Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug
 Share

Postare recomandată

Pai parere.. eu am golf 6 blue motine..consum f mic.dar sa te pregatesti de egr..injectoare.. spor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci alte pareri?

alta masina?

golf 5 1.9 tdi ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tie frica de reparatii cumpara-ti masina noua.

 

exista 3 categorii de masini in mare:

 

1. noi.

2. sh vechi facute inainte de criza din 2008, care insa pica piesele pe ele din cauza vechimii si uzurilor (au peste 250-300 000km majoritatea).

3. sh  dupa 2008 care sunt considerate consumabile, adica dupa un nr de km iti pica din piesele importante pt ca asa u fost gandite, reduceri majore ale costurilor de productie.

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O completare.

Mai sunt masini vechi din 2007+ de la pasionati cu km. nu f. multi dar intretinute, ingrijite ca la carte, multe s-au dat pe forum, masini care necesita doar revizii usoare de consumabile, care functioneaza super pentru varsta lor, cu preturi justificate prin calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

Destul de mult ce inseamna? Am incercat printr-un calculator ce am gasit pe net, si suma era destul de mica. Jur de 100 de euro. Proprietarul zice ca este Euro 5, si ca a platit ceva taxa candva, dar nu mai stie ce era de fapt. Eu ma gandesc ca taxa asta ar fi trebuit sa fie. 

Daca este euro 5 si e platita atunci ar trebui sa fie ok, chiar daca nu e platita ar fi in jur de 150 eur, daca este euro 4 si nu este platita atunci costul va fi in jur de 680 eur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. In primul rand nu stiu daca postez unde trebuie (sansele sunt sa fi gresit complet aria), daca nu, rog sa-l mute cineva, daca nu este cu suparare. :D

Maine voi merge la o reprezentanta pentru un test-drive si (sper) o posibila achizitie.

Masina in mare este urmatoarea :

Golf 6 HL an 2012, motorizare 2.0 tdi 140cp (M6) cu 105.000 km la bord.

Fiind din alt oras, nu am avut cum sa vad istoricul service al masinii deci maine o sa-l vad pentru prima data. Mi s-a spus ca n-ar fi nicio problema acolo dar nu stii niciodata.

Intrebarile mele pentru posesori sunt urmatoarele :

1. La ce ar trebui sa ma uit cu atentie la masina?

2. In istoricul service (in afara ca reviziile sa fie la zi) ce ar trebui sa imi mai sara in ochi?

3. Ce reparatii ar trebui sa se faca in viitorul apropriat la acesti kilometri? (distributie, s.a.m.d)

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele specifice motorului, galerie admisie, injectoare, egr, in mare,  important e cum a fost exploatata.

Modificat de Fanel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Imi cer scuze ca scriu aici, sunt nou pe forum, si chiar nu am gasit de unde sa deschid un topic nou sa imi pun intrebarea aici. Vreau sa cumpar un Golf VI SH, motor diesel 2.0, 140 HP, 6 trepte. Cineva mi-a spus ca atunci cand ma duc sa vad masina sa o asez in rampa, in treapta 2 si fara sa fie trasa frana de mana masina nu ar trebui sa plece la vale. Daca masina pleaca la vale se spune ca pierde compresia....vreau sa stiu daca e adevarat sau nu? Daca imi puteti spune va rog. 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca astea sunt verificari de pe vremea bunicii. Ia pe cineva cu tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar sunt verificari de pe acea vreme....insa daca aveam posibilitatea sa iau pe cineva cu tester, nu mai puneam intrebari pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am nevoie de ceva pareri despre: http://olx.ro/oferta/volkswagen-golf-vi-ID6DIfk.html

Masina am vizionat-o si condus-o . Bara fata a fost lovita si nu se aseaza chiar perfect si volant bate foarte putin la rece. Cat am mers eu vreo 4km a schimbat f finut.

1.Simptomele pentru pompa de inalte care sunt ?

2.Ce ar trebuie sa mai verific ?

