Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

0W20 LL este pentru interval de service variabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-au spus exact ce zice si VW, poti merge pe 504 cu mentiunea poluezi mai mult :)

image.thumb.png.f23d7c667e792185d898f91155ca35ca.png

image.png.e73f182dcb7e4d2fe2b6cb99c561f7cc.png

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul a intrebat de cod motor DADA nu DPCA.

DPCA am eu la O4 si i-as fi raspuns exact pentru ca raspunsurile la ce intreaba el se regasesc in manualul de utilizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt toate informatiile, s-a mai clarificat ceva cred.

In concluzie fiecare poate pune cum considera, fie 0W20, fie 5W30 in functie de climat, durata dintre schimburi si utlilizare, nu cred ca este o vreo varianta gresita. Pt schimbul la 10.000 km voi merge pe 5W30, 504/507, tot de la Shell, daca numai asta a avut pana acum. 

Ps. in cataloagele celor de la piese auto tot 5W30 le da dupa seria de sasiu 😀

Modificat de Fane_05
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, akon said:

Ti-au spus exact ce zice si VW, poti merge pe 504 cu mentiunea poluezi mai mult :)

image.thumb.png.f23d7c667e792185d898f91155ca35ca.png

image.png.e73f182dcb7e4d2fe2b6cb99c561f7cc.png

au facut special un cuzinet cu polimer ca sa poata folosi 0w20(sa ajunga motorul la eficienta de >40%) si sa reziste decent la start/stop si dezactivare cilindrii,

daca mergi linistit(1800-3200) poti folosi 0w20, daca o mai calci pe coada bagi 0w30.

cine doreste sa se documenteze suplimentar despre 1.5tsi poate citi SSP 555, 658, 118, 169 + cele de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune linistit 5w30 si nu vei avea probleme.

Recomandare personala - Motul Specific 504/507.

Dar cu orice ulei de marca, luat de la un magazin ok, sa nu fie contrafacut, nu vei avea probleme. Important e sa-l schimbi cat mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 9/14/2023 at 10:06 AM, ford sierra tdi said:

au facut special un cuzinet cu polimer ca sa poata folosi 0w20(sa ajunga motorul la eficienta de >40%) si sa reziste decent la start/stop si dezactivare cilindrii,

daca mergi linistit(1800-3200) poti folosi 0w20, daca o mai calci pe coada bagi 0w30.

cine doreste sa se documenteze suplimentar despre 1.5tsi poate citi SSP 555, 658, 118, 169 + cele de service.

Salut,

Poti pune te rog un link către SSP-urile menționate? (daca le ai).

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/23/2023 at 6:14 PM, andrei_221 said:

 

_SSP 118 -Skoda- Le moteur TSI a essence 4 cylindres EA211 EVO.pdf

salut, din pacate nu pot atasa, au mai mult de 4MB :(

 

image.thumb.png.33083b0d3711acc6b449635a88948fd1.png

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare de incepator: cum faceti voi sa aveti frana de motor la 1.5 DSG ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, aditzu' said:

Poti folosi te rog serviciu https://wetransfer.com/

Ar fi mai ok cu el. Suporta max 2gb ceea ce e suficient pentru ce ai tu acolo.

Multumesc!

Salut,

 

Download link
https://wetransfer.com/downloads/22cc032ed1054886bf4874d068b1d0fc20230927054012/b37047283ef2db6ab30b20215015f95820230927054037/39a126

 

Posibil sa fie prin fisiere si date pentru 1.5tsi-evo2

Acesta are 2 mari diferente fata de evo1(dada/dpca) : separator activ vapori ulei si GPF activ (ca sa fie euro 7)

 

Multumesc!

 

Update by Voinea (edit la postul lui @ford sierra tdi)

am pus pe vwforum atasamentele lui deoarece wetransfer expira dupa cateva zile si linkul respectiv devine inutil

 

 

 

_pps_555_dvigateli_1_5l_96-110kv_tsi_rus.pdf _pps_658_dvigatel_audi_1_5l_tfsi_ea211_evo_rus.pdf _SSP 118 -Skoda- Le moteur TSI a essence 4 cylindres EA211 EVO.pdf _SSP 169 - Seat- Moteur 1,5l TSI.pdf _SSP 658 Audi moteur TFSI de 1,5l de la gamme EA211evo.pdf

1,5 110 kW TSI EVO Engine.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
On 9/26/2023 at 6:40 PM, BadGrandpa said:

Dezactiveaza coasting, de restul se ocupa cutia 

Nu are posibilitatea de dezactivare :(.

