luni facand cam 5000 km dupa ce m-am dus cu ea la diferiti mecanici cara nu au putut sa se conecteze la calculatorul motorului dandu-le eroare de conectare

Zilele trecute am fost la alt mecanic si omul chiar s-a chinuit sa reusesca sa se conecteze la calculator dar nu a putut decat sa se concteze pe rand la celelate calculatoare mai putin cel de la motor cand punea si firul de la calculatorul de motor intra in scurt si nu se mai putea conecta la nimic

Concluzia mecanicului a fost calculator defect motor

Tin sa mentionez ca pe seara dupa ce am venit de la mecanic mi s-a aprins si martorul de check engine adica robinetul de la bord

Edited by robert500
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

care mai aveti EPC aprins verificati si swich-ul de la pedala de frana...eu am avut EPC aprins si nu i-am dat de cap nici cum pana am observat ca de fapt mie nu-mi mergeau stopurile spate cand calcam frana. Am scos swich-ul respectiv de sub pedala de frana, l-am inlocuit si am scapat de EPC aprins.

La fel si la un amic tot cu un Golf IV.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Mi-a spart unu bara pe spate la golfete, am fost in service sa-mi puna alta si de atunci imi apare mereu marotul EPC.

Ma gandesc ca ar fi un contact imperfect dar nu-mi dau seama are ar fi si cum sa fac sa-l gasesc. Poate imi zice cineva cum sa fac. Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Golf IV, 1,4. Ieri mi s-a aprins in mers EPC si dupa stationare 20 min s-a stins. Saptamana trecuta am scos mashina din service dupa 2 saptamani de check-up, schimbat distributie si senzor de ulei. Am dus masina in service deoarece doresc sa plec in concediu si vroiam sa ma asigur ca ma tine cei 2000 de km pe care vreau sa-i fac. Ieri, cu o zi inaintea plecarii s-a aprins EPC-ul. Am amanat plecarea cu 1 zi si astept sa fac o diagnoza sa vad care-i treaba. Ieri am mai circulat vreo... 50 km cu mashina si nu s-a mai aprins.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Incercati sa verificati si functionarea stopurilor pe frana(posibil sa fie swich-ul pedala frana) se schimba imediat se afla chiar deasupra pedalei de frana.. Verificati totusi si sigurantele. Daca motorul merge ok nu va faceti probleme.. E pacat sa va stricati vacanta de la o asemenea porcarie.

Concediu placut!

Cu stima,

Costel.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

sal !!!

sal! am ramas fara curent la baterie!!! apoi sa vaprins in bord epc si check engine, care ar fi cauzele?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut. Ma poate ajuta si pe mine cu o diagnoza vag? Mergeam azi usor prin oras cu al meu 9n3 polo...si cand deodata s-a aprins martorul epc...dupa 5 min cand am oprit-o, am lasat-o putin i-am pus contactul si tot aparea EPC , insa cand am pornit motorul acesta s-a stins, apreciez.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Am un a4 2.0 fsi 2003 si cand ma duc la un drum lung dupa aprox 100 km mi se aprinde EPC si imi moare motorul in mers. Oricat dau la cheie nu porneste .O las 5 min si porneste.Ma du 10 km si iar se opreste.Si tot asa. In oras nu am nici o problema.La scanare apare de fiecare data EGR,care este defect si astupat de mine, si in rest alte erori care nu se repeta de fiecare data.Imi doresc sa se strice odata de tot sa pot vedea ce bai are.In rest masina merge f. bine si consuma normal

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
petrisorionut86

Salut si mie mi s-a aprins martorul acesta EPC de la un polo 1.4 16V 75 de cai in acesta iarna acum o saptamana, la mine am probelame cu bateria, am constatat ca casetofonul manca curent aiurea, l-am scos dupa bune si frumoase, Toata iarna masina mi-a pornit la sfert de cheie, intro zi dupa ce a pornit s-a aprins martorul EPC (electronic pedal control). Am oprit motorul l-am pornit la loc si surpriza nu a mai aparut deloc. Din ce m-am documentat pe net am constat ca acel martor se aprinde daca ai bateria consumata sau multi consumatori si nu face fata electric. Este posibil ca senzorul de la pedala de frana sa faca figuri si sa va instiinteze de asta, La mine se aprind toate stopurile si becurile de la masina, interior si exterior asa ca de la BECURI NU E. apropo ce lagatura are EPC electronic PEDAL controll cu becurile ??? Incercati sa mai postati si altii si dupa ce ati remediat nu doar atunci cand apare. LA mine asta a fost intr-un singur an in care nu am bagat decat benzina in masina, trebuie sa fac revizia completa care ma costa...3000 de lei dar dupa asta 5 ani nu mai bag o mie de lei in ea. (bielete antiruliu, racorduri frana, distributia, discuri si placute cu senzor x4, revizia ulei, polen,benzina,aer, si inca cateva, a si parbrizul 325 de lei montaj + produs. Asta daca intereseaza pe cineva cat costa intretinerea unui POLO 1.4 16 V 75 cai cu 161000 Km la bord reali. Zici ca e noua... :D Drive safe...

Edited by petrisorionut86
Link to comment
Share on other sites

Inainte de toate, fa o diagnoza sa vedem din ce cauza s-a aprins EPC, care nicidecum nu inseamna ce ai spus tu.

Link to comment
Share on other sites

petrisorionut86

Salut AlBundi, ai dreptate trebuie sa fac o diagnoza sa aflu sigur, dar asta o voi face cand incep sa fac reviiziile...

 

Link to comment
Share on other sites

petrisorionut86

Sper sa fie clar pentru toata lumea: 

EPC on a Volkswagen is Electronic Pedal Control.

The light comes on EPC when there is a problem with the accelerator pedal control.

The mass air meter, accelerator pedal, throttle body, wiring from the accelerator pedal to the throttle body, wiring at the mass air meter, and the brake switch.

 

Apropo la mine s-a aprins putin asta iarna cand patinam efectiv si nu mai aveam prea multa benzina in rezervor, eram pe rosu de mult si am fortat un pic sa ies de undeva, asta e tot, dupa ce am stins motorul si am repornit masina nu a mai aparut acel martor acolo, de altfel nici pana sa raman fara benzina nu a aparut. Deobicei am mereu jumatate de rezervor plin, dar din cauza unor probleme financiare recente am ramas fara si buburuza a simtit asta. :D 

Edited by petrisorionut86
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
petrisorionut86

Da ionel poza ta chiar e de no comment, mie mi s-a aprins dupa ce am patinat putin acest EPC in gol pe gheata dar la mine din cauza bateriei descarcate cred ca a facut asa altfel nu-mi explic deoarece doar ce plecasem de pe loc si atunci masina functiona normal.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept