Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug

Recommended Posts

daca iti este de ajuns 1.6 mpi eu as ramane pe acesta.

adica iti iei degeaba 1.4 tsi daca ai un mers linistit, fara depasiri in forta si etc. totul este in functie de stilul tau de condus. sunt unii care indif ca au 122, 140, 170 sau 102 cp ei merg la fel, au aceleasi "trairi" - pai ce rost ar avea un astfel de sofer sa isi cumpere o masina puternica sh care poate fi ceva mai problematica. Discutia o pun si in lumina a ce lasi impresia, si anume ca esti in cautare de o masina care " sa tina cu casa " ..

da, riscul de probleme este ceva mai crescut la tsi-uri dar si aici tu esti singurul care stii ce buget de intretinere iti permiti. adica uita-te si tu la ce probleme comune sunt si pune problema: daca pica X o repar cu usurinta sau fac anumite concesii de la altceva?

Edited by bossake
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bgd_b92

    80

  • The_Ego

    64

  • deenman

    55

  • Ionel_1983

    42

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dupa o luna jumate de Golf 6 (inainte am avut timp de 5 ani Golf 5), personal l-as da oricand pe un Golf 5. Nu e ca si cum nu stiam ce iau, ca nu de ieri-de azi am VW, insa sunt cateva aspecte care am

Golf 5 era 5000 euro in 2013-2014. Suntem in 2018 si a mai fost lansat inca un model de golf. Chiar daca este 2008, eu nu as da 5000euro+ pe o masina asa veche, 5000euro masina+ restul cheltuielilor s

Gabriel, vezi tu, diferenta dintre noi doi este ca tu te raportezi la alegerile tale, si esti subiectiv ( plus ca tu ai avut ca si criteriu obligatoriu golf 5/6 benzinar aspirat automat daca imi aduc

Posted Images

La 1.4Tsi in primul rand e  intinzatorul si lantul care costa mai mult decat o turbina reconditionata.

Din moment ce pui astfel de intrebari, pari genul care nu vrea sa riste nimic.  Eu zic sa mergi pe 1.6.
 

Link to post
Share on other sites

Votez si eu pentru  MPI, chiar daca consuma mai mult si sunt mai slabe.  Cu totul altul ar fi fost votul daca voiai un TSI de dupa 2013 cand au trecut pe curea in loc de lant. Problema la TSI-urile astea tipul EA111 nu este turbina, cat distributia. TSI-urile care sunt acum asa zise fara probleme sunt EA211. Sunt pe Octavia, VW de dupa 2013 si pe Rapid/Toledo din 2016.

Link to post
Share on other sites

Salutare.

Duminca ma duc cu un prieten sa vedem un Golf 5 pentru el, eu fiind persoana cea mai (cat de cat) tehnica.

Anuntul este urmatorul: http://ww3.autoscout24.de/classified/296997331

(e in Olandeza / Germana, dar cu Google translate din Chrome cred ca iese binisor)

Suntem amandoi in Olanda, deci nu batem 2000+ km din Romania, ci doar vreo 80-90 km.

Din pacate nu am mai fost la vreo vizionare de masina SH pentru achizitie, asa ca as dori sa va intreb cateva chestii si sa cer cateva sfaturi.

1. Ce parere aveti, in general despre masina din anunt si despre pret?

2. La ce anume ar trebui sa fim atenti? Care sunt problemele uzuale care apar la motorul asta si la masina in general, in special la varsta si kilometrii masinii asteia? (Stiu, e cam rulata, dar sunt 95% sigur ca sunt km reali)

3. Vad ca motorul are 105 cai, dar pe grila are sigla GTD. Exista golf 5 GTD de 105 cai? (eu stiam de 170)

4. Din pozele cu lateralul, pare cam joasa. Sa fie de la roti? Exista din fabrica golf-uri 5 mai lasate? 

 

Apreciez orice fel de informatie / parere. Dupa cum am spus mai sus, nu am experienta in cumparat masini SH, doar ajut un prieten (desi i-am spus si lui ca nu ma pricep prea bine)

P.S. : Masina va fi folosita in Bucuresti, deci sunt binevenite si discutii despre inmatriculare / taxa

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Clar nu este un GTD. Este un 1.9TDI cu emblema pusa. Verifica la motorul ala si cum porneste masina dupa ce ai incalzit apa la 90grade. Unele au o problema remediabila cu update de soft si la rece poneste la sfert de cheie dar la peste 70 de grade invarte lung si daca doar ii dai contact 0.5-1sec "nu o ia". 

