Jump to content

Probleme si rezolvari


Cristian
 Share

Postare recomandată

Nici ieri nu s-a manifestat problema, deci inclin sa cred ca e legat de vreme, daca ploua si se uda ceva pe acolo apare, altfel e cuminte.

Nu vreau sa torn apa, mai ales la temperaturile astea, o sa inghete in usa. O tin sub observatie, sa vedem daca se mai manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanarea îți va zice la care ușă e problema. Că e de la umiditate sau nu, nu te ajută prea mult dacă problema e din broască, nu prea ai ce repara la ea.

 

Cât despre roți, la mine intră 4 'în picioare', chiar și cele pe 18", doar că trebuie ajutat portbagajul pe ultima porțiune, ptr că fiind electric, detectează un pic de rezistență și se deschide

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 09.11.2022 at 21:12, andrei0241 a scris:

Oi fi eu prea sensibil, dar azi am remarcat ca atunci cand iau piciorul de pe acceleratie la viteze de 60-80kmph (ramanand insa cu cutia cuplata intr'o treapta de viteza) se simte o oarecare vibratie in schimbator, vibratie care dispare imediat ce apas acceleratia.

Evident, primul lucru pe care l'as face e inlocuire ulei in cutie. Exista recomandari ptr interval inlocuire ulei cutie manuala la grupul VAG (a mea are putin sub 80k km)?

Ce altceva ar putea cauza acea vibratie, totusi? O sa mai urmaresc comportamentul zilele urmatoare, dar nu cred sa fi fost doar o chestie azi...

Nu are treaba uleiul. Vezi uzura rulment presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor. Se pare ca sa defectat la a mea Ateca senzorul 5Q0959107P de pe hayon. Este hayon electric si nu se mai deschide auzindu-se doar 3 bip-uri. A demontat cineva plasticul de pe hayon sa imi dea cateva idei sa nu il stric deoarece as vrea sa schimb eu singur acel senzor. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care senzor? Daca vorbesti de senzorii din amortizoarele electrice, nu ai cum sa ii schimbi. Amortizorul complet 

 

Fa o diagnoza si posteaza erorile care iti apar pe modulul electric trunk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de senzorul 5Q0959107J care din cate am vazut are o revizie noua 5Q0959107P. Asta mi-a dat ca fiind defect la o scanare cu OBDeleven.

Simptome: daca apas pe incuietoare cand e inchis se deschide putin si asa ramane auzindu-se totodata si 3 bip-uri in zona butonului de inchidere interioara de pe hayon.

IMG_0236.jpg

IMG_0235.jpg

Modificat de realman_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, realman_ro said:

5Q0959107P

Codurile postate de tine, sunt de la calculator portbagaj. 

La tine, este defect un amortizor....senzorul hall este in el. Deci ai de schimbat amortizorul, in  teorie.

Calculatorul comanda motoras amortizor. Am gasit si situatii cand problema este la calculator, dar mult mai rare. In cele mai multe cazuri, problema este la amortizor/motoras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa imi spui niste coduri pentru aceste amortizoare? Masina e Seat Ateca an 2018. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur. Sa imi trimiti seria sasiu. Luni cand voi ajunge la mine la service, iti voi verifica 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A mai avut cineva probleme cu cutia de viteze automata? M-a zdruncinat azi la plecarea de pe loc, a fost chiar si un zgomot metalic dupa care a aparut un mesaj de genul "Gearbox malfunction, you can continue driving" pe bord si schimba mai brutal intre 1 si 2. Deocamdata e parcata, o sa fiu mai atent daca se mai intimpla la ce scrie exact in mesaj. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, zidanne said:

@TheMailman DQ200? Ambreiaj sau mechatronic. Cati km?

50000km. E un DQ381 pe ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa inchei subiectul postez si eroarea,deocamdata aparuta o singura data.

