Jump to content

Golf Alltrack 1.8 TSI


CristiALF

Postare recomandată

Mi s au furat si mie la un golf 5 gti siglele cu gti si de pe fata (cu rupt fagurii aia de la grila) si de pe spate dintr o parcare din mamaia. Eu le am pus la loc si in vreo 2 ani cat am mai avut masina nu au mai disparut.

Link către comentariu

Ce "clean" e toata lumea :) 

Dupa aprox 45 minute de munca avem clean look.

Asa va ramane, arata bine si mananc ceva bun in contul abtibildelor noi :D 

image.jpg

Link către comentariu

Nu scoti tot daca tot te-ai apucat? :)

Mie imi place mai mult asa, aveai prea multe embleme. Probabil la asta s-au gandit si cei care le-au luat :D

Modificat de toni
Link către comentariu

Neplacut moment, din pacate se tot intampla pentru te miri ce maruntisuri.

Un astfel de specimen a incercat acum vreo 2 ani sa-mi smulga antena de pe o Octavia 1. Evident ca idiotul nu stia ca aia e fixata zdavan acolo si a tras de ea in toate felurile. Pana la urma a plecat doar cu tija (vreo 10 lei la reprezentanta e o tija compatibila).

Ce mi-ar placea sa-l vad pe unul de-asta in timp ce se "chinuie" sa-si ia un astfel de "trofeu". As trece peste instinctul de "a ii rupe picioarele, mainile, nasul etc" si as suna linistit la politie. L-as filma in alea 3-4 min cat incearca sa jumuleasca ce poate de pe masina si apoi as depune plangere. Cel putin in Bucuresti politia vine repede, mai ales noaptea. Daca pleaca inainte sa ajunga politia m-as tine linistit dupa el cu politia la telefon si i-as ghida unde sa vina. Chit ca pierd o gramada de timp cu demersul legal dar cred ca l-ar ustura mai tare pe termen lung decat o corectie fizica. Plus ca nu as risca consecinte penale. Iar daca filmarea nu e concludenta oricum e destul de posibil sa ramana amprente pe masina.

Si chiar daca scapa doar cu o amenda penala clipul filmat poate ajunge viral destul de usor cu un pic de promovare. Iar in functie de specimen s-ar putea sa-l afecteze la locul de munca de exemplu.

Stiu, e o fantezie dar asa tare mi-ar placea...

 

Solutia respectiva e buna si pentru curatat lipiciul de la diverse stickere si de pe geamuri?

Link către comentariu

Da, sigur e buna solutia, doar ca trebuie sa insisti: mai stropesti, mai astepti, mai freci. Si tot asa. Depinde de lipici probabil.

Ce consecinte penale? Pai cand tragi de o antena daia, iti mai intra si in ochi, asta e! :) Cand rupi/furi/vandalizezi niste chestii si te surprinde cineva, te sperii, mai cazi, te impiedici, te lovesti, se intampla !

 

Link către comentariu

Orice meserie are riscul ei. 

Oricum, ce ai spus to cu filmarea si Politia este evident cea mai buna solutie. Asa as face si eu! :soothe[1]:

Revenind la baze legare si regulamentare :) , as vrea la sfarsitul saptamanii sa imi montez avelopele de iarna si sa merg sa imi pun folie pe faruri. Sper sa pot face programarile aferente si sa am timp...

Tizule, te-am asteptam sa vad verzulia sa stii...asta e, next time ma dai si o tura :P 

Link către comentariu

Like pentru anvelopele A4. Nu sunt adeptul profilului in V care este dedicat pt zapada. Profilul cu canale longitudinale e mult mai potrivit pe sosea, desi nu te lasa nici pe zapada.

Link către comentariu

Asa este in teorie, vechile D3/D4, daca te iei dupa profil, erau poate mai bune in zapada, in timp ce A4 poate sunt mai bune all-around. 

Doar ca eu am D3 pe 307 si sunt minunate pe orice suprafata, inclusiv pe sosea uscata. Nu prea conteaza, nu ma astept sa am probleme cu orice Nokian + 4motion intr-o iarna, in afara de situatiile evidente cu prea multa zapada peste puterile masinii/garzii la sol. Probabil ca ma puteam descurca super ok cu orice prastii de anvelope si de vreo 300-350 lei maxim, dar nu imi place sa fac rabat la anvelope, mai ales la o astfel de masina (la vechiul Polo am avut niste Tigar-uri parca, luate din Dedeman, super ok, nici o problema iarna) si mai ales ca eu nu merg mult, asa ca probabil voi tine anvelopele 4 ani cu siguranta.

Link către comentariu

Tizue, facem sigur o tura, cu mare drag. 

Eu voiam sa vad si clubsport-ul care costa o palarie de bani :) 

I-au pus ceva briz briz-uri si au inmultit preturile cu 3 :)

Off topic: E ceva de capul lui? Te-a impresionat in vreun fel?

