Jump to content

'17 Superb Style 2.0 TSI 220 DSG


75NOR

Postare recomandată

Si eu am vazut una exact la fel aseara dar avea numere de Bucuresti. Aceeași culoare, aceleași jante, la fel de lasata, pe undeva prin Crangasi. Arăta foarte bine, mai ales ca era si curată si lucea din toate părțile.

Link către comentariu

Foarte frumoasa descrierea, sunt curios cum ti se va parea si cand iesi din rodaj si vezi ce stie motorul, sa revii neaparat cu un feedback "la rece".

Cat despre faruri pe faza scurta, tocmai ce citeam ieri despre farurile la superb pe un forum extern, eu credeam ca au pus si ei LED .. dar se pare ca nu le-a dat voie "taticul VW" .. si au ramas cu xenon.

Multi se plangeau exact de farul dreapta care bate in jos si prea putin in dreapta, multi spuneau ca merg in zone de padure etc si nu vad nimic, nici un animal pe margine.. in cazul in care e vreunul :(.. unii chiar afirmau ca faza scurta e mai buna la Superb2 .. dar faza lunga e super buna la Superb 3 .. pacat ca nu e invers.. 

Nustiu cat se poate regla cat sa nu afecteze pachetul de "inteligenta" al farurilor .. 

Succes!

Link către comentariu

@bubu182: Mersi.

M-am jucat putin cu ea, dupa ce am trecut de "prima mie". Am baleiat intre 1750 si 2250 rpm si senzatia mi-a placut foarte mult.

Cat despre faruri, nu ma deranjeaza deloc ca e Bi Xenon. La Superb 2 aveam tot BI Xenon cu AFS si mi s-a parut perfect. Dar, vin prea jos reglate de fabrica, iar cei de la AVIA m-au tratat ca pe un nebun.

Farul din dreapta bate foarte jos. Mi-a sarit din scurt in fata pe A2 un caine "mediu", am tras o sperietura buna. Am umflat franele si claxon si a tulit-o desteptul. Era genul de caine care se lasa cu "bara+far+contraaripa+proiector" si eventual cu radiator... Aveam 120. Daca aveam mult, il luam :( 

30km mai incolo din nou, alt caine. Dupa faza asta, am lasat-o balta si ultimii 20km de autostrada am mers cu 100km/h. Aveam deja aproape 11h de condus, ok, era si oboseala, dar nu mai aveam incredere in faruri deloc.

De asta m-am si dus la Avia a doua zi.

M-am intors ieri, desi as mai fi stat, dar nu mi-a ars de condus pe ploaie, noaptea, cu farurile astea :( 

Se poate regla, nu sunt cu "Light Assist", trebuie doar putina bunavointa. Exact la fel a fost si la Superb2.

 

Link către comentariu

Stii ca vei realiza ce stie motorul dupa ce sari de 4000 ture :)) sa vezi atunci zambet pe fata .. combinat cu dsg-ul pe sport .. asta astept eu ca feedback.. :D 

Link către comentariu

@75NOR Foarte frumoasa descrierea. Inteleg ca noul DSG6 ti se pare o evolutie fata de DSG6 de pe vechea masina. Fiind o cutie aproape de "end of life" cred ca au reusit sa o perfectioneze in timp atat pe partea software cat si hardware (cea mai fiabila cutie automata VAG pana acum). 

Ceva poze si din interior, eventual feedback cum ti se pare interiorul in raport cu vechiul model, cum simti confortul scaunelor la drum lung? Niste scaune bune pot mari confortul chiar si pe o suspensie sport cu roti de 19".

PS: Chiar vroiam sa te intreb daca ti-ai pus folie pe geamurile spate. Foarte bine se vede Sunset-ul acum, mult mai inchis. Am Sunset pe Superb2 si este aproape insesizabil.

Modificat de rempha
Link către comentariu

Nu am apucat, dar mai bine mai tarziu decat niciodata, asa ca: Sa o stapaniti sanatosi si cu zambetul pe buze!

Asa cum spune si @bubu182, vorbim despre ansamblul motor-cutie cand termini rodajul si ajungi si la peste 4500 - 5000 rpm :)

Ma bucur cand aflu despre oameni foarte fericiti sa redescopere benzina!

Felicitari pentru configuratie, ti-ai insusit experientele anterioare si sfaturile/sugestiile primite de colegii pasionati!

