Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/d...lf_vi_14tsi.php

Stage 3:

# B&B special turbocharger

# Installation of a changed air intake system

# optimized load air cooling

# B&B sport muffler for smaller exhaust counter-pressure

# adapted electronics/change of controller

# Optimization of the sucking in ways and air circulations

# Modification of the igniting and fuel injection system

# Engine vote

B&B gulf 1.4TSI approx. 147 KW/200 HP

Pachet disponibil doar pentru golf 6, pentru 5 fiind disponibil doar 180 HP la pachetul stage 3.Poate are cineva vreo idee despre ce consta acel b&b special turbo charger fata de cel normal.Se poate iesi mult mai ieftin decat acolo cu piesele cumparate pe rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul este 6.000 EURO.

Nu e mai simplu asa?:

- turbina TSI 140/170 - 2000 EURO (de la reprezentanta)

- intercooler suplimentar - 1000 RON (cu montat)

- Downpipe si catalizator - cam 500 EURO/700 EURO

- CAI (forge, bmc, K&n, etc) - 1000 RON

- soft - cam 500 EURO

-> cam 240 CP. Evident aici mai sunt probleme si cu cutia si ambreajul care nu stiu daca rezista, dar se poate face din soft sa ai numai 200 cai :angry:. Injectoarele nu cred ca trebuie schimbate.

Cost total: 3500 EURO

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant pachet, ofera o reala crestere de putere. Dar la 200cp cred ca trebuie imbunatatite ambreajul, franele si suspensia deoarece sunt convins ca amreajul, franele si suspensia stoc nu vor face fata celor 200Cp.

Rex – cred ca daca montezi turbina TSI 140/170 o sa ai probleme la turatti mici, in sensul ca turbiba

TSI 140/170 nu furnizeza destula presiune la turatii mici. Modelele TSI 140/170 de acea au fost prevazute si cu compressor care asigura presiunea necesara la turatii mici.

LE. Eu as opta pentru pachetul complet, optimizat chiar daca costa mai mult.

Modificat de szaki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara compresor o sa aiba un mic lag.care oricum a aparut mai pronuntat dupa ce a facut soft,nu?correct ne if i'm wrong.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice turbina cumperi vei avea aceste probleme. Cu cat e mai mare si face presiune mai mare, cu atat intra mai tarziu. Cu TSI 140/170 cuplu maxim ar fi pe la 3500. Cei de la B&B au, probabil, o turbina intre TSI 122 si TSI 140/170.

LE: vali_devill dupa soft presiunea e mai mare in turbo, lag mai pronuntat. Oricum e foarte mic, datorita dimensiunii turbinei (care e cea mai mai mica pana la 1,2 TSI)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul este 6.000 EURO.

Nu e mai simplu asa?:

- turbina TSI 140/170 - 2000 EURO (de la reprezentanta)

- intercooler suplimentar - 1000 RON (cu montat)

- Downpipe si catalizator - cam 500 EURO/700 EURO

- CAI (forge, bmc, K&n, etc) - 1000 RON

- soft - cam 500 EURO

-> cam 240 CP. Evident aici mai sunt probleme si cu cutia si ambreajul care nu stiu daca rezista, dar se poate face din soft sa ai numai 200 cai :). Injectoarele nu cred ca trebuie schimbate.

Cost total: 3500 EURO

Prea scump.Parerea mea e ca nu merita.Pe linga costuri trebuie aduse modificari la frine si la amreiaj.Oricum motorul este adus la limita extrema

Modificat de metalworker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rex, eu cred ca daca incepe sa faca un 280 nm la 2400 rpm este suficient, probabil de la 1500 rpm va avea un 150-160 nm(?), ceea ce este decent pentru un 1.4.Problema este ca sunt cam mari consturile pieselor, intr-un fel, de ex turbina cred ca o poti scoate considerabil mai ieftin de 2000euro(o pasarica mi-a spus undeva pe la 800e) iar downpipe si catalizator iarasi se gasesc solutii in sensul ca la 500euro pui turbo-back cu cat de 200 cell (non ceramic), iar 240 hp nu suna in nici un fel putin, si chiar as face upgrade la frane cu discuri si placute mai tari sa intre abs-ul mai repede ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Am o problema: as vrea sa schimb evacuarea cap - coada si, din pacate nu pot cumpara evacuarea de la milltek, blueflame, etc pentru ca nu s-a facut asa ceva pentru masina mea (difera turbina si pozitionarea turbinei fata de TSI 140/170). Asa ca, singura varianta este sa fac una custom. Eu doresc o evacuare noua nu pentru sunet ci pentru performante. Riscul la care me expun daca fac o evacuare custom este sa nu imbunatatesc performantele. Din cate am inteles cel mai greu e cu downpipe-ul si catalizatorul.

