Jump to content

Probleme si rezolvari


Cristian
 Share

Postare recomandată

E bun tratamentul pentru chedere pentru zonele accesibile unde poti face asta recurent. Eu unul nu as vrea sa desfac fata la portiera anual. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrescumaurelian

@Cristian Am aplicat o solutie dedicata pentru chedere de la Sonax acum 3 saptamani (cele la care ai acces facil, dupa cum a spus si cris2109).

@cris2109 Multumesc mult de ajutor, am verificat in aceasta seara si pare sa fie din zona descrisa de tine, insa fiind noapte nu am reusit sa vad acel profil "serpuit" (banda adeziva textila de unde ai cumparat-o?).

Seara faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Profilul ala nu il vezi decat daca dai jos fata la portiera.Ala prinde fata de portiera in chederul de langa geam. Poti incerca mai intai o soluție mai rapida, poate cu ceva lubrifiant, fara sa dai jos fata. Poate la tine rezolva problema. Banda din aia gasesti de obicei unde se vand piese auto. Eu parca am luat de la Unix. Are cam 1cm latime si e f subtire, se rupe usor la mana. Parca am vazut si prin magazine de bricolaj marca Tesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 12/16/2019 at 11:11 AM, Daniel P said:

Salut!

De regula, incalzirea parbrizului se face pe 2 jumatati , stanga - dreapta, cu un gol intre ele de cca 5-10 mm (la Ford Focus este sigura asa). Din cate imi amintesc, la fel este si la Ateca, insa nu mai tin minte exact pentru ca ultima data am folosit incalzizea iarna trecuta. Cum am posibilitatea sa verific o sa revin cu feed-back.

O zi placuta, Daniel

 

Salut!

Revin cu o poza vis-a-vis de parbrizul incalzit. Singura zona care este neacoperita de firele de incalzire este cea din mijloc (se poate observa ca acolo nu este retea de fire de incalzire). La tine pare cu mult mai in dreapta zona neacoperita - cred ca ar trebui aratat la service cat inca mai este in garantie.

PS: eu am luat o piatra in parbriz (reparat inainte de venirea frigului) care a fisurat local destul de adanc insa nu a afectat firele de incalzire.

O zi placuta,

Parbriz incalzit.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa fac o noua poza, e chiar pe mijloc, lucru care m-a facut si pe mine sa cred ca asa a fost de la inceput si ca nu an observat eu pana acum. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De ceva vreme suspectez cutia dsg 7 de pe Ateca având o problema însă nu sunt sigur de unde provine acest simptom. Menționez ca in momentul când o folosesc pe modul sport apar niște smucituri la frânare brusca  sau mai lina , când schimba din 4-3-2-1. In modul drive nu se simte așa de tare. Am fost la reprezentanta la diagnoza însă nu apare vreo eroare pe cutie și au dat din umeri ca dacă nu au vreo eroare la care sa se raporteze nu au ce sa facă. Eu as tinde spre capul de planetară dinspre cutie sau ceva suporti la cutie? Dacă a mai avut cineva aceasta problema sau niște sfaturi ar fi utile. 

Modificat de Palencsar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut altfel de probleme cu cutia dsg7 cu ambreiaje uscate, patinau ambreiajele la schimbarea intr-o treapta superioara, mai ales intre treptele 1, 2, 3 si 4.

Nu am intampinat problema reclamata de tine, poate fi un comportament normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum se manifesta exact. Si la mine dsg7 umed in sport se simte cand schimba in sport la decelerare brusca . Dar e normal pe de o parte pentru ca motorul este mai turat in treapta inferioara decat in drive.

In drive o simt cand schimba doar din 2 in 1. In rest e totul lin.

Daca nu face clank sau alte zgomote ciudate nu cred ca ai de ce sa iti faci griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Câteodată se mai aude clank dar destul de rar când schimba din 2 in 3 , doar in aceasta treapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! M-am programat pt vinerea viitoare la Avia pt schimbul de roti si am fost informat ca exista o actiune de fabrica privind senzorul de noxe care presupune un update de soft. Este cineva care a efectuat deja acest update? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 3/5/2020 at 1:58 PM, Palencsar said:

De ceva vreme suspectez cutia dsg 7 de pe Ateca având o problema însă nu sunt sigur de unde provine acest simptom. Menționez ca in momentul când o folosesc pe modul sport apar niște smucituri la frânare brusca  sau mai lina , când schimba din 4-3-2-1. In modul drive nu se simte așa de tare. Am fost la reprezentanta la diagnoza însă nu apare vreo eroare pe cutie și au dat din umeri ca dacă nu au vreo eroare la care sa se raporteze nu au ce sa facă. Eu as tinde spre capul de planetară dinspre cutie sau ceva suporti la cutie? Dacă a mai avut cineva aceasta problema sau niște sfaturi ar fi utile. 

Nu ai mai condus masini cu motoare mari si cutii setate in sport ? Ia incearca un mini cooper ... aproape te da cu capul in volan. La leon-ul meu face la fel .... in sport are smucituri pe retrogadare (bine, eu am dq200 dar e comportament similar). Nu inteleg totusi de ce simti si pe drive ..... (la mine e lina acolo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In drive nu se simte doar in sport la accelerare brusca și retrogradare. Am fost la o verificare la cap de planetară dinspre cutie și cea din stânga are joc dar nu foarte mare. Nu sunt sigur dacă le-as înlocui rezolv ceva sau așa se manifesta cutia in sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are mașina? La mine se manifesta similar in perioada de rodaj. In sport si acum se simt niste șocuri la kickdown cand schimbă din 7 in 6.

Fa un launch control vezi cum se manifesta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa încerc și launch control sa văd. Masina are 75000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutari la toata lumea,

Cupra Ateca  nu are roata de rezerva, trebuie sa cumpar tot kitul sau doar roata in care sa introduc subwooferul Beats si eventual sa decupez rama care o incadreaza?

 

 

Modificat de Control4WD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. La ateca normala cand am ales beats am fost obligat sa iau si roata de rezerva mica. Era cerinta fabricii.

La tine la cupra a venit cu beats fara rama si rezerva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1768239524_ScreenShot2020-07-02at18_05_10.thumb.png.d07901288b8f76418ba9c396e87af17e.pngSalut, la mine este cu Beats, rama dar fara roata. 

seat-ateca-fr-cst-5.jpg

Modificat de Control4WD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa cumperi rama din polistiren, astfel poti avea si roata si subwooferul are loc in roata.

E o singura problema, nu cred ca la tine se potriveste roata de rezerva, cred ca e prea mica pentru discurile de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica se poate astfel: iei roata subtire de Ateca pe 18, nu o sa intre pe fata, daca ai pana pe fata muti o roata din spate in fata si pui rezerva pe spate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare roata subtire de 18 nu se potriveste la cupra mea din cauza performance pack? Dar daca cumpar roata rezerva subtire de 19 se potriveste pentru discurile mele de frana, se potriveste roata in rama si subwooferul in roata?:))

Pe google am gasit poze cu Cupra Ateca  fara performance pack care aveau roata de rezerva subtire in rama de polistiren plus beats subwoofer. 

In pozele postate de mine mai sus, prima este cu ce am eu pe masina iar a doua este cu ce mi-as dori sa am.

Incerc sa gasesc raspuns aici pentru ca prin telefon nu m am inteles cu cei de la reprezentanta din Romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte simplu: in configurator pentru Cupra Ateca cu pachetul performance exista sau nu roata de rezerva? 

Dragos, pachetul performance are discuri mai mari pe spate decat versiunea normala, nu cred ca incape roata de rezerva ingusta.

Control4WD, daca erai in Bucuresti, faceam proba la masina ta cu roata de rezerva si suportul din polistiren de la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema domnilor nu sunt discurile ci etrierii. Diametrul discului primeste roti de 18. La PP etrierii de fata cer fie un ET foarte mic fie jante de forma speciala, atit de speciala ca nici aftermarket nu se potrivesc decit foarte putine modele. Asadar, rezerva slim poate pune si de 25, in veci nu va intra decit cu permutarea explicata mai sus. Pe spate etrierul e mai permisiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles de ce erau in ceata cei de la reprezentanta. Va multumesc pentru lamuriri.

Ar mai fi o solutie, sa cumpar etrieri mai mici, roata de 18 subtire si cand fac pana de cauciuc schimb etrierii, schimb roata ai gata.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasind gluma la o parte, exista posesori de Cupre care, in cautarea unor greutati cit mai mici ale pachetului janta-cauciuc, au inlocuit etrierii PP cu unii mai compacti si mai performanti.

Daca vrei sa mergi in directia aia, no problem. Doar ca nu e o problema specifica Ateca si nu o discutam aici ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!