Multa bafta si drumuri intinse, ca la 70L rezervorul, vei avea "timp" sa te plimbi :D!

Link către comentariu

Minunate impresii. La treaba cu farurile, uneori si eu am impresia ca farul drept e reglat prea jos, dar nu mi se pare chiar atat de jos incat sa ma simt in pericol noaptea, plus ca folosesc faza lunga tot timpul cand nu am trafic din fata si asta ma face sa zambesc, am vizibilitate oricat imi doresc.

Cu rezervorul te-am avertizat, si eu tot 71l am bagat cand am luat-o :D

Despre Canton, nu vreau sa fiu carcotas sau sa par ipocrit, am comparat putin cu colegul @skoderia (a lui are Canton, a mea nu) si melodiile suna aproape identic si pe unul si pe altul. La Canton se simte foarte putin subwooferul, dar nimic wow. My 2 cents.

In sfarsit ai venit cu poze in care sa o vedem cum trebuie, fix asa arata si cea pe care am vazut-o aseara in B. Apropo, chiar arata perfect cu suspensia sport si jantele astea, dar ai grija la bara fata, acolo jos langa roti, cum ai zis si tu. :)

Mi-ar fi placut si mie o suspensie sport pe a mea, dar sa o pot ridica atunci cand parchez pe borduri.

Franele - aceeasi senzatie am avut-o si eu, coborand din Octavia 2 FL, cand am pus prima frana cu Superbul m-a pus in nas. Apoi m-am obisnuit cu ea, dar de fiecare data cand ma urc in Octavia am senzatia ca franeaza foarte prost. De fapt, Superbul franeaza foarte bine, nu Octavia prost :D Mie mi se pare perfect setup-ul franelor pe S3.

Link către comentariu
57 minutes ago, rempha said:

@75NOR Foarte frumoasa descrierea. Inteleg ca noul DSG6 ti se pare o evolutie fata de DSG6 de pe vechea masina. Fiind o cutie aproape de "end of life" cred ca au reusit sa o perfectioneze in timp atat pe partea software cat si hardware (cea mai fiabila cutie automata VAG pana acum). 

Ceva poze si din interior, eventual feedback cum ti se pare interiorul in raport cu vechiul model, cum simti confortul scaunelor la drum lung? Niste scaune bune pot mari confortul chiar si pe o suspensie sport cu roti de 19".

PS: Chiar vroiam sa te intreb daca ti-ai pus folie pe geamurile spate. Foarte bine se vede Sunset-ul acum, mult mai inchis. Am Sunset pe Superb2 si este aproape insesizabil.

Cred ca e mai mult o evolutie software, decat hardware, dar softul se impaca perfect cu motorul. 

Aseara la 12 cand am ajuns in BV am spalat-o si se odihneste cuminte in garaj. Azi am venit la munca cu "motorina" :) Ueiss, ce "soc cultural" am avut cand a pornit dieselul...

Sunt entuziasmat, nu mi-o luati in nume de rau, dar cred ca orice pasionat de condus e dator sa incerce o benzina cu DSG...

Despre interior: clar e imbunatatit pe partea de materiale: mai multe zone moi, inclusiv pe spitele verticale ale volanului, pe tunelul consolei dintre scaune e doar plastic moale (fata de tare la S2), usile se inchid mai "solid" pe chedere. Mi-a mai placut iluminarea interioara cu LED, desi "lampile de citit" sunt cam "proiectoare" la cata lumina dau.

Scaunele au o sustinere foarte buna pentru umeri (la S2 aveam Ambition care venea cu scaune fara zona mai lata la umeri). Sustinerea laterala mi se pare buna, dar ajuta si Alcantara, are aderenta scaunul :)  Scaunele au sezutul mai lung, cam cu vreo 5-6 cm, iar asta este excelent pentru sustinerea coapselor (la 1.87 chiar imi place asta).

La pozitia buna de condus ajuta si Kessy - dispare cheia, deci mai multa libertate pentru genunchi.

Sunset-ul - vezi si tu cat de mare e diferenta de nuanta fata de S2.

