Jump to content

Probleme si rezolvari


Cristian
 Share

Postare recomandată

În mod clar la mine a mers din prima și închiderea. Pe urma nu. Acum merge iar. Ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie sa fii foarte aproape de portbagaj, altfel nu merge. Oricum, eu daca sunt langa portbagaj prefer sa folosesc pedala virtuala, functioneaza foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Superb, este cum spune @Cristian. Trebuie sa fii la max cativa metri, pentru a inchide din telecomanda, asta din ratiuni de siguranta (sa nu loveasca pe cineva sau ceva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se mai confrunta cineva cu reclamații de la șoferi din contrasens deranjați de faruri pe faza scurta? Acum ca se întunecă mai repede am cam 10% din șoferi cu reclamații. Ceea ce nu se întâmplă când era mașina noua. Am reverificat farurile și seat zice ca sunt ok. Deși metoda de verificare e cea antica, cu un dispozitiv care compara fasciculul luminos cu niște marcaje ... ma gândeam ca poate e o camera video ce a mai nou ca tehnologie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poți verifica și tu foarte simplu.

Cauți un zid, marchezi înălțimea becului din far (sau a becurilor dacă ai LED).

Pe faruri ai un raport de înclinare, arată astfel:

 

image.png.0535faf669a17190dabb30ed519bc73b.png

 

...care spune că, la 10 m distanță de zid, lumina farurilor (acele linii orizontale din bătaia farurilor "_/ _/") coboară cu X cm sub înălțimea inițială (marcată anterior pe zid). În cazul de față, X este 13 cm.

 

Dacă nu ai 10 metri disponibili, ci 5 (spre exemplu), înălțimea se înjumătățește și ea (în cazul de față, 6,5 cm în loc de 13).

 

https://www.hella.com/techworld/ae/Technical/Automotive-lighting/Headlight-adjustment-835/ 

Modificat de MyKe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce faruri are, daca are faruri cu auto leveling ii trebuie si tester sa "invete" masina noua pozitie in caz ca e nevoie de ajustare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu unul le-am testat cand am facut ITP-ul si erau in limitele legale. Cu toate astea le-am dat o idee mai jos din reglajul manual, sa pice fix pe nivelul optim. De atunci nu am mai suparat pe nimeni 😄

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una noua și nu foarte amuzanta.

Executam regulamentar plimbarea de dimineață. La un semafor opresc, rosu. Eram prima mașina. În 5 secunde de la oprire, un nor albicios ce părea a fi fum învăluie fata mașinii. Stau și ma gândesc ce poate fi ... motorul mergea frumos la relanti, erori nix ... dar fum din ce în ce mai mult. Degajarea era prea intensa ca să aibă alta sursa inafara mașinii mele. Inițiez evacuarea de urgenta. Opresc motorul, iau cheia telefonul, scot fata din mașină, deschid capota. ... fum ca la artificii ... cu miros specific de motorina arsa. Îmi aduc aminte ca e pornita încălzirea auxiliara, o opresc. Am extinctorul pregătit, și deja evaluam necesitatea apelarii 112. 

 

Mașina le avarii, capota ridicata, portbagaj la fel, fata jos, eu ture pe lângă mașina. Toți ceilalți participanți la trafic își vad de treaba. Bun asa ...

 

Nu reușesc sa identific nicio sursa deschisa de foc. Între timp fumul dispare... cum nu era miros de incendiu, adică plastic ars sau scurtcircuit, îmi fac curaj și pornesc motorul. Totul ok. Ii dau ceva ture, merge brici. Verific zona motor și sub mașina, nimic deosebit. Pana mea. Am reluat deplasarea, totul ok. Ajuns acasă am pus webasto la treaba. Nicio manifestare suspecta.

 

Păreri, sugestii, reclamații?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mi-as permite sa glumesc, as spune ca trebuie sa o sfintesti, pare posedata.

Imi pare rau ca ti se intampla atatea lucruri, din pacate eu nu te pot ajuta cu nici un sfat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

In caz ca ajuta pe cineva, am descoperit sursa unor trancaneli pe care le am de ceva vreme de la rotile din fata si care nu le-a diagnosticat service-ul la doua sesizari, totul parea in regula. In final problema venea de la plăcuțele de frana TRW care datorita arcurilor slabite(cele lamelare) jucau in locasul lor. Zgomotul se manifesta doar pe drum pietruit ca o bataie metalica. Usor de identificat daca se loveste roata cu piciorul in partea din fata unde e etrierul sau in mers daca se apasa usor frana si zgomotul dispare. Aparent aceeasi problema pe Skoda superb cu exact acelasi cod de placute, a inceput sa faca zgomot dupa 20k. Inlocuit cu placute Ate, problema a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nou epopeea farurilor de Ateca.

 

Initiez procedura de deplasare matinala (destul de intuneric la ora 07:00). Dupa nici 2 invartiri de roti, blink blink de la un contrasens ... bai frate, sensibili mai sunt unii ...

Dupa alti 5 metri, altul suparat. hm ... imediat dupa el unul cu autobuzul ... deja imi dadea cu rest, adica asta la 2m inaltime se supara pe farurile mele?

BING! no acu ce mai e ... avertizare pneu cu pierdere de presiune stanga spate. Minunat!

In 10 minute am strans peste 20 de suparati. Imi venea sa urlu. Ajuns la destinatie, ma uit la roata. Era aproape pe janta! Am nervi, nici nu mai pun rezerva! M-am tarat pana la primul peco, pus 3bari de aer proaspat si cautat vulcanizare.

 

In concluzie, domnii chiar aveau de ce sa fie suparati, masina se lasase de spate ... intre timp vanez alte ateci in trafic, intradevar farurile par mai stralucitoare decat la vasta majoritate a masinilor ... 

 

The end!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am primit niciodata avertizari de la cei din sena opus, ca i-ar deranja farurile mele. Poate or fi ale mele reglate mai bine, oricum nici nu mi s-a parut ca ar bate lumina prea sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, nu am gasit pana acum topic despre navigatia la Ateca, am o Ateca 2017 Xcellence si in oras unde sunt strazi multe se pierde pe ele, ma arata pe tot felul de strazi, pana ies din oras dupa care ma arata pe drumul bun, am problema si pe waze cu mirror link si navigatia masinii, am cautat prin setarile navigatiei sa fac o pozitionare, sa vad semnal semnal gps, daca opresc android auto si las waze pe telefon functioneaza normal, daca opresc motorul si se stinge radio cand pornesc ma arata unde trebuie pentru cativa M dupa care se pierde iar, ceva ajutor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o problema cu navigatia tot asa nu ma pozitiona corect , defectul a fost de la antena , ceva componente electronice prajite . Masina era o Octavia 3 dar ma gandesc ca nu difera sistemele de navigatie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai nou ma arata in orasul vecin, sunt in Hunedoara dar Waze de pe AA ma arata in Calan, adica peste deal, pe nav de la masina ma arata cum trebuie, daca opresc AA si dau drumul la waze pe telefon totul bine si frumos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai țineți minte problema mea cu închiderea centralizata? Ei bine a recidivat. Acum rămâne de văzut care e cu probleme. Am asa o vaga senzație ca nu e ușa de la șofer... 

 

În alta ordine de idei, ne încălzim pentru schimbat discuri de frână fata și plăcute integral. Cică au ruginit discurile... 68k km ... le schimb la seat dar merg pe aftermarket, nu mai arunc cu banii pe OEM. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai buna alegere, nici eu nu mai dau banii pe discuri si placute OEM. Si eu vreau sa schimb placutele fata si spate curand, cred ca merg pe ATE. Si inca ceva, la primavara trebuie sa iau alte anvelope de vara, cele actuale sunt uzate aproape total.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat placutele spate cu ATE si sunt super multumit. Am schimbat acum si bujiile, am pus niste NGK-uri, desi cred ca mai mergeau si cele vechi (Bosch). Masina are acum 67k km. La anvelopele de vara te-ai hotarat la ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu, as vrea undeva prin februarie sau martie anul viitor sa le iau, poate prind unele produse in 2022. Am fost destul de multumit de Bridgestone Turanza, am avut acelasi model si pe masina anterioara, Leon 1p.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/5/2021 at 10:11 AM, Cristian said:

Si inca ceva, la primavara trebuie sa iau alte anvelope de vara, cele actuale sunt uzate aproape total.

 

Ce rulaj ai cu ele?

La a mea uzura pneurilor de vara e minima (dupa vreo 30-35k km), dar cauciucul a crapat la suprafata la imbinarea flancuri/ cale rulare.

Avand deja 2 ani cu CPC6 pe cealalta masina, cel mai probabil tot asa voi alege si ptr Ateca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/13/2021 at 10:06 PM, andrei0241 said:

 

La a mea uzura pneurilor de vara e minima (dupa vreo 30-35k km),

 

 

Masuratoarea zice ca mai am 4-5mm profil, deci exista ceva uzura.

 

Pare'se ca CPC6 nu exista pe dimensiunea 215 50 R18, deci ramane de ales intre CSC5 SUV si GY Assymetric 5, performere in teste pe aceasta dimensiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cam 50.000 km cu anvelopele de vara, din care ceva mii de km pe drumuri forestiere, de aici si uzura accentuata. La Continental gandeam si eu ca ar fi ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las aici o experienta neplacuta traita cu a mea Ateca 2.0 TDI 190 cp cu 71000 km la bord. Acum vreo saptamana mi-a aparut in bord o avertizare: “Engine overheated! Please stop the car! Check owner’s manual!”. Temperatura lichidului de racire crescuse la 120 de grade dar uleiul era undeva la 86 de grade. Am oprit masina, am ridicat capota si nimic nu parea in neregula. Dupa 3-4 minute de pauza temperatura lichidului de racire a scazut la 90 de grade. Nu am simtit nimic incins pe la motor. Aceasta problema s-a manifestat de inca 2 ori in decurs de cateva zile.

Am fost la AVIA Motors Pantelimon si problema a fost rezolvata (sper!). Se pare ca vinovata pt aceasta problema a fost pompa de apa care a fost inlocuita pe garantie. Actuatorul de control al rotorului (care este din plastic) de la pompa de apa ramanea pe pozitia de inchis si din aceasta cauza temperatura lichidului de racire crestea peste limita normala.
Din ce am inteles in grupul VAG la 1.6 TDI si 2.0 TDI pompa de apa este principala vinovata in caz de supraincalzire. Inca o bila neagra pt VAG!

Modificat de StefanSSD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema, legata de baterie. Masina are 2 ani jumate si a murit bateria, dar complet. Stiam ca la masinile noi te lasa fara nici un semn de avertizare dar nici chiar asa. Din cind in cind imi mai aparea mesajul ala de baterie, ca trebuie incarcata dar nu l-am vazut ca pe o problema. Oricum din experientele trecute pun redresorul pe toate masinile la 3-4 luni sa fiu sigur. Am fost nevoit sa stau in casa 3 saptamini si azi n-a mai dat nici un semn de viata. Am pus voltmetru - 3V !!!! N-am ce sa-i mai fac. Nici macar nu o mai recunoaste redresorul.  Nu merg cu Start/Stop activat. Voi cind ati schimbat bateria prima data? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!