Jump to content

Sistem de franare Polo 9N


vladDC
 Share

Postare recomandată

SAbotii trebuie sa frece pe ceva cand apesi frana, nu? Si freaca pe tambure.

 

LA fel cum placutele freaca pe disc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
petrisorionut86

Salut Rockhard eu zic sa mergi pe ATE calitativ stiu ca sunt mai buni, mai rezistenti in timp, cu textar au mai avut probleme colegi, la inceput toti scartie pana isi fac un pic uzura, de preferabil schimbi si discul o data cu placuta asa se recomanda pentru o durata de viata mare gen 60.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat numai cu Textar, placute, discuri si saboti si totul a fost ok.Mai mult, la prima revizie, dupa ce am luat masina din Germania, am constatat ca toate erau  Textar, deci......nu-s chiar rele....

 

PS:in niciun caz nu este obligatoriu sa schimbi discurile odata cu placutele.Discurile se masoara pentru a se vedea uzura, apoi se inlocuiesc.

De obicei, discurile au viata dubla sau mai mult, fata de placute....totul depinde cat de mult stai cu piciorul pe frana dar si  de calitatea placutelor de frana, daca pui ieftine iti "mananca" prematur discurile.

Modificat de FLO-RIN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am pus si eu discuri si placute noi pe fata plus cablurile de la frana de mana. Discurile sunt Ferodo (cam asa ceva daca tin bine minte) iar placutele nu stiu. Azi le-am testat pe munte dar s-au comportat bine singura problema fiind ca s-au incalzit putin mai tare dar probabil si din cauza ca sunt noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers pe ATE :) sunt mai moi si nu scartaie la franare,dupa 200 km au  inceput sa agate cum trebuie.

Am schimbat si lichidul de frana si nu mia placut ce au facut la service...  au folosit un aparat ca o butelie in care au pus 1L de lichid Textar (cumparat de mine) au inceput cu prima roata stanga (eu stiam ca se incepe cu dreapta spate) apoi dreapta,apoi spate amandoua.

Problema a fost cand m-am uitat la motor sarise lichid de frana peste tot   :grrrrrr: : baterie,senzori,capac motor,cam tot prin partea stanga...  si fasaia aparatul cu care baga lichid  ... apoi s-au gandit ei si au facut  aerisirea clasic la pedala (au curatat pe la roti cu spray frane si la motor la fel). Am vb. cu seful lor si l-am intrebat daca ei cumva au mai facut asta vreodata si el a zis k da sigur...  precizez ca au fost 4 mecanici dintre care unul  de vreo 45 de ani.Mi-au facut si testul de franare si a iesit 69% fata si 50% spate.

Am plecat si pedaua chiar tine mai sus si ambreiajul este mai moale.Pe drum spre casa a venit un miros intepator prin aerisire de am deschis geamul ca era toxic.

Va intreb  la Vw Polo cod motor BME se face aerisirea si la ambreiaj? mirosul venea cumva din cauza lichidului de frana imprastiat pe jumate de motor?( nu stiu pe unde trage aer in habitaclu)  sau e alta problema ? 

Modificat de rockhard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand sa speli compartimentul motor, lichidul de frata ataca in primul rand vopseaua

 

ordinea de aerisire la polo e de la cea mai apropiata de pompa pana la cea mai departata, se aeriseste si ambreiajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se face pedala ca si la frana, doar se apasa si se deschide aerisitorul apoi se inchide, pedala trebuie trasa usor fiindca nu revine ca cea de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Si aerisitorul ambreiajului unde se afla? :icon_dwarf:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe cilindrul montat pe cutia de viteze, urmareste furtunul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e?

post-125225-0-64621900-1403959574_thumb.

post-125225-0-25345100-1403959581_thumb.

Modificat de rockhard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Sergiu,

Le-am zis la mecanici sa faca aerisirea la ambreiaj dar au zis k nu se face..... acum o sa o fac singur  :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut si aerisirea ambreiaj si pedaua sa mai intarit numai este moale ca inainte,sa mai intarit putin si pedaua de frana tine mai sus.

Ma ajutat un prieten care  facea pedale apoi tinea apasat iar eu desfaceam aerisitorul apoi il strangeam la loc,pedaua ramanea blocata in podea si trebuia trasa cu mana in sus si isi trage lichid din vas.

Va multumesc pentru ajutor  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. O problema am si eu. Recent, mi s-a aprins in bord martorul ABS. Am pus VAG-COM si eroarea era de senzor dreapta fata ars. Ok, am schimbat senzorul, si apoi aceeasi eroare... Ma poate sfatui cineva in vreo directie ce si cum?  CU vreun an in urma am schimbat si rulmentii de la rotile din fata. Sa fie vreo legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici ale mele nu mai au viata lunga, dar ma gandesc ca ar trebui sa se aprinda martorul pentru placute...daca ar fi de acolo problema....ciudat rau. O sa schimb si placutele. Mersi de sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au nici o legatura placutele de frana cu senzorii ABS. Cine ti-a facut scanarea a facut si el mai multe teste/masuratori sa vada de unde/ce este de vina. Daca senzorul era ars si ai pus altul nou si ai aceeasi eroare atunci ori senzorul nou este defect ori problema este din alta parte cablaj intrerupt/rulmenti care nu sunt pt.masini cu ABS/etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am si eu o nelamurire cu privire la sistemul de franare. inainte sa pornesc masina calc frana la maxim.... dupa ce o pornesc pedala se mai inmoaie putin....de ce????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca dupa ce pornesti motorul acesta produce vacuum si intra in functiune servofrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petrisorionut86

La polo din 2003 motor BBY de 1.4 16V 75 de ponei are discuri de frana si fata si spate din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, de 1 sapt. mi-am luat din Germania un VW Polo 9N, 1.4 benzina, motor BBY (cred ca e 16v, pe capacul de la motor scrie doar 1.4) 55kw din 12/2003. Poate sa-mi zica cineva ce dotari are masina? Nu stiu daca are ABS, m-ar interesa foarte tare. Seria de pe sasiu este: WVWZZZ9NZ4D042551

Daca ma poate ajuta cineva cu un manual pt. acest model in limba romana. Multumesc frumos!

Flotheboy@icloud.com

Modificat de flotheboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pui contactul nu se aprinde martoru abs in bord? Cand calci frana puternic se duce taras sau iti da in pedala abs-ul? Vezi ca in portbagaj ai niste stickere ; alea sunt PR codes ; baga-le pe site si vezi exact ce dotari are ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aprinde deloc martorul ABS, e posibil sa nu aiba? Am testat cu frana apasata brusc dar n-am simtit nimic in pedala... Ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Sistem de franare Polo 9N
  • Vizitator pinned this topic
  • Marian unpinned şi pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!