Jump to content

1.4 tsi lista probleme comune / cod motor


smokefield

Recommended Posts

Am citit cam toate topicurile legate de 1.4 tsi, dat fiind ca ma intereseaza motorizarea asta. Am vrut sa gasesc probleme caracteristice lor, dar topicurile unde se discuta despre aceste probleme sunt haotice si nu am vazut o sistematizare a lor. Ma gandesc ca poate se incepe aici asa ceva - ceva de genul cod motor BKP - probleme injectoare, BKD - probleme chiulasa...

eu stiu de 3 coduri - BLG, BMY, CAXC, daca mai sunt altele adaugati.

de ex probleme cu distributia - (1.4 TSI with 140 hp, engine code BMY) - typically at km stalls 40000-70000. ( http://www.autolatest.ro/auto-editorial/problems-with-the-timing-chain-of-the-vw-1-4-tsi-petrol-engine- )

as dori sa ramana doar un topic unde sa se listeze probleme si nu rezolvarile lor sau alt offtopic si sper sa fie bine primita o lista de gen.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan Moraru

    18

  • SelesanD

    18

  • vali zak

    13

  • Bogdan20cj

    10

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dupa 4 ani si un pic, adica exact cand a iesit din garantie, pornesc astazi motorul 1.4 125 cai (din 2015) dupa cateva zile in care a stat nemiscata, porneste un pic ciudat, fluctueaza turometrul si p

Un ulei mai vascos la rece va amorsa putin mai lent intinzatorul hidraulic reponsabil de intinderea distributiei. Este posibil ca uleiul folosit de tine sa aiba indicele de vascozitate la temp joasa (

Este diferenta calitate intre piesele vandute in Ro si cele din Germania, sunt mult mai calitative cele din DE,ma refeream la piese AM. La cele originale difera sigur pretul (mai mic in DE) nu stiu da

Posted Images

Problemele acelea pe distributie au fost doar pentru modelul de 140 cp si numai din anul 2007, ca an de fabricatie daca nu ma insel. La alte modele nu am auzite de probleme reale la distributie.

Au fost probleme initial cu soft-urile, s-au rezolvat prin update si cu niste supape care cedau mai repede, dar care si ele au fost "rectificate" prin schimbare cu unele mai bune calitativ.

Link to post
Share on other sites

pai exact asta vreau aici - ce modele/an/cod motor au avut probleme. ce versiune de soft/ecu. sa stie lumea sa verifice / sa intrebe de respectivele probleme daca din intamplare dau peste o masina din seria cu probleme.

Link to post
Share on other sites

Salut!

Mai este codul motor CAXA de fapt o versiune al motorizarii CAXC este euro V si are 122CP , este prezent pe GolfuriV-VI, Skoda Octavia 2 FL , versiunea de soft nu o stiu, o am cea pusa din fabrica, masina fiind MY2011 facut in iunie 2010. Probleme nu am avut deloc cu motorul, deocamdata am 32 400 km. Foarte multumit pana acum. Pana acum pare a fi destul de fiabil aceasta versiune al motorizarilor 1.4TSI (de fapt cred ca este cel mai fiabil dintre toate). Cum au mai pomenit, la inceput au mai fost probleme cu primele versiuni de soft (la cele inainte de 2009) si cateva probleme cu senzorii N249 si N75, care daca stiu bine au fost inbunatatite dupa 2009 si se pare ca acum nu mai sunt probleme cu ele(sau mai rare oricum). Probleme de distributie nu am auzit la acest tip de motor(CAXA-CAXC)

Link to post
Share on other sites

caxa la inceputuri au avut si ele problema cu acel sunet dat de lant.

In rest un motor foarte bun, recomand.

Mai este codul motor cavd pt 1.4 160cp

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...
Bogdan Moraru

Tot citesc pe net despre minunatia asta de motor. Ba ca se rupe distributia, ba ca tacane, ba ca are prea multi steroizi si nu e fiabil.

Personal pot spune doar atat. Cuminte, in garaj asteapta vanzarea fratelui mai mic si anume Golful, o Skoda Octavia 2FL cu minunatul motor 1.4 TSI cod motor CAXA. In acest moment are 84.591 KM si pot spune ca nu are nici cea mai mica problema, nu s-a rupt nimic, nu s-a fisurat nimic. Ce nu imi place vs golf este faptul ca e cam grumand la ulei dar asta tine de cum fugi cu ea.

Citind pe ici pe colo despre zgomotul specific al lantului de distributie cand masina este rece si nepornita de ceva zile, zic hai sa cobor in garaj sa ii dau o cheie. Surpriza, acum, dupa ce am citit aici aud si eu tacanitul respectiv al motorului. Este ceva normal fiind fier pe fier pana urca uleiul. Am incredere in masina ca ma va duce cel putin 200.000KM la cum se prezinta si asta va urez si voua.

