Jump to content

Sistemul start-stop


LauCalin
 Share

Recommended Posts

Bateria in sine ... durata de viata redusa. 

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n
1 hour ago, andrei0241 said:

Daca in caz se urgenta se monteaza o baterie normala in locul uneia AGM pe o masina cu SS, in afara de functionarea sistemului, ce altceva va fi afectat?

Nimic. Numai bateria. O omoara mai repede modul in care se face managementul incarcarii.

Link to comment
Share on other sites

VwAudiGroup

@florin, avea EFB

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Am inteles... bine ca e ok acum, dupa inlocuire 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare dețin un polo 6r 1.2 TDI anul 2011…ma poate îndruma cineva cum pot dezactiva start/stopul?

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Vezi in modul 61 battery, modifica voltaj funcționare de la 7.xV la 12.x V

Link to comment
Share on other sites

Am căutat in modulul 61 battery…nu am găsit nimic de modificare voltaj…

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Te-ai uitat la coding si adaptari?

Link to comment
Share on other sites

Da…m-am uitat și nu am găsit nimic…

Link to comment
Share on other sites

De doua zile am căutat peste tot și nu am găsit nimic despre cum se dezactivează start/stop la vw polo 6R…

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Cand imi vine primul 6R, zilele următoare,  o sa iti fac poze, sa te ajut

Link to comment
Share on other sites

Doar atât am găsit legat de voltaj și asta pe 19 CAN Gateway

86502EB9-CBC5-4E0B-95FF-9367D4A20F9A.jpeg

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Este pt MQB acesta. MQB nu are modul 61 battery mon.

La MQB se face din 19 can gateway 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Buna ziua...sun posesorul unui Passat B7 Sedan 2012 la care ma confrunt cu urmatoarea problema....cand opresc la semafor se opreste motorul dar de ficare data cand apas ambeajul pentru a porni motorul acesta nu porneste se aude doar un clantanit ... ca sa pornesc motorul o fac tot din cheie.....care ar fi problema? (recunosc ...bateria este pe duca... dar din cheie nu face figuri) Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Vezi ce erori ai pe motor, cu vcds

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut,

am si eu un Passat B7 2012 cu 131.000 km care a fost al lui socru-meo.

De la un timp sistemul start stop nu mai functioneaza, in sensul ca la semafor, daca nu este dezactivat, masina se opreste si trebuie sa trec pe modul de parcare si sa o pornesc din nou.

Am fost la un service si nu i-au dat de cap,au zis ca nu este nicio eroare la diagnoza.

Sa aiba legatura cu faptul ca am schimbat navigatia? Ati mai avut astfel de probleme?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Nu e de la navigatie. Fa o diagnoza in alta parte, sa vedem ce erori ai

Link to comment
Share on other sites

Am refăcut diagnoza, chiar a stat f mult și a facut o de 2 ori. Doar o eroare la pedala de accelerație de la ceva depuneri de calamina pentru ca nu se merge mult cu ea, dar pe partea de electrica și sistem start -stop nimic. N-am precizat eu în postarea inițială ca atunci când se oprește la semafor și nu mai pornește apare eroarea cu arcul electric, dar după ce repornesc dispare. As putea merge undeva sa-l dezactivez în București?

Link to comment
Share on other sites

SS se poate dezactiva cu VCDS / OBDeleven destul de usor. Exista o codare care modifica pragul de tensiune al bateriei...Cauta pe cineva cu un astfel de tester si o rezolvi.

Link to comment
Share on other sites

Nu la toate. Sunt variantele mai noi, care nu au pragul de temp sau voltaj, care il poti modifica. Dar se rezolva. Sorin a foat rezolvat azi.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am comandat și montat acest switch, dar cu motorul oprit și cheia scoasă din contact, clipește intermitent butonul Aoff. păreri? mai are cineva montat așa ceva? 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
StefanTanase

Buna ziua,

 

Astazi am intampinat prima problema cu Golf 7.5 1.0 TSI DSG (2017):

Am pornit masina, dupa 10 secunde primesc eroare in bord ca sistemul SS nu este disponibil, apoi check engine a licarit de 3 ori.

Am zis "ok, probabil este bateria de la SS". Problema este ca masina abia se accelereaza pana la 3000 RPM. Daca apas acceleratia mai mult de 50%, da trepte inferioare si pare accelereze ca pana acum (peste 3000-4000 ture). Altfel, abia se tureaza (deloc ca si pana acum)

A ma intampinat cineva? Urmeaza sa o pun pe VCDS diseara dar nici nu stiu ce si unde sa caut. 

Link to comment
Share on other sites

Scanare si vezi intai ce erori ai. Verifica pe motor intai

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!