Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Recommended Posts

rosso corse

Motorul tau are asa ceva din fabrica.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

LOL Asta cu paletii e buna rau de tot.

Link to comment
Share on other sites

zebrocksky

Pai cu ce a gresit?Nu doar paletii,ci intreaga parte mobila a turbinii este solicitata la intoarcerea aerului.Presiunea mare tinde sa forteze turbina in celalalt sens la luarea piciorului de pe acceleratie.

Lvu,cu BOV mai pierzi caiuti,cu DV(diverter valve) nu.

Link to comment
Share on other sites

Wowzerz, e clar !

Link to comment
Share on other sites

Dar se aude fain acel "chatter" (patit pe propria piele cand era dv-ul belit) :)

Link to comment
Share on other sites

La acest motor nu se aude nici un "chatter" cand este dv-ul spart, asta, cat si faptul ca la 1.4 TSI DV-ul este controlat electronic.

Edited by mOFO
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
rosso corse

La voi ce temperatura afiseaza in mers normal in afara localitatii? Intreb deoarece al meu sta la 97-99*C, mers in intervalul 2200-2600rpm, treapta a 6-a.

Link to comment
Share on other sites

La voi ce temperatura afiseaza in mers normal in afara localitatii? Intreb deoarece al meu sta la 97-99*C, mers in intervalul 2200-2600rpm, treapta a 6-a.

La fel si la mine asa ca nu-i nici un stres. Peste 100 gr. C urca daca faci mai multe depasiri sau mergi cu viteze mari constant. Si asa peste 110 gr. nu mi-a urcat inca niciodata temperatura ulei.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salutare!

w-e trecut am facut un drum GL-Iasi.La dus am alimentat de la petrom cu benz de 95 si am avut un consum de 7,2%.La intoarcere am alimentat de la rompetrol cu Alto 101 de peste 6ron/l si am avut consumul mediu de 6,5%.

Trebuie spus ca si la dus si la intors am avut acelasi stil de mers.adica tare,cu reprize mult peste normal.

La voi ati observat o scadere a consumului la folosirea unui combustibil mai bun?adica cu cifra octanica mai mare?

Si daca da,cum se explica asta?

Link to comment
Share on other sites

Velocity_Warrior

Salutare,

Iti zic eu Eugene care-i treaba. Tot weekend-ul trecut am fost si noi la Piatra Neamt si exact aceeasi chestie de consum am avut-o si eu. Benzina de la Lukoil din MD, la dus am avut 7.0%, mers putin peste normal, iar la intoarcere am avut 5.5% (nu mi-a venit sa cred, pe E85 la 110 pe tempomat aveam consum instant intre 3.8% si 5.7%, depindea daca era panta usoara , drum drept sau rampa usoara). Explicatia e simpla: vantul. Sapt trecuta de miercuri seara pana aprox duminica a batut vantul considerabil in zona tarii noastre si cu preponderenta din N, NV. La dus, atat tu cat si eu am mers spre N, deci ... ;) La intors ai avut vantul din spate. Eu cand m-am intors luni n-am mai avut vant deloc, probabil daca aveam consumul era mai mic :D. In general cand am vant din pupa :P la 100 km/h consumul nu sare de 4 - 4,2%.

Sanatate

Link to comment
Share on other sites

salut Cipriane,

tocmai de la tine eu asteptam o explicatie mai stintifica.dar sa-mi spui de vant,nici nu m-am gandit.ar putea fi si asta ,insa eu cred ca este vorba si de calitatea benzinei.am sa mai fac testul si in conditii mai excte sa vad ce se-ntampla.

Link to comment
Share on other sites

Velocity_Warrior

Pfai de capul meu cat poate sa influenteze vantul asta... La mine diferenta de consum cu vant puternic din fata si cu acelasi vant dar din spate, este undeva la 2 - 2.5 l/100 km. Am facut acest test si nu o singura data. O fi masina mea pe aiurea ... :vaidecapulmeu:

Sa nu ma intelegi gresit. Nu am zis pe nicaieri ca benzina dpdv al calitatii nu ar influenta consumul, dar in cazul tau mai mult ca sigur ca procentul adus de chestia asta a fost destul de mic ;)

Am sa fac si eu un plin cu o benzina ceva mai buna sa vedem care-i situatia.