1 Fault Found:

10739 - Valve 3 in Transmission Part 1 
          P174A 00 [040] - Electrical malfunction
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

 

PS: Si inca ceva, pierderi de lichid de racire a mai avut cineva? Am completat o data in toamna dupa ce m-a atentionat senzorul ca nivelul e scazut si de curind am fost din nou atentionat. Voiam sa mai amin pina in vara revizia daca tot se lauda cu LongLife dar am impresia ca va fi mai devreme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TheMailman atunci avem asa:

1) P174A 00 [040] - Electrical malfunction - google zice ca nu e chiar bine (in viitor)  https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2013/SB-10054213-2278.pdf

 

2) exista un TPI pe tema asta, solutia in reprezentanta e inlocuirea “carcasei termostatului” aka pompa de apa electrica. 

 

Cauta un mecanic bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru pierderea lichidului de racire s-a schimbat pompa de apa. In jur de 2000ron a fost interventia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cantitate estimezi ca ai completat din toamna pana in primavara?

De ce s'a ajuns la inlocuirea pompei de apa? Pe unde si catre unde era de fapt pierderea, daca ai idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/18/2023 at 10:46 PM, andrei0241 said:

Ce cantitate estimezi ca ai completat din toamna pana in primavara?

De ce s'a ajuns la inlocuirea pompei de apa? Pe unde si catre unde era de fapt pierderea, daca ai idee?

Undeva pe la 200ml. De la semnul minim de pe borcan la semnul de maxim. Sint cele 2 linii cu puncte intre ele pe "borcan". Pompa de apa e un ansamblu impreuna cu termostatul. Probabil de-aia e si cam scumpa. Parca ziceau ca pe la ax scapa daca tin bine minte. E montata in partea dreapta a motorului cum te uiti la el de sus. Eu am vazut pe scut urme de lichid de racire cind m-am bagat sub ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea nu e mare, totusi, de aceea intrebam ce urme gasisei.

La mine am facut personal reviziile in ultimii ani si scutul era curat, chiar daca am completat si eu de vreo doua ori de cand am luat masina.

Multumesc de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. A venit timpul sa apara si la a mea Ateca o noua problema destul de enervanta legata de inchiderea centralizata. Problema consta in faptul ca la pornire usile se inchid insa daca opresc sa urce un pasager in masina, usile nu se mai deschid la actionarea butonului de pe usa. Am scanat de erori cu un OBD Eleven iar erorile au fost: B122D29 - Lock unit for central locking si B122B11 - Central locking motors. Poate sa imi spuna cineva la ce anume sa ma astept? Urmeaza sa ajung si in service pentru inspectia de service insa as vrea sa stiu la ce sa ma astept. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie si la tine de vina broasca.

 

 

Eu am inlocuit in toamna broasca de la usa sofer cu ultima revizie, insa cum inca de pe atunci primeam la scanarea cu OBD11 eroare si pe usa pasager si intre timp revenise problema cu incuierea/descuierea in mers a usilor, am comandat si broasca usa pasager (reper OEM, ultima revizie - cu B la sfarsit).

Azi mi'am facut timp si am inlocuit'o si pe aceasta, dar surpriza, la nici 5 minute dupa ce am plecat cu masina, problema inca se manifesta (usile se descuie in mers, se aud zgomote din usi, dar pana nu opresc motorul, nu le pot incuia)

 

La scanare am erorile de mai jos, insa din ce vad singura permanenta e cea de la usa sofer. Sa se fi stricat asa repede broasca noua? Sau problema e totusi in alta parte? Sincer, mi'e ca la reprezentanta vor recomanda inlocuire broasca (si e doar vreo 1200-1500 ron) si asta nu va rezolva problema, iar ei se vor spala pe maini, banii raman dati.

 

Central-electrics.jpg   Driver-door.jpg   Passenger-door.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi erori le am si eu. Si eu am schimbat broasca de la usa spate partea dreapta. Urmeaza sa vad ce imi spun cei din service in urma diagnozei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar sunt curios ce vor spune de la reprezentanta.

Eu m'am trezit, coborând din mașină, cu cheia rămasă în mașină, că ușile s'au încuiat. Noroc că rămăseseră pasageri în mașină, altfel era tristă faza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!