Jump to content

Martor EPC


dante
 Share

Postare recomandată

pe un golf 4 1.4 martor epc aprins... masina merge perfect ca inainte iar pe scanare nu apare nimic... daca scot borna si o pun inapoi dispare martorul dar reapare dupa 3 4 minute de circulat.

Becurile si soclurile spate sunt okey.

Sa fie pedala de acceleratie? masina e din 2004

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU apare nimic pe nici un modul ?

Sau doar pe engine nu apare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai martorul aprins, trebuie sa ai eroare stocata.

 

daca vrei parerea noastra, trebuie sa postezi erorile, asa cum apar ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut vad ca nu s-a mai postat de ceva vreme pe acest topic dar incerc , poate imi raspunde cineva.Astazi am schimbat treptele cam pe la 5-6 mii de ture, respectiv treapta 1,2,3,4. ca dupa asta mi s-a aprins EPC in bord dar nu am semnalat nici o modificare la mers...Care sa fie problema? Am turat-o prea rau, dar nu prea cred, doar de aia are 7000 de ture in bord....A, si in VCDS nu apare nimic...WTF?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut, nu apare nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia uita te si la corectiile pe injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fi mai explicit te rog romytaxy.Pasii de urmat daca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze Florin, acum am vazut ca al tau e benzina(verificarea se face la TDI).

Poti sa verifici starea becurilor/swichiului de frana/lampa de stop de sus/pedala de acceleratie .

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nimic romytaxy. Am verificat nu e nimic nici la pedala nici la becuri nimic . Ma gandesc ca poate a avut ECU o eroare atunci nu a putut citii cat de repede am apasat pe acceleratie stiind ca acceleratia este electronica ... o sa ma iincerc sa schimb tot pe la 5000 sa vad daca face tot asa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EPC inseamna ca o functie a motorului are o eroare de functionare, lucru semnalat electronic.

De aceia ar trebui sa ai o eroare stocata(tu spui ca nu ai)si asta e interesant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nu am nimic stocat, doar o eroare de la ABS  dar nu are nici o treaba , aia o am de ceva vreme... S-a aprins si dupa ce am ajuns acasa am oprit/pornit motorul a disparut dar nu stiu de ce a aparut ... Ceva tot a fost!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se/s a mai intamplat ca la o acceleratie brusca sonda lambda sa nu "aiba timp" sa citeasca fluxul de gaze si atunci...posibil sa ti fi aprins EPC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nu am nimic stocat, doar o eroare de la ABS  dar nu are nici o treaba , aia o am de ceva vreme... S-a aprins si dupa ce am ajuns acasa am oprit/pornit motorul a disparut dar nu stiu de ce a aparut ... Ceva tot a fost!

Crezi tu ca eroarea de la ABS nu poate aprinde EPC?

te inseli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romytaxy , daca e cum zici tu inseamna ca nu ar fi o problema , am postat si pe topicul de sonde lambda dar nu mi-a raspuns nimeni, am o sonda care sta numai la -4 nu isi modifica valoarea .Uite aici si linkul daca vrei sa arunci o privire.

http://vwforum.auto-bild.ro/topic/17421-sonda-lambda/page-76

 

Al Bundy se poate sa fie si ca tine dar nu vad de ce s-ar aprinde EPC din cauza ABS-ului daca nici nu a intrat in functie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza unei erori la esp sau chiar si invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ESP este dezactivat de tot asa am luat-o a fost scos si butonul si inlocuit cu unul fals ... si 2 senzori de ESP nu merg, acceleratie laterala si yaw rate sensor ceva d egenu... in fine... Sper sa nu se mai aprinda EPC :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Motor 1.4 TSI.

Bujii schimbate la cca 94000 km - nov 2014.

 

Dupa scimbare urmatoarele simptome:

 

De 2 ori la scurt tim dupa pornire, deplasare cca 500 m, stop la semafor , clipire "Emissions garage" - motorasul galben urmat de "Solid yellow Emissions..." si EPC plus mesr tremurat - parca in 3 cilindri. Contact off/on , becurile galbene dispar. De asemea aceeasi manifestare cu motor cald, dupa cca 15 km parcursi. Off/on din no, si din nou OK.

