Jump to content

Recommended Posts

razvi_gyl

Country: Korea, Republic of

ID: 26785

Brand: Manufacturer, Europe

1 lineitems valued at $60,000

Details:

BERU - GERMANY ORIGINAL

GLOW PLUG

BERU GH 001 / 0 100 226 340 / 0 100 226 228

Eberspacher 25 1864 01 10 00

lub

VW - 7M3 963 319A / 7D0963319

Ford - 1257205

M-Benz - A 000 835 3126

Wymiary wiecy to:

. 5,5 cm

. 1,9 cm

gwint M10 x 1,0

rozmiar klucza 13mm

koczenia gwint M4

napicie 8V

OEM: 251864011000, E133, 1257205, 7M3963319A,A 000 835 31 26

Beru-Alt=0100226228

Beru-Neu=0100226340

VW-Alt=7D0 963 319

VW-Neu=7M3 963 319 A

EAN Code : 4014427052692

GH001 Kv vece BERU 21.25 Avtonomka VW Sharan / Ford Galaxy 7M3 963 319A

Share this post


Link to post
Share on other sites
Greg

Mai revin si eu cu ceva nedumeriri, pina acum toate bune si frumoase din partea la webasto, dar azi dupa mai multe porniri si opriri dese a pornit de fiecare data ptr ca apa nu ajungea la 80-90 grade ca opream . Dupa toate astea si dupa un drum de 20 km cu el functional cand am oprit masina a esit un fum de ziceai ca a luat foc , asta sa intimplat de 2 ori, apoi seara la 4 gr nu a mai pornit , am mers distanta scurta?

Ma gandesc sa aiba legatura cu sita acea ca nu am umblat la ea si habar n-am unde e si cum arata sau incepe sa ma lase bujia?

Edited by Greg

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvi_gyl

e sita @Greg,se pune calamina pe ea si nu mai pulverizeaza pe bujie,vezi ca a postat colegul Adrian @speedo codul pe original,eu zic sa o cumperi ca daca o cureti viata lunga oricum nu mai are,succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emy D

Azi, a ramas sharanul acasa, si m-am bagat pe sub el, sa ascult cu urechea la webasto... si ce credeti? porneste, baga aer rece, aerul se incalzeste putin, apoi se opreste. iarasi porneste dar aerul de pe evacuare ramane rece. se opreste si oprit ramane, apoi apare eroarea:

01409 - repeated Flame-out

00-35 ..................

Asta de la ce o fi?

Sa fi fost deranjat de faptul ca am scos eu furtunasul de la alimentarea cu combustibil atunci cand am schimbat bujia? Daca asta ar fi cauza, atunci banuiesc ca trebuie aerisit. cum se face?

Share this post


Link to post
Share on other sites
speedo

Vezi ca are 6 orificii de jur-imprejurul cutiei.Bagi acolo 1-2 surubelnite subtiri si impingi spre interiorul cutiei si o sa iasa.

post-10065-0-75994800-1290929366_thumb.p

Edited by speedo

Share this post


Link to post
Share on other sites
lorenzofocsani

aceeasi problema cu webast-ul o am si eu........l-am desfacut si curatat ...aveam cateva erori si le-am sters.......cat timp era montat provizoriu (fara conductele de apa legate) functiona(scotea fum si se auzea motorasul)......l-am pus la locul lui si surpriza......nu mai functioneaza....se aude motorasul dar in schimb de fum iese motorina......picaturi ,,,,,,,iar ca eroare dupa mai multe incercari imi da 01409(repeated flame-out)..am citit pe forum si se pare ca este o problema care apare cam la toti....s-a gasit si o rezolvare ?....eu maine voi incerca sa il dau iar jos sa vad ce reusesc sa fac....bafta si va voi tine la curent....

Am mai postat pe un alt topic problema mea la webasto si am asteptat un moderator sa uneasca topicurile intre ele ca sa nu postez de 2 ori.

