Jump to content

'17 Superb Style 2.0 TSI 220 DSG


75NOR

Postare recomandată

@cristi511, @RzzV: da, da, folosesc SD cardul, clasa 10, de cand cu S2-ul si e foarte facil sa pui muzica pe el.

Dar...unii dintre noi au apucat sa-si faca ceva colectii de CD-uri originale de-a lungul timpului, unde "grele lanturi de platina, atarna la gatul unor mari....artisti internationali" :P

O sa mi le procur separat si asta e, le pun pe SD card.

@bubu182: da are si subwoofer si un difuzor central. Ca sistem este peste fostul SoundSystem de pe S2, care la randul lui era peste Dynaudio din Tiguan1 FL. Ala e singurul Dynaudio pe care l-am testat. La toate cele 3 sisteme am folosit aceeasi piesa, de pe acelasi SD Card, trasa la 320kbs.

O sa incerc sa vad daca acest Bolero din S3 stie Flac-uri. In cazul asta o sa fie un up-grade de calitate audio

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Superbă Superba! Sa va plimbați mulți km frumoși împreuna, merită! :Driver:

Link către comentariu

Wow... foarte foarte tare si faza cu flac-uri... eu sunt mai audiofil de felul meu.. mi-am pus ulterior dynaudio pe masina .. si eram curios ce si cum se intampla la acest Superb.

Tind sa cred ca poate fi sub... sau la nivel cu Bose.. peste ele fiind Bang olufsen .. care costa de minim 5 ori mai mult.. ca si optiune :))

Singurele minusuri pe care le gasesc momentan la superb din tot ce citesc si vad.. sunt farurile (trebuia led clar, sau un xenon dumnezeiesc, nu farurile astea prost reglate ) si ceasurile care arata aproape ca primele ceasuri de skoda octavia 1.. chiar se putea umbla putin acolo sa fie si o optiune mai misto .. dar trebuia VAG sa mentina cumva VW-ul cu ceva diferit fata de restul.. :/ 

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Farurile sunt perfecte.Chiar au xenon dumnezeiesc, aveau deja de la S2. Doar ca prost reglate - asta nu e vina lor. Sper sa o rezolv azi si revin cu info.

Link către comentariu

Si cu multe poze la interior. :) sa vedem detaliile care ti se par importante. Succes cu reglajul farurilor.

Link către comentariu

Putin off topic: Xenon-ul adaptiv este peste LED simplu. Nu tot ce e nou e wow si cel mai bun. Nu vorbim de LED adaptiv sau laser, night vision.

E bine doar cu un card SD, trebuie sa se auda motorul intai. Adevarata muzica se asculta live, interpretata de 2.0TSI :))

Link către comentariu
8 hours ago, bubu182 said:

Singurele minusuri pe care le gasesc momentan la superb din tot ce citesc si vad.. sunt farurile (trebuia led clar, sau un xenon dumnezeiesc, nu farurile astea prost reglate ) si ceasurile care arata aproape ca primele ceasuri de skoda octavia 1.. chiar se putea umbla putin acolo sa fie si o optiune mai misto .. dar trebuia VAG sa mentina cumva VW-ul cu ceva diferit fata de restul.. :/ 

No offence, e mai mult un poke, imi permit sa-ti spun asta sperand ca nu te vei supara :) : Esti constient ca e usor superficial si gratuit sa etichetezi farurile unui model ca fiind proaste, atat timp cat din 10-20 membrii pe forum, doar unul s-a plans ca nu vede ? :P Daca e nebun userul sa nu, vom afla mai jos :) 

Ceasurile ca la prima octavia - zici tu ceva, dar vezi ca sunt alea de Superb L&K, au banda aia gri in dreptul cifrelor...aici iti dau dreptate. Doar ca eu nu am L&K :P 

@Jaw: Mersi. Imi trebuie lumina buna si decor, o sa dureze cateva zile, m-am concentrat pe alte aspecte...vezi mai jos

6 hours ago, The_Ego said:

 Adevarata muzica se asculta live, interpretata de 2.0TSI :))

Big Like !:cool:

 

Boon...sa revin cu povestea.

