Jump to content

Martor EPC


dante

Recommended Posts

Va salut,

Dupa o sezationala reparatie, respectiv inlocurea parasocului spate, lucrare efectuata de altfel impecabil, astazi, cand am ridicat masina m-sm trezit cu martorul EPC aprins.

Nu am remarcat nici o anomalie in functionarea motorului.

Ce sa fie oare?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 282
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    28

  • F l o r i n

    19

  • dante

    10

  • xxnelu

    8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Azi dimineata dupa ce am plecat de acasa, am observat ca si dupa ce motorul era cald, consumul instantaneu pe loc, era de 1.2 l/h si relantiul statea pe la 1100-1200rpm, ceea ce se intampla doar cand

posteaza eroarea asa cum apare pe trester. Scoate mufa de la egr si vezi daca merge rotund.

Da. Nu, nu cred ca este o problema comuna. Poti sa verifici ce ai mentionat. Daca problema este identica cu cea prezentata in videoclip, in service vor inlocui clapeta de acceleratie. P

Posted Images

Bec(uri) frana ars(e) sau contacte imperfecte ?? Check that out !

A, era sa uit, capacul de la rezervor sa fie bine insurubat si/sau valva de recirculare a vaporilor de benzina.

Oricare ar fi buba, sigur ai si un DTC storat.

Link to post
Share on other sites

am editat postul meu anterior !

Daca ai drum prin Iancului te "scanez" eu instant si vedem exact ce DTC ai. Era vorba despre contactele de la luminile de frana.

Link to post
Share on other sites

Daca problema s-a rezolvat si eroarea nu mai exista dupa cateva cicluri on-off CEL-ul se va stinge de la sine, oricum o scanare nu-ti strica.

Link to post
Share on other sites

nodnad; EPD= Electronic Power Control

Andi, totul este Ok, MULTAM MULT, iar masina merge mai bine.

Pare mai elastica la turatii joase.

Link to post
Share on other sites

Exista un singur DTC storat: 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal 35-00 - -, cod de eroare sters si EPC stins.

Verificat functionarea swich-urilor F si F47 si totul era OK.

Link to post
Share on other sites

off topic:

Sau mai e varianta. Sunt eu foarte fericit ca problema a fost rezolvata si din cauza asta mi se pare ca masina merge mai bine.

Link to post
Share on other sites
nodnad; EPD= Electronic Power Control

Andi, totul este Ok, MULTAM MULT, iar masina merge mai bine.

Pare mai elastica la turatii joase.

domnu' Andi ... ce-ati mai facut in afara de chestia cu Brake Switch ... de zice omu ca merge mai bine? :censur:

astept si eu cu nerabdare momentul urmatoarei intalniri ... poate reusesc sa ajung si eu in sfarsit ... si "sa fiu si eu scanat" ... ca poate oi avea si eu probleme pe care nici macar nu le banui.

Link to post
Share on other sites

Sunt anumite versiuni de software pe diferite ECU-uri care reduc usor cantitatea de benzina injectata in cazul brake switch-ului defect cu scopul de a preintampina anumite evenimente rutiere.

Link to post
Share on other sites

Ahaaa ... interesant. Am si eu o nelamurire legata de asta ... dar n-am zis-o pana acuma ... ca mi s-a parut cam aberanta. Am vaga impresie ca atunci cand incep o franare ... in primele fractiuni de secunda masina accelereaza un pic. E posibil sau e doar un nazarire de-a mea?

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

:D

Salut,

E simplu : are in mers un soc, se aprinde martorul EPC si turatia se limiteaza la 3000 rotatii/min oricit apesi acceleratia.Daca ma opresc si pornesc din nou motorul e OK, dar eroarea ramine inregistrat pina la urmatoarele porniri ale motorului, cind se reseteaza.

La VAGCOM eroarea este : G28 speed sensor - implausible signal.

Am citit pe ceva forumuri din Anglia ca e o problema cunoscuta a motorului.

La mine apare aproape in fiecare zi o data.

Ce parere aveti ?

Mersi

Edited by george d.
Link to post
Share on other sites

Am comandat si schimbat senzorul. Fara efect.

Mersi oricum pentru idee.

Link to post
Share on other sites

Da acelasi cod. Fire verificate.

O lamurire daca poti sa imi dai te rog : acest speed sensor unde este montat pe masina ? E posibil ca un motor 1.0 MPI sa aiba doi "speed sensors" montati in locuri diferite ?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept