Jump to content

Nu am caldura in masina


djdolphins07
 Share

Postare recomandată

Salut, posibila cauza sa fie termostatul blocat pe inchis? Simtome:

radiator rece, furtunul dupa termostat rece, presiune mare in furtunele de racire, termperatura urca la 90 si am patit recent sa urce pana la 120, si in masina un frig wow. Ar mai putea sa fie si altceva defect si termostatul sa fie bun???, cineva mi-a spus de "robinet" la radiatorul de incalzire defect, si chiar radiatorul infundat, ba garnitura de chiulasa arsa - am verificat joja de ulei si este curata. Masina un golf 4 2.0l benzina climatronic aqy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o scanare ar mai putea elucida din "mister" dar eu mizez pe termostat daca zici ca nu ai caldura,apa a trecut de 90...robinet nu stiu sa aiba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ca sa ai garnitura de chiulasa arsa! si unul dintre cilindri sa bage presiunea in apa! in acest caz este presiune mare pe furtunele de racire! si tot in acest caz turul mic (adica cel de incalzire in masina) nu are loc! dupa ce a ajuns la 90 de grade ( cu motorul pornit) deschide capacul vasului de expansiune si daca o sa fie presiune mare in el si vei vedea apa in bulbuci, atunci clar ca aceasta este problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa pui mana pe cele 2 furtune care iti duc la caloriferul din masina.Vezi cum sunt calde sau reci.Apoi mai vorbim..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci cand sa ridicat apa la 120 am tras masina pe dreapta, am oprit motorul si am incercat sa scot capacul de la vasul de expansiune, nu am mai reusit pt ca sa ridicat apa si dadea sa nu se mai opreasca sa curga afara asta dupa mai multi km in jur de 20, e normal? nu am mai incercat sa deschid capacul de atunci, sa fie garnitura de chiulasa? Incerc maine dimineatza sa vad cand ajunge apa la 90 sa vad daca pot sa scot capacul fara sa dea afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca ai nivelul de apa scazut! schimba termostatul, si verifica uleiul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome dar pe un golf diesel si era pompa de apa dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai garnitura de chiulasa fisurata gasesti alte cele prin antigel. Cel mai plauzibil pare pompa de apa (nu iti circula apa si in timp ce in motor fierbe in radiatoare nu prea ajunge)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin antigel nu e nimik si nici pe fund, nici nu a scazut si cu joja de ulei e curata....Mi-sa ridicat apa din cauza ca a prins aer, deoarece prea repede a scazut temperatura dupa ce am oprit motorul undeva la 3 min. a ajuns dela 120 la 90, si la fel de usor sa ridicat........ Maine ma duc in service sa vad exact ce are. Daca era sigur termostatul il schimbam eu, nu e mare lucru, asa......

Modificat de djdolphins07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa parerea mea e pompa de apa, la mine asta a fost.la turatii mai mari nu mai duce apa prin circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a ajuns apa la 120 de grade ( eu asa am inteles ) inseamna ca ai termostatul blocat pe inchis. In felul acesta , apa fierbinte nu mai ajunge in radiator si nu se poate raci. Ai grija cand il dai jos ca au de obicei doua urechiusi de plastic in cotul unde este localizat termostatul. Se scoate termostatul invartind cateva grade ( stanga sau dreapta ) si tot la fel se pune la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci fara scanari fara garnituri arse fara alte complicatii te duci la sevice sa-ti schimbe termostatul si atat.Data viitoare cand se va mai intampla sa se ridice temperatura la apa nu opri motorul ca il poti "cala"iar faza cu deschisul capacului de la vasul de expansiune sa zici multumesc ca nu a mers ca altfel erai la spital sectia arsi :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garantat e garnitura de chiulasa dusa daca:

