Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


Recommended Posts

Am gasit si la noi in tara astfel de "piesa de tuning " pt cei interesati.

http://www.racingnick.ro/rn/items/1020/FMD...8-2.0_FsiT.html

Am trimis un e-mail la dresa lor...astept raspuns din partea lor.

Eu am vb cu un coleg de al meu de la service, si mi-a zis, ca nu afecteaza cu absolut nimic comportamentul masinii... daca se monteaza astfel de valva.

Edited by Pandras29
Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • prunaionutz

    201

  • Luciosu

    184

  • The_Ego

    164

  • Bogdan Moraru

    148

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eu m-am impacat cu idee ca vw nu mai stie sa faca motoare , nici benzinare TSI nici TDI. Asa ca usor lumea o sa se indrepte catre alti construcori Toyota, Renault ,am la servici Dacia Logan care rade

Lucrez la o firma de geologie  si avem contracte cu Romgaz. In anii 2009-2013 au cumparat ca masini de teren de flote, tiguanuri de 1.4 tfsi, cateva zeci de bucati. Vorbesc des cu oamenii care vin cu

Revin cu noutati in legatura cu problema la Seat Leon,vibratia era din cauza unei bobine de inductie,pe tester aparea la Cyl 4 o groaza de rateuri. Sa inlocut bobina si s-a efectuat din nou testul si

Posted Images

Cred ca nu trebuie sa prezint situatia cu cererile de INFO-uri de la firma prin e-mail.

Si normal, am trimis dimineata e-mail sa intreb daca au asa ceva.

Pana la 12 nici un raspuns...dar am gasit si nr de tel. Surpriza, raspund la telefon :wacko:

Prezint situatia, ii zic ca am trimis e-mail in dimineata asta, unde am intrebat de acel produs, evident ca nu stiau despre ce e-mail , cerere e vb.

Ulterior au verificat mailu si au gasit si au si raspuns.

Acuma e OK, vb cu ei prin e-mail.

Edited by Pandras29
Link to post
Share on other sites

Skoda Octavia 1.4TSI - blowoff valve

Vesti bune :D

Azi dimineata m-a surprins prietenu' de la Sprint Curier, si mi-a predat "blowoff valve" , ce am comandat ieri dupa masa.

Am si montat , functioneaza super, super OK.

Atasez o poza, sa vedeti unde e montat, si un filmulet sa auziti cum suna.

post-37659-1241087956_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Si fara suna la fel, ca asa suna motoarele TSI. :D

Da live e chiar OK.

Link to post
Share on other sites

Stiu, glumeam. FSI suna la fel (tehnologia e aceeasi)... tzac-tzac-tzac :)

Offtopic: ia niste spray de curatat motor si fa-l frumos. E pacat de asa masina misto sa aiba asa un motor murdar :( Am citit impresii pozitive si despre un cheder montat sub capota pe traversa din fata.

Link to post
Share on other sites

Din pacate nu pot vedea filmul (sunt la servici si deabia astept sa ajung acasa :) ).

Ce am observat: ai un alt DV decat am eu :(. Azi mi-am comandat si eu DV ca al tau :).

Edited by rex
Link to post
Share on other sites
Offtopic: ia niste spray de curatat motor si fa-l frumos. E pacat de asa masina misto sa aiba asa un motor murdar :(

De mai multe ori am curatat deja, din pacate drumurile noastre sunt prea prafuite, murdare ca sa ramana CURAT. :)

Link to post
Share on other sites
Pandras29
Ce am observat: ai un alt DV decat am eu :coffee_lol:. Azi mi-am comandat si eu DV ca al tau :offtopic:.

@ Rex: Ai primit DV-ul? Ai reusit s-o montezi ? :offtopic:

Link to post
Share on other sites

Da.... rezolvat :blink:.

Numai azi vad daca s-a schimbat ceva in comportamentul masinii (face Adrian@superchips niste teste :lol: ).

Link to post
Share on other sites

Update... datorita noului DV se face o presiune cu 0.09 bari (la 6000 RPM) mai mult decat cu vechiul DV. Deci un plus :). Masina trage fenomenal (fata de cum tragea inainte, ca tot nu trage ca un GTI de ex) :).

Mersi Adi!

Edited by rex
Link to post
Share on other sites

Sa intelegem ca vechiul DV scapa presiune ? Sau care ar fi cauza acestui plus de 0.09bari ?

Oricum, bune realizari, nu pot decat sa ma bucur pentru tine !

Link to post
Share on other sites

Scapa, nu scapa, nu stiu. Cert e ca presunea e mai mare.

Unul din motivele pentru care l-am schimbat era aparitia unor erori sporadice de boost presure. Am inteles ca VW a scos un DV mai bun (ca inlocuitor pentru al meu) si l-am inlocuit cu acesta. A fost o inlocuire "just in case". Am pastrat si DV-ul vechi (mai merg la Nring si nu strica sa am un DV la mine :P.

Link to post
Share on other sites
Scapa, nu scapa, nu stiu. Cert e ca presunea e mai mare.

Unul din motivele pentru care l-am schimbat era aparitia unor erori sporadice de boost presure. Am inteles ca VW a scos un DV mai bun (ca inlocuitor pentru al meu) si l-am inlocuit cu acesta.

Hehe salutari rex, deci nu ai pus la fel ce am si eu ? Sa -nteleg asa...

poti sa ne spui eventual ce dv ai montat pe masina? poza eventual ?

merci

Link to post
Share on other sites

Nu are rost sa pun poza pentru ca ai pus tu poza (postul unde ai pus si fimuletul cu BOV) :). Acum DV-ul mau e exact ca DV-ul tau. Eu am avut, initial alt DV. Asa a venit masina :).

P.S. Nu mai da quote la mesajul anterior pentru ca e interzis de regulament :).

Link to post
Share on other sites

Aha... oke, numai dau rep. :P

Deci atunci e la fel ce am si eu, inteleg; eu credeam ca tu ai montat din acele "DV" mai scump tot de la forge, care scoate si sunet nu numai " fsss " si de aia nu stiam ce ai pana la urma.

MA bucur atunci daca totul e ok. Referitor la :) , acuma se-ntoarce toata lumea :))

Edited by Pandras29
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Desi am prezenta problema deja in topicul Golf VI indraznezc sa prezint problema mea si aici.

Am sa prezint o problema (cred) extrem de interesanta. De cand s-a instaurat caldura am patit de mai multe ori ca dupa o stationare indelungata (cca.8 ore, masina expusa la soare) motorul nu porneste din prima. Dupa a doua incercare (in rare cazuri a treia) se porneste motorul si la inceput pentru un moment turatia este in jur de 500-600rpm (simt o ezitare parca ar vrea sa se opreasca) dupa aceea urca turatia la 1.200rpm si dupa un timp revine treptat la normal 700rpm. Din ce am observant pana acum fenomenul se manifesta la temperature de peste 20 grade Celsius afisate pe BC.

Mentionez ca in orice alte conditii motorul porneste perfect.

Astept experientele si parerile voastre referitor la problema sus mentionata.

PS. Folosesc numai benzina de calitate superioara cu CO ≥ 98 (Ex. MOL EVO).

Link to post
Share on other sites

incearca Petrom 99+ s-ar putea sa ai o surpriza :icon_cool:

Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor , Am si eu o Problema mica , mare inca nu stiu dar banuiesc ...

Am un Golf 5 GT Sport 1.4 TSi luat de la PBN de vro 5 , 6 Luni .... de vro 2 saptamani , masina imi face probleme . Dimineata cand o pornesc se aud niste zgomote foarte ciudate de sub capota , ca si cum incerci sa pornesti dacia veche si nu vrea nu are benzina sau ceva de genu , treaba este ca mtoroul meu porneste dar scoate zgomotele respective cand este pornit , ca sa va imaginati zgomotul este un zgomot Metalic , 90% asemanator cu cel provocat atunci cand vrei sa bagi in viteza dar bagi in marsarier si bagi gresit si se aude zgomotul acela metalic urat rau de tot , dimineata cand o pornesc atunci face cel mai rau treaba este ca se aude si foarte tare , iar pe urma dupa vro 10 secunde nu se mai aude asa tare , se aude mai incet daca esti in masina cu geamurile inchise ai senzatia ca nu se mai aude deloc , dar daca deschizi geamurile sesizezi ca zgomotul inca este acolo , daca las masina la Relanti , zgomotul se aude si daca apas usor pedala de acceleratie motorul se tureaza si zgomotul respectiv dispare , cum revine turatia la minim apare dinou zgomotul !

Am fost la PBN mi-au zis ca am probleme cu pompa de inalta presiune , am zis bine , s-a schimbat pompa de inalta presiune , dar zgomotul nu a disparut , treaba este ca ei mi-au zis ca au bagat masina pe fel de fel de teste si nu a iesit nimic , masina merge super bine ... ! am revenit cu masina la PBN cei de acolo in prima faza mi-au zis ca nu are nimic ca pot sa merg si cu zgomotul respectiv , am intervenit printr-o relatie direct la directorul de la PBN dupa care mi-au zis ca nu se cunoaste cauza producerii acestui zgomot si ca trimit datele problemei in germania sau pe undeva la producator sa faca cei de acolo simulari sau o vrajeala dasta si pe urma sa le trimita rezolvarea , m-a bufnit rasul normal , dupa 2 zile m-au sunat , mi-au zis ca trebuie schimbata chiulasa ca s-a defectat ceva , acum sa vedem masina este inca in service mi-au zis ca o primesc Luni sau Marti , sper sa se rezolve problema

Link to post
Share on other sites

@Valentino - momentan am rezervorul pe jumatate plin dar urmatoarea alimentare va fi cu Petrom 99+. Va voi tine la curent cu rezultatele. Dar sincer sunt sceptic si nu cred ca se va rezolva problema asa de usor.

Edited by szaki
Link to post
Share on other sites

@szaki - si la mine la peste 20 grade afara turatia la pornire este 1200 si scade dupa aprox 20-30 secunde ... in schimb porneste intotdeauna din prima ...