De duminica nu am mai pornit-o, din motive obiective am circulat doar cu S2-ul saptamana asta. Doar am salivat la ea, dimineata si seara in garaj, in timp ce plecam sau veneam :( 

Asa ca azi, mi-a prilejuit un adevarat moment de bucurie operatiunea de pus contact si pornit motorul...M-am bucurat si de vreo 1 min de abur discret pe evacuari...

Si tocmai pentru ca saptamana asta nu am bagat-o in seama prea mult, azi a mers la service pe "scenery road", asa pret de vreo 25km.

In continuare sunt frapat de cat de repede se incalzeste apa si cat de mare e gap-ul intre momentul cand apa ajunge la 90 si cel in care uleiul ajunge la 50. Inca mai am momentul de "oare s-o fi stricat traductorul de temperatura?" Metehnele dieselului, cand apa era la 70, uleiul era la 50. Doar ca...dura clar mai mult sa ajunga apa la 70 :) 

Boon. Ajung la service. Dureaza fix 10 minute toata povestea. Farurile erau cu aprox 1mm sub linia de nivel de pe aparat. Putin reglaj cu inbusul la punctele de reglaj de pe laterala farului si e la nivel. 

O explicatie plauzibila e ca in fabrica nu au tinut cont de suspensia sport si au reglat ca pentru suspensia normala...

Anyhow, asta inseamna sa tii cont de nevoile clientului si sa il tratezi cu respect. Nu sa ii spui in fata ca e prost, ca farurile sunt reglate "tipla". Nu o sa uit cele 45 min pierdute la Avia Ct, din care 30min au fost pentru hartogaraie si parlamentari cu cei de la Garantie ca sa ma creada ca nu lumineaza bine farurile. "Nu se poate domne asa ceva, de fabrica vin perfecte, le-ati facut dvs ceva ?" :banghead:

Tot azi i-am oferit o aspirare completa de tapiterie si mocheta cu DustBusterul Auto de la B&D, asa ca acum e si interiorul impecabil, cum imi place. Pana la cel mai mic detaliu. Folosesc scula asta doar pentru tapiterie si mocheta, dar fara pietricelele de pe mocheta - pentru alea folosesc aspiratorul de benzinarie

La final, am tras o tura mai lunga, sa ma bucur de faruri. Da: Fiat Lux ! In sfarsit e lumina. Evident si poza "clasica" de la zid, pun "before & after" ca sa vedeti diferenta

M-am linistit. Faza scurta e la nivel de Superb 2. Nu-mi face nimeni flash-uri, deci...e bine. Ramane sa testez mai aprofundat la viteze mari, sau pe ploaie, ca sa ma calmez de tot.

Ce e clar ca nu e ca la Superb2 e...impactul fazei mari. Lipsa becului aditional halogen pe faza mare, se simte. Cine are/s-a dat cu S2 stie ca in momentul in care pornesti faza mare efectiv spargi intunericul, e ca un "bang" de lumina... La S3 e...normala sa zicem trecerea. Mai multa lumina, clar, doar e faza mare, dar fara "artificii" :P 

Ca sa nu fiu ipocrit, recunosc ca daca m-ar intreba cineva ce prefer intre DRL Led de la S3 si faza mare cu H7 aditional de la S2, as alege DRL Led, pentru ca ma bucur de el mai mult decat de faza mare si arata mai cool :) 

Si inca ceva: e clar: unitate CD exista doar la Columbus. Nu la Bolero, nu la Amundsen. Poza cu ce am eu.

Am facut un check la roata rezerva. Vestea buna e ca nu e roata "de bicicleta". Vestea proasta e ca e ca si cum ar fi: am un ContiSportContact5 205/55/16, care e total d'amboulea raportat la 235/40/19, adica e tot de maxima urgenta. Putea fi "de bicicleta", mai scuteam vreo 7kg greutate. Sau, mai bine asa, ajuta la distribuirea masei masinii intre cele 2 punti... :P 

Pun inca vreo 2 poze.

