Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

Revenind OT, am apucat sa fac un TD mai lung cu SportLine-ul :cool: TDI 190 DSG 4X4

Comparativ cu versiunea Style, am urmatoarele remarci:

- Directia Progresiva (optiune) e geniala. Cu Driving Mode in Sport, se simte "grea" ceea ce e un mare plus pentru Skoda. Feedback foarte bun. E la nivel de A4 S-Line ca si feeling, dar evident sub directia Seria 3, care nu are influente de transmisie in directie, rotile fata facand doar directie. Cu Driving mode in Confort/Normal, directia e mai moale si mai fara feedback, dar clar peste directia standard, chiar pusa pe Sport. Echiparea cu iarna 215/55/17 ma face sa cred ca la trecerea pe cauciucuri vara (19) directia va deveni perfecta.

- Suspensia Sport -15mm (standard). Delicioasa. Ferma, dar nu enervanta, in sfarsit nu mai exista ruliul ala enervant. Cu Performance Display, pe Bolero, chiar am vazut ca am atins 0.8G in ace de par :) , desi nu am exagerat datorita conditiilor meteo. Masina era echipata cu 215/55/17, ceea ma face sa cred ca in echiparea cu 235/40/19 va fi perfect (pentru ce-mi doresc eu, adica ferm, punct)

- Scaunele: ok si nu prea. Sunt ok ca si sustinere torace, dar tetiera integrata si nereglabila m-a obligat sa stau cocosat in scaun (am 1.87m). Despre pasagera, nu mai spun, tetiera integrata si parul prins in coada nu fac casa buna :P  In plus, enervanta sustinerea coapselor, fiind foarte inalta o "calci" sub coapsa stanga la fiecare intrare si iesire din masina, sanse mari de uzura dupa primul an

- Decor nergu la interior (plafon, stalpi, etc) - fac interiorul tern, e negru pe peste tot, iar vizual dau senzatia ca masina e mult mai mica la interior decat este in realitate

- Fete usi cu alcantara - excelente (bine ca se pot face retrofit)

- Decor imitatie de carbon - de fapt un plastic vopsit sa imite carbonul - cah si iarasi cah !

- Raspunsul motorului: excelent, raspunde clar mult mai bine la pedala decat acelasi motor + aceeasi transmisie pe Style. Suspectez ca are setarea "Audi" la Throtle Response

- Cu roti 17'', datorita suspensiei sport, masina pare "prabusita", aspectul este cah :) 

 

Concluzionand: optiunile Directie Progresiva + Suspensie Sport merita fiecare banut (aprox 450 Eur impreuna) si merita puse pe orice echipare, schimba masina in bine.

Personal nu as opta pentru SportLine, partea buna este ca poti sa-ti pui (ca optionale sau retrofit) cam tot ceea ce vrei din nivelul asta de echipare, fara sa platesti diferenta de bani pana la SportLine si fara sa fi obligat sa optezi pentru TDI190.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, mishou said:

Domnilor... ce ziceti? Sunt beneficii pentru aparatoarele de noroi? Cred ca se murdareste mai putin masina. Ar fi si dezavantaje? Aveti puse pe masina aparatoare de noroi?

Am eu, montate inainte de livrare. De murdarit se murdareste, nu cred ca exista posibilitatea sa mergi pe ploaie sau zloata fara sa ti se murdareasca masina. Iar ca aspect ... nu mi se pare nici raritate nici hidos. O oarecare parte practica exista, dar nu fac "minuni" in ceea ce priveste murdaria. Eu le-am montat ca sa evit sablarea pragurilor de la ce arunca rotile din fata (pietre, nisip, gheata si mai stiu eu ce se gaseste pe drumurile din minunata noastra tara).

IMG-20160829-WA0002.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR frumoase impresii despre SportLine si mai ales despre cum se simte suspensia in raport cu directia progresiva si dimensiunea rotilor. Eu am mers la drivetest cu DCC si roti pe 18 si nu mi s-a parut inconfortabila in modul sport.