Are jante mari de tuning deci 100% intreaba-l si de roti de iarna pentru masina. Aminteste in anunt de xenon 8000 Kelvin. Vezi daca face auto-leveling cand pornesti farurile. Sunt sanse sa fie chinezarie instalatia respectiva si de aici acea informatie. Daca e asa clar il mai tragi 1-200euro in jos de acolo.

Zice de navigatie cu bluetooth si DVD player. Nu e nici o poza de interior. Inseamna ca are la fel un aparat chinezesc similar unui RNS500 ca aspect. Verifica receptia radio eventual si daca esti impacat cu aspectul butoanelor (adica exista chinezarii bunute si ce arata bine si exista chinezarii dotate dar jalnice la finisaj)

E mai joasa masina cum zici dar eu cred ca are arcuri sport sau suspensie comleta sport. Vezi daca se impaca prietenul cu aceasta configuratie (cu gandul la Bucuresti nu la Olanda). Rotile pe 19" in Romania sunt o usoara problema (225/35/19 sau 235/35/19 ar fi. Un talon extrem de mic in ambele variante)

Daca faci loguri cu VCDS boost request ar fi 2050mbar. Daca face mai mult e remapata deja. 

 

Link to post
Share on other sites

@voinea: Multumesc mult pentru sfaturi. Foarte utile.

Vad ca exista in anunt si poze de interior, desi (Cel putin pe laptopul meu) nu se vad foarte mari. Unitatea multimedia pare ca se integreaza bine cu restul bordului, dar nu pot deduce daca e originala sau nu doar din poza aia. Vad ca intr-una din poze arata ca are camera de marsarier (ultima poza, facuta noaptea) iar cealalta poza cu bordul e facuta ziua, dar masina e oprita.

Link to post
Share on other sites

@voinea : Am fost azi sa vedem masina. Prietenul meu, fiind foarte atehnic, a fost imediat atras (orbit) de diverse dotari (crusie control, faruri automate, senzori de ploaie etc).

Atat de atras a fost de astea incat nu a observat niciun defect la masina. I le-am spus eu dupa vizionare, cand imi zicea ca ar vrea sa o cumpere.

Pe scurt:

masina dpdv tehnic era ok: ambreiaj schimbat in 2015 (la 200.000 km) cu tot cu volant, placute de frana schimbate acum o luna. Motorul mergea frumos, cutia, ambreiajul, totul bine. Fara urme de accident.

dpdv vizual era un dezastru: pe langa micile zgarieturi din barele fata si spate (specificate in anunt), avea un punct pe hayon unde sarise vopseaua si facuse rugina. Insa, greul vine acum: Farurile erau niste chinezarii ordinare, nu se aliniau deloc cu capota si aripa (bagai degetul intre far si capota), balastul de xenon era prins cu "soricei" de niste conducte. Toata bara din fata era schimbata. Mi-am dat seama si dupa sigla GTD dar si dupa faptul ca bara venea de pe o masina cu spalator de faruri, ceea ce asta nu avea. Era si o mica diferenta de nuanta a vopselei intre bara si aripi/capota.

Pe praguri a pus niste ornamente din plastic care pe langa ca erau lipite oribil (se dezlipise unul intr-un capat), nici nu se potriveau perfect.

Naviagtia era intr-adevar chinezarie, dar parea ok dpdv calitativ. Avea 2 carduri microSD: unul pt harti si altul pt muzica. Avea niste fire trase in torpedou: mufa usb pt stick, un cablu de iphone 4 si un jack pt aux.

Tapiteria pe scaune si bancheta era schimbata (era noua, in contrast cu plafonul masinii care era murdar). Burduful de la schimbator, manerul de la frana de mana si pielea de pe volan erau si ele schimbate (erau aproape noi).

Suspensia era schimbata (coborata) si foarte, foarte tare. Rotile pe 19 erau foarte zgomotoase. Erau si extraordinar de late (235), abia incapeau. Ba chiar as spune ca ieseau in afara aripii foarte putin.

 

Am luat-o la o tura si eu. Proprietarul mi-a zis din start sa nu virez cand masina e oprita, ca "it's not good for the car, because of the big wheels, GTI my friend".

Am pus o frana brusca (gen franare de urgenta) de la 50km/h la 0 si s-a suparat pe mine ca "you should treat my car with respect, like a girl, you know"

Partea amuzanta este ca proprietarul (un turc) nu recunostea nimic din toate astea si evita orice intrebare mai "dureroasa". I-am zis de faruri, ca nu se potrivesc. "No, my friend, this is GTI lights, xenon". 

In plus, nici nu a vrut sa lase mai jos de 4950 cu tot cu rotile de iarna. Omul chiar credea ca are o bijuterie. 

 

In fine, l-am sfatuit pe amic ca in banii astia isi ia un golf 5 stock poate cu mai putini kilometri. Stock adica macar cu suspensie normala (mai buna pentru Bucuresti) si faruri normale, pe unde nu intra degetul.

Din cate stiu eu, acest "tuning" pe o masina ii scade valoarea de revanzare insa proprietarul tot flutura GTI in sus si in jos crezand ca are o bijuterie si ca "dotarile" ii fac masina sa valoreze mai mult.

Pe drum la intors am cautat pe mobile.de golf 5 2007 cu diesel de 105 si km intre 200 000 si 250 000. Toate se invart in 4000 - 4600. Deci cred ca am procedat bine.

 

Inca o data, multumesc mult pentru sfaturi. Mi-au fost foarte utile

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Buna ziua,

Am nevoie de ajutorul comunitatii in achizitionarea unui golf 6 din 2012, motor 2.o tdi 140hp si , atentie 4motion. Pentru ca nu ma pricep atat de bine si nici nu amgasit info suplimentare pe net, va cer asadar ajutorul.

As dori sa stiu daca in urma VIN-ului pot afla informatii despre istoricul masinii si unde anume? Am incercat la reprezentanta aici in Romania si nu se poate in absenta proprietarului. Masina este din Germania. Am incercat de asemeni si online dar toate site-urile ofereau info doar despre modelul masinii, strict versiune si tip atat.

Se stie ceva despre motorizarea 2.0 TDI 140hp de pe golf 6? am inteles ca au fost remediate problemele cu injectoarele de la generatia veche, dar mai mult nu am reusit sa aflu de pe internet. Care ar fi diferenta intre motorul acesta si generatia noua de pe golf 7, in afara celor 10 cai putere? este un motor de care ar trebui sa ma feresc sau nu? mentionez ca masina teoretic are doar 52.000km, deci ar tre sa fie ca si nou.

Cel mai mult ma intereseaza sistemul 4x4 4motion de pe masina. Stiu ca cel care vine pe golf 7 are performante destul de bune, se poate bloca diferentiatorul fata spate pe 50/50 de ex. La modelul de pe golf6 nu prea am aflat nimic. Stiu ca nu exista butonul cu pricina, deci nu se poate bloca distributia puterii fata spate. Oare cat de eficienta este distribuirea electronica? este un sistem care isi merita banii in acceptiunea voastra, a celor care se pricep mai bine.

 

Multumesc mult de tot pentru raspunsuri.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut. Sigur a fost inchis pt ca sa mai discutat.

Eu iti recomand golf mkv de 1.6mpi 102cp nu 1.6fsi.E mult mai fiabil.

Daca nu, golf mk6 cu motorul de 1.4 si 80cp e perfect pt oras.

Nu ai gasit nici unul care sa ti placa? trimite un link ceva si ne dam si noi cu parerea.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Salut, 

Sunt in cautarea unei noi masini si as vrea sa trec de la aspirate catre cele turbo disponibile pe Golf 5/6 sau A3.

M-ar interesa un clasament cu cele mai fiabile motoare turbo de la VAG fabricate pana in 2011 (bugetul ma limiteaza).

