Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

Pai deci este Style 2.0 TSI DSG: roti pe 18 dar Zenith se data asta... am ramas pe culoarea Business Grey, directie progresiva + suspensie sport (sper sa aduca zambete), Sunset, volan imcalzit cu padele, plase in portbagaj, duze incalzite, parbriz incalzit, scaune fata/spate incalzite, columbus cu europa inclusa si mediaapp (asa era pachetul si asa am avut nu stiu ce reducere) ca altfel stateam pe bolero ca la diesel... acum poate pot :) sa ii pun desene de pe dvd lui fimea, prezoane antifurt si cam atat... de altele nu prea mai am nevoie care are Style-ul de toate.

In contract apare de la fabrica ca ar fi 8-10 sap deci pare decent, la fel am avut si pt diesel si dupa o luna jumatate a fost fabricata.

sper sa fie faina:) din ce citesc pe la tine mmmm nice... si imi place ca o sa ma chinui sa scot consum bun dar si cand o sa am chef sa ma distrez, sa am cu ce :)... acum asteptam ... din nou :).

inteleg ca vom fi doar doi Superbi :) cu motorul asta pe forum, cel putin pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna dimineata dragilor,

Am nevoie de ajutor in ceea ce priveste Superbul cu 1.4 ACT - am de ales intre acest model si motorizare si Octavia 1.4 TSI (acum ca 1.8 nu se mai incadreaza la rabla).

Cele doua configuratii sunt relativ egale cu un plus mic pentru Superb dar si un plus la bani. Mentionez ca am facut test drive cu 1.4 pe Superb si recunosc ca mi s-a parut decent si îndeajuns pentru 99% din cazuri , pe Octavia nu l-am gasit, insa pe Octavia nu e ACT si e si cu 100kg mai usoara masina ceea ce ar insemna un raspuns mai bun.

Cum se comporta la drum lung? cum se comporta pe serpentine si in depășiri? Bi-xenonul de pe Superb vs faruri Led de pe Octavia? 

Octavia FL e foarte reusita la interior iar spațiul ar fi suficient pt o familie cu 2 copii in ambele masini. 

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corbu33: bravo, e cum trebuie ? Da, 2 superbi ?

@ice_ears: colegul @RzzV cred ca te poate cu răspunsul ref la S3 1.4

Întrebarea e buna, de fapt alegerea este intre agilitatea O3-ului si rafinamentul S3-ului. Ce contează mai mult pentru tine?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ice_ears 1.4tsi se misca la fel si pe Superb si pe Octavia. Nu stiu exact la cifre, pe hartie, cum sta, dar pe strada e acelasi lucru. Eu unul am inceput sa trag de motoras si chiar si cu bagaje se misca bine inclusiv pe zone montane cu serpentine si rampe maricele. Deci as zice ca tine mai mult de tine si de gust pe care o vei alege, motorizarea nu face vreo diferenta notabila intre cele doua masini. Nu te lua dupa haterii care zic ca "Superb e dita mai masina pentru motorul ala". Ei nu au mers cu motorul asta si doar au auzit prin vecini ca motoarele mici cu turbina sunt niste ascutitori proaste. Si eu era sa ma iau dupa ei, dar am zis totusi sa incerc pe pielea mea. La fel, unii zic acelasi lucru despre Octavia. Ghideaza-te dupa altceva ce cauti la masina: respectiv daca iti poti lua pe Octavia optiunile dorite fara sa depasesti bugetul, iar pe Superb nu, ia Octavia, daca te incadrezi la Superb, ia Superb, pana la urma e ceva mai confortabila, dar totodata e si mai mare - depinde pe unde ai nevoie sa umbli cu ea. Cumva avantajul Octaviei la dimensiuni se anuleaza cu dezavantajul la capitolul confort - nu-s diferente mari, dar sunt. Si chiar nu e ACT motorul pe Octavia?