La suspensia sport cel mai mult ma sperie cei 15 mm in minus fata de standard care ma fac sa-mi imaginez "harsait" pe sub masina cand va ingheta zapada netezita de altii cu suspensia standard. Era interesant sa poti alege directia progresiva pe suspensie normala sau adaptiva (zic si eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rempha

Multumesc. 

Am facut TD cam cu toate versiunile de Superb si cu toate rotile - 17'', 18'', 19''

Concluzia mea este: inclusiv cu roti 19'' masina nu este deloc inconfortabila, din contra suspensia se simte mult mai armonios decat la Superb 2 cu roti 18'', nu ai acel "bum/trosc" din suspensia fata la trecerea peste denivelari. In plus, ai mai mult talon la 19'' pe Superb 3 decat la 18'' pe Superb 2.

Inca e o "psihoza" legata de rotile considerate "mari", din pacate prea putini dealeri sunt capabili sa explice clientului ca lucurile nu mai sunt ca acum 8-10 ani. Superb pe MQB inseamna o schimbare a dimensiunii rotii, cresterea diametrului fata de platformele trecute. Acest aspect a adus si "taloane" mai mari pentru toate rotile, din motive de eficienta energetica (diametru mai mare al rotii = emisii CO mai mici) si design (arcurile aripilor desenate mai generos) 

Revenind la roti, 18'' mi se pare compromisul perfect, sunt ultra-confortabile - masina e la nivel de Superb 2 cu roti 16'' - dpdv al felului in care simti cum lucreaza suspensia.

La Style, rotile 18'' sunt doar 350Eur, ceea ce mi se pare foarte decent.

DCC-ul m-a lasat absolut rece: plaja de reglaj e prea mica, toate "modurile" sunt gandite spre confort, doar in Sport am simtit ca se duce in directia pe care o vreau, dar ramanand "moale" si pastrand ruliul caroseriei caracteristic - adica generos :) 

Abia la suspensia sport (vine cu alte arcuri) simti ca masina "sta", atat in sensurile giratorii, cat si la schimbari bruste de directie in zona 80-100km/h pe care le-am simulat. E "plantata" si asezata, asa cum - in opinia mea - ar trebui sa fie, dar fara sa fie "topaitoare" pe denivelari - apanajul masinilor reglate prea dur. 

Directia progresiva e vis, atat timp cat te intereseaza asa ceva. E exact la nivel de Mazda6 - generatia precedenta, dispare "pastosenia" specifica directiilor Skoda.

Make no mistake, masina nu e vreun pui de S6, sa fim realisti. Se vrea un "S-line" mai ieftin. Este si ramane o Skoda. Confortabila, comoda, dar cu un tuseu mai ferm - pentru cei ce apreciaza asta, fara sa devina enervanta la drum lung, gen JCW.

In ceea ce priveste garda la sol: am condus masina pe drumuri de iarna, uscate, apoi ude si apoi cu zapada. Intr-un final am intrat pe un drum laturalnic cu zapada "natur". Nicio problema, in niciun moment nu am atins pe dedesubt. Masina nu e "low rider", ai loc intre roata si aripa, sub bara fata e loc destul. Aia 15mm nu vor face diferenta daca te urci pe un caine mort pe autostrada, sau daca lovesti un bulgare de gheata cazut de la vreun tir. Tot ala va fi efectul si la suspensia normala.

In fond, nici Passat-urile cu R-Line nu sunt "low rider", nu ? E fix aceeasi garda la sol si la suspensia sport.

Faptul ca masina de TD e cu suspensie sport - spune ceva, nu ? Mai ales intr-un oras cu iarna in mod traditional.

Daca drumurile te poarta prin zona, eu zic sa incerci un TD, merita :)  Mai ales ca e singura din tara si o sa ramana asa, cel putin urmatoarele 4 luni :) 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, rempha said:

La suspensia sport cel mai mult ma sperie cei 15 mm in minus fata de standard care ma fac sa-mi imaginez "harsait" pe sub masina cand va ingheta zapada netezita de altii cu suspensia standard. Era interesant sa poti alege directia progresiva pe suspensie normala sau adaptiva (zic si eu).

