Jump to content

Probleme si rezolvari


Cristian
 Share

Postare recomandată

A mea încă duce fără probleme. 4,5 ani.

Cum sa ai fost 3V? De obicei întra în scurt o celula și se pierd 2V ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3V imi arata pe voltmetru. Pina la urma a pornit cu curent de la alta masina, apoi am pus-o la incarcat si acum merge. Probabil cele 3 saptamini de repaus au fost prea mult pt ea. O duc saptamina asta si la service sa-i faca un test de baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ciudat sa fi scazut pana atat de jos, ai un consumator parazit, altfel nu prea se explica.

Chiar ar fi interesant de vazut care a fost cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

SALUT, 

 

subscriu si eu , sigur ai pus ceva in plus pe masina , care iti suge curent fara sa stii . A mea are  5 ani cat de curand , keyless open , nimic adaugat dupa fabrica, nici un semn de slabiciune , nu cred ca va ceda curand ....dar MASINA nu e luata din ROMANIA , fara sa ma laud , clar sunt diferente mari in procesul de fabricare si la componente , cand vine vorba de export pentru EUROPA de EST ...

Cauta sa vezi parazitul , o baterie la o masina nou rezista macar 4 ani fara probleme  ! Succes .

Modificat de gabi2ctin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e un mit cu alt proces de fabricație. Eventual ceva lipsuri (capitonaje, antifonari). Și a mea e luata din nemtia, după 2 săptămâni scârțâia ștergătul spate. După o luna pe fata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stergatoarele cu care echipeaza Seat masinile sunt niste mizerii. Am luat Bosch si e excelent, nu scartaie si nu lasa urme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am schimbat după 4 ani tot cu Bosch. Mai duceau un sezon, dar dădea rateuri cel de pe spate, și râdeau fetele de mine ca face tata partzzz... acum e liniște 😁

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Se pare ca sunt lider la subiecte pe acest topic.

 

A reînceput distracția cu închiderea mașinii de capul ei (închiderea centralizată). Mno cu speranțe mici, am purces la diagnoza. Surpriza plăcută, defect mecanism închidere ușa șofer. Bun asa, ca asta e în garanție de la ultima schimbare. 

 

Pregătesc mașina pt itp de 2 ani (tocmai ce a împlinit 5 anișori). Mecanic se prezintă impecabil. Bateria în schimb da semne de oboseala, viata cam 56% și încărcare la 68%. Se observa drumurile scurte la nivel de oraș, și utilizarea excesiva a încălzirii staționare. Merge probabil cel puțin 2h pe zi. 

 

Nu am în plan sa schimb bateria. Pe original se oferă la 500 euro. Sper sa mai trag de ea pana vine cealaltă mașina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de baterie, a schimbat cineva pana acum bateria la Ateca? Si daca da cu ce model si cat a costat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate tin minte, eu am o baterie AGM de 55Ah. Nu cred ca are rost sa fie una originala, sunt multe firme care se deplaseaza la masina si iti inlocuiesc bateria, codand si bateria pentru start-stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria la Ateca, ptr SS, trebuie codata? A mea inca nu face figuri, dar macar sa stiu ce va implica inlocuirea, cand va fi cazul

 

LE: am vazut raspunsul afirmativ pe topicul despre sistemul Start Stop

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu o codezi nu o sa functioneze start-stop si parca nici nu se incarca cum trebuie. Oricum, ca sa ai garantie valabila pentru baterie trebuie sa duci bateria veche si o persoana autorizata trebuie sa iti verifice curentul de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/29/2021 at 6:54 PM, TheMailman said:

3V imi arata pe voltmetru. Pina la urma a pornit cu curent de la alta masina, apoi am pus-o la incarcat si acum merge. Probabil cele 3 saptamini de repaus au fost prea mult pt ea. O duc saptamina asta si la service sa-i faca un test de baterie.

De la service mi s-a spus ca e din cauza ca a stat prea mult nefolosita. A pornit de 3-4 ori la prima cheie in ziua aia, mi s-a spus ca n-are rost sa-i mai faca diagnoza, doar sa o pun la incarcat. N-am mai insistat. Am trecut iarna cu ea fara probleme.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor. Revin cu o problema pe care o am la inchiderea centralizata. La pornirea de pe loc uneori sunetul de la inchiderea centralizata se aude de doua ori (usile sunt setate sa se inchida la pornirea de pe loc la un anumit nr de km/h) A mai intampinat cineva problema asta? Se poate cumva reseta modulul de inchidere centralizata la setarile de fabrica? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Se resetează cu alta broasca, cel mai probabil ușa șofer. Da rateu mecanismul de închidere și se reinitializeaza procesul de blocare. Am schimbat 2 broaște pana acum, și iar am probleme. Ai grija sa nu lași cheia în mașină dacă ai kessy. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. O sa fac o diagnoza sa vedem ce erori am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vineri am rezolvat problemele: cu broasca (am schimbat-o) si problema mentionata intr-unul din topic-uri cu huruitul la mers-ul in marsarier (am schimbat placutele de frana pe spate cu unele OEM). Acum din pacate a aparut o alta problema pentru care am facut deja programare, am un fluierat la accelerare (problema nu se manifesta mereu). A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Azi m'am lovit iar de problema de la usa soferului, in mers masina incerca sa incuie usile, dar nu reusea.

Resetasem toate erorile acum vreo 2 saptamani, deci astea sunt proaspete

 

Screenshot-2022-09-26-18-53-06-816-com-v

 

Din pacate, nu pare a fi alta varianta decat inlocuirea completa a broastei.

Aici vad mai multe coduri ptr reperul respectiv, iar din ce am citit pe forumurile de afara, problema nu e chiar rara, dar majoritatea au avut'o in garantie si s'a inlocuit gratuit, banuiesc cu un reper care nu mai are problema asta, deci are cineva idee de la ce producator sau ce revizie de reper ar fi cea mai indicata pentru inlocuire?

 

Ca OEM (pe cod 5TB837015E) vad ceva pe la 200 euro, AM de pe la 60 euro, dar si daca iau OEM ceva din prima revizie, tot nu rezolv mare lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine fu 500 euro la înlocuire. Încă o mai am pe cea stricata, dacă exista amatori de bricolaj. A2a tura nu o mai înlocuiesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce tara ?; banuiesc ca nu in RO ai data banii astia ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

500 euro o fi la reprezentanta, dar din moment ce reperul OEM costa "la liber" aprox 200, nu vad de ce as merge la reprez, mai ales ca garantia s'a dus de la inceputul anului. Retinusem pretul de data trecuta si credeam ca mare parte din suma e piesa, dar ma bucur sa vad ca nu e chiar asa.

 

De bricolat nusht ce anume s'ar putea face, online nu am gasit nimic. Speram sa imi fi scapat ceva, dar la cati au avut problema, niciunul nu a avut alta rezolvare decat inlocuire broasca ... dar mai toti pe garantie, asa ca nu da nimeni detalii despre ce piesa s'a montat

 

@HKHK: daca tot ai piesa la indemana, poti face niste poze mai detaliate la marcajele de pe ea? Sunt curios de producatori sau cod piesa. A ta ce an de fabricatie este?

 

LE:

Din ce vad pe net, la dezmembrari, cam toate's 5TB837015A, dar nu vad cine e producatorul reperului OEM

c0v18nllkqjlznxvnzsfykts72jf9ymn.jpg

 

LE2: pe Cupra au pus direct revizia C, ca reper de Skoda l'am gasit nou la 600 ron sau din dezmembrari la 300 ron (de pe masina cu sub 5k km), ca idee

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta Seat Cluj pe mine ma costat schimbatul broastei 1200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuito luna trecuta. Ma voi uita pe factura sa vad exact codul si voi reveni cu o postare aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu informatia....este vorba de broasca dreapta fata si are cod-ul: 5TB837016E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!