-temp creste si nu da caldura

-furtunele se intaresc

-apa da afara din vas

Pompa de apa daca se duce furtunele raman moi,creste temperatura.Chiar daca e dusa garnitura nu e obligatoriu sa se amestece ulei cu apa.saptamana trecuta am rezolvat o bora cu problema asta si pentru binele tau vb sa se verifice planeitatea chiuloasei nu de alta dar peste cateva mii de km patesti la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost prin 2 servisuri si aceasi problema - pompa de apa. Daca tot umbla acolo am zis sa schimbe si distributia, alta distractie. Pe 11 primesc ceva bani si o sa vad daca schimb pompa de apa o sa persiste problema. Parca vad ca e garnitura de chiulasa e exact cum a spus Radural.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata sa rezolvat problema, era de la pompa de apa sa carpat palele erau de plastic. Cu ocazia asta am mai scapat de o grija - de distributie. Kitul SKF 300 de lei, pompa Dolz 160 pacat nu am stiut ca are tot de plastic (mecanicul mi-a spus ca e mai bine de plastic), manopera 200 de lei cu garanie 90 de zile, mi se pare cam putin.... bine ca sa terminat. Multumesc celor care au posta si am putut sa imi fac o idee. Zile frumoase tuturor si drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna

am si eu niste probleme cu o bora 1.9 TDI din 2000

acum cateva luni am avut pierderi de lichid de racire am mers la mecanic s-a uitat la masina a zis ca ii garnitura de chiulasa ,am schimbat garnitura , am rectificat si chiulasa ,am schimbat termostatul , a fost bine cateva saptamani dupa aia nu aveam caldura in masina cand stateam pe loc si temperatura lichidului de racire era la 90 ,

am mers din nou la mecanic a aparut o eroare la senzorul de temperatura al lichidului de racire, l-am schimbat dar problema a ramas ce pot sa fac astept un raspuns

ma scuzati daca nu am scris pe topicul corespunzator problemei mele dar nu stiu pe cae topic sa scriu sunt nou pe acest forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam si eu am acelasi probleme da caldura slab si la picoare nu da deloc ! abia pe la 120 se simpte ca-i caldutz .... ce poate fi pompa de apa sau garnitura de chiulasa ? ce ziceti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu am inlocuit azi termostatul si este ok,caldura mare in masina :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare baieti, am si eu o dilema, cam aceleasi probleme am si eu ca si morareanu. Am schimbat garnitura de la chiulasa, rectificat, schimbat termostatul. Problema la mine e ca acul nu a ajuns niciodata la 90 de grade (intre 50 - 80). Caldura baga foarte putina in masina, pot sa setez climatronicul la 29 de grade si tot nu vrea. Am facut test vag-com, fost la service, dar nu am nici o eroare. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rotceh, nu cumva ai caloriferul infundat? Ar trebui sa bage caldura si la 80 de grade. In prima faza ai putea sa incerci o spalare cu jet de apa saub presiune la calorifer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori asa cum ti-a zis Kelu ori V68 - nu lucreaza - motorasul rece/cald de la climatronic - il poti verifica cu VCDS/ul

Pune mana pe furtunele care intra si ies din calorifer - la compartimentul motor - vezi cat de calde sunt amandoua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis sa postez intr-un topic deja existent, sa nu mai fac inca un topic.

Problema mea suna in felul urmator: temperatura apei scade foarte repede. Am oprit sa fumez o tigara si apa era la a3a linie din zona "rosie", aia de jos, unde nu ai voie sa o turezi peste 2000-2500. Cand sa plec, apa scazuse pana la linia de jos. Motorul a fost pornit tot timpul. Am coborat din masina si am pus mana pe furtunele de la radiator si erau caldute, estimez ... 30-35 grade.

Precizez ca apa ajunge la 90 grade in conditii normale, deci nu cred ca e termostatul blocat.

E normal sa se intample asa iarna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cunoscut diesel-ul ca, datorita randamentului marit, are pierdere mica de caldura - automat, se incalzeste greu si se raceste repede. Incearca sa pui mana pe furtune dimineata, in jurul la 70 grade pe ceas - sa nu ajunga pana la 90. Daca sunt calde, termostatul nu lucreaza bine. Daca sunt reci, e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunele sunt calde pt ca se incalzesc prin difuzia caldurii, cat timp nici radiatorul nu e cald, e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!