Pana acum, probleme cu ea....0

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Am aproape 40.000 km  , am facut un update de soft la reprezentanta Seat - Galati . Motivul, a fost "oscilarea turatiei "motorului , dupa resoftare parca este alt motor ...recomand. Legat de problema cu "zdranganit de lant " la pornire  , am patit si eu  ,  la prima pornire (masina nefiind pornita de 7 zile ). Daca stau bine si ma gandesc problema cu lantul doar asa a fost prezenta , dupa ce masina nu a stat o perioada buna de timp. 

 

Ps : recomand acest motor in combinatie cu un seat leon:P

Link to post
Share on other sites
Bogdan Moraru

Eu la 87.000 tot aud lantul ala afurisit zbarnaind. La urmatoarea revizie il schimb si de la service am garantie 120.000 cu el. Cu tot cu manopera ajunge cam 1000 ron pe piese originale si nimic altceva. Dupa, poate sa zbarnaie, zornaie, zdrangane pana nu mai poate. Sau e posibil sa am eu urechea cam sensibila dar dimineata chiar il aud de zici ca loveste in ceva metalic, asa zornaie.

Link to post
Share on other sites
aurelian.paratu

Eu am ajuns la 84.000 km ,problema aparute pana acum:

1. toba intermediara gaurita(schimbata pe garantie)

2. papa ulei cam 500 g/15.000 km

3. zornaitul lantului

4. dereglare periodica a unghiului fuga spate(imi toceste cauciucurile pe interior pe spate)-nu i dau de cap

5. pierde antigel cauza inca nestiuta,este sub stricata supraveghere

6. anumite oscilatii de pornire la relantii(adica se tureaza singura si apoi scade)....motivul nu stiu ,banuiesc benzina de proasta calitate

Link to post
Share on other sites
Bogdan Moraru

Ulei este normal sa pape, mai patesc si eu, cand o pornesc, daca dsu un pic mai putin decat e necesar la automat porneste turata la 1100 rpm. Dupa ce iau contactul si il pun iar, recine la normal

Link to post
Share on other sites
aurelian.paratu

la mine oscilatiile la pornire, au loc in felul urmator masina porneste normal iar dupa cateva minute incepe sa se accelereze singura si sa scada singura si face asa pana cd se incalzeste putin motorul. Dar face rareori

Link to post
Share on other sites

si la mine 1.4 tsi 122 cai motor caxa 2009 se balbaie motorul la relanti pana se incalzeste, cate o data chiar imi moare motorul la relanti. am in plan sa ma duc sa-i fac update de soft la reprezentanta. masina are 122.000km din care numai 2000 km facuti in Romania deoarece am cumparato anul trecut in noiembrie. pana acum se comporta bine inafara de balbaiala la relanti cand este motorul rece.

Edited by andvav86
Link to post
Share on other sites

azi am fost la reprezentanta vw din orasul unde locuiesc sa intreb cat costa un update de soft. raspunsul lor a fost ca mai intai trebuie sa-mi faca ei o diagnoza la motor sa vada daca acel balbait la relanti nu este de la altceva care imi ia 150 lei iar doar dupa aceea daca exista un update de soft imi face updateiul care mai trebui sa mai dau in jur de 50 lei si sa semnez pe propria raspundere ca masina nu are cip tuning deoarece se poate strica calculatorul masinii. le-am spus ca pe mine nu ma intereseaza diagnoza si au spus ca nu imi face updateiul de soft pana nu imi faci in prealabil acea diagnoza. 

Link to post
Share on other sites

Eu la 87.000 tot aud lantul ala afurisit zbarnaind. La urmatoarea revizie il schimb si de la service am garantie 120.000 cu el. Cu tot cu manopera ajunge cam 1000 ron pe piese originale si nimic altceva. Dupa, poate sa zbarnaie, zornaie, zdrangane pana nu mai poate. Sau e posibil sa am eu urechea cam sensibila dar dimineata chiar il aud de zici ca loveste in ceva metalic, asa zornaie.

Salut!

Dar pana la urma iti suna numai la primele porniri dimineata la rece 3-4 secunde sau auzi si alta data acel tacanit mai metalic? Descrie-ne mai detaliat ce auzi? La mine suna sporadic la prima pornire(numai atunci) 2-3 secunde ca o tacanitura mai puternica. Dupa acea nu mai apare zgomotul acela, pot sa pornesc motorul si de 100 de ori in timpul zilei. Si nici acel tacanit nu se aude de fiecare data.