@corbu33 Cum adica ai dat-o inapoi pe cea pe care tocmai o luasei? In ce conditii? Vreau niste detalii, ca ma mananca si pe mine de un 2.0tsi, dar parca nici nu as vrea sa pierd cateva mii de eur doar asa pentru a schimba motorul.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, daca tot va satisfaceti fanteziile de ce nu mergeti pe motorul de 280 CP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici chiar asa cu 280... sa fie totusi un compromis la limita... si la consum :).

revenind la dilema as alege fara ezitare superbul 1.4 tsi. Mai practica tinuta mai placuta si more car for the money, iar octavia este cea cu facelift banuiesc cu doua faruri... nu arata rau dar e de gust...

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ice_ears diferente intre Octavia 1.4TSI 150CP si Superb 1.4TSI ACT 150

Superb este mai greu cu 140Kg, diferenta de sprint 0-100Km/h este mica (Superb 8,6 sec vs Octavia 8,1 sec), zic eu este insesizabila in viata reala, top speed este la fel (220km/h vs 219km/h), coeficient aerodinamic Superb este 0.28 si Octavia este 0.30.

Octavia pe motorul acesta nu are suspensie spate independenta. Eu am mers mult cu Octavia 1.8TSI (roti 17") care vine cu suspensie spate independenta si mi s-a parut rigida. Am mers si cu noul Superb 3 (roti 18") si suspensia este mult mai rafinata, scaunele mult mai confortabile la Superb.

Echiparea Ambition de pe Superb include mai multe dotari decat Style pe Octavia, iar calitatea materialelor din interior este superioara la Superb. 

Pana la urma Superb este cu o clasa deasupra Octaviei din toate punctele de vedere. Daca reusesti sa prinzi un pret bun pe care sa ti-l permiti, iti recomand sa mergi pe Superb.

PS: Consumul mediu este 5L/100km la ambele desi Superb este mai greu, dar aici intervine tehnologia ACT care ii permite sa fie mai economic la  viteze de croaziera.

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR - cred ca am ajuns la o varsta la care rafinamentul superbului conteaza mai mult 

@RzzV - multumesc mult, conteaza foarte mult pentru mine impresia cuiva care are acelasi motor pe acelasi model, din cate stiu motorul de pe Octavia nu e ACT

@corbu33 - am vazut live O3 FL si pot spune wow (vecinul meu de parcare si-a luat combi blue race, top led).. chiar e reusita si acum macar are ceva unic.. iar interiorul e si mai wow..dar e drept dupa ce te urci in Superb pana si Octavia ti se pare inghesuita :) 

@rempha - multumesc mult, echiparea Ambition intr-adevar are un plus fata de Style la Octavia poate mai putin acele benzi led pe usi. 

mai raman temerile legate de a) sa nu arate ciudat cu roti de 17 inch (cea de test drive avea roti de iarna pe 16 :-?? nici nu stiu daca e legal :)  iar rotile erau oarecum bagate in aripi si aratau foarte urat) si b) farurile bi-xenon inferioare celor led de la octavia

aSuperb Ambition TSI , 150 CP.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ice_ears Poti vedea pe topicul masinii mele cum arata cu jante de 17", chiar cu doua tipuri (Stratos si Zeus), pentru ca am unele de iarna si altele de vara. Nu as zice ca farurile xenon sunt inferioare celor cu led de pe noua Octavia (nu am vazut cum se vad cele din Octavia, dar comparativ cu Seat full led, xenon-ul de pe Superb nu e mai prejos, nu tehnologia iti aduce neaparat o vizibilitate mai buna).
Legat de roti pe 16", da, e legal, sunt trecute in cartea masinii roti incepand de la 16" pana la 19". 17" dpmdv e compromisul perfect intre design, confort si costuri ale anvelopelor, 18" arata mai bine, dar zdruncina putin mai tare, iar 19" zdruncina si mai bine si arata si mai bine.

Nici Octavia nici Superb nu sunt inghesuite, dar clar Superb e mult mai spatios.