1.5cm nu e așa mare diferență. Mai mult la borduri o să ai probleme, dar acolo problema e mai degrabă lungimea mașinii.

Modificat de ionelmc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, 75NOR said:

 

Inca e o "psihoza" legata de rotile considerate "mari", din pacate prea putini dealeri sunt capabili sa explice clientului ca lucurile nu mai sunt ca acum 8-10 ani. Superb pe MQB inseamna o schimbare a dimensiunii rotii, cresterea diametrului fata de platformele trecute. Acest aspect a adus si "taloane" mai mari pentru toate rotile, din motive de eficienta energetica (diametru mai mare al rotii = emisii CO mai mici) 

Pe ce iti bazezi aceasta afirmatie?

Fizica spune altceva. Diametru mai mare inseamna in general greutate mai mare, deci intertie mai mare la accelerare si implicit un consum crescut.

Desi sunt prezentate roti cu aproximativ acelasi diametru, articolul e edificator http://www.caranddriver.com/features/effects-of-upsized-wheels-and-tires-tested

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Consola fata e expusa la borduri, dar poti parca cu spatele.

3 minutes ago, iou.paul said:

Pe ce iti bazezi aceasta afirmatie?

Fizica spune altceva. Diametru mai mare inseamna in general greutate mai mare, deci intertie mai mare la accelerare si implicit un consum crescut.

Diametru mai mare, inseamna ca la 100km/h sa zicem, roata va face rotatii mai putine fata de una cu diametru mai mic, rezultand o turatie mai mica a motorului pentru a face aceeasi viteza, presupunand ca masina cu roti mai mici in diametru are fix acceasi cutie de viteze, cu aceleasi rapoarte. Turatie motor mai mica = emisii mai mici.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR Nu stiu cum zici ca ai mers cu ea pe drum laturalnic, poate era drumul bun si zapada destul de mica sau inca "pufoasa". Nu e chiar asa cum spui cu suspensia sport, desi arata mult mai bine, utilitatea masinii scade drastic. Depinde mult de fiecare ce drumuri face si pe unde se "urca" cu masina. Eu pot sa-ti spun ca inclusiv cu a mea, cu PDG, urc milimetric multe dintre bordurile din Bucuresti si Ploiesti. Ba chiar acum doua zile, am atins cu bucata de plastic negru de sub bara fata (care se vrea a fi o aparatoare de noroi, dar in partea din fata a rotii, nu in spate, wtf?!), urcand o bordura in draga noastra capitala. Si la multe borduri ma dau jos si ma uit la spoilerul fata cand parchez cu fata la borduri. Acum depinde, daca stii ca in utilizarea masinii nu ai nevoie de amanunte de genul asta, atunci suspensia sport e un best buy. Dar cred ca asta tine de prioritati si ar trebui ca fiecare sa se gandeasca bine la acest aspect cand comanda masina. Cel putin de 2 ori pe zi am ocazia sa trec pe 2-3 stradute cu cateva "hartoape" in care spoilerul fata trece milimetric de asfalt. Din fericire pentru tine, Brasovul are strazile muult mai bune decat Bucurestiul. Nu zic ca nu se poate circula si in Bucuresti cu o suspensie sport, dar dupa un an de circulat zilnic, iti garantez ca o sa vrei o masina mai inalta, saturandu-te de cat trebuie sa ocolesti si de cate locuri de parcare trebuie sa fugi ca sa nu dai cu masina de pamant, plus momentele in care pe o strada cu denivelari multe, faci coada in spate mergand usor si abordand denivelarile in diverse unghiuri ca sa nu dai de asfalt.

@ionelmc Am fost pe Valea Prahovei in saptamana cu 1 decembrie, cand a nins calumea, pot spune ca pe anumite zone (in afara DN1, in localitatile montane) erau locuri unde auzeam zapada cum atingea pe sub masina. Deci, as zice ca suspensia sport se vede in mai multe situatii decat urcatul bordurilor cu fata.