Dar pana la urma postez si aici:

Problema e ca nu imi merge sirocou si nici nu ma pot conecta la modulul 18.Aux heating.

Am verificat sigurantele si sunt ok iar mufa am dat-o putin cu spray de contacte ,dar tot degeaba.De la ce ar mai putea fi?

si la mine a fost la fel...l-am desfacut si am gasit firul de culoare rosie(unul mai gros) care era rupt....s-ar putea sa fie la fel

Share this post


Link to post
Share on other sites
razvi_gyl

intrerupator la care senzor sa pun Adrian@speedo?Nu e rea ideea,mai ales ca tu ai pus o si in practica,si eu am cumparat sita am montato si cred ca o sa se duca iar pt ca deplasarile scurte sant inevitabile

Share this post


Link to post
Share on other sites
Greg

La mine in general dimineata porneste imediat cum am pornit masina si merge pina la 80-90gr, dar ce am mai observat la el ca dupa ce faci opriri mai dese el porneste dupa o perioada mai taziu (temp fiind sub 50gr) probabil e vb de intervalu de timp mai lung dintre opriri ca sa numai porneasca repede ca poate efectuez iar o oprire. La voi face la fel?

Cred ca regurg si eu la metoda spusa de speedo :huh:

Edited by Greg

Share this post


Link to post
Share on other sites
speedo

intrerupator la care senzor sa pun Adrian@speedo?Nu e rea ideea,mai ales ca tu ai pus o si in practica,si eu am cumparat sita am montato si cred ca o sa se duca iar pt ca deplasarile scurte sant inevitabile

Senzorul de temperatura exterioara,ala de langa mecanismul stergatoarelor.Trebuie desfacut capacul ala ca sa ajungi la filtrul de polen si il vezi acolo in dreapta cum te uiti.

Uite de aici m-am inspirat.Eu am folosit butonul respectiv ca sa pastrez aspectul oem al bordului dar se poate folosi orice intrerupator on/off pe care poti sa-l amplasezi undeva sub bord.

Cel mai mult ma enerva webasto primavara cand se incalzea afara pe la 7-8 grade (deci boiereala dupa o iarna grea) motorul pornit de cateva ori pe zi,apa la 80 grade si asta tot pornea si ardea gazu' de pomana.

Edited by speedo

Share this post


Link to post
Share on other sites
speedo

Stiu si de ala din bara, dar asta pe care ti l-am aratat sigur comanda webasto si e acolo la locul lui.

Ala din bara cred ca e pt climatronic cum zici tu.

Edited by speedo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emy D

Adrian, acolo e pus intrerupator doar pentru activarea si dezactivarea senzorului, dar eu ma gandesc sa il fac sa mearga cand vreau eu doar, si atunci va incalzi apa pana cand ajunge la 80 grade.

Azi am intrat iar cu vag-comul pe el:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

e.tuning

Control Module Part Number: 7M3 815 071

Component and/or Version: HEIZG. B/D5W 0001

Software Coding:

Work Shop Code:

5 Faults Found:

01409 - Repeated Flame-Out

35-00 - -

01409 - Repeated Flame-Out

35-00 - -

01409 - Repeated Flame-Out

35-00 - -

01409 - Repeated Flame-Out

35-00 - -

01409 - Repeated Flame-Out

35-00 - -

Deja ma enerveaza!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emy D

Sita e 160 ron? blink.gif Stiam ca atata e bujia, dar sita? sau sita o cumperi si o confectionezi tu ( dupa cate am vazut in imagini, nu ar fi greu :)

Edited by Emy D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ByZ

Bujia e 150 ron pe producator si sita e 160 ron pe original.Normal bujia pe original e cam 300 de ron.Ma intreb daca se poate curata sita respectiva,cu o perie de sarma cu ceva...

