Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

Emy D

nu stiu daca trebuie sa il citeasca vag-ul sau nu.

cand am pustesterul pe masina nu am putut sa intru in modulul 18 iar baiatul de la service care avea testerul mi-a spus ca nu se poate conecta si ca nu ar comunica webasto-ul cu ,calculatorul masinii. :scratch:

se aude si pacanitul de la pompa de motorina si functioneaza si cea de apa.

am verificat mufa,firele ,am schimbat bujia,am verificat sigurantele, am scos senzorul de temperatura si am facut o punte intre fire si..... NIMIC :vaidecapulmeu:

este MORT. wacko.gif

imi vine sa il scot de pe masina si sa il ingrop :251: :banghead:

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am bagat testeru pe masina si mia dat 5 erori toate scria Intrerupere aprindere repetata ceva de genu ca nu am apucat sa citesc bine ca lea sters (asa a zis mecanicu). Am pornit masina si a pornit si el dar a scos putin fum si sa oprit . dupa ce am plecat de la service si ma uit in oglinda un fum in spate de ziceai ca a luat foc masina si chiar facea unu flesuri sa opresc :lol: apoi am oprit intr-o parcare si l-am lasat sa mearga pina nu a mai scos pic de fum , iar acum merge totul in regula . ce legatura a avut eroarea asta adica de ce este legat bujia sau sita? :huh:

nici cu bateria nu prea stau bine e gata sa ma lase dar zic eu ca n-ar avea nici o legatura odata ce porneste motoru

Modificat de Greg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca dupa ce se sterg erorile se face un fel de autocuratare. La fel mi-a facut si mie dupa ce am fost la reprezentanta Webasto si mi-au sters erorile. Mie nu-mi mai pornea deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popic32'

Emy D'...

mie imi zici? ca si la mine porneste si se opreste si nu stiu din ce motiv: nu scoate fum, bujie noua, restul merg toate.... si merge apoi se opreste. de 5 ori asa= 5 erori acumulate si se blocheaza. :|

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'popic32

Pompa de apa daca o ai buna functioneaza oricum ca nu e comandata de unitatea de control a webasto pe cand pompa de motorina da.Asa ca e dubios ca auzi pompa de motorina dar nu poti intra pe webasto cu testerul.

De regula daca nu poti sa te conectezi la incalzitor acesta din urma e..."mortaciune".Cel putin la D5WZ.

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu poti sa te conectezi la el este posibil sa fie busita electronica de la el, Daca pompa de apa nu merge se supraincapzeste si se opreste. Atentie mare ca si ventilatorul din sobita joaca un rol important, daca nu atinge viteza necesara nu se face arderea corecta si scoate fum mult. Daca a incercat de 5 ori sa porneasca si nu a reusit nu va mai pornii pana la stergerea erorilor, plus ca se va umple camera de ardere cu motorina si nu va mai putea sa o aprinda din lipsa de oxigen. La incetcari dese de pornire si esuate (arderi incomplete) sita se va umple de un mal format din cenusa si motorina,iata.formula sitei infundata. Atentie la ventilatorul din sobita se pot schimba periile colectoare(carbunii) .

Modificat de crocodill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

speedo

Pompa de apa daca o ai buna functioneaza oricum ca nu e comandata de unitatea de control a webasto pe cand pompa de motorina da.Asa ca e dubios ca auzi pompa de motorina dar nu poti intra pe webasto cu testerul.

De regula daca nu poti sa te conectezi la incalzitor acesta din urma e..."mortaciune".Cel putin la D5WZ.

nu stiu al meu este 3wz ,l-am dat din nou jos de pe masina si i-am verificat ventilatorul care functioneaza super bine.

DECI: fire ok ,, ventilator ok ,, bujie noua ,, pompe ok,, siguranta ok ,, nu stiu ce altceva sa mai verific.