Puteti sa imi dati niste sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rex. cred ca poti rezolva foarte usor daca faci rost de un inginer priceput in dinamica gazelor care sa-ti calculeze debitul de aer pentru a determina diametrul si unghiurile coturilor necesare. din pacate partea grea este sa gasesti acea persoana destul de priceputa.

ma gandesc ca daca iei ca model un downpipe de la tsi-ul de 140/170 si calculezi raportul dintre stock si upgrade poti identifica ceea ce ai tu nevoie de pus pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o luam pe rand:

1.Castiguri se fac si cu cat-back, teava de fabrica este f. f. mica la diametru, pentru TSI 140/170 de exemplu cat-back-ul este de 63mm(milltek cel putin asa are), iar persoana care stiu ca si-a montat cat-back pe TSI 122 are diametrul de 60. Acum depinde si ce planuri ai pe viitor, adica daca vrei upgrade la turbina mergi pe 63mm, oricum diferenta dintre 60 si 63mm este infima.

2.Downpipe-ul nu cred ca ar trebuii schimbat, din cate observ diferenta de diametru este destul de mare acum cu masina stock, este usor de dedus ca traseul care pleaca din catalizator este foarte mic in comparatie cu downpipe-ul, asadar cred ca mai repede lasam downpipe stock si adaugam in cel mai bun caz doar un catalizator sport.

3.Treaba cu zgomotul este cu dus-intors, pe deoparate si eu vreau sa fie silentioasa evacuare, ei poate un pic mai zgomotoasa decat cea stoc dar in acelasi timp ma gandesc ca odata ce fac acest upgrade la evacuare, pe langa avantajele unui diametru mai mare, vreau si o greutate mai mica, iar aici intervina acel atenuator care are rolul de a linisti sunetul dar adauga si KG in plus. Personal pana la urma cred ca voi merge pe traseu fara acel atenuator.

Alte opinii/pareri/idei ?

Modificat de mOFO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1. Intre 63 milltek si 60 autohton este diferenta de fix 1.5 mm. Milltek (63) e diam ext iar Autohton (60 ) e interior ...grosimea fiind la ambele de 1.5 mm. Practic cea de 60 autohtona intra in milltek fix..fara sa aibe joc.

2. Problema este, in cazul in care lasi downpipe stock, ca teava de legatura intre downpipe si catalizator unde se afla si orificiu pt sonda lambda este de diametru stock adica undeva la 5x mm si atunci degeaba pui tu tot traseul de 63 daca ea se gatuie de la inceput...nu prea ai facut nimic. Teava de care vb eu e intre catalizator si downpipe este cam de 100mm.

3. Asteapta pana sambata sau luni si daca o sa fii cuminte si ai sa ma rogi frumos poate o sa fac o inregistrare de sunet la a mea. Tot varianta fara toba intermediara. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu din cate vad la a mea catalizatorul este legat direct de downpipe, fara nici o toba intermediara, downpipe>cat>cat-back.

Te astept cu exemplu, poate ne spui si cum se aude la drum lung si turatii peste 4500rpm, daca ai testat vreodata :-D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic teava tu intelegi toba... :)

Poze pentru cei interesati:

Piesele puse pe masina: D

onwpipe+ catalizator+ flexibil ---Milltek

Toba finala Borla

Teava inox de 60 + coturi...

DSC_0053.jpg

Donpipe-urile ---stanga Milltek dreapta stock

DSC_0055.jpg

Catalizatoarele---sus stock jos Milltek

DSC_0057.jpg

Portiunea din spate cu toba finala si tipsurile

DSC_0060.jpg

Ca si sunet pot sa spun ca pana prin 2600rpm se comporta ca si stock, poate o idee mai tare. Peste incepe sa se auda mai pronuntat insa daca nu se apasa pe acceleratie pana in podea e suportabil la un drum lung.

Daca apesi accleratia la podea se aude ...sport ;).

Nu am apucat sa fac un clip cu sunetul si nici nu cred ca este prea elocvent....nu iti poti da seama dintr-un clip cum se aude.

Daca vrei sa se auda la fel ca si stock..atunci pui intermediara. Dar repet...diferenta daca mergi usor cu ea nu e mare....in plus daca iti pui fara si ti se pare prea puternic sunetul ai un canal pe mijlocul masinii unde e doar teava de la evacuare..si acolo poti sa o tai si sa pui linistit o intermediara fara sa te chinui deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gresit cand am spus toba, teava vroiam sa scriu defapt, cmon .. :Driver:

Oricum multam pentru info, se poate sa ne spui pret pentru finala borla ? Restul nu se potrivesc la tsi-ul de 122, aiurea de altfel ca nu au scos si pentru acesta, deci mai putin relevant pe acest topic.

LE: Daca tot suntem aici, ai avut probleme cu cat-ul ? Am inteles ca este predispus sa dea eroare de eficienta catalitica, ar fi bine de mentionat si cate celule are.

