Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Pana la urma, se poate upgrada turbina la 1.4 122 (CAXA) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu nu este turbina bolt on pentru motorul nostru (alta decat stock). Daca ar fi sa ma interesez de alte turbine m-as uita la cea de pe 1.8 TFSI si la cea de pe Citroen DS3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face upgrade si la cea existenta, se monteaza un compresor mai mare, se modifica internele turbinei, iar cu evacuare admisie si soft scoti ~200 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. De o vreme tot am vrut sa semnalez un simptom pe care la inceput nu imi facea masina insa in ultimele doua luni, face destul de des.

Dupa ce ma opresc undeva cu masina si il las oprit mai mult de o ora , motorul porneste turat - 1200-1300 rpm. Asta stiam ca se mai face. Insa cand porneste asa turat , merge cu smucituri , sacadat si daca pornesc asa cu masina atunci o anumita vreme merge tot asa cu smucituri. Insa am incercat ceva care de fiecare data functioneaza, numai ca este un pic suparator. Cand porneste asa motorul(imediat se aude si se si simte ) il opresc imediat si il repornesc iarasi. A doua oara intotdeauna porneste deja frumos cu 800rpm si fara smucituri. Aceasta metoda functioneaza(deocamdata), insa ma cam enerveaza.

Ce ar trebui sa fac? Sa ma duc la reprezentanta si sa intreb daca ar trebui facut ceva update de software, sau mai bine sa-l las asa si sa procedez asa cum am scris mai sus ? Mentionez ca folosesc Petrom 99+ in proportie de 100% si pana acum vreo doua luni nu mi-a facut asa niciodata motorul. Alimentez in proportie de 99% de la acelasi statie de benzina aceasi pompa. La rece porneste intotdeauna frumos , merge rotund, nu am problemele semnalate la 1.2TSI(gen tremuraturi la rece sau sa se opreasca). Va intreb pe cei care mai aveti masini cu aceasta motorizare daca v-ati intalnit cu aceste simptome la masinile voastre. Numai bine

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Motorul porneste turat, dar apoi ii scade turatia? Pare o problema de soft clar, din moment ce are momente bune si proaste. Eu personal nu am intalnit asemenea probleme, chiar foarte multumit de motor. Te sfatuiesc sa te duci neaparat la reprezentanta pt asa ceva, sa nu evolueze in ceva mai rau.

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din moment ce face problema asta in ultimele 2 luni eu as exclude problemele de soft deoarece acesta nu se degradeaza

ce se degradeaza cel mai frecvent e faptul ca se murdareste clapeta de acceleratie si valva egr, la pornire din cate stiu eu doar clapeta face figuri (din acestea 2) si necesita curatare si adaptare

de asemenea eu am intalnit mers neregulat la relanti la masina mea din cauza bujiilor care erau uzate si calaminate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi am pe masina numai 10 000 de km, si sunt o persoana care incearca sa conduca cum este mai bine la motor, adica in orice caz fara subturari ale lui,dar nici turat peste 2500-2800rpm cat timp nu este incalzit complet, mers constant, si conduc masina mai mult in afara orasului unde merg un pic mai sportiv. Adica are situatii destule sa se curete bujiile . Cu clapeta de acceleratie si valva EGR nu ma pot pronunta. Mai vad cum se comporta, din cate am inteles mai toate TSI-rile 1.4 asa fac in ultima vreme. Hmmmm mai vedem.

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce porneste turat, sta 20 sec la 1200 RPM si apoi ajunge la 800?

Din cate mi-a spus o persoana avizata de la service VW (care intamplator are acelasi motor) acest comportament e normal. Si la mine a fost la fel. Poti sa aproximezi temperatura lichidului de racire? La Golf 5 pot veeda temperatura lichidului de racire si, doar daca aceasta temperatura este de peste 17 grade celsius motorul se comporta asa. Din ceea ce spui tu, cum ca ai merge ceva timp si apoi lasi motorul 1 ora fara sa mearga as spune ca acesta e cazul si la tine.

Cand ajung acasa iti arat un filmulet de pe youtube cu masina mea si acest comportament. Sorry, dar nu pot face acest lucru de la servici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc mult de tot raspunsul tau REX (chiar asteptam deja parerea ta, care cred ca esti cel mai in masura sa imi explici cum sta treaba cu aceasta motorizare). Da se tureaza numai cand motorul nu este racit de tot. Oricum lichidul de racire ar cam trebui sa fie peste 17gr C. Din pacate la masina mea desi am maxidot numai temperatura uleiului pot sa vad (si acela daca este peste 50gr C) Temperatura lichidului numai cu instrumentul normal cu ac...care stim cu totii ca nu sunt prea precise.

Sa iti spun sincer inca nu am asteptat 30 de secunde dupa ce am pornit motorul si se tura asa sa vad daca dupa un timp ajunge la turatia normala. O sa incerc sa vad. Insa si zgomotul produs de motor este total altfel decat cand porneste frumos direct la 800. Pana si sotia a remarcat acest fapt desi este afona la masini.

Iti astept cu nerabdare filmuletul REX si inca odata imi pare bine de parerea ta. Dau mult pe ea. Numai bine si servici usor. Andrei

PS. Intr-adevar cat timp au fost temperaturile acestea extreme afara, nu a facut asa nici macar o data. Numai de cand s-a incalzit un pic. Si nici acum nu intotdeauna.

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, intre timp ti-am gasit filmuletul pe youtube unde arati cum face la pornire...la mine face un pic mai urat...cu mici rateuri....la tine numai ca se tureaza si dupa acea dintr-o data scade la 800, insa la tine nu am observat acele mici rateuri pe care le face la mine. La mine face exact cum facea pe vremuri Dacia 1310 cand trageai prea tare socul si un pic se inneca motorul de prea multa benzina....nu stiu mai studiez simptomele. Oricum iti multumesc REX, mergi foarte fain cu masina pe Nurburgring si Hungaroring, insa cred ca iti papa o suma considerabila acest hobby de altfel fain de tot...Numai bine iti doresc. Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de urari. Da, papa ceva... si va tot papa. O data prins microbul asta cu greu ma opresc :D . Chiar si cu modificarile actuale (nu putine) masina nu e acolo unde as vrea eu. Sanatosi sa fim ca restul le facem.

In alta ordine de idei pun aici filmul pentru toti:

Daca nu e asta cazul la tine, te-as sfatui sa te duci la service si sa le spui la baieti ce si cum. Poate gasesc ceva problema.

Sanatate!

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok chiar si in cazul in care da mici rateuri cand face aceasta procedura de incalzire. La mine s-a intamplat sa imi si moara motorul odata, parca, in rest nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Inteleg aceasta procedura de incalzire. Insa de ce nu face cand este intr-adevar racit motorul si toate piesele masinii(dimineata la prima pornire)? Logic ar fi ca atunci sa incerce sa incalzeasca cel mai repede catalizatorul nu????

In fine, am inteles despre ce este vorba si o iau ca atare. Va multumesc pentru raspunsuri , numai bine va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Foarte interesant, vreau sa vad poze cu downpipe-ul neaparat, ma mir ca nu au pus pe site..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mrpain@...Unde ai facut update-ul de soft? Cat te-a costat?

rex@ cum ai ajuns la concluzia ca tb schimbate bujiile? In functie de KM sau ai observat ca motorul nu mai merge la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateodata, pe pista, la 6300 + RPM aveam erori de Missfire (mai exact 2 sau 3 cazuri). Odata cu uzareaa bujiilor e posibil sa apara asemenea erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma alatur si eu la intrebarea lui Rosso Corse. 1.4TSI cod motor CAXA ( adica versiunea de 122CP) cum are volant? Adica tradus putem sa ne asteptam si la problemele clasice intalnite la volant cu masa dubla, care numai prin schimbare (automat o gaura de 5-6000 lei in buzunarul tau) se poate remedia?

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Care este ultima versiune de soft si cand a fost lansata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut update cu versiunea 8546 la sfarsitul lunii ianuarie inainte sa ies din garantie. Daca e o versiune mai noua e posibil sa fi aparut intre timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Double post please delete.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

de blow off valve are un singur dezavantaj pierzi 2 caluti acolo. Avantaje: un sunet de invidiat ca intoarce toate privirile si ajuta turbina dand drumul presiunii care tinde a se intoarce in turbina fortand in paletii acesteia la schimbarea treptelor ;) asta stiu eu si mi se pare cel mai logic raspuns si cel adevarat zic eu.. eu am un polo 1.2 tsi si vreau sa'i pun blow off valve dar nustiu care ar fi cel care s-ar potrivii motorului meu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!