Modificat de Remicade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai posibilitatea sa rulezi pe Sport si atunci nu se mai activeaza eco si vei avea frana de motor normala, dar fara retrogradare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai padele de schimbat manual viteza, apeși scurt pe cea stângă. Nu trece pe manual, doar pune frână de motor. Bănuiesc că prin retrogradare.

Sau treci pe sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/26/2023 at 6:38 PM, Remicade said:

Intrebare de incepator: cum faceti voi sa aveti frana de motor la 1.5 DSG ?

 

-valabil si la cutie dsg si la manuala:

 

-daca tot vrei o frana de motor eficienta poti sa ii faci remapare ca sa fortezi ACT(dezactivare cilindrii 2-3) off.

 

-cum TSI-ul de 150cp[dada/dpca] are tendinta sa tina clapeta de acceleratie la minim 11-14%, pentru o lambda 1.6->3 dar si pentru ca nu are blow-off valve( si trebuie sa protejeze turbina cu geometrie fixa) atunci chiar o sa intre aer si o sa aiba o rezistenta/frana de motor destul de eficienta.

 

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ford sierra tdi
On 9/8/2023 at 2:56 PM, dercos said:

Ai moduri de condus la acest motor? 

Eu nu am moduri. De ce, se poate adauga si la cutie manuala?

Daca da, ce presupune? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Selectarea modului de conducere este o optiune pe care o alegi cand configurezi masina, nu se poate adauga ulterior. In modul sport masina se infige putin mai bine cand apesi acceleratia, in modul eco timpii de acceleratie si lagul sunt mai mari, dar economisesti combustibil. La Seat Ateca cu cutie manuala, daca selectezi optiunea de selectare a modului de conducere, primesti si directia progresiva la pachet; din pacate, din ce vad in configurator, la Skoda Karoq nu se poate selecta optiunea ptr cutia manuala. Merge doar pe DSG,😒

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A făcut cineva stage 1 pe motorul 1.5 150 pe golf 7.5 ( de preferat din 2017, fără gpf)

Cum se comportă ?

 

Am citit cele 36 de pagini despre acest motor.

Sunt în balanță pentru achiziția unui Leon FL 1.4 150CP ( de care n am observat pe nimeni să se plângă de acel motor, sprinten, consum mic)

sau

Golf 7 FL cu acest 1.5 150cp de care am citit despre acea smucitura + faptul ca ar fi destul de lent la turații joase ( bazat pe opinia majorității ).

M am tot uitat pe stage 1 ( in speranța că dacă voi cumpăra 1.5 ul și nu sunt mulțumit voi face un soft), am văzut că băieții de la tcm tuning au niște oferte ok, însă și acolo, 1.4 tsi ul de 150cp, scoate cu 20NM în stage 1 mai mult decât 1.5 ul.

Daca ar fi cineva cu stage 1 aș aprecia părerea vizavi de subiect.

 

Tind să cred ca un 170-180 cp pe 1.5 sunt safe, greșesc ?

 

 

 

Modificat de Callliope
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as lua masina mai noua(Golf 7 FL) pentru ca ai in plus usile si torpedoul capitonate, insonorizare mai buna si suspensie independenta pe spate. 

Eu am varianta mai slaba de 1.5tsi 96kW cu GPF si ciclu Budack. Cu stage 1 a ajuns la 327Nm si 177cp . Am facut 12.000km de atunci si totul e in ordine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Calliope: desi nu detin masina, am condus un Golf 7 facelift 1.5 TSI 150 CP, cu stage 1 facut la TCM si dus cam la 175 CP. Diferenta la dinamica fata de  stock este simtitoare, dupa 2500 rotatii masina zbura pe sosea. Deci din punct de vedere al castigului de dinamica clar ca merita. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!