Modificat de mOFO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti tu sigur ca nu se potriveste downpipe-ul la a ta?? Acum nu cred sa aiba nimeni pe stock ca sa poti proba..da te uiti la pozele mele....vezi cum arata a mea stock...si o compari cu a ta..poate poate :D

Ca pret a fost cam 700 cu tot cu tipsuri si un cot...(ma refer la toba borla si pretul e in RON)

Ca si toba finala nu prea stiu ce alte optiuni mai ai. Daca te uiti atent ai sa vezi ca la asta intrarea si iesirea suntl a 90 grade...la restu sunt pe aceasi axa....

Iar tu la masina ai nevoie de 90 grade...:icon_bounce:

Probleme cu sondele lambda cred ca ma intrebi..pai pana acum nu s-a aprins check engine-ul. Am sa o scanez mai pe seara sa vad daca totul e in regula...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ar trebui ca cele 2 downpipe-uri (ale noastre si a tau) sa nu se potriveasca. Turbina e pozitionata in fata stanga la tine si in fata dreapta la noi. Dar singurul mod prin care ne dam seama e sa dam jos donwpipe-ul nostru si sa il comparam cu pozele puse de tine.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

mai e o problema cu evacuarea si anume serpisorii din motor ,sugruma rau motorul nimeni nu a pus problema asta? o evacuare bine facuta se incepe de la motor nu de la finala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi te rog ce nu este bine al evacuarea mea..:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plictisitul, diferenta intre DP-ul tau este de unghi, in rest sunt la fel(prinderi, felul cum arata 90%).A noastra fiind montata in fata(ma refer la turbina, cum a spus si rex) are unghiul la iesire invers, iar daca ar fi sa inversam DP-ul tau ar trebuii montat pe partea cu compresorul :icon_thumright:.

PS: Vezi ca pana la urma e prins de downpipe acel catalizator ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca si la el turbina e in fata. Doar ca e in partea stanga, nu in dreapta ca la noi :icon_thumright:. Deci DP-ul nostru ar trebui sa fie similar cu al lui, dar ca e in oglinda.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica cam asa:

VWTSI1490kw122ps_eng.jpg

Tinand cont ca nu arata complicat, cred ca ar fi usor de produs acel DP cum are Plictisitul. Pe de alta parte cred ca ar merge si cel de la milltek dar fara catalizator numai ca probabil nu se poate comanda fara.Am sa ma interesez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e sa demontati unu..sa vedeti cat spatiu e, masor si eu pe al meu stock...si vedem ce si cum.

Ce are daca il punem in oglinda??? Gura sus e simetrica...loc sa aveti si sa nu fie mai scurt..atata tot :icon_thumright:

Downpipe-ul se da relativ usor jos...se desface de sus de la gura turbinei..se desface de jos ..se inlatura si furtunu del a intercooler si scoti dwnp usor pe jos. E treaba de 30 de min...il masurati...va pun o poza cu a meu cu toate cotele si le comparam. Ceea ce conteaza este flansa de sus, flansa de jos, lungimea maxima, latimea maxima.....restul e can-can :rolleyes:

P.S. ca ai scris inaintea mea... se paote comanda varianta decat..adica fara catalizator..dar atunci ce rost mai are....ii faci o palnie si o teava de 60-70 care sa te arunce jos si cius :icon_cool:

Modificat de Plictisitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine bine, dar chiar si varianta cu de-cat ar trebuii sa aibe aceeasi prindere de jos ca a ta, care evident nu se va potrivi la noi, iar sa incepem sa taiem din DP-ul fara cat(f scump de altfel) parca nu prea surade si mai bine facem unul de la zero. Este bine totusi ca are aceasi prindere sus la turbo, cine stie poate ca ultima solutie taiem si DP-ul de la milltek :D. Eu cam in 2-3 saptamani o sa pot face masuratorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai nitel ca eu nu pricep ce legatura are prinderea de jos... :D adica tu vrei un turbo-back nu??? Si atunci iti iei frumos un dwnp + catalizator de la milltek iar restu le faci frumos la cineva in atelier care se ocupa cu asa ceva..... Iar el le face functie de flansa de jos a dwnpipe-ului..

Singura problema pe care terbuie sa o iei in calcul este sa se potriveasca sus flansa sa fie identica cu a mea..., si sa aiba loc ... atat si nimic mai mult....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai este foarte simplu, uita-te atent la pozele cu DP-urile tale, apoi arunca un ochi la poza din postul meu, diferenta nu este la prinderea propriuzisa ci la unghiul DP-ului de la milltek, practic al nostru are prinderea de jos orientata spre interiorul motorului iar al tau este spre exterior.

LE: De exemplu prima ta poza cu sticla de suc langa DP arata exact problema, adica pozitia in care l-ai pozat atunci este la fel ca a noastra, numai ca prinderea de sus este sprea dreapta, nu spre stanga.

Modificat de mOFO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!