Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

Confirm, cu 9692 ramanem. Cine are versiune cu 5xxx sau 6xxx neaparat schimbat softul si deja e 80% mai bine.

Restul de 20% doar cu stage 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am 9692 pe un B8, ci doar 95xx sau ceva de genul, o sa ma mai duc si la un alt service, la Porsche Bucuresti Vest erau cam agitati cand ii am intrebat de actualizare, devenisera ostili rapid si incercau sa ma trimita acasa, mi-au facut doar verificarea, actualizare au zis ca nu e mai noua.

Modificat de maimuza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Passat e alta versiune de soft fata de O3.

Important este daca ai ultima versiune dezvoltata pentru B8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ford sierra tdi
On 1/12/2023 at 5:35 PM, zidanne said:

@vizitator vezi ca la GPF regenerarea se face urcand putin in ture si lasand-o in frana de motor. 

Presupun ca asta e unul din motivele pentru care am coasting doar in ECO. 

 

pai si cum regenerezi daca esti in frana de motor? consum zero deci temperatura scade, deci zero regenerare.

 

-la motorul diesel(fara adblue) regenerarea se face in sarcina si la o turatie care sa fie in cuplu, atunci e cantitatea maxima de combustibil injectata.

deaceea la regenerare pe loc ti se recomanda sa pornesti toti consumatorii, inclusiv climatizarea, ca sa aiba sarcina, sa poata injecta mai mult combustibil la aceiasi turatie.

-la cel cu adblue trebuie sa fie in sarcina si atat, acolo adblue mareste temperatura filtrului.

la benzina trebuie doar sa fie in cuplu, la o turatie constanta, acolo e mai simpla regenerarea, e pasiva( dar si acolo poti beneficia de injectia directa, adica un fel de postinjectie doar pentru marire temperatura)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitati aici zgomote cutie viteze 1.5tsi. care aveti astea?

 

numai pentru zgomot masina spalat stoarcere este un tpi, restul nimic. Voi cati km aveti cu 1.5tsi cutie viteza MQ281?

 

https://www.youtube.com/watch?v=3bIheJrHrEU

 

https://www.youtube.com/watch?v=adYX__chul8

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=kRaDJLDlFDQ

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZYD69iwsq_E

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.5 TSI 130cp si 150cp au aceeasi cutie manuala MQ281?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ar fi defect de proiectare ar face toate acel și același zgomot, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Defect de proiectare nu inseamna ca masina iese din fabrica cu acea problema sau nu numai asta, ci ca un anumit echipament/ angrenaj / subansamblu cedeaza in anumite conditii (de ex. vibratii, tu poate mergi doar pe drumuri line si altul pe drumuri denivelate), mai exact, piesa care poate cede in anumite conditii. :)

De asemenea, poate fi un defect in proiectarea efectiva a echipamentelor sau a subansamblelor/componentelor, iar pentru fiecare piesa, angrejan, pana si roti dintate, fulii, curele, rulmenti, sunt cel putin 3 producatori diferiti, pentru fiecare model de masina astfel incat unul s-ar putea sa aiba componenta marca X care cedeaza constant aka "defect de proiectare" si altul sa aiba marca Y 

Bine acu si asta cu "defect de proiectare" a ajuns un fel de folclor urban, pentru ca, parerea mea este, ca nu-i niciun defect de proiectare si este mai mult testare insuficienta a produsului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la VW Tiguan2 FL   1.5 TSI   96KW (130HP)  220 Nm / 1750 - 3500rpm,  Cutie M6 MQ281-6F

    VW Tiguan2 FL   1.5 TSI 110KW (150HP)  250 Nm / 1500 - 3500rpm, Cutie M6 MQ281-6F

    VW Tiguan2 FL   1.5 TSI 110KW (150HP)  250 Nm / 1500 - 3500rpm, Cutie DSG7  DQ381-7F

 

la VW Golf8  1.5 TSI  96KW (130HP)  200 Nm / 1400 - 4000rpm, Cutie M6 MQ200-6F

    VW Golf8  1.5 TSI 110KW (150HP)  250 Nm / 1500 - 3500rpm, Cutie M6 MQ281-6F

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii@cos22tm.

Banuiesc ca un Leon 2019 MK3 cu 1.5TSI 130cp (DACA 96Kw)manual are tot MQ200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/26/2023 at 11:50 PM, Cristi_V said:

Dacă ar fi defect de proiectare ar face toate acel și același zgomot, nu?

este o caracteristica technico-constructiva, dar mai bine zis, defect. Sunt la audi, seat, vw, skoda, motor 1.5tsi, cutie viteze mq281, uitati-va pe you tube, mai ales in Spania sunt, probabil a inceput cu Seat Leon.