L.E. In weekend, la Dedeman in Ploiesti, am parcat cu fata la bordura, am pus pasagerul sa se dea jos si sa se uite daca pot urca botul peste bordura sau nu. Am putut si era aproape lipit spoilerul de bordura. La plecare, am omis un lucru: cand am parcat, eram doar eu la volan, pasagerul dreapta (~80kg) nu era in masina. Diferenta asta de kg a fost suficienta cat sa aud cand am dat cu spatele cum am atins pe dedesubt cu spoilerul bordura (nu in coborare, ci pur si simplu rotile erau jos, iar spoilerul peste bordura). Cred ca astea sunt motive suficiente cat sa nu imi doresc in tara asta o suspensie sport.

Pe de alta parte, celelalte aspecte tin de gust, roti pe 18" as fi vrut si eu, si intr-adevar nu se compara disconfortul rotilor de 18" pe generatiile anterioare cu rotile de 18" pe MQB.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

4 minutes ago, 75NOR said:

Diametru mai mare, inseamna ca la 100km/h sa zicem, roata va face rotatii mai putine fata de una cu diametru mai mic, rezultand o turatie mai mica a motorului pentru a face aceeasi viteza, presupunand ca masina cu roti mai mici in diametru are fix acceasi cutie de viteze, cu aceleasi rapoarte. Turatie motor mai mica = emisii mai mici.

Asta e adevarat doar daca nu tii cont de aspectul greutate (care creste odata cu cresterea diametrului rotii) si rezistenta la rulare (cresterea in diametru e insotita in general si de cresterea latimii anvelopei -> suprafata mai mare de contact -> rezistenta mai mare la rulare -> consum crescut)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minutes ago, RzzV said:

@75NOR Nu stiu cum zici ca ai mers cu ea pe drum laturalnic, poate era drumul bun si zapada destul de mica sau inca "pufoasa". Nu e chiar asa cum spui cu suspensia sport, desi arata mult mai bine, utilitatea masinii scade drastic. Depinde mult de fiecare ce drumuri face si pe unde se "urca" cu masina. Eu pot sa-ti spun ca inclusiv cu a mea, cu PDG, urc milimetric multe dintre bordurile din Bucuresti si Ploiesti. Ba chiar acum doua zile, am atins cu bucata de plastic negru de sub bara fata (care se vrea a fi o aparatoare de noroi, dar in partea din fata a rotii, nu in spate, wtf?!), urcand o bordura in draga noastra capitala. Si la multe borduri ma dau jos si ma uit la spoilerul fata cand parchez cu fata la borduri. Acum depinde, daca stii ca in utilizarea masinii nu ai nevoie de amanunte de genul asta, atunci suspensia sport e un best buy. Dar cred ca asta tine de prioritati si ar trebui ca fiecare sa se gandeasca bine la acest aspect cand comanda masina. Cel putin de 2 ori pe zi am ocazia sa trec pe 2-3 stradute cu cateva "hartoape" in care spoilerul fata trece milimetric de asfalt. Din fericire pentru tine, Brasovul are strazile muult mai bune decat Bucurestiul. Nu zic ca nu se poate circula si in Bucuresti cu o suspensie sport, dar dupa un an de circulat zilnic, iti garantez ca o sa vrei o masina mai inalta, saturandu-te de cat trebuie sa ocolesti si de cate locuri de parcare trebuie sa fugi ca sa nu dai cu masina de pamant, plus momentele in care pe o strada cu denivelari multe, faci coada in spate mergand usor si abordand denivelarile in diverse unghiuri ca sa nu dai de asfalt.

@ionelmc Am fost pe Valea Prahovei in saptamana cu 1 decembrie, cand a nins calumea, pot spune ca pe anumite zone (in afara DN1, in localitatile montane) erau locuri unde auzeam zapada cum atingea pe sub masina. Deci, as zice ca suspensia sport se vede in mai multe situatii decat urcatul bordurilor cu fata.

Pe de alta parte, celelalte aspecte tin de gust, roti pe 18" as fi vrut si eu, si intr-adevar nu se compara disconfortul rotilor de 18" pe generatiile anterioare cu rotile de 18" pe MQB.