Observ in configuratia ta ca s-a cam scumpit Superbul, eu cand l-am luat in toamna, aveam tot cam pe acolo pretul de lista, dar cu dotari destul de multe in plus.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Principalul argument in achizitia unei masini nu ar trebui sa fie consumul asa ca va rog sa va opriti aici cu discutia asta. Se gasesc informatii suficiente in topicurile dedicate.

Sfaturile despre optiuni si utilitatea lor sunt in continuare bine venite. 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.03.2017 at 3:31 PM, ice_ears said:

@75NOR - cred ca am ajuns la o varsta la care rafinamentul superbului conteaza mai mult 

Atunci...ti-ai cam raspuns singur :) 

Tine-ne la curent cu decizia finala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am roti de iarna otel pe 16" si sunt incantat de nivelul de comfort. Parca mergi pe perna de aer fata de 17". Nu mai zic fata de 18-19.

Cum iarna drumurile sunt mai rele, nu conteaza stabilitatea cat comfortul. Aspectul estetic nu il discut. Ptr mine pur si simplu nu conteaza. 

Legat de faruri LED, am condus un Passat echipat cu LED basic si mi s-a parut absolut oribil fata de xenon de pe Superb 3. Luminau prea aproape, nu sunt adaptive si diferenta intre lumina si intuneric e prea abrupta. Ma simteam ca sunt cu bicicleta unde am LED de ani de zile.

Poate LED high adaptive sa fie mai faine, dar inca nu am testat.

@bZ1 Eu sunt de acord cu AUDI sa scoata touch-screenul. E imposibil sa il manevrezi fara sa iei ochii de la drum. Nu vad ce cauta in masini acest dispozitiv. Mai mult, la Octavia 3 FL au indepartat si brum de butoane de pe margine si le-au facut touch. Acum ptr orice actiune trebuie sa iei ochii de la drum. Insane! Masina ideala trebuie sa o controlezi pe pipaite/gesturi ca ptr nevazatori. Ochii trebuie sa priveasca in fata si oglinzi permanent. O spun ca sofer si ca bicilist de oras . Viata oamenilor depinde de asta!

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.03.2017 at 15:31, ice_ears a scris:

@75NOR - cred ca am ajuns la o varsta la care rafinamentul superbului conteaza mai mult 

@RzzV - multumesc mult, conteaza foarte mult pentru mine impresia cuiva care are acelasi motor pe acelasi model, din cate stiu motorul de pe Octavia nu e ACT

@corbu33 - am vazut live O3 FL si pot spune wow (vecinul meu de parcare si-a luat combi blue race, top led).. chiar e reusita si acum macar are ceva unic.. iar interiorul e si mai wow..dar e drept dupa ce te urci in Superb pana si Octavia ti se pare inghesuita :) 

@rempha - multumesc mult, echiparea Ambition intr-adevar are un plus fata de Style la Octavia poate mai putin acele benzi led pe usi. 

mai raman temerile legate de a) sa nu arate ciudat cu roti de 17 inch (cea de test drive avea roti de iarna pe 16 :-?? nici nu stiu daca e legal :)  iar rotile erau oarecum bagate in aripi si aratau foarte urat) si b) farurile bi-xenon inferioare celor led de la octavia

aSuperb Ambition TSI , 150 CP.pdf

La banii aia!!! I ati Passat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mah2m2c 

Poate colegul are nevoie de spatiu/variabilitate interioara la care Passat e slab. Portbagajul are un acces foarte pros pe sedan. De ex nici cotiera bancheta spate (utila daca vrei sa transp schiuri ) nu e standard.Farurile LED basic sunt sub xenon de pe Superb.Si eu ma gandeam la optiunea Passat dar din motivele de mai sus plus designul, am renuntat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/18/2017 at 3:31 PM, ice_ears said:

@75NOR - cred ca am ajuns la o varsta la care rafinamentul superbului conteaza mai mult 

@RzzV - multumesc mult, conteaza foarte mult pentru mine impresia cuiva care are acelasi motor pe acelasi model, din cate stiu motorul de pe Octavia nu e ACT

