Jump to content
LauCalin

Sistemul start-stop

Recommended Posts

Stanciu Paul
Posted (edited)

Am revenit cu detalii, am fost la tester cu masina si a dat codul P2563. A verificat manual mecanicul actuatorul, tras de tija, si s-a miscat corespunzator si mi-a zis ca nu este blocat. A verificat si presiunea in basica respectiva si a zis ca face vacuum deci nu e sparta si ca singura problema ar fi la senzorul respectiv. Mi-a testat si filtrul de particule pentru depuneri de cenusa si avea valoarea 0,11 si mi-a zis ca este ok ca de la 0.6 incepe sa faca figuri dar ca trebuie neaparat sa rezolv aceasta problema pentru ca altfel nu-si face regenerarea filtru de particule.

Voi reveni luni cu mai multe detalii despre reparatie.

 

Edited by Stanciu Paul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stanciu Paul
Posted (edited)

Dupa diagnoza de azi dimineata, in bord mai aparea doar spira portocalie care palpaia. acum pe seara am efectuat un drum prin Bucuresti cu spira respectiva clipind pana la destinatie. Dupa plecarea spre casa am observat ca martorul nu se mai aprindea si masina incepuse sa-si faca regenerare la filtru de particule(turatie la 1000rpm si consum instant de 0.9l/100) cat a tinut regenerarea totul a decurs normal, masina tragea foarte bine. La terminarea regenerarii, dupa aproximativ 100-200m s-au aprins instant atat spira portocalie care palpaia cat si martorul de motor si am mai observat si faptul ca desi nu mai avea putere, in treapta a 2-a cat si a 3a ( atat am avut spatiu si loc de manevra in mers) puteam urca cu turatia spre 3200-3500rpm desi intelesesem ca se limiteaza la undeva la 3000rpm. 

Intrebarea mea este, au totusi legatura cu actuatorul turbo simptomele acestea? 

daca sunt off-topic acum, rog moderatorii sa mute postarea.

Edited by Stanciu Paul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Transporter1911

Salut. Stie cineva o metoda( inafara de cea cu scos mufa) pt dezactivarea/inversarea start stopului? Am incercat si cu vag com si cum vag can pro si nicio reusita... masina e un passat b7 2011 170cp. Multumesc!👍

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muale

În afara de cele scrise aici? 

Mufa, modificare parametrii, montare montaj electronic sub buton. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Golf TDI

Buna ziua, in urma cautarii unui astfel de topic pe forum, nu am gasit nimic, decat o discutie care amintea existenta unui asemenea dispozitiv (Modul memorie Start-Stop-pentru a nu mai fi necesara dezactivarea la fiecare repornire). L-am cautat, si gasit pe ebay la aprox 40-50 euro. Ma gandesc ca suntem multi care ne-am facut obicei dupa pornirea motorului sa dezactivam SS, din diverse motive.  Intrebarea mea este daca foloseste cineva asa ceva si daca e ok. Din ce am vazut e o simpla conectare pe cele 3 fire de sub butonul de start stop. De asemenea oare se gaseste si in Romania sa il aiba pe stoc cineva? Atasez si un clip in care este prezentata functionarea.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tonidinu

Salutare colegi.Am următoarea întrebare:

-am dezactivat start - stop cu VCDS (procedura cu modificare de la 7.6 V la 12 V),pot pune o baterie normală pe mașină?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

  Dupa mine nu poti pune baterie normala. Incarcarea la masinile care veneau cu baterii normale era constanta cu 14,5V sa zicem. La masinile cu SS care vin cu baterii AGM sau EFB incarcarea se face si cu 15V in frana de motor si chiar deloc daca motorul este in sarcina. (lucru probat de mine cu un voltmetru in timpul unui drum). Pune macar baterie EFB mai ieftina decat AGM. Multe masini cu SS vin cu baterii EFB. Eu zic ca bateria normala nu va avea viata lunga pentru ca nu rezista la incarcarea cu tensiune mare si nici la descarcarea repetata cauzata de faptul ca alternatorul nu o incarca tot timpul.

Edited by Ebi

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Pune AGM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aerofan

Poate nu e locul bun unde intreb dar eu nu inteleg o chestie. La mine arata bateria ca are undeva la 12V, nu tot timpul merge start-stop-ul, adica nu opreste motorul. Intrebarea e mai mult de baterie, cat are o baterie normala EFB noua? 12 sau 12,5V? Undeva am citit ca are 12V. Ma intereseaza doar ca sa ma linistesc eu pentru ca masina merge bine, nu am probleme de pornire insa voltajul mi se pare mic si poate ca asa e normal :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
loghy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aerofan

Stiu, ca acolo citesc dar nu prea ma luminez :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n
1 hour ago, Aerofan said:

Poate nu e locul bun unde intreb dar eu nu inteleg o chestie. La mine arata bateria ca are undeva la 12V, nu tot timpul merge start-stop-ul, adica nu opreste motorul. Intrebarea e mai mult de baterie, cat are o baterie normala EFB noua? 12 sau 12,5V? Undeva am citit ca are 12V. Ma intereseaza doar ca sa ma linistesc eu pentru ca masina merge bine, nu am probleme de pornire insa voltajul mi se pare mic si poate ca asa e normal :D 

Alta bacterie..... Câți ani are mașina? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
CristianH
1 hour ago, Aerofan said:

Poate nu e locul bun unde intreb dar eu nu inteleg o chestie. La mine arata bateria ca are undeva la 12V, nu tot timpul merge start-stop-ul, adica nu opreste motorul. Intrebarea e mai mult de baterie, cat are o baterie normala EFB noua? 12 sau 12,5V? Undeva am citit ca are 12V. Ma intereseaza doar ca sa ma linistesc eu pentru ca masina merge bine, nu am probleme de pornire insa voltajul mi se pare mic si poate ca asa e normal :D 

La mine, bateria are 7 ani. Start/stop nu mai merge de un an si jumatate. Am de facut un drum lung in octombrie si voi schimba bateria inainte de plecare. O voi mai folosi pe cea veche, dupa, pana moare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

  Este un aparat cu care se masoara bateria. Ala ii masoara tensiunea in timp ce pune si un consum pe ea. Asta cu tensiunea in gol nu-i concludent. Ce am vazut scris este ca o baterie incarcata 100% trebuie sa aibe tensiunea de 12,8 V.; incarcata 75% 12,5V;  incarcata 50% 12,3V; si incarcata 25% 12V. Asta la cateva ore dupa stationare sau cateva ore dupa ce ai luat redresorul de pe ea. Am o masina veche cu o baterie de vreo 3 ani care are intradevar 12,8V. Dar zic ca este neconcludent pentru ca am o masina noua cu baterie EFB cu SS care de cand a fost noua, niciodata nu a avut mai mult de 12,35V. Acum are si masina si bateria 3 ani si tot asa, are 12,35V. La revizii au spus ca bateria este buna, verificata si scos raport tiparitde la aparat, desi si mie imi pare ca voltajul este mic. Am pus si redresor pe ea, degeaba, dupa cateva ore tot 12,3-12,4 V arata si asta inca de cand a venit masina.

Edited by Ebi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri