Jump to content

1.4 tsi lista probleme comune / cod motor


smokefield

Recommended Posts

1.2 tsi si 1.4 tsi au probleme cu intinderea lantului

1.8 tsi si 2.0 tsi au probleme cu intinzatorul hidraulic

 

BMw are mari probleme cu motoarele diesel din 2010 incoace, din cauza lantului de distributie ( se rupe)

OpeL /Fiat 1.3 CDTi au mari probleme cu lantul de distributie ( se rupe pana in 200.000 km)

 

Culmea... distributia pe lant a devenit consumabila, iar distributia pe curea a devenit foarte longeviva (Ford / peugeot 10 ani sau 180.000 km , Vw 210.000 km, etc)

 

 

ceva e in neregula cu lanturile astea...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan Moraru

    18

  • SelesanD

    18

  • vali zak

    13

  • Bogdan20cj

    10

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dupa 4 ani si un pic, adica exact cand a iesit din garantie, pornesc astazi motorul 1.4 125 cai (din 2015) dupa cateva zile in care a stat nemiscata, porneste un pic ciudat, fluctueaza turometrul si p

Un ulei mai vascos la rece va amorsa putin mai lent intinzatorul hidraulic reponsabil de intinderea distributiei. Este posibil ca uleiul folosit de tine sa aiba indicele de vascozitate la temp joasa (

Este diferenta calitate intre piesele vandute in Ro si cele din Germania, sunt mult mai calitative cele din DE,ma refeream la piese AM. La cele originale difera sigur pretul (mai mic in DE) nu stiu da

Posted Images

Mai intai revin la comentariul meu caci am constatat uitandu-ma in portbagaj la bidonul cu diferenta ce ramane de obicei pentru eventuala completare, ca uleiul pus ultima data a fi putut fi 5W40, cel putin bidonul in care mi-a fost lasat este de la un astfel de produs (am avertizat ca sunt utilizator deci luati acest addendum ca posibil).

Multumesc "andrei_221", intradevar este o problema mare cata vreme conform cartilor tehnice ale VW:

- cureaua de transmisie se schimba la 60.000km

- iar lantul la 160.000km

Ford este una din variantele de schimbare dela VW la altceva, cealalta ar fi Toyota, de fapt vice versa japonezii fiind prima optiune dupa opinia celor care blameaza ultimile produse VW.

Inca nu am raspunsul de la service insa cand il voi avea o sa-l postez aici ce au gasit defect si solutia de depanare pentru cei interesati de topic.

Link to post
Share on other sites

Am raspunsul de la service:

- Lantul de distributie s-a intins prea mult si bineinteles motorul a sarit de la punct - lantul va fi inlocuit si odata cu el ceva accesorii, le voi lista cand voi avea devizul de materiale si manopera.

- Folosirea masinii cu lantul mai lung decat trebuie a facut ca din cauza amestecului neconform aer-benzina sa se afume bujiile si implicit scanteile nu au mai fost la intensitatea necesara apriderii amestecului.

Au fost situatii de masini la care acest defect a aparut inca de la 30.000km (VW pare sa o fi luat aiurea de tot cu calitatea lanturilor).

Din explicatiile mecanicului autoam inteles urmatoarele:

La seriile anterioare lantul de distributie semana cu lantul de bicicleta in orificiile caruia intrau complet dintii rotilor

Actualul lant al VW este "capacit" pe partea exterioara si deci sta "cocotat" pe varfurile rotilor dintate, suprafata activa fiind cosiderabil mai redusa.

Ceea ce contribuie cel mai mult la intinderea lantului este folosirea franei de motor cand acesta este foarte solicitat.

Prin urmare cei care folosesc mai putin frana de motor vor avea o durata mai mare intre doua schimbari ale lantului.

Asta am inteles eu astazi din discutia cu mecanicul. Specialistii pot spune daca asa este.

Oricum, in afara de aceasta modificare constructiva, si mecanicul meu este de aceeasi parere cu toti cei care spun ca VW a decis ca lururile bine facute din anii precedenti nu i-au ajutat la incasari si foarte probabil au mai redus si calitatea materailului din care este construit lantul de distributie, lucru valabil si pentru alte piese de schimb care nu se inlocuiau decat dupa multe sute de km. VW vrea sa faca profit si din vanzarea pieselor de schimb de calitate din ce in ce mai slaba in ultima decada.

Link to post
Share on other sites
Bogdan Moraru

Doua topic-uri aceeasi discutie...

 

Pe celalalt topic, dupa cum am mai spus si mai sus, exista aceasta situatie dezbatuta pe larg, si intinzatoare si lanturi si toate cele posibile. Pornirea motorului forteaza lantul mult mai putin frana de motor.