@corbu33 - am vazut live O3 FL si pot spune wow (vecinul meu de parcare si-a luat combi blue race, top led).. chiar e reusita si acum macar are ceva unic.. iar interiorul e si mai wow..dar e drept dupa ce te urci in Superb pana si Octavia ti se pare inghesuita :) 

@rempha - multumesc mult, echiparea Ambition intr-adevar are un plus fata de Style la Octavia poate mai putin acele benzi led pe usi. 

mai raman temerile legate de a) sa nu arate ciudat cu roti de 17 inch (cea de test drive avea roti de iarna pe 16 :-?? nici nu stiu daca e legal :)  iar rotile erau oarecum bagate in aripi si aratau foarte urat) si b) farurile bi-xenon inferioare celor led de la octavia

aSuperb Ambition TSI , 150 CP.pdf

As mai adauga eu ceva la configuratia ta - parbriz incalzit. Nu e cu fire e cu folie pe 2017. Si pt ca vad ca ai pus airbaguri pe spate si sunset banuiesc ca ai copii si nu ar strica niste perdelute din acelea care se trag in sus din usa. Nu stiu cum se numesc.

Si incearca sa obtii un discount undeva la 7%

Eu as renunta la pdg. Nu am asa ceva si nu am simtit lipsa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ice_ears : subscriu pt parbrizul incalzit, e f util, iarna si vara (mai corect ar fi parbriz climatic)

subscriu si pt perdelute, la golf cu 65% baietelul meu se plange ca-i intra soarele in ochi. 

Modificat de laduncaag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, nsm a scris:

@mah2m2c 

Poate colegul are nevoie de spatiu/variabilitate interioara la care Passat e slab. Portbagajul are un acces foarte pros pe sedan. De ex nici cotiera bancheta spate (utila daca vrei sa transp schiuri ) nu e standard.Farurile LED basic sunt sub xenon de pe Superb.Si eu ma gandeam la optiunea Passat dar din motivele de mai sus plus designul, am renuntat.

Eu am Passat 1.4TSI DSG.Comfortline PACHER R-line int-ext faruri led high si zic ca sunt mult mai șmechere dek xenon, iar bancheta spate are cotiera cu rabatate ptr schiuri si se rabateaza ambele scaune fara sa pun opțiuni ptr asta. Iar ca spațiu este cat Superbul. Octavia este cat jetta si Superbul cat Passatul.Este frumoasa rau si Superbul dar parca Passat e Passat. Ine acum fiecare dupa buget! Pe mine ma dus la 3200 si am avut multe discounturi+tichet rabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 minute în urmă, _ionut a scris:

As mai adauga eu ceva la configuratia ta - parbriz incalzit. Nu e cu fire e cu folie pe 2017. Si pt ca vad ca ai pus airbaguri pe spate si sunset banuiesc ca ai copii si nu ar strica niste perdelute din acelea care se trag in sus din usa. Nu stiu cum se numesc.

Si incearca sa obtii un discount undeva la 7%

Eu as renunta la pdg. Nu am asa ceva si nu am simtit lipsa.

 

Adevarat! Parbriz încălzit are si funcție dezaburire automata! Deci Adio aburiri si înghețuri.Eu am asa ceva si am dezghețat parbrizul in 2 min si parbriz aburit nu am mai vazut nici vara nici iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma nici sa nu exageram.

Parbrizul incalzit nu dezgheata in 2 minute decat o pojghita amarata, daca e gheata serioasa dureaza ceva, iar ca spatiu Superb-ul este considerabil mai mare in spate si la portbagaj.

Atentie insa ca din cate stiu eu parbrizul climatic ca sa-i zicem asa este cel ce in optionale se numeste incalzit si cu protectie infrarosii. Cel incalzit simplu nu e cu nimic mai bun vara decat cel normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut parbriz incalzit la fostul Superb si nu as mai lua. Pretul de reparatie pur si simplu e prea mare. Si cum de pietricele nu ducem lipsa, trebuie sa aveti in vedere 500 EUR in plus peste cei 200 cat costa un parbriz normal. La cat de rar l-am folosit, nu as mai plati ptr el. Si atentie, sigur se va ciobi si va trebui inlocuit odata la 2 ani. Eu cel putin asa patesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, sln said:

Atentie insa ca din cate stiu eu parbrizul climatic ca sa-i zicem asa este cel ce in optionale se numeste incalzit si cu protectie infrarosii. Cel incalzit simplu nu e cu nimic mai bun vara decat cel normal.