 

Scanarea cu VAG arata:

 

 

Address 01: Engine (CAX) Labels: 03C-906-016-CAX.clb
Part No SW: 03C 906 016 AK HW: 03C 906 016 C
Component: MED17.5.5 5295
Revision: LCH02--- Serial number:
Coding: 0000072
Shop #: WSC 31414 790 00001
VCID: 68DF5E2B5B86005E3C3-803D

5 Faults Found:
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 000 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 24
Reset counter: 255
Mileage: 96562 km
Time Indication: 0
Date: 2055.14.00
Time: 08:01:56

Freeze Frame:
RPM: 707 /min
Load: 26.7 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 42.0?C
Temperature: 9.0?C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.970 V

000769 - Cylinder 1
P0301 - 000 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 24
Reset counter: 255
Mileage: 96562 km
Time Indication: 0
Date: 2055.14.00
Time: 08:02:21

Freeze Frame:
RPM: 1942 /min
Load: 55.3 %
Speed: 29.0 km/h
Temperature: 43.0?C
Temperature: 10.0?C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.970 V

000771 - Cylinder 3
P0303 - 000 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 96416 km
Time Indication: 0
Date: 2054.14.29
Time: 12:48:04

Freeze Frame:
RPM: 656 /min
Load: 19.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 81.0?C
Temperature: 31.0?C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 14.097 V

008584 - Bank 1; System too Rich at Idle
P2188 - 000 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 96631 km
Time Indication: 0
Date: 2055.14.01
Time: 09:11:26

Freeze Frame:
RPM: 707 /min
Load: 18.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 90.0?C
Temperature: 37.0?C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.843 V

004874 - Cylinder Disabling
P130A - 000 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 96478 km
Time Indication: 0
Date: 2054.14.30
Time: 18:53:13

Freeze Frame:
RPM: 722 /min
Load: 29.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 33.0?C
Temperature: 16.0?C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.970 V

Readiness: 0000 0000

 

 

 

 

 

Avand si un zgomot la motor - care s-a dovedit a fi de la cele 2 role - am mers astazi in service. Scanarea cu VAS a  ararta misfire cilindrul 1 - > 2 teste compresie, ambele proaste pentru cilindrul 1 in sensul ca pe 2-4 era in jur de 11-12 iar pe cilindrul 1 5-6 .

 

Urmeaza, maine, sa  se desfaca chiulasa pentru o diagnoza completa.

 

 

Pareri, experiente similare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare! Am avut si eu "aprins" martorul EPC in bord si mesajul ENGINE WORKSHOP pe ecranul comp.de bord,si asta dupa ce am completat cu ulei,in motor si am uitat sa bun busonul pe pozitia inchis,mergand asa aproximativ 50-100 m,dupa care am oprit, ptr.ca procesorul meu realizase ceea ce facusem  :tuktuk:  :lol: . Dupa ce am pus busonul corect si am pornit mi s-a aprins din nou si am mers asa aproape 2 km,pana acasa unde am parcat... am oprit si am pornit din nou motorul,fara sa ma deplasez cu masina si,surpriza , s-au stins si martorul EPC si nici mesajul nu imi mai aparea in bord... Sper sa nu imi mai apara...  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BobocBogdanCatalin

Salut! Am si eu o problema la golful meu! In mers (Cam de 6 7 ori pe zi ) mi se aprinde epc si asr in bord si imi taie pedala de acceleratie! daca iau contactul si pornesc masina dispar si o perioada de timp nu imi mai apare! Am pus masina pe tester si  imi da eroarea 17796 -Control module, internal malfunction, - Intermittent. Tin sa mentionez ca este vorba de un golf 4 din 2001 1.4 16V AXP si ca masina are bateria aproape moarta. Poate afecta bateria? Va multumesc si astept sfaturi! 

Modificat de BobocBogdanCatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu baterie buna, fa o readaptare a clapetei si vezi daca dispare problema/eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BobocBogdanCatalin

Dar este posibil ca problema sa fie de la bateria care este pe duca? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BobocBogdanCatalin

Dar iti taia acceleratia atunci cand ti se aprindeau?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata foarte bine clapeta de acceleratie si fa-i o adaptare.

Nu fa adaptarea cu clapeta murdara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!