Link către comentariu

Ca masina e misto, nu ai ce sa spui: jante frumoase, culoare ok, eleron :D , interior mai deosebit (volan alcantara de ex), 265CP, nah..rau nu are cum sa fie!, iti dai seama. Eu mi-as lua R daca ma intrebi (desi momentan nu cred ca mai poate fi comandat, a disparut si din configuratior), sau GTI normal (eventual PP pt cei un pic mai pretentiosi). Pe mine nu m-a plimbat nimeni..., deci cum merge nu pot spune, probabil ca repede :) . Dar diferenta de +4300 EUR fata de GTI PP nu o consider justificata.

 

 

Link către comentariu

 Arata mai bine masina fara toate siglele pe spate :D oricum cine cunoaste isi da seama ca e alltrack tsi.

Off: vedeti dotari standard GTI PP vs Clubsport. Amintesc doar xenon + led spate + privacy + cotiera fata :D. Deci diferenta ramane foarte mica

Link către comentariu

In seara asta am pus folie pe faruri si proiectoare. Merci @toni pentru recomandare, baietii sunt super, ii recomand si eu din toata inima.

Tot in seara asta am observat ca farurile se cam aburesc in partea de jos (sub grila metalica din ele). Voua vi se intampla? Nu ma deranjeaza neaparat, doar ca nu stiu in timp daca si cat afecteaza.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link către comentariu

Felicitari ca ai pus folia. Mie imi pare rau ca am trecut o iarna fara asa ceva :) 

Legat de faruri, o sa observi cel mai bine acea aburire cand afara ploua si intri intr-o parcare subterana. De regula ar trebui sa se usuce de la sine prin gurile de ventilatie. Tine sub observatie si daca se amplifica faci o vizita la garantie. :icon_thumright:

Link către comentariu

Merci. Ei lasa, mai bine mai tarziu decat niciodata :) 

Exact asa este: am vazut cand am bagat masina in garaj si pe urma s-au uscat de la sine.

Mai am o dilema: eu nu prea inteleg cum/cand functioneaza corneringul asta exact la xenoane. Mi se intampla sa iau o curba si sa faca ditai lumina in acea directie, iar alte ori nu se aprinde nimic, ca si cum pare ca nu face cornering :scratch:. Trebuie sa functioneze oricand invarti de volan sau are el si alti senzori/algoritmi?

 

 

 

Link către comentariu
On 10/24/2016 at 1:41 PM, CristiALF said:

Ca masina e misto, nu ai ce sa spui: jante frumoase, culoare ok, eleron :D , interior mai deosebit (volan alcantara de ex), 265CP, nah..rau nu are cum sa fie!, iti dai seama. Eu mi-as lua R daca ma intrebi (desi momentan nu cred ca mai poate fi comandat, a disparut si din configuratior), sau GTI normal (eventual PP pt cei un pic mai pretentiosi). Pe mine nu m-a plimbat nimeni..., deci cum merge nu pot spune, probabil ca repede :) . Dar diferenta de +4300 EUR fata de GTI PP nu o consider justificata.

 

 

Sa-ti explic cum e cu GTI PP (pe care l-au ingropat in momentul de fata) :)
Clubsport-ul are IS38 (turbina de R) si intercooler de R :) iar in overboost decoleaza pe langa R. (~260WHP vs ~235WHP si 130+ kg)
Este aceeasi discutie ca G5 GTI vs G5 GTI Ed. 30. Lumea nu vedea diferentele de 3000 E dar upgrade-urile ulterioare te duceau la ~5000 ca sa ajungi la Ed. 30 (inclusiv desfacut motor).

Nu mai aduc in discutie diferentele de design interior/exterior (sunt mult mai multe, nu doar "volan". Alcantara aia este si pe fetele de usi, si pe schimbator) si apasarea aerodinamica !

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Sunt convins ca e adevarat ce spui. Da, stiam ca are turbina & stuff de R si normal ca e mai usoara. Overboost-ul ala e oricum parca doar 10 secunde, ceva de genul. Sigur ca pentru pasionati probabil ca diferentele astea merita. Este doar opinia mea pesonala ca eu unul as alege 4motion in locul acestor avantaje. Altfel am spus, masina e super misto, nu are cum sa fie altfel si in situatia de moment in care R-ul nu mai poate fi comandat, pentru cine e nerabdator...asta e.

 

 

 

Link către comentariu

Daca nu ma insel, se aprin sub 30 kmh si pe un anumit unghi.

Nu o sa rezolvi nimic cu farurile, asa patesc toate xenoanele (de pe G7), au TPI ca totul e ok.

Link către comentariu

Daca le lasi o noapte cu capacele scoase intr-un mediu ferit de umezeala (parcare subterana cu temperatura constanta) nu se vor mai aburi. Am facut asta la ambele masini si nu s-au mai aburit niciodata de atunci.

Link către comentariu

@dadu: poti sa postezi acel TPI? Mie nu mi se pare deloc ok. La mine pare ca deja a inceput sa se depuna ceva pe interiorul farului.

Cert este ca am vazut extrem de multe G7 cu aceeasi problema.

Link către comentariu

O singura precizare mai am referitoare la corneringul vietii. Daca ai masina in modul ECO este dezactivat :)) 

Eu trebuie sa recunosc ca am tras o sperietura buna cand am mers pe eco o scurta perioada ai am observat ca nu mai functioneaza :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!