Jump to content

Nu am caldura in masina


djdolphins07
 Share

Postare recomandată

Una e sa fie caldute - exact cu zice si marius, de la caldura din compartimentul motor - si alta e cand trece apa (la 70 grade) prin el. Daca radiatorul e rece, perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Eu am alta problema, si anume: motorul se incalzeste foarte greu, acul nu urca peste a doua [cenzurat] nici batut, daca sta mai mult pornit pe loc se mai incalzeste putin, dar cum plec acul este in pozitia cea mai de jos. De caldura in masina nici nu se poate vorbi, e frig, iar acul sa urce pana la 90 nu a mai urcat de cand a venit frigul. Suspectez termostatul si senzorul de caldura, parca G60 sau cam asa ceva. Mai mult, nici ventilatorul nu mai are putere, sa fie cumva de la ceva filtre infundate? Daca s-a mai confruntat cineva cu ceva asemanator sau are vreo sugestie, este mai mult decat binevenit sa imi spuna si mie. Nasol rau pe frigu' asta fara caldura in masina. O zi buna si calduroasa sa aveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa-ti fi ramas termostatul blocat pe deschis. Totusi, fa si o scanare ca sa vezi daca nu-ti da vreo eroare la senzorul G62. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la fel ca si colegul morareanu.

masina e bora diesel cu motor AJM.

am climatronic, iar cand stau pe loc cu masina, climatronicul nu da caldura, chiar daca e pe HI, chiar daca temperatura motorului este peste 70 de grade.

cand fac deja 10 metri cu masina, incepe sa dea caldura.

ce poate sa fie?

mentionez ca mi s-a intamplat sa imi mai dea afara antigelul, deci o posibila garnitura chiulasa arsa.

dar de ce cand pornesc de pe loc baga caldura?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sanse sa fie si garnitura de chiulasa putin ciupita daca spui ca iti arunca antigel. Si eu la fel am patit dupa ce am schimbat garnitura de chiulasa, in sensul ca nu baga caldura decat cand era motorul in sarcina, indiferent ca vorbim de turatii joase sau mari. Cu cat turatia era mai mare, cu atat baga caldura mai bine, si "buba" era caloriferul, caci dupa schimbarea lui totul a revenit la normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu se poate repara (desfunda) acel calorifer? e mult de lucru pentru schimbarea lui? trebuie dat bordul jos?

altii spuneau ca poate fi de la motorasele clapetelor de la climatronic. daca sunt motorasele de vina, se poate vedea la o scanare?

mentionez ca odata ce pornesc de pe loc cu masina, baga caldura la debit nominal, fara retineri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stii cu ce s-a infundat poti sa afli si cu ce se remediaza, daca e calcar...pt ca s-a bagat apa normala nu distilata, merge cu nufar :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar antigel diluat la -30 grade.

atunci e sigur caloriferul?

cum pot verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, trebuie dat jos bordul, ca sa scoti caloriferul.

Ca sa il verifici, scoti cele doua furtune din compartimentul motor - bagi un furtun cu apa pe tur si vezi daca iese cu presiune, pe retur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

proba asta o fac cu caloriferul pe masina? cum scot apoi apa care a ramas in calorifer, pentru a nu se dilua apoi antigelul?

am verificat din nou mai amanuntit simptomele: ma opresc pe loc (cu motorul cald), da caldura inca vreo 40 de secunde apoi nu mai vine caldura, accelerez 5 secunde, las acceleratia, si da caldura din nou vreo 40 de secunde; simptome de calorifer infundat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ceva aer comprimat daca vrei..... proba o faci cu radiatorul pe masina, asta e si ideea - bagi doua furtune - tur, retur- in tevile care sunt in compatrimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poti spune te rog care e turul si care returul? sau nu conteaza cand bag apa? (binenteles ca furtunurile le voi monta la loc din aceeasi pozitie cum le-am demontat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.... am si eu un tovaras care are probleme cu caldura .... cand baga caldura cand nu si apa e mereu la 90 de grade .... si ar mai fi o problema nu mai baga caldura la picioare cand suceste de comutator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca nu baga caldura la picioare cand suceste de comutator se poate datora unei clapete "deranjate" sau blocate. Iar la problema ca baga caldura cand si cand, cauzele pot fi multiple, gen calorifer infundat. Baga caldura mai ok in sarcina decat la ralanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cunoscut diesel-ul ca, datorita randamentului marit, are pierdere mica de caldura - automat, se incalzeste greu si se raceste repede. Incearca sa pui mana pe furtune dimineata, in jurul la 70 grade pe ceas - sa nu ajunga pana la 90. Daca sunt calde, termostatul nu lucreaza bine. Daca sunt reci, e ok

Am verificat cand acul era la ultima linie inainte de 90 grade si furtunele au tot aceeasi temperatura cum am zis mai sus, caldute.

Multumesc pentru lamuriri :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caloriferu l-a schimbat anu trecut ..... si nu poate sa isi dea seama daca mai mult la relanti sau in sarcina pt k nu a tinut cont de cum era masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cand a venit frigul indiferent de modul de mers sau timpul ( Km ) parcursi temperatura apei nu mai atinge 90 de gr nici moarta, sta cu o [cenzurat] si jumatate mai in jos, am facut o scanare si a aprut acea eroare de G 62 , acum intreb !!!!!!!!!! poate fi cauzata lipsa partiala a caldurii din masina de acest senzor, comanda ceva anume , termostat !!!!!!!!!!, lipsa caldurii se simte mai ales la picioare acolo vine f vag, mai mult vine atunci cand o directionez toata jos sau spre parbriz, mentionez ca masina este cu clima automata , sa fie acest senzor principalul vinovat in diminuarea caldurii din masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, G62-ul nu are rol in asigurarea caldurii. Doar trimite valoare catre ECU si cluster.

Schimba termostatul si o sa ai si tu caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar consumul masinii i-lpoate influenta acest senzor ,spun asta ptr ca odata cu indicarea eronata a temperaturii parca a crescut si consumul cu 600-700gr la 100 de km, dupa media indicata de cp de bord ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pote influenta consumul masini, ECU vede ca motorul este rece si ii dai mai multa motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate, dar nu e cazul la tine, deocamdata - intai schimba termostatul dupa care poti incerca sa cureti mufa la G62 cu un spray de contacte. Daca tot apare eroarea - atunci il schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui sa precizezi exact codul erorii, era intermitenta, oper circuit sau short to ground?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce termostat imi recomandati la un mk4 1.9 tdi ALH. O firma mai buna. Din cate am inteles nu e asa scump.Vreau sa iau unu bun sa nu mai am treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta numai stiu exact ce cod de eroare, amfost la un specialist si el mi-a spus ca trebuiesaschimb senzorul de temperatura al apei , de fapt l-am si cumparat numai ca astept o zi cu ceva maimulta blandete in temperatura si o sa-l schimb, partea proasta este ca am cumpart senzorul iar in cutialui nu are si oringul acum nu stiu sa-l schimb si sa pastrez oringul vechi sa-u sa astept sa cumpar si oringul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce termostat imi recomandati la un mk4 1.9 tdi ALH. O firma mai buna. Din cate am inteles nu e asa scump.Vreau sa iau unu bun sa nu mai am treaba.

Poti sa iei unul OEM (costa ~110-120 RON) sau un Behr-Thoms (~ 70 RON). :icon_thumleft:

Nu-ti recomand sub nici o forma Wahler. Pe mine m-a lasat dupa 2-3 saptamani. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!