Jump to content

'17 Superb Style 2.0 TSI 220 DSG


75NOR

Postare recomandată

Eu in locul tau as pune un scut metalic AM cat mai bine facut.. la ce drumuri avem ar fi mare pacat sa pateasca ceva :) 

Link către comentariu
1 hour ago, Luciosu said:

si eu am scut, montat anu' trecut la PBN. 386 Ron cu tot cu montaj la mine. 

Wow, ce diferenta fata de cei 1300Ron de la S3...

@wonder_glf la asta AM pe care il ai si tu: http://www.bestautovest.ro/scut-motor-metalic-skoda-superb-3-2015.html

Montajul a fost plug and play, adica vine cu tot ce trebuie si se potriveste la prinderi, sau trebuie modificari/bricolaje ?

 

 

SMR-30145-2-bestautovest-scut-cutie-viteze-metalic-skoda-superb-3-2015-_1.jpg

Link către comentariu

@75NOR Si eu recomand tot scut AM metalic, daca tot nu ai, e pacat sa o lasi asa si nu merita atatia bani scutul de plastic. Cel AM de care vorbiti mai sus se potriveste plug&play, nu e nevoie de decupat nimic, nicaieri. Pe ala ma batea si pe mine gandul sa-l pun din iarna chiar, dar am tot trecut cu vederea si cel mai probabil o sa mai aman pana incepe urmatoarea iarna.

Eu la PDG am scut complet sub baia de ulei si CV, dar nu-mi place ca e din fibra de sticla, adica se poate sparge daca dai cu el in ceva, nu ca cel metalic. Si nu are nicio treaba cu air flow-ul, asta e o poveste, chestia e ca daca vei avea scut ti se va parea mai joasa masina atingand mai usor diverse chestii cu el si in felul asta fabrica evita discutii de genul "masina X e asa de joasa incat dai cu ea in orice piatra de pe drum".

Link către comentariu

Cu suspensie sport, motor benzina si eu am scut complet. Are racire pt CV desi e manuala, insa fara racire pt baia de ulei. Cei de la ECS il dau ca fiind si pt 2.0T, 5Q0 825 236 Q770876_x800.jpg

Scutul metalic este cert benefic, insa fiind AM apar 2 probleme. Clar nu are niciun fel de racire gandita, iar apoi cea mai importanta ar putea interveni in caz de (doamne fereste!) vreo problema la DSG sau chiar la motor. Este o piesa neomologata de VAG, care probabil modifica usor (fie si infim) regimul de functionare a unor componente. Sigur ca in mod normal la functionare nu s-ar simti si totul ar fi ok. Insa e un lucru de care se pot lega foarte usor cei de la garantie. Suntem in Romania si e bine sa nu le dam vreun motiv. Ba mai mult, mai ales ca din fabrica nu au vrut sa puna nimic, sa fie acum un scut aftermarket din metal care mascheaza tot e cu atat mai mult motiv de refuz. 
Cele 2 exemple de scuturi mai mari de plastic au cod de piesa, se pun inclusiv pe Audi, inclusiv pe 2.0, se potrivesc fara vreo modificare sau cu alte elemente ajutatoare.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

@75NOR la cum ii configurata masina sigur nu va vedea drumuri proaste in asa fel incat sa fie probleme cu baia de ulei. In cazul celui de plastic (care nici macar nu ii scut ci ii "sound absorber") ii bun ca protejeaza compartimentul motor de jegul de pe asfalt.

Link către comentariu

Un scut sub masina este foarte bun si pentru situatia in care atingi cu el usor ceva si iti dai seama ca e momentul bun sa te opresti si sa nu insisti.

Cred ca in momentul in care ai o garda la sol mica, un scut metalic te poate feri de unele probleme. Daca ai garda normala, cred ca este suficient si cel din plastic. Eu am avut in urma cu multi ani o masina foarte joasa, careia i-am adaptat un scut metalic de Supernova :D. Intr-o zi, venind dinspre Str D-na Ghica spre Sos Colentina si mergand ceva mai tare decat ar fi trebuit (dar regulamentar), m-am trezit in intersectie ca dau peste denivelarea de la linia de tramvai, pe care am traversat-o mai alert. Masina a facut un mic balans si am dat cu burta de asfalt tare de tot. Daca nu aveam scut tapanos, cred ca imi sareau pistoanele prin capota. Asa, n-am patit absolut nimic.