@mike.: mersi frumos. Da, redescopar cu mare placere benzina. Ultima experienta a fost in 2008, cu un Bravo TJet 1.4T 150cai. Alt motor delicios :) 

@RzzV: in ceea ce priveste Canton-ul, conteaza foarte mult ce setari folosesti, cum tii egalizatorul, surround-ul si subwooferul. E ceva de butonat pana gasesti echilibrul corect, dar, din nou, conteaza ce piesa e, cum e trasa, etc...

Cu suspensia sport poti uita de borduri. Nu "pe" ele, ci nici "langa" ele. Trebuie grija la colturile barei, dar imi asum.

Cu franele- da, exact asa e. Azi cu S2-ul, aveam senzatia ca nu ma opresc, ca se duce pedala prea adanc pana incepe sa franeze...

Poftim: Prima Mie :) 

IMAG2759.jpg

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Frumoasa masinuta! Sa te bucuri de ea! Hai cu pozele din interior!

Parca abia astept eu sa termini rodajul si sa o urci in 4000, 5000, 6000+ rpm:D   Venind de pe diesel nici nu o sa simti cat de repede si cursiv ajungi la linia rosie!

Link către comentariu

@zorro00: mersi. 

Revin cu pozele de interior.

Si eu abia astept, dar asteptarea o sa-mi mareasca zambetul... 

Inca ceva referitor la suspensie: am trecut Bucurestiul de la Militari, pana pe Pallady si evident am luat-o pe Dudesti cu Dristor. Eram curios la liniile alea criminale de tramvai. Am avut emotii, dar am simtit cam acelasi nivel de socuri pe care l-am avut cu 225/45/17 cu S2-ul, fusesem chiar cu 3 zile inainte pe acolo.

Acum, despre consum.

Deci, avem asa: 

Brasov - Sibiu - Valcea - Slatina - Pitesti: 6.1-6.2 a fost consumul. Autonomia maxima a fost 1020km :) Mers 100% legal

A1-le a adus cresterea consumului la 6.5. Mers 120km/h

A urmat trecerea prin Bucuresti (Militari - Cotroceni - Unirii - Dristor - Pallady) la 8 seara. Consumul a urcat la 6.8.

A2-ul a urcat consumul la 7.0. Mers legal.

Fataiala prin Mamaia + luat la rand toate statiunile + reintors pe A2 pana in Brasov - consum total 7.4

Sunt foarte multumit si de aspectul asta...

 

IMAG2742.jpg

IMAG2750.jpg

IMAG2764.jpg

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si multi km fara gropi.Cati ''gologani'' a fost jucaria?! :P Bun review-ul.

Link către comentariu

@rayn: mersi. :) 

 

In alta ordine de idei, ca sa "ne mai si radem", recunosc ca habar nu aveam ca pe meniul infotainment, la CAR, pictograma aia cu masinuta se deplaseaza catre pompa pe masura ce scade nivelul din rezervor :P 

Noroc cu atentia la detalii a copilotului, proverbiala atentie la detalii feminina... :) Sa mor daca m-as fi gandit ca cine a scris softul ala s-a gandit sa "plimbe" pictograma in functie de autonomie. Pacat ca nu a introdus un string sa poti sa-ti "colorezi" pictograma in functie de culoarea de pe masina - asta ar fi fost cu adevarat "wow" :P  Macar are roti 19'' pictograma aia, chiar daca sunt cele "gresite" :P 

Link către comentariu

110km/h la 2000rpm.... au bagat  rapoarte de diesel in DSG-ul de pe Superb :)

Link către comentariu

Wow...cat suflet si entuziasm ai pus in descrierea masinii! Imi place sa cred ca multe din aspectele pozitive in raport su S2 is date de dotari si motorizare. Evident ca sta mai bine pe drum, doar are suspensie sport cu directie progresiva si jante pe 19", evident ca ii mai insonorizata doar ii motor pe benzina. Si nu cred ca pe S2 nu ai avut "interior noise suppression"....

Dar oricum cat de bine poate sa arate in pozele postate. Ultima ii chiar de calendar. Numai las astea pe aici: 3V0061580, 3V1064205...

Link către comentariu

@saibot: si eu am fost suprins.

La 2000rpm are fix 120km/h

La 1750rpm are fix 100km/h, adica sa mergi pe DN-uri stai in 1750rpm, de asta consuma 6% asa...

Cuplul de 350 NM este 1500-4400 rpm

Ma asteptam sa stea mult mai sus in ture, din ce stiam eu "de pe vremuri" de la benzine.

