Jump to content

Nu am caldura in masina


djdolphins07
 Share

Postare recomandată

http://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/eng/volkswagen/golf_iv/1_6-fsi/2002-2006/bad/1597/81/

Termostatul la BAD deschide la 109 gr.C.

Si eu cand am cumparat masina am avut ceva de furca cu caldura, am schimbat si termostatul...

Vezi aici:

http://vwforum.ro/topic/72225-termostat-fsi/

Ne spui cum ai rezolvat, pe mine chiar ma intereseaza personal.

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa nu are nici un an. O sa merg acolo unde am făcut distribuția si vad ce zice mecanicul. Eu tind sa cred k este caloriferul. S a micșorat orificiile din el si in turati circula lighid d răcire si fara turatii numai circula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Aceeasi problema am si eu!

 

La relantii nu baga caldura, dar cand o turez baga caldura, acum am vazut ca atunci cand pornesc clima nu mi se mai ridica turatia la motor, mai exact nu cred ca-mi mai functioneaza compresorul ( asta trebuie sa o verific).

 

Totusi aveti idee ce ar putea sa aibe de ce nu-mi baga cald la relantii cand apa este la 90 de grade?!

 

Repet doar cand este turat motorul baga cald la VW Golf 4 1.6 FSI o mizerie de motor!!!

 

Multumesc,

Constantin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori pompa de apa nu functioneaza cum trebuie(putin probabil) ori ca de cele mai multe ori, radiatorul din interior infundat.
Pui solutie de desfundat radiatoare.mergi cu masina sa se amestece,o lasi peste noapte si apoi scoti furtunele care intra in habitaclu de la motor si bagi apa cu presiune pe tur/retur.

Dupa operatiunea asta schimbi neaparat antigelul.

Motorul este bun dar pretentios.

Modificat de covyone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur, calorifer infundat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum cand turezi se desfunda? A mai avut cineva problema asta si dupa ce a schimbat caloriferul s a rezolvat? Sau doar e o părere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca a mai avut cineva problema asta si era pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum cand turezi se desfunda? A mai avut cineva problema asta si dupa ce a schimbat caloriferul s a rezolvat? Sau doar e o părere.

 

da.... se desfunda.... :sly:

 

daca o turezi, creste si turatia la pompa de apa.... deci creste fluxul lichid de racire in instalatie... facand presiune pe celelule obturate, din calorifer.

 

da, am schimbat multe calorifere, pe tema asta - poti incerca si curatarea lui.

 

oricum, inainte de a te apuca de treaba, trebuie verificat sistemul, de cineva care se pricepe.... nu se demonteaza bordul la ghici....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca pasii scrisi de mine ceva mai inainte,daca te apuci de demontat bordul e treaba migaloasa si de durata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un vw bora 2000, 1.9tdi, 131cp, aer conditionat. Am 2 probleme daca ma puteti ajuta. 1. Dupa ce temperatura la apa ajunge la 90 grade, fiind cu masina sub turatii de 2000, 1800 au 1900 imi baga aer cald. Dupa ce am inceput sa maresc viteza imi sufla numai aer rece, chiar si dupa 10-15 km nu si-a revenit. A doua problema ar fi probleme cu turatia motorului, in timp ce acceleram sa intru in depasire se tura in gol si nu avea demaraj deloc. Ce sfaturi aveti? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Iaca am patit-o si eu,termostat,pompa de apa si distributie toate noi(500km),calorifer spalat,iese apa cu teava plina si totusi nu imi baga caldura.Sub bord clapeta functoneaza cum trebuie.Ce este ciudat e ca atunci cand strangulez furtunul care duce spre filtrul de ulei(racirea uleiului) aerul pare sa se incalzeasca.Caldura baga destul de slab in sarcina,peste 2500 rpm,la ralanti nimic.

Ce pot sa mai fac? Am spalat caloriferul de 3 ori fara rezultate,sa fie partial infundat? garnitura de chiulasa?

Modificat de covyone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat problema... chiulasa era ovalizata, asta este problema lor cea mai grea. Am dus chiulasa la un maistru si a tras-o la plan ( 100 lei) + cumparat garnitura(150 lei), nu am schimbat distributia si pompa fiindca nu era nevoie. Manipera 300 lei, si acum merge ca noua.... Bafta!!!

Modificat de cristiwdm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti,

amsi eu o nelamurire si sper ca am postat bine pentru ca alt topic nu am gasit pe domeniul asta.

Asta am observat ca atunci cand pornesc incalzirea si acul sta normal la 90°C, simt un miros de plastic incins si nuimi dau seama de unde este.

Are cineva idee unde sa ma uit? Tin sa spun ca am pus clima atat pe ECON cat si pe AUTO si este la fel, mirosul inca se simte.

Unde sa ma uit si DC apare mirosul asta? clima este setata pe 26°C.

Numai bine si iarna usoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... greu de zis, cand nu ai masina ... nu trebuie sa existe asa ceva.

 

in cel mai rau caz, de gaze de esapament... de la vreun racord cu probleme, la evacuare ... plastic ars - verifica bine, nu te juca, sa nu ai alte probleme, pe la cablaj, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin, pe unde imi recomanzi sa ma uit mai atent? Cima eu o tin acum iarna pe 26°C dar am dat si pe 22°C dar tot simt miros de plastic ars?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita-te bine pe la relee, vezi care e cald/fierbinte poate e vreo unul blocat, sau alte componente din instalatia electrica, si de la contact imperfect se poate incinge..

incearca fara caldura, eventual pe low , vezi daca si atunci miroase, atunci sigur este de la inst. electrica!

uita-te si in fata la motor, cu capota ridicata si motorul la temp. optima, vezi daca se simte miros ciudat deasupra motorului, sau pe undeva de acolo, poate il aspira ventilatorul si ti-l da in habitaclu

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza sa pun un tester profesionala pe ea sambata sa vad daca iese ceva. Eu m-am uitat pe la motor si am inspectat cu nasul sa vad daca se simte ceva plastic incins dar nimic. O sa ma uit si la tabloul de sigurante din lateral si la releele de la motor sa vad daca e ceva si o sa va tin la curent. Ieri am scazut temperatura la 22°C si tot persista mirosul de plastic, dar am observat ca intra mirosul doar in mers. O fi ca tineam doar pe parbriz caldura data? si sa fi solicitat doar portiunea aia de galerie? Dubios. Merci de sfat si o sa va anunt cand rezolv, daca rezolv!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am si eu aceeasi problema, la relanti furtunul de retur din calorifer se raceste dar imbinarea cu cel de la ulei este fierbinte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sautare tuturor,

Am fost astazi la mecanic, l-am suit in masina si am mers amandoi cativa km si a simtit si el mirosul acela de plastic incins asa, dar m-a asigurat ca nu este de la partea electrica sigur. A mai observat ca mirosul apare cand turatia la clima este mai mica, cam la jumatate. A pus tester pe ea si nu i-a dat nici o eroare in afara de ceva de genul "fault" la un motor de la clima dar a sters-o si sa vedem ce se mai intampla. am verificat si la radiator dar tot asa, nimic ciudat, masina merge perfect. Nici nu sti ce sa mai crezi, o fi vreo bacterie pe galeria de aer care poate mirosi asa? La vara sigur curat galeria de clima.

In rest daca mai aveti idee la ce sa ma mai uit si unde,va rog sa-mi spuneti.

Acele motore de imping aeru in habitaclu prin galerii unde se afla? sunt usor accesibile?

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un singur motor care impinge aerul in galerii si se afla in spatele torpedoului, aeroterma se numeste. Dai torpedoul jos si il ai in fata, prins in 3 suruburi parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 1.6 SR cu radiatoare desfundate si curățate , pompa de apa,distribuție si termostat nou ce se intampla de nu da caldura ? Clapetele funcționează cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca ai verificat clapetele si sunt ok, pompa de apa este ok si ea, caloriferul e de vina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari

m am saturat nu i mai dau de cap

nu mi baga caldura decat in sarcina

apa ajunge lka 90 si daca stau pe loc aerul se raceste de tot

o turez si baga din nou aer cald

termostat verificat si merge

furunele de la radiator se intaresc si cel de la termostat si cel de sus

ce poate fii?

pompa de apa? garnitura de chiulasa

mentinez ca temp nu trece de 90 grade

cine sa mai confruntat cu asa ceva?????


Daca zici ca ai verificat clapetele si sunt ok, pompa de apa este ok si ea, caloriferul e de vina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!