Link to post
Share on other sites

@auditor – Se pare ca vorbim despre ecelas fenomen. Totus ca sa fim 100% siguri mai e nevoie sa precizam inca cateva amanunte: daca la tine fenomenul apare si la temperature exterioare mici de ex. 5 grade sau si dupa ce ai pornit odata masina?

PS. Rog un moderator sa corecteze postul meu cu nr:45 unde in loc de Valentino raspunsul era destinat pentru Mrpain. Multumesc.

Edited by szaki
Link to post
Share on other sites
bungallooo

Phewww credeam ca doar la mine se intampla sa stea turatia ridicata putin cand pornesc motorul. Oare care este motivul. Faza e ca se intampla si cand e cald afara. Initial credeam ca e de la frig avand in vedere ca am cumparat masina in decembrie. Dar acum la +20 grade Celsius se intampla (uneori) sa faca la fel.

Link to post
Share on other sites
Velocity_Warrior

Mda ... problema e ca se observa diferente destul de mari intre comportarile acestor motoare.

La mine, spre exemplu, la sub 15 grade celsius temp abianta nu sta turata cand o pornesc. Ci pur si simplu o pornesc, urca acul pe la 1500 si in urmatoarea secunda e jos pe la 700 rpm. Cum temperatura ambianta sare de 15 grade hop socul automat isi face prezenta si motorul sta turat pe la 1200, cam asa, timp de cateva secunde dupa care scade frumos si usor pe la 650 - 700 rpm.

Acum, mi se mai intampla ca la temp. de sub 15 grade celsius ambiant si dupa ce masina a fost pornita si s-a mers cu ea dimineata dupa care a stationat cca. 6 - 8 ore sa se actioneze socul automat, deci se tureaza, la prima pornire (cand plec de la serviciu de ex.)

Tot la mine, pe la inceput, cand aveam cam 4000-5000 km, mi s-a intamplat de vreo 2 ori (pe temperaturi sub 15 grade ambiant), sa o pornesc dupa care sa faca jocul acela de turatie de care vorbesc unii dintre voi. A dat sa se opreasca dar s-a turat imediat singurica si tot asa de vreo 2 ori. Pe atunci aveam Top Premium 99+ in rezervor. Pe langa faptul ca mi s-a aprins de vreo 2 sau 3 ori martorul de gaze in bord cu benzina asta am mai patit si faza de mai sus cu turatia la prima pornire. De atunci n-am mai bagat altceva decat Premium 95 tot de la Petrom. De atunci si pana acum, cand am undeva nu cu mult peste 15000 de km, n-am mai avut nicio problema de niciun fel cu masina si sper cu ajutorul Celui de Sus nici sa nu am.

Nu dau vina exclusiv pe benzina dar cine naiba poate stii exact de la ce este.

Intr-o alta orinde de idei am zis sa ma interesez si la ceilalti colegi care poseda motoare pe benzina de la alte marci. Ford, KIA si Logan fac la fel. Le pornesti si stau turate cateva secunde undeva intre 1200 si 1500 rpm. Tipul cu Logan-ul 1.6 16V, pe care l-am intrabat, mi-a zis ca apar si la el fluctuatiile acelea de turatie dupa prima pornire in ziua respectiva. Tot el mi-a zis ca cineva care poseda un Ford Focus are probleme mari de tot cu pornirea dimineata, fluctueaza puternic si de multe ori trebuie sa-i dea a 2-a sau a 3-a cheie. Nu pot decat sa trag concluzia ca noile motoare au ceva ... Ce ? Naiba sa le ia ... !

Insa despre partea cu turatul este perfect normal si corect. In loc sa tragi tu socul ca la vechea dacie aici exista soc automat care isi face treaba.

Tin sa precizez ca motorul meu a pornit intotdeauna la prima cheie.

Link to post
Share on other sites

@szaki - confirm cele spuse de Velocity_Warrior ... astazi de dimineata la 08.00 (13,5 grade CB) a pornit (la prima cheie ca de obicei) a stat o secunda la 1200 rpm dupa care a coborat la normal ... la pranz (23,5 grade pe CB) a stat aproximativ 20 sec la 1200 rpm ... Nu-mi aduc aminte daca s-a comportat diferit in toate diminetile (acest lucru ar demonstra ca nu ... altfel mi-as fi adus aminte). Daca apar fenomene noi va tin la curent. Pun benzina de la PetromV de 99 si mai putin de 95, de la Petrom de acelasi fel dar mai rar si de la Rompetrol - Efix 95 - acum de asta am ... Am mai auzit pe cineva de la mine din localitate care are tot MKV cu acest motor dar de prin decembrie 2008, ca i-ar fi facut la fel (asta iarna). La noi fata de Sfantu Gheorge este mai cald ... asa ca nu stiu cand o sa mai prind, pana la toamna, temperaturi sub +5grade ...

In alta ordine de idei, nu cred ca o comparatie cu alte marci ar fi relevanta ... poate nici cu alte motoare de la VAG ... nu stiu ... oricum ne tinem la curent unul pe altul. Eu acum am 5000Km si mai am putin pana la prima revizie, am sa intreb si atunci ...

Edited by auditor
Link to post
Share on other sites
  • vdragos locked and unlocked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri