Jump to content

Nu am caldura in masina


djdolphins07
 Share

Postare recomandată

furtunul de sus... se intareste tare ?.... daca da, ai presiune mare in sistemul de racire

 

furtunele care intra in calorifer, sunt calde amandoua ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat comanda de calorifer,o sa revin cu un edit sa spun ce am rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul de sus de la radiator se intareste destul de tare.maine verific si furtunele de la calorifer multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-i bine.... trebuie sa il poti strage un pic cu mana.

 

dupa ce mergi o perioada mai turat, daca acel furtun este lemn... atunci iti baga presiune in sistemul de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat senzorul de temperatura pe oem

ciudat este ca pana nu ajunge apa la 90 grade baga caldura doar in sarcina , la relanti daca o las cateva minute baga din ce in ce mai putina caldura pana cand se raceste de tot

dupa ce deschide termostatul atunci baga caldura si la relanti

chiar nu inteleg

ce ar mai trebui sa verific?

s a mai confruntat cineva cu asa ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Astazi am verificat turbina de la  picioarele pasagerului,si nu are nimic, numiroase a nimic, am pornit-o la maxim si nu am simtit nici un miros.Partea de wiring este cea originala si nu prezinta imbatranire sau ''impuscaturi''. Dar am observat ca mirosul apare cand este motorul rece,in procesul de incalzire dupa care dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai gandit la PTC (daca ai)?Spun asta avand in vedere ca spui ca se simte la inceputul procesului de incalzire si PTC atunci functioneaza si e in housing-ul climei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o rezistenta electrica ce se incalzeste pana ajunge apa la 70 de grade,e comandata de un releu ,porneste doar la temperaturi sub 5 grade.Acum nu stiu daca ai si tu pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit ceva de acea rezistenta la varul meu care are octavia 2006 diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

probleme.......la relanti nu mi baga caldura

cand este in sarcina in jur de 2000 ture baga caldura super

masina face  presiune pe instalatie se intaresc furtunele...... si las putin slabit capacul de la vasul de expansiune si atunci nu se mai intaresc furtunele

cand stau la semafor raceste aerul de tot, plec cu ea si in 10 sec il incalzeste la loc, devine fierbinte

s a mai confruntat cineva cu asa ceva?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am exact aceeasi problema si tind sa cred ca e infundat caloriferul (radiatorul din bord), deaorece am aceasta problema dupa ce am schimbat radiatorul mare de racire si crd ca cel nou a avut mizerie prin el (am gasit in vas niste bucatele negre de plastic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face presiune, posibil sa ai garnitura de chiulasa ciupita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,

 

Va intreb si eu (nu am gasit alt topic) despre incalzirea suplimentara de pe instalatia de incalzire la ALH . Ma refer la acele 3 bujii ce ajuta mai rapid sa incalzeasca lichidul din motor.

 

De ceva timp se incalzeste mai greu , am verificat si nu mai ajunge tensiune la ele desi afara erau -6 C .Ele tind sa cred ca functioneaza . 

 

Daca aveti idee ce releu le comanda ....

 

Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt sunt 2 relee.Citeste aici tot topicul si-ti vei da seama.

http://vwforum.ro/topic/9003-mod-functionare-preincalzitor-lichid-racire-motor/page-19

La pag. 19,postarea 377 ai poze cu ambele relee.

Se afla in compartiment motor langa filtru de aer.Sunt sub o cutiuta mare neagra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema similara cu a ta,la relanti nu baga caldura,mi-a zis un mecanic ca este posibil sa fie de la pompa de apa,o sa merg la el saptamana viitoare sa vedem ce facem.revin cu ce gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate.... mai rar, dar se poate.

 

tot asa, problema poate sa fie si de la un calorifer cu celule obturate, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari,daca am modelul 1 de termostat pot sa-l inlocuiesc cu modelul 2?am motor axp

post-75107-0-36376800-1420743731_thumb.j

post-75107-0-10559000-1420743742_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0480 - Generic

Type       Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled

Description          

Fan 1 Control Circuit

P0480 - GM

Type       Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled

Description          

Cooling Fan Relay 1 Control Circuit Conditions

Cause    

Key on or engine running, ECT sensor input less than 199°F, then the PCM detected a low voltage condition on the Cooling Fan Relay 1 control terminal, condition met for 5 seconds     

 

 

 

P1031 - Volkswagen

Type       Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled

Description          

Intake manifold air control valve position sensor - specification not attained

Cause    

Air control flap tight/sticking, hose connection(s), intake manifold air control actuator, intake manifold air control solenoid.

Are cineva vreo idee despre astea?cam ce ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil la "P1031 - Volkswagen" ai probleme la valva care controleaza clapetele ptr galeria mica care este si rampa injectoarelor (problema cel mai des intalnita este ruperea tijei care le misca)

post-139365-0-59971400-1421248613_thumb.

Modificat de flo_victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai verifica si vizual daca chiar e tija rupta, mai pot fi si futunasele crapate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care credeti ca ar fi rezultatul daca as scoate termostatul?si sa fie pe direct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum marit,fara caldura in masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!