Share this post


Link to post
Share on other sites
speedo

Era in spirit de gluma Emy,dar acuma sincer ma uit la sita asta si nu vad cum s-ar putea face.Nu zic asta pt ca am dat eu 170 pe ea si mi-e ciuda de bani :D

Ai scos sita veche si te-ai uitat la ea sa vezi cum e?

Azi cand veneam de la Bucuresti am oprit webasto din buton sa vad cum e.Nu a scazut apa de la 90 grade dar caldura si geamuri dezaburite...din parti :)

Edited by speedo
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emy D

icon_thumright.gifEu nu m-am uitat la ea, fiindca nu stiam ca se scoate de acolo de unde e bujia. Abia dupa ce l-am montat, si am intrat pe net am vazut ca tot de acolo se scotea si sita. Dar nu e problema, ca acuma stiu exact unde sa ma uit daca trebuie sa o desfac. Si nici nu am vazut sa scoata fum (ca sa pot zice ca e sita de vina),

App: geamurile aburite se fac din cauza nefunctionarii webasto? oricum, caldura mi se pare extrem de slabuta la sharan.

Edited by Emy D

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrusel

Azi cand veneam de la Bucuresti am oprit webasto din buton sa vad cum e.Nu a scazut apa de la 90 grade dar caldura si geamuri dezaburite...din parti :)

Ce treaba are webasto cu dezaburirea geamurilor atata timp cat apa e la 90 grade ? :blink: Ai incercat si cu "auto" ?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ByZ

Si mie mi se pare caldura cam slabuta la sharan,trebuie sa fac neaparat sirocou,Azi pe -6 grade la drum intins apa era la 80-85 grade.Prin oras nici nu mai zic ca nu apuca sa se incalzeasca nici dupa 15 min...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ByZ

De aceeasi parere sunt si eu,am sa vad dupa ce fac sirocou daca se schimba situatia...

Share this post


Link to post
Share on other sites
speedo

Ce treaba are webasto cu dezaburirea geamurilor atata timp cat apa e la 90 grade ? :blink: Ai incercat si cu "auto" ?

Pai probabil ca are.In 500 km am avut timp sa fac probe si asa e cum am zis.Aerul pe HI fara webasto e doar "carcaliu" cum se spune.Slabut.Doar pe ECON merg.

Cum porneam ala se cunostea.Probabil ca trebuie mentinuta si apa de pe circuitul webasto la 90 grade de-asta mai porneste el si dupa ce arata in bord 90 grade.El o mentine la 90 in functie de indicatia senzorului propriu de temperatura nu cel de pe motor.

Sa mai spuna si altcineva daca a observat asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emy D

Adrian, ce senzor ar trebui pus in scurt pentru a merge fortat webasto cand vreau eu? Cel de sus de langa filtrul de polen sau cel de jos din bara?

Share this post


Link to post
Share on other sites
speedo

Cel de langa filtrul de polen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
racingparts.ro

cele 2 tevi care trec pe sub masina si se duc la webasto, practic una trebuie sa fie de intrare si alta de iesire din acesta

daca le intrerup cat mai aproape de motor si le conectez intre ele ..ar ajuta cu ceva la incalzirea mai rapida a motorului?

iarna teava aia de aluminiu pe sub masina contribuie mult la racirea apei

Share this post


Link to post
Share on other sites
speedo

Nu cred ca ajuta...daca tot nu-ti merge lasa-l asa poate il repari vreodata.Teava aia eu am izolat-o cu tuburi din alea de spuma pt tevi folosite la instalatii pe care le-am prins din loc in loc cu coliere de plastic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
racingparts.ro

cred ca asta am sa fac si eu azi

o sa cumpar niste izolator si ma bag iar sub masina

ieri pe ploaie eram sub masina reparam la evacuare ..m'am trezit ca atarna sub masina in suportii aia de cauciuc

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrusel

:offtopic: mai avem un pic si le izolam complet termic....trebuie sa le dam idei(specific romanesti) nemtilor,poate accesam si niste fonduri UE :lol:

Edited by andrusel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri