Jump to content

1.4 tsi lista probleme comune / cod motor


smokefield

Recommended Posts

Bogdan Moraru

Sincer as da vina si pe benzina, rompetrolul sincer mi-a dat dureri de cap la fosta aspirata, tragea greu, tremura, consuma mai mult avand ardere proasta, de asemenea Lukoil e tot pe lista neagra. Pompa de benzina...o poti verifica pe vag sa ii vezi  presiunea.

 

Sub 50 e problema

Link to post
Share on other sites
  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SelesanD

    18

  • Bogdan Moraru

    18

  • vali zak

    13

  • Bogdan20cj

    10

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dupa 4 ani si un pic, adica exact cand a iesit din garantie, pornesc astazi motorul 1.4 125 cai (din 2015) dupa cateva zile in care a stat nemiscata, porneste un pic ciudat, fluctueaza turometrul si p

Un ulei mai vascos la rece va amorsa putin mai lent intinzatorul hidraulic reponsabil de intinderea distributiei. Este posibil ca uleiul folosit de tine sa aiba indicele de vascozitate la temp joasa (

Este diferenta calitate intre piesele vandute in Ro si cele din Germania, sunt mult mai calitative cele din DE,ma refeream la piese AM. La cele originale difera sigur pretul (mai mic in DE) nu stiu da

Posted Images

Bogdan Moraru

Alarma falsa. missfire cilindrul 3 :) Benzina proasta. Dar cu ocazia asta avem si Cornering si Staging :D multumiri Turbocip

Edited by Bogdan Moraru
Link to post
Share on other sites
bogdanpiatra

Atentie totusi la cilindrul 3! La cele cu 140 CP parca erau ceva probleme!

Link to post
Share on other sites
Bogdan Moraru

122 cp, random missfire, si cil 4. Pare ca este benzina. Pana acum nu a dat cu benzina de omv. Sa vedem mai departe. Stiu ca erau ceva cu supapele dar la modelele vechi si cele de 140 cp.

 

M-am tot documentat acum si pare ca, undeva, candva prinde un joc si face nazuri dand missfire pe cilindrul 3. Se schimba cu totul si costa vreo 1100 ron toata povestea. Destul de delicat. Masinile 2008 parca aveau durerea asta. Oricum raman setat pe treaba cu lantul si uite asa il schimb cred saptamana viitoare. Scap de o grija

Edited by Bogdan Moraru
Link to post
Share on other sites

Si eu iti zic sa te duci si fa schimbul de lant, nu este normal cu aceste ocazii de missfire. Poate fi si de la benzina dar totusi nu as crede. Eu folosesc numai Petrom 99, niciodata de cand am masina nu am avut missfire. Odata am prins si un lot destul de prost(ori era de 95) la Drobeta Turnu Severin si tot nu am avut missfire...desi masina tragea considerabil mai prost...Momentan am 50 000km. Si la Rex tot cu missfire a inceput problema (bine el tragea ca hingherii de acea masina, dar oricum simptomele le avea)

Link to post
Share on other sites
aurelian.paratu

missfire poate sa fie de la diverse probleme :

-benzina proasta

- bujii

-bobina

- si in ultimul rand ceva mai grav gen piston sau altceva

 

Link to post
Share on other sites
Bogdan Moraru

Vede, daca reapar dupa schimbarea lantului, oricum zornaie si ma streseaza. undeva pe saptamana viitoare il analizez si il ejectez :) Tind sa cred ca s-a intins cativa mm si de aici au aparut missfire.

Link to post
Share on other sites

missfire de la cilindrul 2 si 3 (ambele) pot fi de la axul cu came uzat.

 

Dar in general missfire sunt de la:

egr (in primele secunde la rece acestea sunt NORMALE)

benzina

bujii

bobine

curele de accesorii imbatranite/slabe

supape

lipsa compresie

 

La tine acest missfire cred ca e de la o bujie +calitate proasta a benzinei. OMV nu inseamna ca e cea mai buna. Au mai fost prob cu benzian OMV

Link to post
Share on other sites
Bogdan Moraru

Va multumesc pentru ajutor, stiu ce genereaza un missfire si in general sunt bobinele DAR tinand cont de faptul ca la motorul asta totul e la ghici cat dureaza, vom vedea dupa. A facut o singura data in atatia km, poate vrea si el alte bujii ca sunt alea de fabrica pe ea si alte cele dar asta e irelevant acum. Nu este deocamdata ceva care se poate nota ca drept fiind o problema a motorului. Toate benzinarele, aspirate turbo au dureri de genul asta.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Eu am avut missfire pe cil. 4  de la versiunea de soft initiala care nu se descurca in anumite conditii climatice. Este o actiune de service cunoscuta pt 1.4 tsi 118kw