:grrrrrr:

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare ar merge sa il pui pe direct si sa porneasca atunci cand vrei tu? In cazul asta, pui un termocontact, si cand ajunge apa la 70 grade, opreste webasto. Apoi, un modul cu telecomanda si o baterie auxiliara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am si eu webasto pe Passat, insa cred ca nu functioneaza. Nu am telecomanda de niciun fel, este cel care porneste automat. Din cate am inteles eu ar trebui sa se incalzeasca intr-un timp foarte scurt, insa deabia dupa vreo 5 minute incepe sa bage caldura si deabia atunci se ridica si acul de temp. la apa. Am incercat si pe modul econ si pe normal si este tot la fel. Asa e normal? dupa atata timp sa intre caldura? Ar putea fi ceva defect? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popic32

'speedo

popic32

1.daca porneste si merge macar un pik(pompa de motorina si scoate caldura pe teava) si apoi se opreste verifica daca este aerisit traseul spate.eu am anulat calorifer spate si pus doar sirocou pt fata deoarece se supraincalzea si nu reuseam sa aerisesc.acum merge super.

2.pt pus pe direct se scoate senzorul de temp si in loc se pune un contact si il pornesti si opresti cand vrei atu chiar si in mers(la mine cand apa e la 70 grade il opresc).

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxul'

Cred ca iti merge webasto.Daca nu ar fi el cred ca s-ar incalzi in 10 min cel putin...

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor sunteti - GENIALI -. Datorita voua (andrusel, speedo, kasius si toti ceilalti) am reusit sa rezolv problema pe care o aveam la webasto.

Am un sharan din 2002 si de 2 ani nu a functionat incalzirea auxiliara. Imi luasem gandul.

De cand am descoperit acest forum am studiat toate manualele si schemele postate de voi si problemele pe care le-ati avut voi si i-am dat de cap.

Sa va explic, pentru alti colegi care sunt in situatia mea:

In luna martie am facut o verificare la mufa de conectare a webasto cu cea de pe caroserie si aveam mai multe fire rupte.

Dupa ce au fot refacute de un prieten electrician i-a facut o scanere dar cu un tester TEXA sau cam asa ceva si imi dadea conexiune intrerupta la webasto.

Pt ca au fost temperaturi mari am sperat ca odata cu racirea vremii va porni si vebasto-ul meu.

Din pacate era tot mort.

Ieri am reluat verificarile si am gasit inca un fir rupt din mufa (cel pt alimentarea pompei de motorina) pe care l-am refacut pe direct (sarind mufa).

Prietenul meu a verificat tensiunea pe fiecare pin din mufa de pe caroserie si surpriza nu aveam tensiune pe firul negru care porneste webasto odata cu pornirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus un + direct pe el si surpriza a pornit webasto.

Am scos senzorul de temperatura de langa vasul de racire si am facut o punte si pornea odata cu pornirea motorului.

Se inxcalzea conducta de apa care duce la motor dupa care se oprea.

Am verificat cum lucreaza senzorul racit in zapada si apoi incalzit si era ok, dar in atelier erau peste 10 grade.

Verificand popa de recirculare a apei am constatat ca nu functiona.

Am dat-o jos si nu mai avea carbuni aproape deloc.

Cand am incercat sa deschid capacul din partea opusa (cea de la pompa) s-au rupt 2 suruburi in pompa fiind ruginite.

Am cautat carbuni la cateva magazine de piese din constanta si mi-au spus ca nu au asa ceva.

Trebuie sa cumpar pompa cu totu - pret intre 460-480 lei.

M-am dus la un magazin de piese de schimb pt electrocasnice si am gasit carbuni un pic mai mari la dimensiune.

I-am facut la dimensiune. Am renuntat la demontarea capacului de la pompa. I-am pus cele 2 suruburi bune la loc.

Am montat carbunii si functioneaza ca noua.

Era sa uit pret carbuni 15 lei setul.

In final functioneaza webasto ca la inceput.

Rugaminte. Am pompa model Bosch poate ma ajutati sa gasesc una sh si un pret.

Stau cu grija pt cele 2 suruburi.

Va salut si va multumesc tuturor.

Va stau la dispozitie daca aveti nevoie.

LA MULTI ANI !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EVRIKA

am gasit problema dupa ce l-am facut din nou bucati si l-am verificat amanuntit i-am raschetat efectiv cu o surubelnita fiecare lamela din mufa exterioara (cea de sub prag) si ce-a interioara cu o pila foarte mica ,lamelele de la senzorul de temperatura (pe care l-am bagat intr-un bulgare de zapada) si............. :icon_redface:

surpriza :icon_cheesygrin: .....a pornit webasto-ul, care a scos un fum puternic la inceput dupa care a mers lin si silentios incalzind traseu de apa. :hainoroc:

uare trebuie facuta o aerisire ptr partea din spate sau si-o face singur?

voi, cum ati procedat???? avand in vedere ca au curs cam 3litri de antigel in momentul in care am demontat webasto-ul.

baieti oricum cu experienta voastra sunteti geniali !!!!!!!!!!!

multumesc ptr rabdare si ptr explicatii.

CRACIUN FERICIT si LA MULTI ANI :vinemosul:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut in sectiunea destinata Touran`ului ca se poate seta temperatura la care sa porneasca webasto printr`o combinatie de butoane in climatronic.La Sharan se poate?As fi setat -5 grade ca sa nu mai porneasca tot timpul cand fac drumuri scurte si nu are rost sa mai porneasca si el...Am incercat cu butonul ECON dar tot porneste..

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis si eu ca repar webasto iarna asta , dupa ce 3 mecanici diferiti mi-au zis ca are bujia arsa, inainte de craciun am fost la unul din ei sa rezolv problema si culmea! i-mi zice ca nu am webasto , sau nu i-l vede vag-com-ul si a scapat repede de mine si m-a trimis sa fac alt test pe care nu l-am facut

O sa incerc sa-i fac eu un test daca reusesc sa instalez vag-com .Se mai seteaza ceva la vag-com dupa ce se alege portul si recunoaste interfata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vagcom nu ai ce sa setezi,decat portul si sa inregistrezi interfata.Daca nu iti gaseste modulul 18.Aux heating e posibil sa fie un fir intrerupt in mufa.Din cate stiu eu toate sharan-urile au fost dotate cu incalzire auxiliara.Succes si sarbatori fericite !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata ce i-mi apare mie dupa ce instalez vag-com . Cred ca ceva nu fac eu bine.

post-42937-0-52315700-1293353154_thumb.p

post-42937-0-42982600-1293353169_thumb.p

post-42937-0-62183100-1293353181_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa scanezi alt modul?Din cate vad iti merge interfata dar nu se conecteaza la aux heating,verifica mufa de la webasto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pot conecta la nici un modul

I-mi apare mereu mesajul ala : "No response from controller"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu si ieftin este sa te uiti sub masina in dreptul usii stanga spate sa vezi daca ai godinul acolo, vezi ca este o "cutie" din care ies 2 furtune si 2.tevi ,una intra in prag spre fata si alta este un esapament cu o toba mica care se duce pe diagonala spre centru spate al masinii. Zic asta sa.nu maiuncesti cu calculatoare teste si alti " specialisti", e mai rapida metoda asta. Bafta si zine si noua ce ai gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat sub masina si am webasto, problema e ca sunt satul sa dau se fiecare data cate 50 lei pt o scanare , de aia vreau sa rezolv cu vag-com-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai ,im doar din vag. Acum trebuie sa il dai jos si in primul rand sa verifici daca firele din mufa lui sunt intregi, in principal cel rosu. Dupa aia vine treaba mai cplicata. Vezi ca pe aici e un linc catre un tutorial cum se desfce in bicati mici.Bafta multa si tine-ne la cirent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi a "decedat" si al meu.Fum gros,eroare "repeated flame out" care se repeta de 5 ori chiar si dupa stergere si gata.O sa caut o teava sa pun intre furtune sa pot sa circul fara sa curga antigelul si-l dau jos sa-l desfac.Stie cineva de cat trebuie sa fie teava aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt inaditoare de furtune cred ca de "trei sferturi",asa am si eu ca sunt cu.el on casa. Bafta multa si atentie la desfacere ca setul de 2 garnituri costa cam 100 lei, daca.poti sa ramaii cu ele intregi scutesti niste baani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!