Ah si un ...The Shining in lumina apusului :) V-am zis ca scrie "Galben" la culoare in CIV ? Fu*K me turkish, unde e galbenul ala ? Pe autorizatia de numere rosii, macar scrie "maro" :lol: 

IMAG2786.jpg

IMAG2823.jpg

IMAG2811.jpg

IMAG2821.jpg

IMG-20170317-WA0003.jpeg

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

 

Quote

Ca si nivel de confort e la nivel de Superb2 cu roti pe 17''. Superbul 2 cu roti pe 18'' este mult mai dur pe denivelari si pe drumuri peticite si mai ales pe mizeriile alea de drumuri cu asfalt valurit de la camioane. Amortizarea e mult mai dura si mai seaca la Superb 2, la Superb 3 ai senzatia ca roata urmareste mai bine drumul. Cu siguranta compresia si rebound-ul amortiozarelor sunt setate altfel.

Rotile pe 19'' sunt delicioase. Nu le-am simtit "bocanci in picioare" cum am simtit 18'' pe Superb 2. 

 

Tu pe fostul Superb aveai 225/40/R18? Daca da, atunci se cam explica si cu date ce ai zis mai sus.

Cu dimensiunea balonului mai mare cu 5% la rotile pe 19" nu cred ca e cazul sa-ti mai faci ceva griji pe drumuri mai proaste :) 

Screen Shot 2017-03-17 at 21.46.47.png

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

Da, tot anul trecut am rulat la S2 cu 225/40/18...

Dar, dincolo de talon, diferența vine si din setarea suspensiei si din faptul că la S3 simt roțile în extremitățile caroseriei si nu "sub" caroserie...nu stiu dacă am reușit să explic ceea ce se simte la rulare... Consola fata e mai scurtă, iar ecartamentul se simte mai lat...

Link către comentariu
12 hours ago, 75NOR said:

No offence, e mai mult un poke, imi permit sa-ti spun asta sperand ca nu te vei supara :) : Esti constient ca e usor superficial si gratuit sa etichetezi farurile unui model ca fiind proaste, atat timp cat din 10-20 membrii pe forum, doar unul s-a plans ca nu vede ? :P Daca e nebun userul sa nu, vom afla mai jos :) 

Ceasurile ca la prima octavia - zici tu ceva, dar vezi ca sunt alea de Superb L&K, au banda aia gri in dreptul cifrelor...aici iti dau dreptate. Doar ca eu nu am L&K :P 

 

Nu ma supar, ce naiba :)) chiar imi place masina asta si ma cam pune pe ganduri pentru planurile de viitor (ce am eu in cap este un Superb cu LK 4x4 280 DSG .. ar trebui sa fie "ce trebuie"). 

Ceasurile mi se par pe orice model.. slabe.. bine macar ca au afisajul BC color totusi.

Imagineaza-ti cum ar fi displayul full digital de pe VW pe skoda.. :o ! 

Concluzia cu farurile am tras-o din mai multe topic-uri ce le-am citit si pe forumuri straine.. despre Superb neavand LED in primul rand si in al doilea rand ca sunt probleme la iluminarea pe faza scurta.. ciudat... dar ma bucur ca aparent ai rezolvat buba si astept feedback dupa un drum noaptea si pe ploaie.

@The_Ego evident ideea era de led adaptiv "inteligent", cam toate masinile noi cu led au aceste optiuni :D 

 

Hai cu rodajul ! 

Modificat de bubu182
Link către comentariu
On 3/17/2017 at 10:15 PM, 75NOR said:

In continuare sunt frapat de cat de repede se incalzeste apa si cat de mare e gap-ul intre momentul cand apa ajunge la 90 si cel in care uleiul ajunge la 50. Inca mai am momentul de "oare s-o fi stricat traductorul de temperatura?" Metehnele dieselului, cand apa era la 70, uleiul era la 50. Doar ca...dura clar mai mult sa ajunga apa la 70

Iti urez si aici sa va aduca numai bucurii si sa-si pastreze vopseaua originala cat o fi s-o tii! :D

Referitor la incalzirea motorului, la EA888 evacuarea gazelor se face prin chiulasa, avand ca beneficiu incalzirea mult mai rapida a agentului de racire si racirea gazelor ce ajung in turbina. Pe langa asta, beneficiaza si de management inteligent al racirii, putand sa inchida complet circuitul de racire pana ajunge la temperatura optima de functionare:

Quote

Newly developed cylinder head. A unique innovation in this power class is a water-cooled exhaust gas circulation loop to the turbocharger that is fully integrated in the newly developed cylinder head.[...]