 

@sebip: mersi. Am facut comparatia cu S2, pentru ca asta e "ultima masina". La fel cum la vremea ei, S2-ul mi s-a parut peste B6, mi-am asumat criticile, pentru ca asta e ceea ce am crezut si cred. In niciun fel sa nu se inteleaga ca spun ca S2-ul nu e o masina buna. E foarte buna si, pana la proba contrarie fiabilitatea e unul din punctele tari la S2.

Doar ca, saltul de la S2 la S3 este totusi evident si este acolo unde S2 a fost criticata: pe parte de suspensie si lungime sezut scaune. 

Daca as fi avut puterea sa nu aleg S2-ul rational, ar fi fost de atunci 2.0TSI DSG si suspensie sport si probabil ca acum nu mai eram atat de impresionat... :) 

Apropo, S2-ul 2.0TSI avea evacuari duble, adica pe fiecare parte avea vizibile cate 2 tevi. S3-ul are evacuari duble, dar ascunse. Nu e totul chiar progres, mai e si (mult) cost saving.

Revenind, acum sunt in "luna de miere" cu masina si doar timpul va spune cat de buna e. Traim totusi in epoca cost savingului si sincer, S2-ul mi se pare mai "cinstita" ca masina, nu incearca sa-ti "ia ochii" pe aspectele la vedere, ca sa ascunda cost savingul unde nu se vede. Acolo unde nu se vede se nasc problemele de fiabilitate...

Ca unele materiale sunt mai moi, ca S3 are mocheta in buzunarele usilor, da, sunt pana la urma "nice to have", mofturi, nu reprezinta si nu definesc o masina.

Nu stiu ce coduri PR am avut la S2, la acea vreme nu am primit "cearceaful" de rigoare :) 

Mersi si de ponturile cu accesoriile. Covorasul de tunel ma tenteaza, dar, pe de alta parte, masina asta e pentru 2 :)  In fata am covorase de cauciuc, in spate de mocheta :) 

 

PS. Mai las asta aici. Am dus-o sa vada marea, sa se obisnuiasca cu aerosolii. O sa o tot viziteze :) 

DSCN4216.JPG

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Ce o sa-ti mai placa traseul Brasov-Constanta..ihiiii. 

App, sa iti iei statie ca o sa fie nasol cu permisul dupa rodaj :wub:.

Link către comentariu
CosminBalan26

Sa o stapanesti sanatos ! Masina arata minunat, prima data cand m-am uitat fugitiv am crezut ca e alba, datorita protectiilor , dar culoarea asta o prinde mult mai bine <3 . Cat despre motor, la 350 nm , ai echivalentul la dieselul de 170 cp, deci "ai cu ce" .  Astept cu nerabdare impresiile de dupa rodaj .

Link către comentariu

Arata extrem de bine, eleganta, culoarea este bestiala...ce sa mai...sa te bucuri de ea mult timp de acum incolo fara probleme. Felicitari !!!

Link către comentariu

Foarte frumoasa si dotata superba. Sa o stapaniti sanatosi! Cred ca ai un zambet permanent pe fata. :)) 

Link către comentariu

Rodajul l-am facut intre 2000-3000 rpm fara sa calc brusc acceleratia. La tine va fi ceva mai greu fiind DSG, insa daca faci cateva drumuri mai lungi vei face foarte repede km. Oricum din poze vad ca aproape ai terminat rodajul daca faci doar 1500km, eu l-am facut 3000 km.

Link către comentariu

Na uite...ca m-ai facut sa citesc tot....si pe langa ca ai un benzinar fain, mai stii si sa scrii cu mai mult entuziasm ca si mine :(

E faina foc, sa super bine pe ea sunset-ul, cat despre setup, sunt ferm convins ca iti va surade sufletul cel tarziu prin vara pe DN-uri :D

Sa va bucurati cel putin in 2017 cat a fost si cu iesirea asta !

Drumuri bune si cheer up, aveti o bijuterie!

Link către comentariu
On 3/10/2017 at 1:33 PM, 75NOR said:

Tot ii dati ca masina faina ca e o culoare frumoasa dar nimeni nu intreaba ca-i cu frunza aia? :)) Ca eu inca n-am mai vazut frunza pana acuma la nici o masina. Se fumeaza macar? :biggrin:

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!