Jump to content

Nu am caldura in masina


djdolphins07
 Share

Postare recomandată

nu ai cum sa scoti termostatul la FSI si sa pui pe direct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba se poate am umblat la el zilele astea si l-am scos din locasul lui, a fost putin mai greu sa il pun la loc,nu ma mai inteleg cu masina,cred ca este blocat termostatul si nu isi face circuitul,nu imi pornesc ventilatoarele,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vezi ca ptr ventilatoare mai ai si un senzor pe radiator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele ai incercat sa le pornesti pe direct? (adica sa le legi direct la baterie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi apare eroarea asta,,,,P0480 - Generic

Type Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled

Description

Fan 1 Control Circuit

P0480 - GM

Type Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled

Description

Cooling Fan Relay 1 Control Circuit Conditions

Cause

Key on or engine running, ECT sensor input less than 199°F, then the PCM detected a low voltage condition on the Cooling Fan Relay 1 control terminal, condition met for 5 seconds

Si asta P1031 - Volkswagen

Type Powertrain - Manufacturer Controlled DTC - Manufacturer Controlled

Description

Intake manifold air control valve position sensor - specification not attained

Cause

Air control flap tight/sticking, hose connection(s), intake manifold air control actuator, intake manifold air control solenoid

Da,dar doar pe cel mare si merge

am fost si la un mecanic si a zis ca poate releul de la ventilatoare,nou pus,nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica releul de ventilatoare de sub lonjeronul stang, in fata, sub baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am scris mai sus,am cumparat unul nou si nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica intr-un fel acel releu?

Modificat de lax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este postata o procedura explicita de colegul Al Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,imi poti spune te rog cu se poate verifica acel releu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,pretul acelei valve de vacuum se gaseste doar pe original si eu am dat acum un an 1800RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot posta un topic nou asa ca ma incadrez cu problema mea aici.

 

Am un VW Bora AZD 1.6 16V din 2001 si am probleme cu incalzirea motorului. N-am caldura in masina si motorul sta rece iarna, la 50 de grade. Cat umblu eu prin oras ca timp si distanta, nu are timp sa se incalzeasca. Incepe sa se incalzeasca doar daca stau timp indelungat pe loc la relanti (ajunge la 90 de grade un 20-30 de minute) si de indata ce pornesc si merg cu cel putin 40 km/h acul incepe sa coboare din nou, destul de rapid si nu urca pana nu opresc din nou. Am dus masina la doi mecanici, amandoi au spus ca sigur e termostatul de vina, ca e blocat in pozitia deschis si deci recircula lichidul care e rece prin instalatie si de-aia nu incalzeste. Am schimbat doua termostate!

 

Sunt la al treilea termostat pe masina asta si face la fel! Primul ma gandeam ca e stricat ca e vechi. Al doilea, ma gandeam ca am avut ghinion si-am luat ceva ieftin si prost. Azi am luat masina din service cu cel de-al treilea. Mi-a zis mecanicul ca e bine, ca acum se incalzeste mult mai repede, ca termostatul vechi era praf si statea deschis non stop, asa cum am zis. Am mers cu masina cativa km cand l-a instalat, si intr-adevar... dupa vreo 5-10 km prin trafic greu, cu opriri si porniri de la semafor si mers bara la bara a ajuns la 90 de grade.

 

Am zis sa-l testez... sa vad daca intr-adevar ramane la 90... cum ar fi normal (din cate stiu). Am urcat pana in Feleac (vreo 4km) si am coborat cu frana de motor intr-a 4-a la vreo 60-70 km/h. Pe coborare acul a inceput sa coboare si a ajuns la 75 de grade Celsius intr-o distanta de 3 km. Asta cu termostat nou nout!!! Asta s-a intamplat dupa amiaza cand afara erau cam 6 grade Celsius. Am mai iesit o data in oras seara, pe 2 grade Celsius si s-a incalzit foarte greu din nou... Am facut vreo 15km prin oras si nici macar n-a trecut de 65 de grade Celsius... Iar daca mergeam constant in linie dreapta, cu 50-60 km/h scadea din nou inspre 50 de grade. Asta in ziua in care l-am schimbat!

 

Sunt la al treilea termostat si e tot rece, atat motorul cat si in masina! Ce sa fac? Dimineata ma duc la mecanic din nou si il iau la intrebari. Ma bate gandul sa ma duc in reprezentanta... desi probabil ca or sa ma usuce de bani, dar poate-i dau de capat macar... Are cineva vreo alta idee?

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca in carcasa sa nu ai urechiuse rupte si sa nu stea termostatul la locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand l am demontat si am schimbat termmostatul am rupt o urechiusa la carcasa de la termostat

conteaza acest lucru\\\\?

mentionez ca se fixeaza f bine 

eun am schimbat temostatul si mi deschide f greu fara ca apa sa treaca de 90 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un golf 1.9 TDI, 2001, ALE, Cabrio. Am probleme cu caldura....aerul pe care il baga este desmortit. Am schimbat termostat, mi s-a desfacut bordul pentru a se verifica clapetele, mi s-a spalat caloriferul si tot nimic....Toate furtunele sunt fierbinti,dar degeaba...ce sa mai fac? Merci 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost folosit vreodata solutie stop leak pt radiator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de apa are ceva legatura? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

temperatura se ridica la 90 grade????

verifica turul si returul de la radiatorul de caldura din bord

sa fie fierbinti amandoua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este ok caloriferul, termostatul este ok - atunci nu ramane decat pompa de apa.

 

totusi, verifica sa fie ok caloriferul. E posibil sa aibe celulele infundate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul ajunge la 90, tur-retur este fierbinte....in calorifer am bagat solutie de desfundare de la moly si dupa am spalat si cu solutie de motor, nu a iesit nimic....:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate furtunul de la retur de la vasul de expansiune si pune pe cineva sa accelereze.In functie de cum iti vine jetul iti dai seama daca e de la pompa de apa sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma ajuta nimeni?


salutari,daca am modelul 1 de termostat pot sa-l inlocuiesc cu modelul 2?am motor axp

post-75107-0-55839500-1422377739_thumb.j

post-75107-0-22875000-1422377751_thumb.j

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!