Santate

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Voi cam ce consum aveti la relanti? La mine dupa ce ajunge la 90 de grade, foarte rar sare de 0,5 fara AC.

Link to comment
Share on other sites

0.5 si rar 0.6 fara AC si 0.8-0.9 cu AC . Aceste date bineinteles sunt valabile cu motorul incalzit.

Link to comment
Share on other sites

Aerul setat la temperatura de afara, poate. Nu inteleg, eu daca tin aerul pornit, in sensul ca afara sunt 30 de grade si eu vreau 22 in masina, nu vad sub 1.0 consum. In general, sta la 1.2. Cat despre AC oprit, am incercat si eu dupa 20 km - motorul evident incalzit - sa vad ce consum instant am si nu a vrut de nicio culoare sa scada sub 0.6.

Poate nu s-a rodat motorul :sly:

Link to comment
Share on other sites

Si la mine cu AC pornit sta la 1 - 1.2 consumul. Masina e inca in rodaj

Link to comment
Share on other sites

Aerul setat la temperatura de afara, poate. Nu inteleg, eu daca tin aerul pornit, in sensul ca afara sunt 30 de grade si eu vreau 22 in masina, nu vad sub 1.0 consum. In general, sta la 1.2. Cat despre AC oprit, am incercat si eu dupa 20 km - motorul evident incalzit - sa vad ce consum instant am si nu a vrut de nicio culoare sa scada sub 0.6.

Poate nu s-a rodat motorul :sly:

Depinde daca ai setat pe auto sau nu. La minim setat atinge 0.9. Teoretic dupa ce treci de 5000km poti spune ca s-a rodat calumea, nu-i panica oricum :icon_thumright:

Link to comment
Share on other sites

aurelian.paratu

legat de consum discutiile pot merge la invinit, depinde de stilul de mers al fiecaruia. La masina din semnatura motorul a inceput sa consume mai putin abia dupa 12000 km. Desigur pot sa am un consum de 5,5 mers lejer batraneste dar pot sa am si 7,5 mers mai tare. La mine la relanti cu climatronicul pornit papa 0.8

Link to comment
Share on other sites

Vorbeam doar de consumul la relanti, pentru ca in mod normal nu trebuie sa difere prea mult. In definitiv e acelasi motor.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am o mica ,,problema'' la Skoda O2 (1.4 TSI) : se aude un fluierat (nu foarte deranjant), intotdeauna cand accelerez (in special cand merg lejer, dar accelerand - nu se mai aude și nici cand masina ramane pe liber).Am incercat sa fac testul si pe loc si am descoperit ca se aude din zona tobei (intermediara cel mai probabil, si in proportie de 90 % este acelasi suierat care se aude si in timpul mersului). E ceva normal, s-a mai intamplat la cineva?

sau este vorba despre fasaitul tipic TSI-urilor .

Link to comment
Share on other sites

aurelian.paratu

vezi sa nu ai o gaura la toba ,eu am patito si asta in 12000 km,care se schimba pe garantie

Link to comment
Share on other sites

Intreb si aici: a mai observat vreunul dintre voi vibratii la relanti - nu constante, cu o frecventa de ~3 secunde si durata de 1-1.5 secunde. E destul de suparator sa-mi zdruncine sesizabil picioarele si scaunul. :icon_bounce:

E cam la fel ca la MPi-urile puse pe GPL de la Loganuri, daca va ajuta sa intelegi mai bine.

Am observat (din greseala) ca e limitat, in stationare, la 4k rpm insa de pe la 3500 pana 3800 rpm vibreaza mototul destul de violent. :sly:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Stie cineva daca exista filtru ITG pentru acest motor? Eu nu am gasit.

Link to comment
Share on other sites

  • vdragos locked and unlocked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!