Eu am parbriz incalzit si e cel cu protectie IR. Deja la temperaturile astea se simte efectul lui, mergand cu soarele in fata, nu mai simti caldura excesiv in zona torso-ului, e mult mai odihnitor.

47 minutes ago, nsm said:

Am avut parbriz incalzit la fostul Superb si nu as mai lua. Pretul de reparatie pur si simplu e prea mare. Si cum de pietricele nu ducem lipsa, trebuie sa aveti in vedere 500 EUR in plus peste cei 200 cat costa un parbriz normal. La cat de rar l-am folosit, nu as mai plati ptr el. Si atentie, sigur se va ciobi si va trebui inlocuit odata la 2 ani. Eu cel putin asa patesc.

Am schimbat 2 parbrize normale, neincalzite, in 4 ani la Superb2, deci nu e deloc mai rezistent cel neincalzit, comparativ cu cel incalzit.

Mai nou, la S3 parbrizul incalzit nu mai are fire prin el cum era la S2.

Pentru asta am CASCO. Am beneficiat de parbriz OEM la fiecare inlcouire. Sa nu ai CASCO la o masina de 35k mi se pare o nebunie, dar fiecare si le stie pe ale lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta avertizez si eu. 

Sa nu se imbete cineva cu apa rece ca isi ia parbriz incalzit si il protejeaza si vara. Trebuie si mentiunea protectie IR. 

Despre vesnicele pietricele mioritice exista CASCO si, in cazul meu, folie speciala de protectie pe exterior. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti da detalii despre folie, te rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O am de la cumparare, in curand se face 1 an.

Ca si detalii tehnice, ca mai mult nu vreau sa fac reclama (eventual pe PM iti recomand niste baieti de nota 10) e o folie transparenta (nu stiu marca, poate 3M(?) aplicata pe exterior, avand ca aplicatie exact scopul asta, pentru socuri mecanice.

Am luat niste pietre si chiar bolovani pe A1 de puteam sa jur ca imi vor face tandari parbrizul si tot ce se vede sunt 2 puncte mai serioase (din exterior) in folie, dar parbrizul nu are vreo fisura sau ceva.

Tot ca si "puncte" fine sunt si uzura normala ce apare in timp si pe parbriz. Un alt dezavantaj e ca stergatoarele nu mai aluneca la fel de fin, mai ales la inceput.

Eu estimez ca pana acum m-a scutit de cel putin o schimbare de parbriz (chiar si pe CASCO, nu merita prima crescuta, efortul, timpul si riscul de dorei in service) si cel mai probabil dupa 2 ani o sa vreau sa imi puna alta noua.

Restul de protectii clasice de folie nu cred ca are si nici nu ma interesa, este transparenta complet, fara tente de culoare ori alte nebunii si din pacate nu cred ca e legala in baza principiului ca unii isi pun folie "neagra" sau mov sau mai stiu eu cum pe parbriz, asa ca legea este ca nu ai voie nimic sa ai pe parbriz....

Dureaza vreo juma de zi sa o puna si costul total a fost undeva pe la 150euro.

Idem am si pe faruri.

Modificat de sln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, sln said:

Sa nu se imbete cineva cu apa rece ca isi ia parbriz incalzit si il protejeaza si vara. Trebuie si mentiunea protectie IR. 

Despre vesnicele pietricele mioritice exista CASCO si, in cazul meu, folie speciala de protectie pe exterior. 

La Superb 3 exista un singur tip de parbriz incalzit - cel cu protectie IR. Stiu ca la Passat sunt 2 optiuni, e buna precizarea ta, dar nu e valabila la Superb.

Interesanta ideea cu folia de exterior, dar....cum sta cu matuirea ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!