Era drum neasfaltat, dar fara gropi, cu zapada batatorita si cu 5cm de zapada pufoasa peste. Mers in 2 pe Manual, no drama. Doar nu crezi ca am bagat-o pe camp ? :) 

Bucata aia de plastic negru nu e aparatoare de noroi, e deflector de aer in fata rotii, ca sa opuna mai putina rezistenta la inaintare, are rol de imbunatatire CX. O am si la Superb 2 si am atins-o de 2-3 ori si eu la borduri, dar e foarte foarte elastica (cel putin vara). 

Cat despre suspensia sport, eu n-am spus ca e o reteta obligatorie pentru toata lumea. Eu mi-am dorit-o, am ales-o si imi asum tot ceea ce presupune, inclusiv parcatul cu spatele la bordura, daca e cazul. Pentru mine sunt mai multe plusuri decat minusuri la suspensia sport. In ceea ce priveste rotile, am trait lejer cu 225/40/18, cu putina grija. Ma rog, mai multa grija la trecerile perpendiculare de tramvai de la Dristor si Theodor Pallady, dar a fost ok.

In rest, da, fiecare trebuie sa-si comande masina pentru nevoile lui. Nevoia ta e de PDG - e decizia ta si o respect. Nu exista solutie universal valabila. Ma rog, exista, se numeste A6 Allroad si are suspensie pneumatica. Dar costa 100k eur bine echipat. 

12 minutes ago, iou.paul said:

 

Asta e adevarat doar daca nu tii cont de aspectul greutate (care creste odata cu cresterea diametrului rotii) si rezistenta la rulare (cresterea in diametru e insotita in general si de cresterea latimii anvelopei -> suprafata mai mare de contact -> rezistenta mai mare la rulare -> consum crescut)

Corect si la tine. O guma 235 va fi mai grea si va avea rezistenta mai mare la rulare fata de un 215 sa zicem. Testat de mine cu 225 vs. 205 pe actuala.

Cu toate astea, diferenta e de sub 0.5L/100km in defavoarea rotii mari.

Conteaza foarte mult si "gearingul" cutiei de viteze, doar din setarea asta pentru tr6. poti offseta cresterea in greutate a jantei

Uite exemplu, de pe site-ul Skoda:

Janta 18'' Cassiopeia: 12.6kg

http://eshop.skoda-auto.com/cz/en/b2c/rims/alloy-wheel-cassiopeia-3v0071498b-8z8x/0/1/24/43/1001

Janta 19'' Sirius: 14.9 kg

http://eshop.skoda-auto.com/cz/en/b2c/rims/alloy-wheel-sirius-3v0071499b-ha7x/0/1/24/43/1001

Deci, de la 18'' la 19'' avem 2.3kg in plus pe janta, adica 9.2 kg per total masina, caci guma ramane de 235 si la 18'' si la 19''

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR Nu vorbeam de masina comandata de tine, ca asta am stabilit mai demult ca depinde de fiecare ce prioritati are :D Dar ai spus mai sus ca suspensia sport merita pusa pe orice masina, de aia am tinut sa precizez ca nu e chiar asa. Una e cum arata, alta e cat de utila e. Mie mi se pare rigid deflectorul ala de aer de sub bara fata. La Octavia e intr-adevar mult mai flexibil, la asta e un plastic destul de tare. Singurul lucru de care imi e frica este sa nu il agat vreodata asa tare incat sa-mi crape bara.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RzzV

Ma refeream ca merita si pe Style, nu e obligatoriu sa iei SportLine.

Merita, daca iti doresti o suspensie mai ferma, fara sa platesti tot pachetul SportLine. Asta am vrut sa zic.

Cat despre deflector, inca nu stiu cum e la Superb3. La Superb 2 e ca la Octavia 2, adica moale. Doar ca moale = material scump. Tare = cost saving :( Again. 1 Eur aici, 2 Eur colo si tot asa.

The devil is in the details.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles, asta da. Posibil sa fie 1 euro salvat/masina si de aia... Cert e ca desi am PDG tot stau cu morcovul infipt cand parchez la borduri de genul sau cand trebuie sa trec peste o gura de canal lasata aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci iti trebuia un suv...

