Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

eu cred ca scoate si performanta aia de la abt si nu numai sunet :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate si acel cat-back ceva in plus, dar nu se compara cu turbo back, practic iti mareste traseul de la catalizator si probabil anuleaza acel anti rezonator(toba de mijloc); unde turbo back schimba downpipe si la fel de important schimba si catalizatorul.

In rest am pus ieri in sfarsit benzina alto 101 de proba, ce diferenta, nu am reusit in schimb sa testez daca la mers normal consuma ceva mai mult cum umbla vorba ;).Concluzia: merita din plina o benzina mai buna dupa soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus numai ALTO101 de Rompetrol ... si motorul merge impecabil. Si nu am avut nici probleme cu uleiul ...

Cred ca este cea mai buna benzina din Romania ... dar si pretul este pe masura. 5.13RON pe l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers si merg in continuare in mare parte pe 95, si considerand ca am facut ~ 25-27000 km, pot spune ca nu am avut niciodata probleme cu uleiul sa-l consume, cu atat mai putin martor in bord sau simptome.Doar ca pe astea mai scumpe pe langa pret parca consuma un pic mai mult dar pentru o plimbare din placere merita din plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ieri am avut ocazia sa merg, ca pasager intr-un Citroen DS3 1,6 turbo. Masina merge bine (nu m-a impresionat), dar ce m-a impresionat a fost cand am deschis capota. Motorul se aseamana foarte mult cu 1,4 TFSI (122/125cp). Tubina e in acelasi loc, DV-ul e tot acolo. Difera Intercooler-ul care e montat frontal. Avand in vedere ca turbina merge peste 200cp intrebarea mea este: oare nu e cea mai simpla varianta de tuning la turbina?

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant aranajamentul de la Citroen=), dar pentru ca acea turbina sa fie o varianta mai simpla trebuie sa fie plug n play macar pe partea de evacuare, doarece admisia este mai putin complexa de proiectat(se face eventual doar din furtun de boost siliconic cu adaptor pentru senzorul de presiune/temp aer). Iar daca ar fi sa vorbim de modificat si galeria de evacuare, o alegere mai buna decat acest turbo de citroen(probabil KKK) ar fi Garret ball bearing, acesta fiind o turbina mai potenta si orientata catre performanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut,sunt cam nou pe aici,

am si eu un golf 5 1.4 fsi 90 cp si e cam puturos la demaraj,m-ar interesa si pe mine ce soft as putea baga ca sa mai castig ceva aluti sau cuplu si cam cati?si daca se simte vreo diferenta.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

basket_flo@, la motorul aspirat (fara turbo) mai mult de 10-15% nu obtii cu re-softare. Poate plus fitru sport si evacuare sa mai scoti ceva sa ajungi la vreo 110 CP si un demaraj mai bun. Dar nu prea merita investitia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepand cu treapta a 4-a am observat urmatorul fenomen: apas brusc pedala de acceleratie pana la 50-60% din cursa, motorul se tureaza insa daca ridic cativa mm piciorul, acceleratia devine mai accentuata. E ca si cum motorul are nevoie de mai mult aer si mai putin carburant. Sunt curios daca la voi a-ti sesizat acest fenomen. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Trebuie sa schimb bujiile la masina din semnatura. Din cate am citit NGK Iridium ar fi foarte indicate.

Puteti sa imi spuneti, va rog, unde as putea gasi mai multe informatii referitoare la ce temeratura bujiilor stock sau a celor NGK? Alte sugesti aveti? Care ar fi minusurile? A incercat careva NGK Iridium pe motorul acesta (CAXA)?

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am vazut reviewer pozitiv pentru aceste bujii. Din cate am inteles cea mai notabila diferenta este la consum si motorul merge mai rotund.

Un alt avantaj ar fi durata de viata considerabil mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepand cu treapta a 4-a am observat urmatorul fenomen: apas brusc pedala de acceleratie pana la 50-60% din cursa, motorul se tureaza insa daca ridic cativa mm piciorul, acceleratia devine mai accentuata. E ca si cum motorul are nevoie de mai mult aer si mai putin carburant. Sunt curios daca la voi a-ti sesizat acest fenomen. Multumesc!

Aceasta problema am obs si eu insa pe un aspirat 1.6 16v, se manifesta exact cum zici tu. Inca nu i-am dat de cap, poate vreun coleg en ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva ce temperatura au bujiile stock? As vrea sa iau buji putin mai reci, dar nu stiu ce temperatura au cele stock...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am aflat cum sta treaba cu bujiile... NGK a facut special bujii pentru 1,4 TSI (toate variantele de putere folosesc aceleasi bujii). Este vorba de bujiile cu codul PZFR6R. Acum intrebarea este NGK iridium ix se potrivesc pe masina mea? Daca da... oare sunt mai bune?

Avand in vedere ca bujiile sunt la fel la motorizarile 1,4 TSI ma gandesc sa raman la bujiile stock (avand in vedere ca nu am peste 170cp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi am facut update-ul disponibil pentru acest motor.

Update-ul ar trebui sa rezolve problema cu pornirea motorului atunci cand este rece. In sensul ca turatia se stabilizeaza si nu mai apar acele "balbaieli" ale motorului.

Astept sa se racoreasca iar sa fac un test daca se rezolva problemele de mai sus

Astazi am facut update-ul disponibil pentru acest motor.

Update-ul ar trebui sa rezolve problema cu pornirea motorului atunci cand este rece. In sensul ca turatia se stabilizeaza si nu mai apar acele "balbaieli" ale motorului.

Astept sa se racoreasca iar sa fac un test daca se rezolva problemele de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mrpain aveai problema asta la motor (balbaiala)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de cand am masina, sporadic.

Problema era atunci care era frig, motor balbaia in sensul ca masina nu mergea rotund, cateva minute. De obicei plecam direct ca sa se incalzeasca cat mai repede.

Am dat vina la inceput pe benzina, despre care ziceam ca trebuie cu cifra octanica mai mare.

Cand venise frigul, iar reaparuse balbaiala aceasta si am zis ca acest update ar fi binevenit.

Mai testez cand vine frigul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat pt ca la mine nu a aparut (inca) :lol: ....in schimb este un thread pe Octavia 2 cu manifestarile astea dar la 1.2 TSI.....

Modificat de maistru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca tu ai un model mai recent de motor, care posibil sa aiba rezolvata problema din soft.

Motorul meu, cred ca este printre primele 10.

Cautam informatii pe forum despre acest motor si nu gasisem absolut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am o mica ,,problema'' la Golf-ul meu (1.4 TSI) : se aude un fluierat (nu foarte deranjant), intotdeauna cand accelerez (in special cand merg lejer, dar accelerand - nu se mai aude cand masina ramane pe liber).Am incercat sa fac testul si pe loc si am descoperit ca se aude din zona tobei (intermediara cel mai probabil, si in proportie de 90 % este acelasi suierat care se aude si in timpul mersului).Ma gandesc daca sa`mi fac un drum prin service, nefiind totusi o prioritate.

E ceva normal, s-a mai intamplat la cineva?

P.S. Nu este vorba despre fasaitul tipic TSI-urilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!