Efficient thermal management. The turbocharged direct petrol injection engine is marked by innovative technical modifications such as exhaust gas cooling integrated in the cylinder headand a dual injection system with both direct injection and multi point injection. The new fully-electronic coolant control system of the TSI enables significantly more efficient thermal management with a shorter warm-up phase; this reduces friction losses, which efficiently improves fuel economy. A new type of rotary vane module was developed for intelligent thermal management control. This makes it possible to fully block coolantentry into the engine or adjust to a minimal volumetric flow in the enginewarm-up phase.

Mai multe detalii interesante aici.

Modificat de cris.g
Link către comentariu

@75NOR asa fără nici un interes direct: nu are sa folosești pe S3 jantele alea nașpa pe 18" de la jaful ala de S2. :)

Link către comentariu
11 hours ago, cris.g said:

Iti urez si aici sa va aduca numai bucurii si sa-si pastreze vopseaua originala cat o fi s-o tii! :D

Multumesc frumos de urarile originale :) si de micul compendiu tehnic. Da, in 1-2 min de funtionare apa sare de 50 grade si se incalzeste fantastic de repede (vin de pe diesel, deci crede-ma, e "fantastic" de repede :) 

Ca tot "te-am prins" pe topicul asta, am o dilema...tehnica: am constatat ca nu am scut fata, ci doar un mic deflector care incepe de sub spoiler si e decupat la "marea arta" astfel incat sa dezgoleasca baia (de plastic :( ) si cutia de viteze. Din ce am sapat, e aceeasi poveste si la GTi, R, O3RS si am verificat si la un Passat TSI280 - toate sunt dezgolite sub motor.

Intrebarea mea este: ti-ai pus scut, sau ai lasat-o asa ? Ma gandesc ca va fi plin de noroi de pe drum acolo, mai ales la mufele alea de pe baia de ulei. In plus, iarna era binevenit scutul...acum ma gandesc ca o sa ating in zapada cu baia si CV-ul. :( 

Am sapat cat am putut, am aflat ca nicio benzina nu vine cu scut si ca producatorul nu recomanda montarea scutului din motive ce tin de curgerea curentului de aer si implicit racire... Ai tu ceva info pe partea asta ? 

@CrS1985: ceva ganduri pe cele de mai sus ? 

 

@sebip: ntz, ntz, ntz, cum citesti tu gandurile omului :) Jantele alea misto, adica Trinity-urile de pe S2 vor suferi o mica tranformare si vor ajunge de iarna pe S3.

Ia uite mai jos. Le fac Light Gun Smoke si se transforma in 3T0071498AHA7, adica Trinity Antracit, adica jantele OEM de la S2 FL Outdoor. Ce zici ?

 

IMAG2705.jpg

3T0071498A HA7.jpg

3T0071498A HA7_2.jpg

Link către comentariu

In configurator este disponibil "Scut protectie motor (material plastic) EUR104,72" dar nu se poate selecta cu suspensia sport. Nu cred ca are legatura cu racirea, deoarece daca nu selectai suspensie sport putea fi pus din fabrica. Garda la sol fiind deja lasata cu 15mm fata de suspensia normala, un scut aditional ar putea reduce garda la sol si mai mult. Cred ca ar ajuta si la aerodinamica, nu numai la protejat motor/baie. Ciudat ca nu se poate monta acest scut.

Am dat like pentru jantele de 18 de pe S2, dar se potrivesc (sunt totusi anvelope diferite)?

PS: nu stiu cum sunt S2 benzina 2.0TSI dar S2 cu 2.0TDI are scut implicit toata partea din fata a masinii, si partial spate fara sa aleg optionale.

Modificat de rempha
Link către comentariu

gtivsgte156mp7twb2xe5.jpg

Codul ar fi 3Q0825236. Am vazut ca se poate pune si pe Cupra, asa ca nu ar trebui sa fie probleme la 2.0TSI.