Totusi in ziua de azi cred ca se poate trai si la noi fara scut daca esti un pic atent, nu mai este chiar ca acum 10-15 ani.. Dar asa cum ziceati si voi, te mai pazeste de mizerii, de zapada, etc,e bun (dar nu la 1300 lei :)

 

 

Link către comentariu

Si ceva...recent.

In rest, i-am mai comandat niste goodies-uri (revin la momentul potrivit), iar vineri dimineata plecam sa mai strangem km....

@stamir: acelasi rulaj...

IMAG2814.jpg

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Sunt curios care este diferenta cromatica intre ornamentul median standard de pe Ambition si cel "dark brush" de pe Style.

Link către comentariu
Quote

@CrS1985: ceva ganduri pe cele de mai sus ?

Salut Tizule,

Sincer iti spun nu m-am uitat sa vad daca am sau nu scutul de care pomenesti tu.

Daca zici ca ai facut ceva investigatii si pe alte masini si ai constatat ca nu au, probabil ca nici eu nu am. :)

Ma uit si-ti zic. Parerea mea e ca-ti faci griji cam multe, eu am mers iarna trecuta si pe munti si pe vai si pe coclauri... nu am patit nimic :Driver:

SIngurul lucru la care ar trebui sa fii atent la o masina asa potenta este limita de viteza, restul e can can :D

Vorba aia... paie si bataie :)

Cheers,

 

 

Link către comentariu

Ai pus fata la treaba in loc sa te dai jos sa faci tu pozele...ntz ntz ntz :P .

Foarte frumoasa. :wub:

Link către comentariu

Daca fata se stie cu aparatul, ce pot sa fac ? :P... Asa ca "deleg" :P

Mersi

Link către comentariu

Podul Mincinosilor, .... arata bine chiar si acolo Superbul... :)) 

Link către comentariu

@75Nor - banuiesc ca e vreo extraoptiune le care nu o am sau nu am gasit-o - dar cum faci sa apara numele unui sofer pe displayul dintre ceasuri si ce poti configura de acolo? Vad ca apare numele  tau si sagetele sus jos.

Link către comentariu

@_ionut: e "driver profile" si l-am setat din infotainment. Mi-am legat si telefonul pe profilul meu, sunt mai multe setari pe care le poti asocia fiecarui profil. Apare un asistent configurare in infotainment si de acolo am selectat. Citisem parca si in manual de setarile astea. O sa ma uit iarasi si iti spun cum ajungi la ele. Nu ai asistent de configurare in infotainment ?

Link către comentariu

Posibil sa gresesc, dar asistentul nu vine doar cu DMS? Poate Ionuț nu are. Interesant e ca iti invata stilul de condus pe fiecare profil separat pt a detecta oboseala șoferului  (cei care au, cred ca versiunea Active nu are), iti setezi pe fiecare profil DMS individual, setup la sistemul audio, setările de radio si cam tot ce poti seta in meniul infotainmentului si tine de funcționalitate, interior, lumini, etc. Toate astea le poti seta pt 3 persoane diferite, foarte util când conduce si altcineva masina.

Link către comentariu

Sincer, cel putin din poze, nu mi se pare exagerat de joasa, apropo de suspensia sport si roti pe 19... btw arata superb :).

Ce mai zice consumul ? 

Nu mai am rabdare cu a mea :)... daca ajungi prin Bucuresti si nu ai ce face 30min/1h iti stau la dispozitie :)).

Modificat de corbu33
Link către comentariu

Mersi...hai ca nu mai ai foarte mult nici tu pana o primesti. Nota bene, va fi fara filtru particule....

Consumul all time e 7.3%. 

Link către comentariu

Super interiorul,pe asa fotolii sa tot stai cu covrigul in brate, insa vezi ca ai pe cineva la volan neras :))

Sa va bucurati de ea, si un +1 din partea mea pentru aplicarea foliilor de protectie, eu dupa un halogen spart din piatra, le "iubesc" ^^

Degeaba, tot am vazut si pe autostrazi "in afara" modelul, este o linie foarte reusita modelul actual, sau cel putin, pe gustul meu :)

 

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!