Din ce am citit pe forum am urmatoarele informatii:

* 1.4 122cp pare cel mai pacatos ( probleme cu lantul care trebuie schimbat frecvent ) deci as zice pas

* 1.4 125cp

* 1.4 140cp

* 1.4 160cp

* 1.4 170cp

* 1.8 160cp - am vazut ca ar "manca ulei" dar cred ca m-as obisnui cu lucrul asta ; si actuala papa :)

Multumesc!

Link to post
Share on other sites

Ceau ,

Eu am VW Golf V 1.4 TSI 140 CP motor BMY ,destul de pacatos si el...nu am avut probleme cu lantul dar am avut alte probleme cum ar fi turbina care mi-a picat la 150 000 km si a scos ulei pe motor si pe toba de esapament rezultatul plimbare cu platforma si 2000 Ron costuri. 

Pe langa turbo, de la mersul subturat de oras, face depuneri de carbon pe admisie si o sa ai surpriza sa iti palpaie check engine dimineata pe racoare si o sa ai missfire un cilindru cazul meu.Am incercat sa remediez problema si am schimbat bujii,bobine,fise fara succes insa :( .Mai ramane sa curat admisia :wacko:.

Este dupa parerea mea o masina mai mult de drum lung decat de oras.

Plusurile sunt: accelereaza bine , la turatii peste 3000 rpm merge super.Consum OK si in oras si afara.

Daca mai vrei sa sti ceva si stiu iti spun.

O zi faina.

 

Link to post
Share on other sites

Ms de info @SelesanD .. turbina pica in general pe la 150k ? Cu nr asta de km as dori eu sa o cumpar :(

Astept cu nerabdare si ceilalti posesori sau cunoscatori pt restul motoarelor :)

Link to post
Share on other sites

Salut!Am avut timp de 6 ani un passat B6 1.4 tsi/122 cp.Din punctul meu de vedere cel de 122 este si cel mai reusit.Au fost mult mai multe probleme cu cele de 140 si 170cp decat cu acesta.

Eu am avut masina de la 30k km si nu am avut nicio problema pana la 122 k km.Cateva porniri cu zgomot dimineata cand masina nu era pornita de cateva zile si atat.Consumul de ulei a fost rezolvat prin inlocuirea uleiului castrol 5w40 cu liquimolly 5w30.Cu uleiul castrol imi lua 1 litru la 10k km,preponderent la mersul pe autostrada,iar cu LQM am ajuns la 200-300 ml intre schimburi la 10k km.

Nu am bagat niciun ban in masina in afara de revizii si 2 bielete antiruliu.Am fost la reprezentanta pentru inspectie distributie si mi-au zis ca nu e nevoie de schimbat.Zgomotul de dimineata era de la tacheti la care ajungea tarziu uleiul prea gros 5w40.Acum masina are 160k km si nicio problema la distributie.

Eu iti recomad sa cauti un passat B6 cu acest motor,insa fara DSG ca aia a cam avut probleme pe acest motor,fiind DSG 7 uscat.

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, chooser said:

M-ar interesa un clasament cu cele mai fiabile motoare turbo de la VAG fabricate pana in 2011 (bugetul ma limiteaza).

Dupa mine, fara suparare,  nu exista raspuns la intrebarea ta. Ori renunti la TSI, ori cauti alta marca, sau daca vrei Golf TSI, numai dupa 2013.

SelesanD: Depozitele de carbon la TSI nu sunt de la mersul subturat, ca nu este diesel si nici nu face funingine ca dieselul. Problema este de proiectare. Fiind injectia de benzina direct in cilindrii, orice aditiv de curatare din benzina sau chiar benzina, nu spala admisia sau supapa de admisie, pentru ca benzina nici nu trece pe acolo. In schimb trec gaze arse venite din furtunul de aerisire gaze de carter care se depun pe admisie.(poate si de la EGR mai vine mizerie). Poti sa mergi si cu 6000 ture ca se curata eventual evacuarea doar. Nu sunt sigur, dar cred ca motoarele TSI noi, EA 211 nici nu mai au EGR.

 

Link to post
Share on other sites

Hmm @Ebi , pai inainte sa iau o decizie as dori totusi sa aflu cateva informatii despre fiecare, probabilitatea sa iau o masina problematica sa fie cat mai mica. Nu vreau sa ma arunc cu capul inainte si apoi sa descopar ce fraier am fost. Parerea mea :)

Link to post
Share on other sites

In legatura cu alegerea unui anumit tip de masina tine si de norocul pe care il ai...eu nu am prea avut noroc.

Turbina nu stiu pe la cati kilometri pica, am citit pe site-urile straine ca ar cam cadea pe la 150.000 km depinde de revizii si uzura.Important este sa vezi cum merge si sa asculti sunetul turbinei .

Eu unul nu prea recomand tipul meu de motor,sunt mai degraba dezamagit de problemele aparute, decat daca vrei putere si adrenalina.

Recomandarea mea motoare fara turbo, mai degraba  1.6 FSI daca nu vrei putere.

@Ebi, Buna observatia, probabil ca ai dreptate desi mecanicul a zis ca si mersul subturat,impuritatile din benzina si arderile incomplete afecteaza .Motoarele TSI par ca au atatea erori de proiectare de la lant,la admisie,la turbo,la clima...

Dupa cum am mai scris nu sunt mare lucru depunerile de carbon , doar ca nu imi place check engine palpaind, pornirile turate la 1200 rpm si vibratiile pt cateva secunde,apoi totul revine la normal 900 rpm.

Din pacate eu sunt mai perfectionist si masina mea a avut destule probleme desi consideram ca am luat o masina fiabila :(.

Link to post
Share on other sites

Ca sa iti faci o idee cat mai buna citeste prin mai multe topic-uri de pe forum, insa trebuie sa fii constient ca pe aria tehnica posteaza in general cei care au avut probleme (deci de aici poti sa te orientezi cam care ar fi problemele generale ale motoarelor nu sa le cataloghezi drept proaste). Pentru pareri despre consum, intretinere si cum se comporta zi de zi cauta prin topic-uri din aria Masina mea. 

Legat de 1.4 tsi de pe golf 6, cel de 122/125 e cel mai sanatos dintre toate iar cel mai de evitat ar fi 1.4 tsi de 160 de cai din primii ani de productie... acesta chiar a avut probleme serioase. 

Nu te speria de problema cu lantul, il schimbi si aia e, au aparut revizii mai noi care mai rezolva din problema. In schimb, la 1.8 tsi e mai greu de rezolvat cu consumul de ulei.

Link to post
Share on other sites
Bogdan Moraru

Votez 1.4 TSI 122 cp. Am aproape 200K cu el, i-am schimbat lantul la 80K pentru linistea sufleteasca. In rest, nicio problema.

Link to post
Share on other sites

Vorbind de Golf 5:

Diferenta intre 1.6 FSI  116 CP si 1.4 TSI 122 este de 6 CP , dar din cate stiu eu motoarele 1.6 sunt mai fiabile. Daca insisti cu turbo, eu spun ca 122 CP (CAXA) este mai OK pt ca are doar turbo compresor pe cand cele de 140 CP(BMY) si 170 CP (BLG) au turbo compresor si turbină mecanica.

La 1.4 TSI 170 CP BLG ai motorul BMY chipat , dar trebuie sa ii dai benzina de 99 ca sa scoata maxim.

Bafta in a lua cea mai buna decizie.

Edited by SelesanD
Link to post
Share on other sites

Ce spui tu aici despre diferența de doar 6 cai (frumoși ;-)) este irelevanta.Ceea ce este cu adevărat important este diferența de cuplu.

1.4 Tsi are 200nm cuplu față de 155nm la 4000 rpm cât are 1.6 Fsi.Asta și mai ales ca acest cuplu este disponibil de la 1400rpm pana la 4000rpm deci pe toata aceasta plaja de turatii, nu ca la Fsi, care trebuie turata pana la 4-5000rpm pentru a atinge cuplul maxim.

Motorul este senzație.Schimbi distribuția și nu ai nicio problemă. Nici nu costă mult,aproximativ 1500ron. 

 

Edited by eug-vw
Link to post
Share on other sites
Bogdan Moraru

Mai exact 1000 RON cu tot cu manopera. Piesele incluse sunt : lant, patine, intizator, garnitura capac si semering vilbrochen

Link to post
Share on other sites

6 cai frumosi :)) dar ca fiabilitate sincer motorizarea 1.6 FSI este mai ok garantat din experienta mea si a prietenilor ce au aceasta motorizare.Eu ma tot plimb cu ea pe la mecanici sa aud diverse diagnostice OZN si sa schimb piese aiurea.

Daca omul vrea putere sa fie dispus sa si plateasca pt moft...eu credeam ca sunt dar se pare ca mi s-a pus pe suflet cu ea.

Parere personala: Fuge frumos ,probleme multe si diverse,motor de portelan si mecanici ce o sa-ti citeasca in stele.

 

Link to post
Share on other sites

Omul spune ca vrea sa treaca de la aspirat la turbo si tot ii dati cu FSI-ul..

Nu stiu ce buget ai, dar cred ca in afara celui de 122 CP, alta varianta mai safe este sa treci la G7 si noile TSI-uri pentru a scapa de griji. Sau tot cu buget mai maricel - G5 GTI:)

 

Link to post
Share on other sites

1.8 toata ziua prin prisma faptului ca un motor mic cu turbo gen 1.4 se uzeaza mult mai rapid ca unul de 2.0 de exemplu. Verifici frumos compresia la motor daca iei SH masina, daca o iei noua e dupa cum e proiectat motorul, deci dupa noroc.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dragi colegi, 

intrucat nu am o masina decenta, din 2011 de cand am vandut Golf MK5-ul 1.9Tdi detinut anterior (2007-2011) configurat si cumparat de la reprezentanta, trecand ulterior la 2 roti (mai multi cai si mai putine kg), in prezent avand doar un polo din 1995 imprumutat, cu care ma misc iarna si vara cand ploua, doresc sa-mi achizitionez o masina decenta, de familie. Bugetul este in jur de 7000-7500 eur. 

Masina la care ma gandesc este un Golf variant Mk6 1.6 Tdi, cu bare transversale, carlig remorcare, jante aliaj 16" minim, computer bord afisaj maxim (cred ca e standard la Mk6), ESP, senzori parcare, climatronic, scaune incalzite, volan piele cu comenzi. Nu ma intereseaza dsg-ul, gps-ul, senzorii ploaie sau lumini, assist parking, si restul gadgeturilor care mi-ar usura prea tare munca. Break-ul il vreau pt ca hatchback-ul mi se pare bun pt 2 persoane si atat, chiar daca este in 4 usi (nu este loc suficient de bagaje atunci cand apare un copil, sau in cazul concediilor de cateva mii de km cu remorca pe care este pusa si motocicleta; echipamentul moto fiind destul de voluminos si el).

De ce masina second de 4-6 ani? Pentru ca noua am avut si mi s-a parut o prostie la final, faptul ca in 4 ani am dat 24k eur pt o masina de 17k, care si aia mi s-a parut scumpa, la salariile si nivelul nostru de trai (evident ca nu-s director de banca). Si pentru ca una de 4-6 ani este la 1/3 din pretul uneia noi. Si pentru ca un motor diesel duce multi km. 

Asadar, cu scuze fata de moderatori si reguli (dar chiar am cautat forumul in materie de achizitii second de golf 6 si nu am gasit mare lucru), as dori de la voi orice sfaturi gasiti utile in ceea ce priveste achizitia unei astfel de masini. Masina as vrea sa o cumpar de pe autovit/ olx, de la samsarii care aduc golf-uri si le tin cu numere rosii pana le vand (lucru care, din observatiile mele din ultimele 2 luni, nu dureaza mai mult de 2 sapt / masina... deci se vand destul de repede)

Din ce am citit pana acum pe aceasta tema, investigatia masinii la fata locului trebuie sa fie una destul de amanuntita. Incepand cu linia caroseriei (imbinarea elementelor) si terminand cu cat de uzate sunt nuca de la schimbator sau cauciucul de la pedala de frana, comparativ cu nr de km ai masinii, ca inspectie la fata locului, continuand ulterior cu niste teste si diagnostice la un service autorizat... Oricum, sunt sigur ca ceva tot va scapa, dar vreau ca sansele sa investesc in ceva gresit sa fie cat mai diminuate.

Am gasit si un formular destul de decent.

Cu stima, Razvan

Edited by golfaholic
Link to post
Share on other sites
  • Ioana locked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri