Jump to content

Sistemul start-stop


LauCalin
 Share

Postare recomandată

Atasez o poza dupa starea bateriei. Din pacate nu este prea clara.

20210522_121957.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Si nici bateria prea buna....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intru pe ca gateway,in adaptare,canal 13,unde am avut D02000 si am salvat 002000. A salvat codarea,dar cand stau pe loc imi apare semnul s-s taiat in mfd. Sa fie din cauza bateriei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Foarte probabil, una dintre cauze, avand in vedere ca nu este într-o stare excepționala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare,

Am o nedumerire (n-as putea s-o numesc problema), va rog sa ma ajutati:

 

Ieri seara am iesit la plimbare in mall. La intoarcerea spre casa am obs ca masina a intrat in regenerare -turatii 1000, start/stop inactiv.

 

Deoarece era 10-11 seara cand a apucat-o, am scos-o pe A1 pana la Bolintin sa dau un pic in ea ca stiam treaba cu "s-o tii mai turata".

 

La intoarcerea in Bucuresti inca era pe 1.000 rpm.

 

Cand ajung pe la Lujerului turatia scade la 900 cum sta de obicei dar start-stop in continuare nefunctional.

 

M-am mai plimbat vreo 20-30 min cu ea dar start-stop... nope

 

Cand am oprit-o nu se auzeau ventilatoarele, lucru ce ma face sa cred ca s-a efectuat regenerarea completa.

 

Intrebarea mea este: dupa ce se termina regenerarea, sistemul start-stop n-ar trebui sa revina singur la valoarea normala si sa functioneze? Sau necesita o oprire a motorului manuala si repornire? - n-am incercat... :)

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dvidoe

Am mutat aici pentru că era deja deschis topic pe tema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica incarcarea si bateria.

Vezi daca opresti clima, nu scade turația? Eventual oprești si repornesti motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Acum nu cred ca e legat de egr, dar nu s-a mai aprins decand am pus OE niciun cod de eroare. Masina e CFWA 75 cai 1.2 tdi euro 5, dar  nu mai functioneaza start-stopul, imi tot zice start stop not possible pe afisajul acela dintre cadrane. Nu inteleg de ce. Am centura pusa, regenerare nu-si dadea. Totodata, imi apare si check deadlock cand scot cheia si ies din masina, nu-mi amintesc sa fi aparut mesajele astea 2 inainte de eroarea cu egr, dar stiu sigur ca start-stopul mergea.

Am verificat si incarcarea, era in jur de 14.8 V. Motorul era la temperatura de 87 de grade Celsius.

Erori pe vcds nu am. Am verificat in vcds si spune ca start stop e inactive. Nu am gasit vreo setare sa-i dau enable, desi nu s-a umblat in setarile aceastea. Doar s-a sters eroarea dupa ce a fost inlocuit egr-ul.

 

Daca e egrul defect poat influenta start-stopul? Eu zic ca nu. La cel nou nu I s-a facut readaptare, doar s-a schimbat si sters eroarea.

skoda fabia 1.2 cfwa.txt

Modificat de VwAudiGroup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, VwAudiGroup said:

imi apare si check deadlock cand scot cheia si ies din masina, nu-mi amintesc sa fi aparut mesajele

Stai linisitit, apărea.  Stii cati clienti imi zic asta..? Multi. E mesaj de avertizare, sa verifici ca ai blocat volanul. 

Egr nu afectează ss.

Verifica starea bateriei, care e nivelul de uzura, in blocurile de masura, cu vcds ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem pe un forum strain ca sub 70% viata baterie nu mai merge start-stop. asa este ? Daca schimb baterie e nevoie de codare ? care parametru o incurca mai exact sa nu mai functioneze start-stopul ("Start stop not possible) ? Internal resistence ce e,l-am gasit pe canalul 020 battery regulator. Sa iau o baterie putin mai mare decat cea de pe masina ? E cea originala.

 

Deadlock nu era referitor la inchiderea aceea de siguranta, sa nu se poate deschide din interior masina ? La masina asta daca apas de 2 ori inchidere nu se intampla nimic, merge doar odata.

 

Poza e preluata de pe youtube

Capture.PNG

Modificat de VwAudiGroup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deadlock..era ce ti-am scris mai sus. Bateria e inca ok. 

Da, cand o sa fie cazul de inlocuit, trebuie codata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si atunci start-stop de ce nu pleaca ? Centura e pusa, masina scoasa pe liber, dpf nu isi facea regen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VwAudiGroup:rules:

Regulament

"- forumul este structurat pe arii/sub-arii în funcție de marcă, model și an de fabricație drept pentru care asigură-te că te afli în aria corespunzătoare modelului tău de mașină;
- apelează la funcția Search/Caută a forumului, pentru că este foarte probabil ca subiectul să fi fost discutat anterior. La folosirea funcției Search/Caută există și un meniu extins (More Search Options) care oferă posibilitatea să detaliezi căutarea după criteriile respective;
"

 

 După cum vezi era deschis topic fix pentru problema asta
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, VwAudiGroup said:

Pai si atunci start-stop de ce nu pleaca ? Centura e pusa, masina scoasa pe liber, dpf nu isi facea regen.

Cine stie din telefon.....? Greu de zis fara masina, din pacate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezolvarea cand oi afla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie de la uzura bateriei 67%, nu inteleg de ce in rest am aproximativ 90% starea ei.

275582488_1031953904334730_4985599541076966370_n.jpg

 

Trebuie baterie speciala pentru start-stop?

Modificat de VwAudiGroup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, obligatoriu AGM sau EFB (care sunt mai ieftine) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa iau AGM ? Ma tine mai multi ani ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai buna AGM, mai rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-o codeaza baietii de unde o cumpar sau nu e necesar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este necesar, de regula o codeaza cei care monteaza. Se poate coda cu vcds, odis, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat-o si merge start-stopul asa cum trebuie, am scapat de mesajul din bord cu not possible

Modificat de VwAudiGroup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci....avea baterie normala, din ce am inteles de la tine...nu start stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in caz se urgenta se monteaza o baterie normala in locul uneia AGM pe o masina cu SS, in afara de functionarea sistemului, ce altceva va fi afectat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!