Mai sunt cateva piese care se pot pune ca sa faca masina cat mai plata https://www.seat-leon.de/vboard/showthread.php?110930-Aerodynamik-Unterbodenverkleidung-ST-CUPRA-280&p=2209570&viewfull=1#post2209570

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

@rempha: corect, asa este, am incercat si eu sa-l bifez la vremea respectiva - dar nu merge.

Dupa sapaturi si insistente in service am aflat ca:

- Nicio "benzina" nu vine standard cu scut (cum vin dieselele). Aspect confirmat de colegii de forum care au 1.4TSI. Colegul @wonder_glf si-a pus metalic AM. @RzzV: la tine la PDG a venit cu scut ? 

- Pentru "benzinele" fara suspensie sport se poate selecta din configurator  - 104.72Eur. Daca il cumperi separat, de la accesorii e 1300Ron :banghead::banghead:

- Pentru "benzinele" cu suspensie sport NU se poate selecta din configurator, iar fabrica NU recomanda montarea ulterioara din motive de air flow... :scratch: 

- Culmea e ca "motorina" cu suspensie sport ARE OEM scut. Am verificat la un SportLine diesel si vine OEM cu scut. Deci NU e vorba de motive de garda la sol. Deci...ramane doar explicatia cu air flow si racire ??? 

@The_Ego: mersi. Exact ala mic de GTI il am si eu. Dar, GTE-ul are un termic de 1.4, ceea ce nu contravine cu montarea scutului ca si optiune OEM. Nu sunt lamurit pe partea cu air flow si nu stiu cum as putea sa lamuresc asta. Am verificat pe un Passat TSI280 si e acceasi poveste, cu acceasi explicatie...

Nu am ganduri de off-road cu masina, doar ca la cata "mufaraie" e in zona aia si la ce zloata e iarna pe sosea, nu as vrea sa o "tapetez"... In plus, ocazional tasezi ceva zapada cu scutul la parcari &stuff. Tasarea cu baia si CV-ul nu e cea mai fericita solutie...

 

@rempha: In ceea ce priveste jantele, vor primi anvelopele corecte pentru S3, adica 235/45/18, se potrivesc la marele fix, jantele sunt de 7.5J

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Nu au scuturi nu neaparat pentru air flow ci mai degraba datorita reducerilor de costuri de peste tot. In link vei vedea ca sunt destui care si-au facut retrofit pe Cupra. Am mai vazut si pe GTI pus acelasi scut mai lung. Unii spun ca ar fi crescut temperatura la ulei cu 1-2grade, altii deloc..si asta vara.

Link către comentariu

Iti poti monta scut linistit, nu exista sa nu se poata. In cel mai "rau" caz ai acele 1-2 grade in plus de care zice Ego, desi..nu prea cred.

Exista si benzinare cu scut :P

 

Link către comentariu

@The_Ego: sunt de acord cu reducerea de costuri. L-as fi luat optional, nu era problema pentru 100Eur. Problema e ca fabrica nu te lasa sa-l bifezi atat timp cat ai bifat suspensie sport, e incompatibilitate intre optiuni. That's what's putting me off  :scratch:

@CristiALF: normal ca exista benzinare cu scut. Alea de nu au suspensie sport :biggrin:

 

Link către comentariu

Eu am acel scut si am suspensie sport si dsg ( pe diesel ) deci il poti pune linistit cred.

Chiar recomand pentru ca desi nu o sa te apere daca iei ceva dur pe sub masina , o sa apere mufele de apa, zapada si alti factori si asta e suficient.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

si eu am scut, montat anu' trecut la PBN. 386 Ron cu tot cu montaj la mine. 

Link către comentariu

Sa circuli pe drumurile noastre fara scut la CV si baia de ulei este destul de riscant. Eu desi am o garda la sol de maxim 10 cm, am scut de metal sub baie si scut de plastic sub cutie, dar cu toate astea tot circul cu ochii-n patru sa nu ating pe dedesubt, iar de urcat borduri nici nu mai poate fi vorba. 

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!