Edited by nael
Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

 Va salut. Am citit topicul vostru si as vrea sa va intreb daca ati mai intalnit probleme. Totodata as vrea sa va cer parerea, legat de achuzitionarea unui Golf 5 1.4 TSI 140 cp model TOUR

 Multumesc

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Buna ziua
Am un golf 6 1.4tsi 122cp an 2009 de 2 -3 luni a inceput sa trepideze la relanti.
Nu am crezut ca poate fi o problema grava si nu m-am grabit sa il duc in service.
Intr-un final am fost la avia motors am facut o verificare si au sp ca am o compresie mica la pistonul 2
Piston 1 13.9 piston 2 10.1 piston 3 13.8 piston 4 14.1
Am inteles ca ar fi problema la supape sau piston deci trebuie demontat motorul.

Compresia mica in cilindru se poate remedia si altfel?

Link to post
Share on other sites

Nu.Din pacate alea sunt cauzele.Banuiesc ca nu ai peste 100k km.Si eu care voiam sa mai stau 1-2 ani sa iau un golf 6 tsi :(.

Link to post
Share on other sites

vezi sa masori calumea compresia deoarece eu am fost la reprezentanta vw si mi-au spus ca am pe 2 pistoane compresie 4 ceea ce insemna ca masina sa porneasca fff greu(la mine pornea la sfert de cheie). cand m-am dus la un mecanic priceput in motoare si mi-a demontata bujiile si a a verificat cu un barometru parca ii spune compresia pe fiecare piston in parte era 14 pe fiecare piston. asa ca aveti grija. eu am facut testul de compresie deoarece nu statea motorul la relanti ldimineata cand il porneam. s-a rezolvat cu update de soft.

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

Salutare,

 

Am caxa si are 94000 km, pana acuma nici o problema insa acuma mi s-a aprins martorul din bord de motor iar motorul a trepidat la relanti. La verificarea cu vag-com am constatat eroarea:

CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incorrect Correlation

P0016 - 000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 93082 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 14:25:49
Freeze Frame:
RPM: 680 /min
Load: 14.5 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 45.0°C
Temperature: 6.0°C
Absolute Pres.: 940.0 mbar
Voltage: 14.224 V
Readiness: 0000 0100
 
Am resetat eroare iar motorul a inceput sa trepideze, dar dupa 10-20 secunde motorul revine la normal si implicit martorul din bord se aprinde. Ce credeti ca este de facut? In rest motorul merge bine, trage, nu consuma mai mult ulei decat normal pentru un astfel de motor.
Edited by floice
Link to post
Share on other sites

Salut un coleg de suferinta.

Mai sa fie! 94.000 km ai spus nu?

Problema aceasta a aparut si la masina mea vw jetta motor 1,4 tsi 122 cp, putin inainte de 100.000 km!

Martorul sta aprins, motorul pare mai zgomota si parca a crescut cumva si consumul de benzina.

Si mie mi s-a spus ca este distributia si ca per total dac tot se desfac / demonteaza atatea cel mai9 bine va fi daca schimb tot ceea ce inseamna distributia adica un total undeva spre 1000 euroi.

Am aflat si eu pe forumuri, deabia dupa ce a aparut problema ca nu mai poate fi vorba despre masini vw care sa ajunga la 200k si chiar mai mult dupa anul 2006 (parca) s evorbea ceva despre dupa golf 4.

Acum fac calcule ... daca la fiecare 90-100k schimb distributia mi se pare cam rau.

Ce ai facut?

Link to post
Share on other sites
Bogdan Moraru

A mea a inceput la 89K asa ca nu va plangeti. Pentru linistea sufleteasca ii schimb lantul ca la curea, dar din 100 in 100K.

Probabil va schimba distributia :)

 

LE: stai tu cu martorul aprins, sa vezi ce se stinge el cu tot cu motor. Pune mana si schimba lantul ala mai repede.

Edited by Bogdan Moraru
Link to post
Share on other sites

@ floice

Manopera:
Capac carcasa lant demontat si montat
Lant distributie demontat si montat
Intinzator Lant distributie demontat si montat
Variator ax came demontat si montat
Lista materiale:
Lant distributie
Bara ghidaj
Bara ghidaj
Intinzator Lant
Surub de reazem
Surub cap inecat
Regulator arbore cu came (cel mai scump undeva peste 40% din pretul total)

 

Cum stai cu reparatia?