Eu am stat 5 ani in bucuresti din care toti 5 am avut masina la dispozitie.

1. bora si 2. jetta, ambele cu o garda extrem de mica si crede-ma ca nu sunt genul de sofer care sa se streseze de un canal, de o groapa, de o trecere la nivel sau altele. Se poate trai bine mersi in jungla urbana cu suspensie sport sau chiar ceva mai jos, fara prea mari batai de cap sau griji. 

Parerea mea e ca e exagerata toata discutia asta despre garda masinii. Cred ca ceea ce trebuia spus s-a spus si ca e cazul sa treceti peste tocmai pentru a evita confuzia. 

Cei care vor citi si care nu sunt initiati in domeniu vor avea creierii harcea-parcea iar daca nu iei discutia de la primul post ajungi sa crezi ca Superb cu Pdg nu poate fi utilizat in conditii normale ca e "prea joasa" sau ca suspensia sport pune masina "pe burta" iar dcc-ul e inutil.

Si ce sa vezi, nu e chiar asa. 

Suspensie normala: 164 mm

Suspensie sport: 149 mm (-15mm)

Pdg: 184 mm (+20mm)

Dcc: 154 mm (-10mm)

*distantele sunt calculate de la cel mai coborat punct al masinii care cu siguranta nu e bara fata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa intru si eu putin in discutie. Cu masina din semnatura, Scirocco, garda la sol destul de mica, merg zilnic prin Bucuresti si la fel precum Cristi, nu prea ma stresez la canal, groapa etc. Probleme am in unele parcari subterane prea abrupte, unde daca e sa cobori prea tare, atingi. Legat de borduri, a mea rascheteaza putin bordurile inalte. Concluzia mea este ca Superb-ul nu ar trebui sa aiba probleme, cu niciun tip de suspensie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ziceti voi baieti. Cine are deja Superb 3 sigur intelege ce spun. Scirocco nu are garda mare la sol, dar unghiul de atac si de degajare sunt acceptabile. Nu stiu valori exacte pentru Superb 3, daca le are cineva sunt bine venite aici, dar eu as baga mana in foc ca unghiul de atac la superb e muuult mai prost decat la un Scirocco, nu mai zic de Bora sau Jetta, chiar si cu suspensie sport. Am mers cu Golf 4 cu suspensie sport si nu mi-a fost teama ca dau cu ea nicaieri, decat la borduri mai atingeam si uneori cu evacuarea (care era ceva custom) de bumpere de tipul celor din Tg Mures, Cluj... Aici ne raportam la Superb 3, nu la alte masini. La Superb suspensia sport e mult mai "periculoasa" din punctul asta de vedere si din cauza lungimii masinii, nu o poti compara cu masini de 4,4-4,5metri lungime, cand ea are aproape 4,9m.

Si nu am zis nicaieri ca Superb 3 cu PDG nu poate fi folosit in conditii normale. Dar atata timp cat eu am prezentat situatii concrete in care ating cu ea, iar masina are PDG, cred ca oricine isi poate face o imagine realista in minte. Si am mai spus si acum ceva timp, pana sa o cumpar cred, ca am vazut cu ochii mei in Poiana Brasov, pe o strada cu panta destul de mare, cand a iesit in alta strada, un Superb care a atins cu pragurile de asfalt. Si nu cred ca avea suspensie sport, parea a fi suspensie normala. Asta din cauza distantei dintre rotile fata si cele din spate, la care se adauga garda la sol.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RzzV Pot sa fac o mica comparatie deoarece la munca avem Superb 3, iar la parcarea subterana nivel -2 din Upground, cu Scirocco ating daca nu o iau foarte incet, in timp ce Superb-ul nu are aceeasi problema. Nici cu Passatul B8 nu am avut vreo problema.

Superb 3, nu stiu ce varianta, are unghiul de atac frontal de 14 grade si pe spate de 12.2 grade. see bellow: 

technology-dimension-02.jpg

Scirocco are unghiul de atac frontal de 10.9 grade si pe spate de 19 grade. 

vw_scirocco_side_art_11.jpg

Legat de garda la sol, din ce am gasit eu pentru Superb este 156 mm ( deci - 15 mm pentru suspensie sport) fata de 92 mm Scirocco.

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luciosu Interesante date :) Inseamna ca intr-adevar Scirocco e o masina cu care nu ai ce cauta sa iesi de pe drumuri asfaltate si nici macar in multe stradute la munte. Dar evident, cand l-ai luat, sunt convins ca nu ti-ai imaginat ca vei face asta cu el. In schimb cine isi ia un Superb e posibil sa se gandeasca la asta, fiind o masina e familie totusi. 

Sunt curios de o comparatie cu Octavia, dar nu e locul aici :) La Octavia am urcat borduri mai inalte si am luat hartoape mai mari fara sa ating. Sa nu mai zic pe zapada...

Plus locuri in care Passat B7 cu suspensie sport ramane efectiv suspendat in zapada iar eu cu Octavia nu am probleme.

Evident, astea sunt probleme pentru cei care vor masina si pentru altceva, nu numai pentru drumuri intercity si strazi din oras unde iarna e deszapezit si asfaltul e in conditii cel putin mediocre. Si probabil aveti dreptate, majoritatea nu se foloseste de masina pentru alte situatii, decat sa se deplaseze din orasul A in orasul B si din punctul A in punctul B in acelasi oras, pe bulevarde mari si linistite.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minutes ago, Luciosu said:

Legat de garda la sol, din ce am gasit eu pentru Superb este 156 mm

Eu am gasit aici garda la sol 148. Este vreo informatie oficiala pe aceasta tema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu gasisem asta: 

http://www.team-bhp.com/forum/attachments/test-drives-initial-ownership-reports/1199786d1391247273t-driven-2nd-gen-skoda-superb-2014-skodasuperbspecifications.png

Acum mi-am dat seama ca e cam vechi :) scuze.

 

@RzzV Intr-adevar, nu fac drumuri de pamant, dar am experimentat niste "off-road" pe stradutele din prelungirea Ghencea, de am crezut ca ma rastorn. 

Cred ca tine si de frica de a nu zgaria/indoi ceva la o masina noua, deci pitici. Si e normal. Problema principala, este ca nu exista un standard in constructii. Gen sa se puna borduri de aceeasi inaltime peste tot. In unele locuri sunt de 3 cm si 10 metri mai harcana sunt de 15 cm.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie 15.6 cm garda la sol pentru Superb (normal) mi se pare cam SF..Cred ca doar cele cu PDG sa ajunga la aceasta valoare (sau un pic peste)

Pai nici vechiul meu Polo 2007 nu avea atat (parca avea 14-15)

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa revenim on topic.

A aparut in configurator optiunea "Volan Incalzit"

- Costa 120Eur (volan multifunctional incalzit)

- Costa 198Eur (volan multifunctional incalzit + padele DSG)

 

In alta ordine de idei, quick quiz din partea mea: (optiunea mea o stiu, eram curios de alte pareri)

Alcantara Bej - a reaparut in configurator, nu mai e restrictie - sau Alcantara Neagra ? 

 

Alcantara Bej.jpg

Alcantara Negru.jpg

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bejul mi se pare o culoare foarte sensibila!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi place Bej, am avut la vechea Octavia (textil), imi placea atmosfera de calm si spatiu creata la bord. Se murdarea mai usor dar nu a fost pata sa nu iasa la curatare (de 2 ori curatare tapiterie in 5 ani nu e chiar de speriat).

La actuala am tapiterie neagra (tot textil). Este impecabila la intretinere (si transport caine pe bancheta spate, pe o husa speciala).

Nu stiu cum se comporta alcantara bej la intretinere, am vazut un passat B6 cu aceasta optiune si nu arata prea fericit dupa 6 ani (niciodata curatata).

Volanul incalzit in zona Brasov ar trebui must have. Tu nu ai bifat, sau nu era disponibil?

Care este optiunea ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!