 

problemas con estos coches Seat León - YouTube

nu stiu spanioala, dar se intelege :)

 

Modificat de emilluss
plus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la masina mea, manuale pedala acceleratie are kick-down. De ce oare? unii spun ca fabricantul avea de astea pe stock, altii spun din cauza normelor eco..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenciu Victor

interesant ... ce comparatii pe aici, 1.2 cu 1.5 care e mai greu, 1.2 mai fasnet in oras, normal, motor usor, pe masina usoara gen polo ... Pe Octavia, masina grea 1.3t, Polo 1.1T cu 1.2tsi ... Eram si eu curios de acest motor, gasind un G7 din 2018 cu 1.5 TSI ACT la 20.000 E cu 70.000 km si mai e unu cu 1.4 la fel ACT la 17.000E cu 120.000km din 2015 :D ambele DSG ... 

Modificat de Nenciu Victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@emillussintamplarea face ca am facut acelasi test pe masina mea, anul trecut, cand cautam un zgomot de rulment de roata.

Au miscat roata fata, inainte inapoi, cu masina sus si tot asa facea, cum e in clipul ala spaniol. Poate ca o idee mai putin. Si la mine se simte ca are cutia joc in ea. Octavia 3, 1.8 TSI 2014. Banuiesc ca MQ200.

 

Pe vechea masina, Bora 1.9tdi era totul teapan, nu era joc absolut deloc in cutie.

 

Asta ma face sa cred ca noile generatii de cutii sunt facute din materiale proaste, care se uzeaza repede si capata joc. Solutia? N-ai solutie, ca asa sunt ele facute, doar reproiectare si schimbate materialele, insa asta o poate face doar VW.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenciu Victor
26 minutes ago, yeeeeman said:

@emilluss

 

Asta ma face sa cred ca noile generatii de cutii sunt facute din materiale proaste, care se uzeaza repede si capata joc. Solutia? N-ai solutie, ca asa sunt ele facute, doar reproiectare si schimbate materialele, insa asta o poate face doar VW.

Toti fac asa ... uita-te la reviewuri la GLA, de la Mercedes ... Masina de peste 40.000 E si se misca ceasurile, plasticele alea, consola centrala :)) Nu se mai fac masini ca acum 10-15 ani ... Acum la maxim 10 ani schimbi masina sau chiar mai repede ... Au devenit piese de schimb ... De ce crezi la majoritatea masiniilor, cu led, se schimba tot farul sau stopul si la unele masini mai vechi sa le spunem se gasesc becuri led :D Si stopul sau farul costa de la 500 de lei in sus, pe cand un bec led 100-200 de lei :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, yeeeeman said:

@emillussintamplarea face ca am facut acelasi test pe masina mea, anul trecut, cand cautam un zgomot de rulment de roata.

Au miscat roata fata, inainte inapoi, cu masina sus si tot asa facea, cum e in clipul ala spaniol. Poate ca o idee mai putin. Si la mine se simte ca are cutia joc in ea. Octavia 3, 1.8 TSI 2014. Banuiesc ca MQ200.

 

Pe vechea masina, Bora 1.9tdi era totul teapan, nu era joc absolut deloc in cutie.

 

Asta ma face sa cred ca noile generatii de cutii sunt facute din materiale proaste, care se uzeaza repede si capata joc. Solutia? N-ai solutie, ca asa sunt ele facute, doar reproiectare si schimbate materialele, insa asta o poate face doar VW.

 

MQ200 nu e o cutie de generatie "noua". E o cutie ce se produce de 23 de ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, yeeeeman said:

@emillussintamplarea face ca am facut acelasi test pe masina mea, anul trecut, cand cautam un zgomot de rulment de roata.

Au miscat roata fata, inainte inapoi, cu masina sus si tot asa facea, cum e in clipul ala spaniol. Poate ca o idee mai putin. Si la mine se simte ca are cutia joc in ea. Octavia 3, 1.8 TSI 2014. Banuiesc ca MQ200.

 

Pe vechea masina, Bora 1.9tdi era totul teapan, nu era joc absolut deloc in cutie.

 

Asta ma face sa cred ca noile generatii de cutii sunt facute din materiale proaste, care se uzeaza repede si capata joc. Solutia? N-ai solutie, ca asa sunt ele facute, doar reproiectare si schimbate materialele, insa asta o poate face doar VW.

am inteles ca la axul cu viteze 1-2-3 au uitat sa puna o'saiba' de acolo jocul. ma gandesc daca sa schimc cutia cu una de 1.3, spre exemplu? dar as vrea sa raman CC cel putin la vitezele 4 si 6...

1 hour ago, Nenciu Victor said:

Toti fac asa ... uita-te la reviewuri la GLA, de la Mercedes ... Masina de peste 40.000 E si se misca ceasurile, plasticele alea, consola centrala :)) Nu se mai fac masini ca acum 10-15 ani ... Acum la maxim 10 ani schimbi masina sau chiar mai repede ... Au devenit piese de schimb ... De ce crezi la majoritatea masiniilor, cu led, se schimba tot farul sau stopul si la unele masini mai vechi sa le spunem se gasesc becuri led :D Si stopul sau farul costa de la 500 de lei in sus, pe cand un bec led 100-200 de lei :D 

corect, eu am avut numai opel pana acum, ultima o tourer de 1.4, dar cand miscam schimbatorul cu mororul oprit, sunetul era infundat, aproape ca nu auzeai, acum zici ca misti in oale cand ma misc de schimbator, la izolatie podea avem spuma groasa, acum sunt izolatie textila, daca apesi cu degetul se rupe aproape...

scurt zis, m-am asteptat la un nivel mai high, asta cam off-topic scuez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ford sierra tdi
On 5/22/2019 at 1:40 PM, vizitator said:

1.5 TSI respecta normele wltp, atat cu cutie manuala cat si cu automata. Pe configuratorul Volkwswagen se poate comanda  atat in varianta de 150 CP cat si in cea de 130 CP, spre exemplu. Ba mai mult, pe Golf vad ca 1.5 TSI 130 CP are emisii mai mici decat 1.0 TSI 115 CP.?

Din cate am inteles, 2.0 TSI nu respecta normele wltp daca e pus cu cutie manuala, motiv ptr care se poate comanda doar cu cutie  automata.

* respecta toate normele ca altfel nu poate sa fie produs/vandut, probabil scoate prea mult CO2 si i-au pus o cutie manula cu trepte lungi, adica incearca sa il faca sa se comporte ca un disesel, sa se ajute de cuplu si nu de turatie cum e o benzina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ford sierra tdi
On 3/3/2023 at 10:46 AM, Adi_vw said:

Am putea crea un topic nou pentru distributia 1.5tsi.
Sunt curios cati au scula din video si cati stiu s-o foloseasca.

 

nu ai nevoie de aceasta scula daca schimbi doar cureaua, daca depresezi pinioanele de pe axele cu came sau arbore atunci e alta discutie :)

On 6/13/2023 at 10:39 PM, andrei_221 said:

sunetul este un frecat/scartait, care dispare cand se apasa ambreajul. Se desface capacul cutiei de viteze dispre roata stg si se strange un surub mai tare ( 350Nm). 

Dar trebuie sa fie informare pe seria de sasiu / lotul respectiv de cutii..... 

 

asta ar fi singura problema recunoscuta / rezolvata

 

REstul teoretic sunt zgomote tehnologice. 

eu zic ca mai atinge rulmentul de presiune de placa de presiune, probabil nu revine complet la zero dupa ce ridici piciorul de pe ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sylverbozvaci
54 minute în urmă, ford sierra tdi a scris:

 

eu zic ca mai atinge rulmentul de presiune de placa de presiune, probabil nu revine complet la zero dupa ce ridici piciorul de pe ambreiaj.

Nu cred ce zici in ce te-am citat.

Doar daca e pompa de ambreiaj defecta sau fisurata si curge lichid de frana.

Avand in vedere ca e din 2019 masina, cam greu sa se intample ce zici tu ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
ford sierra tdi
On 6/26/2022 at 8:48 AM, cos22tm said:

Salut ! stiti cumva daca pt 1.5 TSI cod DPCA  150HP OPF - a aparut vreun update de soft nou (ultimele 3 luni) ?  

pe configuratorul VW din Germania apar cifre imbunatatite cu 0.5s la acceleratie 0-100 fata de aceiasi masina/motor de acum 6-12luni.

Cel mai probabil acel 0.5 l-au scos prin optimizarea etajarii cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca acel 1.5TSI e DPCA si nu noul 1.5TSI Evo2 (ciclu Budak si VGT)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ford sierra tdi
On 8/8/2023 at 10:09 AM, ford sierra tdi said:

Cel mai probabil acel 0.5 l-au scos prin optimizarea etajarii cutiei.

Salut,

 

Am facut eu ieri update de soft (skoda karok 1.5TSI, 150cp, DPCA, cutie manuala MQ281-UET) de la versiunea 0863 la 1910. 

Am observat ca pleaca mai frumos de pe loc si pare mai silentios, revin cu update peste cateva zile, sa nu cumva sa fie efect placebo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Update sau downgrade se poate face atat la dealer cât și pe la firme de chiptuning (noi la TCM facem periodic, asta dacă preferați sa săriți peste dealer Skoda-VW). Vânzătorii de retrofit cu cont ODIS online de asemenea pot face astfel de upgrade. Eu unul mereu recomand cel mai nou soft să fie instalat în ECU/TCU etc. Bugurile exista și o versiune noua în general rezolva problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!