Asa cum spuneam mai devreme eu m-am cam dezumflat.

Nu as recomanda astazi cuiva sa cumpere o masina cu astfel de motor.

Eu auzisem ca cele 1,2 TSI ar avea probleme dar iata ca amandoi avem aceeasi problema si cam pe la acelasi numar de km parcursi.

As vrea sa mai aflu pareri pe exact acest topic?

Sper ca sa nu apara vreun moderator sa inchida acest topic inainte sa ma lamuresc cum sta treaba.

Toate cele bune tuturor si defectiuni cat de putine dac nu se mai poate deloc pana la 3-400.000 km cum era odata VW (masini cu adevarat "populare")


Multumesc dl Bogdan.

Te vazusem pe pagina anterioara cu alta problema pe care o atribuiai tipului de benzina si benzinariei.

Vad ca ai sau ai avut aceeasi problema.

In cartea tehica scrie ceva de schimbare lant distributie la 160.000km si vad ca la tine a fost cam la jumatate si la noi putin peste 60%.

Inca una doua postari similare si stiu ce voi avea de facut.

Multumesc inca odata.

Link to post
Share on other sites

Dar variatorul ax cu came de ce trebuie schimbat? Ce simtome ar trebui sa dea ca sa necesite sa fie schimbat acel variator? Si eu vreau sa schimb distributia preventiv mai caraie lantul vara cate o data, masina are 136.000 km 1.4 tsi caxa si ma gandeam sa schimb lant, patine, intinzator, pompa apa, garnitura capac distributie si mai auzisem  ca au mai schimbat un semering vilbrochen si 2 oring-uri. La variatirul ax cu came nu m-am gamdit sa-l schimb si am auzit ca costai vreo 1600 lei plus nu stiu daca este obligatoriu.

Link to post
Share on other sites
Bogdan Moraru

Discutiile despre lant si schimb, manopera inclusiv link catre workshop corect aveti pe celalalt thread de TSI, le-am postat acolo si nu are rost sa le mai postez aici.

 

Toti care au probleme cu primul lant au folosit 5W30, si despre asta este o discutie vasta tot pe celalalt thread. De la schimbul distributiei am folosit 5W40, si am mai desfacut o data motorul sa il verific, lantul este unde trebuie, intinzatorul la fel dupa aprox 60K. Acum fiecare baga in motor ce doreste si ce crede de cuviinta,

 

Pentru TSI este recomandat LOW ash pentru depuneri pe pistoane etc, dar low ash este doar 5W30 care nu ii prieste lantului. One way or another we are F^%$@d :)

Edited by Bogdan Moraru
Link to post
Share on other sites

- Eu personal nu am observat decat ca mi s-a aprins martorul motor (aprins continuu, nu intermitent) despre care cartea tehnica scrie ca ar putea fi cauzata si de defectiunea sondei lambda. Pusa pe calculator (am vazut pe net ca softul ar costa pentru toate tipurile de motoare VW doar 150 lei!!!) a iesit eroarea descrisa mai sus de "floice" legata de necorelarea distributiei. Lista cu materiale si manopera maximala am primit-o de la un service. Deabia dupa ce se va demonta se va vedea ce si cat de defect este pentru o evaluare exacta.

- Ca raspuns despre ulei de motor, fiind un utilizator de masina adicatelea sofer neprofesionist si nu atat de interesat de automobile incat sa va pot da detalii prea multe, va spun ca am procedat ca la carte. Toate reviziile au fost facute la timp, in service-uri agreate VW in primii trei ani (stie toata lumea cum este cu garantia) dupa care am mai redus si eu costurile ajutandu-ma de un service de cartier si am folosit doar Castrol (5W30 cum recomanda producatorul) iar filtrele sunt Mann (la fiecare an caci nu stiu cum am reusit dar 15.000 km se adunau cam la acest interval).

Asa cum am scris mai inainte, exista niste forumuri care fac praf VW pentru calitatea slaba a automobilelor produse in ultimii ani comparativ cu cele produse mai inainte. Cum eu nu am competente profesionale in domeniu am intrat aici sa aflu raspunsuri in legatura exact cu numarul de km ce pot fi parcursi cu un VW de astazi (comparativ cu ceea ce stiam din spusele altora).

Speram (cand am luat Jettutza) ca voi avea o perioada fara costuri cu reparatiile ci numai cele aferente consumabilelor.

La masinile germane, intre ele si  VW, se spunea in popor ca nu prea apareau probleme decat dupa sute de mii de km (cat este adevar si cat mit nu stiu). M-am cam lungit dar sper ca am raspuns tuturor celor

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri