Jump to content

Termostat


munuku
 Share

Postare recomandată

Care ma ajutati si pe mine cu un DIY pentru inlocuire termostat la un golf 4 din 2002 1.6fsi. Mentionez ca termostatul stricat e scos de tot si racirea e pe direct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tonidinu

    10

  • Al Bundy

    5

  • EL-GABRY

    5

  • marius1982.11

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu stiu ca la 1.6 FSI termostatul vine cu tot cu corpul lui (nu se gaseste separat). Daca l-ai cumparat cu tot cu corp atunci e simplu ... procedezi ca in acel link.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva cum aerisesc sistemul dupa ce il umplu cu solutie de antigel? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Umpli instalatia cu lichid, iar dupa ce o sa iti deschida termostatul vei completa cu lichid. Atat trebuie sa faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat aseara termostatul cu ajutorul lu' colegu' zebrocksky. A durat in jur de o ora, am demontat carcasele la filtrul de aer si la baterie, timoneria si a mers fara pb. Mersi "paulica de la roman".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Azi am schimbat:

- distributia (Gates);

- pompa de apa (Hepu);

- cureaua de accesorii (Dayco);

- antigelul G12;

- lichidul de servo (Febi);

- lichidul de cutie (Valvoline);

- bujiile (NGK);

- becurile H4 (Osram Night Breaker +);

- montat inaltatoare de 2 cm pe fata.

Ce problema am (o aveam si inainte de a schimba cele de mai sus): apa se ridica la 90 grade, nu mai creste de atat. Dar nu am caldura, mecanicul (un tip de nota 10), a zis ca a ramas termostatul pe inchis (un furtun era fierbinte, altul rece). Mi-a recomandat sa las masina acolo, sa duc maine un termostat sa il schimbe. Ce model sa cumpar? Cam la ce pret se gasesc? Vreun cod? La ce temperatura trebuie sa deschida, am vazut pe un site de vanzari piese auto (Autok...), ca sunt care deschid la 80, la 87, 102, 109 si cu preturi de la 33.91lei la cateva sute de lei, ceea ce mi se pare imens pentru un termostat! Ce sa iau, ca abia astept sa imi ridic masina! Sper sa fie de la termostat, ca nu "baga" caldura...

VW Bora FSI (BAD) - 2003

Multumesc.

Modificat de EL-GABRY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, dar sunt in criza de timp... in dimineata asta trebuie sa comand termostatul. Va rog sa imi raspundeti si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu toata carcasa aia in care intra el: 032 121 111 CF, dar e cam scump.separat nu stiu daca gasesti termostat pt motorul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Pentru ca nu am primit raspuns in timp util, azi dimineata m-am dus la primul magazin de piese auto si dupa ce le-am dat toate informatiile despre masina, mi-au dat un termostat de 35lei, mic, clasic. Mi-au spus ca ala e OK, asa le arata programul. Cand am ajuns la mecanic, el deja scosese termostatul. Am ramas uimit de ce "putzica" aveam eu in mana si ce termostat imi trebuia cu adevarat.

Concluzia (utila pentru toti posesorii de FSI - BAD, pentru cand o sa trebuiasca sa comandati aceasta piesa):

Termostatul original al acestei motorizari este Behr si are codul 032 121 121 N. E de cateva ori mai scump decat ce mi-au dat initial, asta pe Behr... ca daca luam Vemo, deja pretul era prohibitiv! Ce nu inteleg... cum sa deschida la 109 gC, cand apa se ridica doar la 90gC? Vad alte termostate "clasice", care deschid la 87gC, care e secretul?

In concluzie, dupa ce am schimbat uleiul (Ravenol VSI 5W40), toate 4 filtrele (Mann), cele de mai sus... plus alte interventii cum ar fi curatarea clapetei, schimbare brat hayon + stergator spate cu model Aero, etc, dupa ce voi monta termostatul (trebuie sa vina pe comanda), masina e BOBOC!

Modificat de EL-GABRY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modelele astea de masini sunt facute sa functioneze la temperaturi ridicate ,pentru a scade consumul de carburant ,la vw fsi termostatul e electric si deschide la 110 grade ,

de preferat daca aveti probleme cu termostatul la vw FSI cumparati tot ansamblul unde este pozitionat el , vine toata carcasa cu senzor temperatura apa ,cu termostat +garnituri ,intradevar costa ceva banuti dar merita ,in a doua poza se poate vedea cum este,succes 4 all

post-105422-0-27203800-1355348817_thumb.

post-105422-0-17996400-1355349145_thumb.

Modificat de cobratl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita sa cumperi tot ansamblul termostatului.In cel mai rau caz cand se detelioreaza sau sunt alte probleme de etansare trebuie schimbat,in rest nu ai de ce.Cumperi termostatul propriuzis si iti faci treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce faza... azi mi-a venit termostatul comandat. Perfect identic cu cel scos de pe masina (Behr), DAR, deoarece nu am comandat "pe original", acest termostat are ras probabil cu un cutter siglele VW si Audi de pe el, ramanand doar codul piesei plus alte notatii. Daca luam "pe original", costa 520lei (asta a fost 280lei) si primeam acelasi produs cu siglele pe el. Foarte ciudat.

Modificat de EL-GABRY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

woooow, si se zice ca motoarele TDI sunt scumpe la piese...al meu pe OEM a fost jumate din costul celui AM de pe motorul tau.

uite un alt impediment al motoarelor FSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul OEM de pe FSI este BEHR. Ce am luat acum e exact acelasi produs, dar nu a mai trecut prin procedura de "produs original". Totusi VW nu fabrica termostate. O strategie prin care am salvat niste bani. Chiar cei de la Behr au ras sigla VW si Audi de pe termostat, dar asta nu inseamna ca piesa nu e OEM.

Un termostat AM de la Vemo, era 490lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OM= piesa originala cu sigle si cutii de original.

OEM=piesa de prim montaj dar care vine pe relatia aftermarket caruia producatorii-i sterg marcajele de original pt ca nu au voie sa comercializeze astfel de piese cu sigle de original pe relatia aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

pt colegul munuku, ma pot ajuta si pe mine cu un nr de tel al colegului care te-a ajutat? eu l-am dat jos (tot ansamblul carcasa termostat) dar la pus pARe mai complicat:)

ms ms . nu am facut poze , desi aveam cu ce :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

voi cum ati reusit sa puneti la loc siguranta care sub galeria de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal,ma poate ajuta cineva de unde pot cumpara si eu termostatul pentru 1.6 fsi,032 121 121 N,nou sau sh,eu nu am gasit pe nicaieri.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut prieteni.Revin cu o problema la golful meu 4,1,6 fsi,in ultimul timp aveam mereu la scanarea cu vag-com eroarea asta:

1 Fault Found:
17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265)
            P1292 - 35-00 - Open Circuit
Readiness: 1110 0001

am schimbat termostatul,am sters eroarea si nu a mai aparut,la scanare a aparut asta:

Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 826 G
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13 
   Coding: 05110
   Shop #: WSC 00000 
   VCID: 2D51EF3FE7E4E5760F5-5000
   WVWZZZ1JZ2W637709     VWZ7Z0B5008137

1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

am sters si eroarea asta,nu a mai aparut,acul in bord la temperatura sta la 90 grade nu trece,insa temperatura la masurare in instruments ajungea si la 113 grade dar radiatorul este rece,furtunul de retur tot rece,ventilatoarele merg,daca slabesc capacul de la vasul de expansiune urca antigelul sa dea pe afara.O parere va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e nou,Behr pe cod original,si la scanare nu mai am nici o eroare

Modificat de tonidinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!