 

Daca distributia a sarit de la punct este destul de grav, dar daca sarea, aveai probleme mari. Este doar decalata si de aici aprinderea incorecta si detonatiile incorecte

 

Propun mutarea discutiei pe celalat topic de tsi

Link to post
Share on other sites

@Bogdan M: Eu sunt nou pe aici si cand am dat cautare m-a adus aici la aceasta pagina 3 deschisa de postarea lui "floice" Posted 19.01.2015 @ 16:31

Cand am citit postarea ta ca raspuns "Distributia, este intins lantul. Schimba-l asap", am ramas aici, daca stii cum se poate face, muta tu te rog si da-mi si mie link-ul.

Daca tot am vazut ca esti unul din cei mai in tema, acum dupa ce schimb lantul o sa trebuiasca sa fac aceasta operatie la fiecare 60.000 km precum la curele?

Multumesc anticipat!

Link to post
Share on other sites
Bogdan Moraru

In cazul in care faci operatiunea intr-un service autorizat, vei avea garantia producatorului pentru lant, adica 100K. Povestile ca nu se mai intinde, nu se rupe raman in standby pana unul dintre noi care deja a schimbat lantul il va verifica la 100.000KM. Dupa cum spuneam, al meu este in parametrii normali la 50K.

 

Personal, cred ca am sa il schimb din 100 in 100.000km. Nu exagerez cat are garantie, nu este justificata schimbarea din 60 in 60K.

 

Iata linkul, cand ai timp, merita sa il rasfoiesti.

 

http://vwforum.ro/topic/51645-14-tsi-tfsi/page-69

Edited by Bogdan Moraru
Link to post
Share on other sites

Cand te referi la service autorizat, banuiesc ca este vorba despre unul autorizat VW din care nu-s multe si-s foarte scumpe.

Am facut acest lucru cata vreme masina a fost in garantie dupa care am ales si pana astazi sunt multimit de alegerea facuta.

Masina este functionala dupa schimbare lant, 2 patine, intinzator, garnituras capac distributie, 2 suruburi vilbrochen si axe, 2 oringuri axe, ulei si filtru ulei, 1 set silicon + semering vilbrochen.

Mi-am aruncat ochii pe linkul trimis si am intrat in ceata, este clar acolo posteaza oameni care stiu mecanica auto ceea ce pe mine ma depaseste asa ca sper ca sa nu se repete problema mai devreme de 100k km cum a fost cazul unora dintre voi cu primul lant. Am inteles ca versiunea ulterioara a motorului CAXA este si mai proasta adica lanturile s-au rupt mult inainte de 50k km desi, pe de alta parte, au fost norocosi pentru ca le-au fost schimbate fara bani fiind in garantie.

La pescari se incheie cu urarea "fir intins" asa ca pentru noi sa ne uram "+100k km rulati fara probleme!"

Link to post
Share on other sites

Eu detin o Skoda Octavia 2 FL motor CAXA 122cp fabricatie 2011,in prezent are 95000km iar zgomot de lant se aude numai la pornirea la rece cand sunt temperaturi scazute afara.Pornesc motorul,in primele 30 de secunde nu se aude nimic,apoi timp de maxim 1 minut se aude un zgomot metalic ce scade in intensitate progresiv pana dispare de tot.La porniri la cald nu se aude absolut nimic,trag concluzia ca in cazul meu este un zgomot absolut normal,daca o sa se auda si la cald sau apar ceva schimbari am sa revin cu un update la informatie.

 

 

Am vazut in posturi anterioare ceva de plafonare in ture mari 4000-5000 RPM...am patit-o si eu..din cauza benzinei clar,dupa ce am facut urmatorul plin a disparut comportamentul,iar de atunci de fiecare data cand fac plinul fac acest test.

Edited by alex_optick
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
On 20.02.2014 at 10:17 AM, vlyandru said:

Buna ziua
Am un golf 6 1.4tsi 122cp an 2009 de 2 -3 luni a inceput sa trepideze la relanti.
Nu am crezut ca poate fi o problema grava si nu m-am grabit sa il duc in service.
Intr-un final am fost la avia motors am facut o verificare si au sp ca am o compresie mica la pistonul 2
Piston 1 13.9 piston 2 10.1 piston 3 13.8 piston 4 14.1
Am inteles ca ar fi problema la supape sau piston deci trebuie demontat motorul.

Compresia mica in cilindru se poate remedia si altfel?

Buna ,in final ce problema a avut masina ta ?

Am exact acelasi problema.(nu am dus masina la service inca )

Multumesc mult 

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Honda recomanda doar ulei 0w20

Toyota 5w30

Mazda doar Dexelia 0w30

Subaru 0w30

Cred ca japonezii stiu ca fac

 

Sunt curios VW ce recomanda pt vestitele motoare TSI

 

Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

Pe langa problema de misfire pe cilindrul 3 la rece , desi am schimbat si bobine si bujiile in momentul cand accelerez mai brusc se aude un zgomot metalic parca ar fi de lant intins pentru 2-3 secunde apoi totul revine la normal.

Mecanicul spune ca nu e de la lant , am schimbat toti suportii de motor dar tot se mai aude :(

Cineva a spus ca ar putea fi de la pistoane/segmenti.

Vreo idee cei care au Golf 5 1.4 TSI motor BMY si au intampinat probleme de genul?

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Am acesta problema cu Skoda Octavia 1.4 TSI 2018 4700km ,acest sunet la pornire la rece si tine in jur de 2 minute, pana acum silentioasa acum zornaie ca un diesel chiar si in mers

https://www.youtube.com/watch?v=Zy8Faswik80

Link to post
Share on other sites

Ceau @ramelo4ever,

Ceva de genul patesc si eu cu un Seat Leon, 1.4 TSI 125 Cp motor CAXC din 2009, daca mergi in reprezentanta iri vor spune ca este pornire normala ...ideea este ca pt cateva secunde preincalzirea catalizatorului se face prin pornirea turata si mai zgomotoasa.

Cauza poate fi distributia pe lant, dar daca masina ta este din 2018 nu ai lant, ai curea. Pompa de apa mai poate face galagie,cureaua de accesorii,role,etc..., dar ai putea sa o lasi asa si daca se intensifica zgomotul o sa fie mai usor de localizat.

Probabil si sezonul rece influenteaza pornirile. 

Credeam ca prin inlocuirea lantului s-au rezolvat problemele de pornire diesel pt TSI-uri, se pare ca m-am inselat.Probabil urmatoarea mea masina va fi diesel, macar sa ma nu ma surprinda zgomotul enervant de tare :)) .

Bafta si drumuri bune!

Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Am un VW Scirocco din 2008, 1.4 TSI 122 HP, cod motor CAX.

Masina am luat-o in 2016 din Austria cu 155 mii de km la bord cu carte service. Ultimele intrari au fost facute la service-uri no name...ultima intrare fiind la 153850(data nu apare la aceasta intrare, la celaltate da).

Masina merge perfect, cateodata la pornire are acel soc(ma gandesc ca e normal) la care sta turata la peste 1000 si ceva de turatii apoi scade sub 1000 dupa 1 minut apoi merge perfect.

 

Vreau sa va intreb,  sa schimb lantul de distributie?

Acum am aproape 190 de mii de km...mi frica sa nu fie o intrare de service "fantoma" acea la 153 de mii.

Merg pe principiul, mai bine previn decat sa repar.

 

Daca ma puteti ghida, as aprecia foarte mult, nu stiu ce sa fac.

Link to post
Share on other sites

CAXA 1,4 122CP 2008. De cateva zile dupa prima pornire(porneste sfert) se balbaie  o perioada dar cand se incalzeste merge normal, relantiul oarecum stabil doar consumul e 0,3 0,4 in loc de 0,6 cat era inainte. Nu sunt erori stocate. Ceva pareri? Multumesc

Link to post
Share on other sites

Bateria este noua sau nu de mult schimbata, daca nu poti sa o mai incarci putin cu un redresor sa vezi daca mai face asa...

Link to post
Share on other sites

Are fix un an, Exide.Are amperaj, porneste sfert, problema e balbaiala de dupa, pana se incalzeste. Count ul pe cilindri e 0.Alte pareri va rog? Nu stiu de unde sa incep.

Link to post
Share on other sites

@deenman-problema e ca dupa pornire da sa moara, cade acul aproape de tot.... Si isi revine, si iar da sa moara... Cand se incalzeste merge normal. Ce e nasol e ca nu stocheaza erori, nu aprinde becuri... Sunt in ceata... In ce camp se vede presiunea din rampa pe vcds?

@SelesanD-daca clapeta era imbacsita cred ca se manifesta si la cald, nu?

Edited by vali zak
Link to post
Share on other sites

@vali zakDin ce stiu eu , de la mecanic ...s-ar manifesta numai la rece.Sincer si eu am mai avut momente de genul cu Seat-ul , motor CAXC!

Eu apas putin pe acceleratie dupa ce ii dau cheie si nu mai imi cade turatia.

De la Porsche mi-au recomandat sa imi incarc bateria cu un redresor , am baterie de 72Ah pe masina  pe cand ce din fabrica era de 60Ah. Cica alternatorul nu incarca complet bateria care e si ea obosita :( .

P.S: La ei a pornit si a murit motorul dupa cateva secunde, fara erori de nici un fel.Sfatul lor incarcare baterie.

 

Link to post
Share on other sites

Eu am de 74Ah, asa a fost si cea originala. Ok si ai pus bateria pe redresor?

Link to post
Share on other sites

Ceau @vali zak ,

Din pacate nu , in weekend e planificata incarcarea...abia zilele acestea am cumparat un redresor.

O sa revin cu un feedback dupa ce redresez  bateria :) .

 

Link to post
Share on other sites

Am verificat mai tot, ramane pompa din rezervor, merge dar eu cred ca nu mai produce 4 bari cat ar trebui. Are cineva manometru in Bucuresti sa verific cat mai baga? E destul de scumpa , doar pompa propriu-zisa nu se gaseste asa ca as vrea sa fiu sigur inainte sa o schimb.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri