Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

Dupa aproape 50k km facuti cu 1.5TSI am sesizat ca motorul are ''caracter'' , uneori trage de nebun iar alteori parca are lag.

Primul gand benzina ( testat, nu e de acolo ), al 2-lea ca e placebo dar nu, pur si simplu are momente cand e ''moale''. 

A mai sesizat careva genul acesta de comportament ? Poate fi legat de GPF, ACT ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 43000km si nu am sesizat asta. Bine, merg mai mult in oras(Constanta) dar cand ies pe autostrada(aproximativ la 2 saptamani) trag putin de ea sa o dezmortesc si nu simt nimic dubios. 

Tu simti lag in pedala sau in raspuns? Exista o codare pentru a imbunatati raspunsul in pedala, poate te ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, motorul trage la fel, fara diferente. ACT se dezactiveaza imediat ce apesi mai tare acceleratia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, BeciAcustic said:

Tu simti lag in pedala sau in raspuns? Exista o codare pentru a imbunatati raspunsul in pedala, poate te ajuta.

Se simte ca și cum te apeși in pedala tot mai mult căutând un răspuns cu care erai obișnuit...greu de explicat, știu!

Codarea nu știu dacă ajuta din moment ce nu este ceva permanent.

Am opțiune de drive mode select însă nu schimba nimic. Cutie manuela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a montat pe Octavia altceva decat 150. DPCA am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar trebui sa iesi mai mult cu masina extraurban (imi dau si eu cu parerea), sa se mai desfunde filtrul de particule. Eu am o motorizare diesel, si daca merg prea mult in oras, simt exact ce ai descris tu: masina devine mai moale, si lagul la acceleratie mai apasat. Dupa ce o scot la un drum lung, isi revine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vizitator vezi ca la GPF regenerarea se face urcand putin in ture si lasand-o in frana de motor. 

Presupun ca asta e unul din motivele pentru care am coasting doar in ECO. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, zidanne said:

@vizitator vezi ca la GPF regenerarea se face urcand putin in ture si lasand-o in frana de motor. 

Presupun ca asta e unul din motivele pentru care am coasting doar in ECO. 

 

Uite ca nu stiam asta. Nota bene merg foarte des in zone cu coborari lungi si pante mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Neața tuturor.

Am deja 132000km cu acest motor și aproape 5 ani,până acum fără probleme.

Sunt la primul benzinar ,adică nevasta-mea, și vreau sa ii fac zilele astea o revizie dar și prima distribuție cu pompa de apa.

Ar mai trebui schimbat și  altceva la km și anii ăștia?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neața! De faci distribuția?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa nu o faca? Are 5 ani si peste 120k km! La cat ar trebui sa o faca? Sau si asta este "lifetime"? 😛

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai motive sa schimbi distributia atat de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua cred ca e facuta sa  reziste  multi km, de vreme ce nu este comunicat un interval de schimb la 1.5 tsi.

Ramane sa reziste si rolele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa tine cureaua, ca problemele des intalnite sunt la pompele de apa, care cedeaza primele, mult inaintea curelei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit undeva ca la 240000km se fac primele inspectii vizuale ale curelei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu: 210000km sau 10 ani. Daca vrei sa nu "risti" cel mai devreme as schimba in jurul la 200000km sau 8 ani. Sunt concepute ca primul proprietar(primi 10 ani) sa nu aiba grija distributiei. Acum, fiecare face ce vrea cu banii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am putea crea un topic nou pentru distributia 1.5tsi.
Sunt curios cati au scula din video si cati stiu s-o foloseasca.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adi_vwdin pacate o spun dar ma faci sa rad, mie mi-au pus ulei in plus la revizie si tu vrei sa aiba sau sa stie sa foloseasca corect acele scule? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am si eu o curiozitate, am citit ce ati scris anterior si inca nu sunt 100% sigur legat de ce ulei trebuie folosit. Am achizitionat un A3 1.5 TFSI cod motor DADA ( 2017, dupa codul motor nu ar trebui sa aiba filtru de particule ) si sunt curios ce ulei ar fi bine sa fie folosit?

 

Pe usa masinii am vazut ca era lasat un abtibild cu 50.800 ( presupun ca 0w20), dar masina are acum Castrol Edge Titanium LL 5w30. Poate ramane cu uleiul asta fara sa afecteze uzura motorului sau ar trebui scos rapid si pus 0w20 ? Uleiul are aprox 5000 de km si 4 luni de cand a fost pus.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adi_vw mecanicii de la noi strang suruburile la mana si tu vorbesti de VAS? =))))))) 

 

@Afortech QI6 VW 508 00 / VW 504 00 

                      QI1, QI2, QI3, QI4 VW 502 00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Afortecheste foarte ok - uleiul respecta norma 504 00 (adica exact cum a venit masina din fabrica cu 5w30). Eu l-as lasa daca este asa de "nou" inca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Vlad48
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!