3.Din cate stiu eu volant ar mai putea duce 20 - 30k km, e corect ?

4.Ceva bube pentru modelul in cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi in legatura cu lucrurile la care ar trebui sa fiu atent si sa le verific la un 1.4 TSI cu DSG7?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Imi cer scuze ca sunt offtopic, dar nu pot scrie in alta parte pt ca sunt nou pe forum. Am atasat poza cu cartea masinii, pt ca am inmatriculat recent masina si inca nu am primit talonul. Vreau sa cumpar ceva piese pt masina, si pe orice site vreau sa fac lucrul asta imi cere la completarea datelor masinii, codul motorului. Ma poate ajuta cineva va rog sa imi spuna si mie care este? Daca e cumva "CFH" - cel trecut in sectiunea 10/Motorul/Tipul ....atunci nu gasesc pe nici un site de piese auto acest cod de motor. Nu stiu ce motor am, si nu stiu ce piese sa cumpar.

 

e2238c82-2fc4-4bf9-ba3e-ea417699a488.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

CFHC trebuie sa fie codul motorului tau. Vad ca este un Golf 6 Variant din 2011, cu motorul de 2.0 TDI de 103 kw/140cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.  Ma intereseaza un Golf 5 din 2008 cu motorul de 1.4 TSI 170 CP, cutie manuala in 6 trepte. Imi puteti spune daca e un motor problematic?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!Scuze ca sunt off topic dar în maxim 2 săptămâni vreau sa cumpăr un Golf 5,neapărat TDI,spre ce ma îndrumați?Un 1.9 6+1 sau 2.0 DSG?Eu am mers pana acum cu un Passat b5.5 din 2005 aproape full,cu motor 1.9 101cp,am văzut ca este foarte fiabil si nu te lasă la greu,dar în privința motorului 2.0 nu stiu ce sa zic..Please  help me.:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă vrei 1.9 căuta cutia in 5 trepte sau dsg. Cea în 6 are probleme. Motoarele 2.0 sunt ok. Căuta un an de fabricație cât mai recent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.10.2016 at 2:03, Emilut a scris:

Dacă vrei 1.9 căuta cutia in 5 trepte sau dsg. Cea în 6 are probleme. Motoarele 2.0 sunt ok. Căuta un an de fabricație cât mai recent.

Am văzut ca motoarele 2.0 de pe golf sunt ca cele  de pe Passat b6 unde au fost probleme cu injectoarele,după ce cod ar trebui sa ma uit?Mașina vreau sa fie undeva după 2006.

Butoanele Reply si Quote/Citat ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil. Folosirea nejustificata a quote/citatului, va fi sanctionata.

Modificat de ForceTurbo
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele puse pe g5 nu au treaba cu cele montate pe passat b6. Ai 2 optiuni bune 2.0 tdi BMM si BKD. Ambele au injectoare bosch pe ele primul este cu 8 valve (dpf) si al doilea cu 16. Bmm are probleme la axa cu came, ca orice motor de 1.9 si la bkd, la primele modele se fisura chiulasa. Inspecteaza bine masina, preferabil este sa o cumperi de la proprietar si sa fie intretinuta asa cum spune producatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna,

doresc sa cumpar un golf VI, benzina, si am dilema "cu turbo sau fara?"

Da, cele cu turbo au performante mai bune: nu doar in cat prinde suta ci cand apesi pe acceleratie chiar fuge, spre deosebire de motoarele fara turbo unde, daca nu ai atunci turatie, trebuie sa scazi in treapta de viteza.

Dar ma gandesc la fiabilitate. Ca daca este sa pice un turbo... costa cat motorul!

 

Multumesc

Modificat de ioask4it
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ca si cum te-ai intreba daca e sa cumperi un diesel de 1.6 turbo sau un diesel de 2.5 aspirat. Doar ca la benzina turbo, riscurile sunt mult mai mici fata de diesel.

TSI oricand.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ioana a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!