De altfel tu esti cazul perfect care isi da seama ca ceva nu este in ordine cand a citit despre acestea pe forum. Sunt mai mult ca sigur ca inainte erai in stare sa faci periu pe orice ca la tine nu suna nimic si totul este in cea mai mare ordine. Nu vreau sa fac polemica dar in sfarsit vad "live" un asemena caz. 80% dintre automobilisti fac asa(mai ales cei afoni in ale masinilor - nu cred ca este cazul tau -)Toate cele bune si iti astept relatarile dupa schimb. Eu deocamdata am 50 000 km, mai astept.

Link to post
Share on other sites
Bogdan Moraru

:) E un Placebo sau asa facea dintotdeauna dar pana citim ceva consideram ca e normal.

 

Personal la rece, dimineata aud lantul cum zornaie, in litere este imposibil sa descriu sunetul dar este un rrrrr-ait constant si la acceleratie cat si in relanti. Zgomotul dispare dupa 3-5 minute timp in care presupun ca se amorseaza intinzatorul ala afurisit si se intinde lantul.

 

Este zgomotul specific unul lant care zbarnaie pe un intinzator, parca se "freaca" de o margine. . Ideea este ca se potoleste dupa un timp dar ma gandesc sa nu fie deja prea intins si sa aiba idei de sarit de la punct.

 

Si da, ai ghicit bine, nu sunt afon intr-ale masinilor :) dar pe cuvant, de cand am citit, aud lantul ala parca din ce in ce mai tare, in fiecare zi :))

 

Asta este dezavantajul forumului sau al omului mai tipicar de fel care se intereseaza ce cumpara si cum sa intretina. Vorba unui amic, eu nu am auzit niciodata un carait de genul pentru ca nu m-a interesat.... :tuktuk:

Edited by Bogdan Moraru
Link to post
Share on other sites

Aaaaa deci suna mai multe minute? Si nu ai senzatia ca mai mult la acceleratii. Poate ca nu este problema fiindca aceste motoare suna asa a mai dieselar in primele minute(mai ales la acceleratii), pana ce se incalzesc un pic.

Daca caraie intr-adevar minute in sir lantul nu mai sta pe ganduri ca daca iti sare lantul, ii bai mare!!!! Si imi pare bine nespus de mult ca nu m-ai inteles gresit :icon_thumleft: . Numai bine!!!

Link to post
Share on other sites
Bogdan Moraru

Eh si uite ca s-a balbait azi la relanti, mi-a aprins martorul in bord. Am oprit masina, am pornit si nu a mai zis nimic, dar asteptam maine diagnoza sa vedem daca are o dorinta acerba de a ii schimba lantul, daca da, hop la service cu ea.

 

Tac-pac

Link to post
Share on other sites

OO deci s-a si aprins la tine :( ...neaparat la service si desi mi-ar placea foarte mult sa iti spun ca totul este in ordine cred ca va trebui sa faci schimbul de distributie pe putine. Mai esti in garantie nu? Ai noroc sa stii, dar profita de acesta cu orice pret, nu-i lasa sa te duca cu zaharelul! Iti doresc bafta :icon_thumleft:

Link to post
Share on other sites
Bogdan Moraru

Relax ca nu e asa de negru, motorul nu are nimic, functioneaza normal, poate era de la benzina, aflam maine :)) nu imi fac griji

Link to post
Share on other sites

Ce sa mai inteleg... ca usor usor cedeaza si 1.4 tsi, dar la mai multi km... :grrrrrr:

Link to post
Share on other sites
Bogdan Moraru

Saracul motor nu are nicio vina. Lantul, prima si a doua generatie sunt niste porcarii. Cam asta e buba lor cea mare din cate observ, + ca am auzit mai e ceva la turbine o valva ceva dar aia inca nu si-a facut simtita prezenta. Azi o scaneaza Turbocip si vedem de la ce este eroarea, poate m-am agitat prea mult fiind pesimist si retinut fata de lantul lu' peste prajit si e din aprindere, benzina proasta etc. Vom vedea :)

Link to post
Share on other sites
aurelian.paratu

hay sa mai adaug ceva pe lista de viitoare probleme:

este a 4 sau 5 oara cand imi da in nas. ieri am plecat cu ea,motorul cald pentru ca rulasem deja vreo 50 km ,si cand accelerez mai brusc,ii taie odata benzina (nu accelerat pana la 4000-5000) in jur la 3000,pentru scurt timp dupa care isi revine( o ingatuie ). alex mai patise asa ceva si banuia pompa . sa vedem daca apare vreo eroare ceva......

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri