Jump to content

Golf 6 - 1.4TSI 160CP


codz
 Share

Postare recomandată

Jetta20tdiHLDSG6

asa se intampla cand iti cumperi masina pe care nu ti-o permiti...exista si riscul asta si banuiesc ca e f. frustrant.

sunt convins ca stii asta dar, cel mai simplu, recomand sa scapi de ea si de probleme si sa iei totul de la 0...

asta daca nu cumva un potential cumparator se uita si pe forumul asta inainte de a da banii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa o vinzi, cutiile DSG7 nu sunt un monument de fiabilitate si la km masinii exista un risc destul de mare sa pice de acum incolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un aspect despre care nu a vorbit nimeni pe aici: este in regula ca lucrarea asta sa fie facuta la Constanta?

Este pur si simplu la noroc. Poti sa o faci acum si sa nu mai ai probleme cu ea. Dar se poate si invers. Sa nu ii dai de cap cu usurinta. Cred ca inainte de a lua o decizie ar trebui sa raspunzi la cateva intrebari.

- intrarile in service pentru verificari si shimbarea anumitor componente au incercat sa rezolve niste manifestari care s-au pastrat in permanenta?

- aia in Germania chiar nu au fost in stare sa gaseasca problema?

- sau au gasit-o si au preferat sa nu o rezolve in garantie - putin probabil in Germania.

Daca reusesti sa raspunzi la aceste intreabari - cam greu de facut dupa parerea mea - si se dovedeste ca masina a avut probleme inca de la inceput, probleme care, in ciuda relativ deselor incercari de a le descoperi si rezolva, inca nu au fot rezolvate, atunci merita sa iti pui urmatoarea intrebare:

- am resursele financiare, disponibilitatea emotionala, cunostintele tehnice minimale si relatiile umane necesare ca sa gestionez aceste probleme?

Dupa care poti decide daca sa o pastrezi sau nu.

@Jetta20tdiHLDSG6

asa se intampla cand iti cumperi masina pe care nu ti-o permiti...
Tu ti-ai luat masina de noua sau sh? Cati bani ai dat pe ea si cat ti-ai permite sa platesti pe reparatii? Comentariul tau mi se pare lipsit de sens atata vreme cat, chiar si daca cumperi o masina de noua, tot poti pati situatia asta.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu missfire nu a existat in momentul cumparari,altfel cu siguranta nu as fi cumparat-o. Apoi masina a fost testata de mine cam la fiecare 3 zile cu vag comul personal....cu siguranta ar fi aparut vreo eroare.

Un piston poate ceda din mai multe motive,imbatranirea lui, si chestia asta cu siguranta nu ai cum sa o maschezi, ori lipsa raciri cu ulei sau apa. Am tot citit pe forumuri si se tot scrie de pistonul 3 la motorul asta. Oare sa nu fie un defect nesesizabil de fabricatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant e ca la 133000km a fost verificata compresia cilindrilor si aparent ar fi fost ok. Nu cred ca se poate amana o asa interventie, tocmai de aceea cred ca e prima oara cand se intampla.

Apropo, distributia este pe lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

"Comentariul tau mi se pare lipsit de sens atata vreme cat, chiar si daca cumperi o masina de noua, tot poti pati situatia asta."

pai uite:

"Sincer nu mai stiu ce sa ma mai fac...mam chinuit atata sa strang 11 000 de euro...si acum sa mai dau o groaza de bani iarasi...si am trezesc apoi cami pica ceva la dsg doamne fereste...cred ca ii dau drumu in mare"

mai bine de 11.000 de euro cumperi o masina noua ca se gasesc destule, si ai garantie nu stiu cati ani si multe griji in minus.

bineinteles ca poti pati si la o masina noua asta dar sansele sunt mult mai mici si esti acoperit oricum.

dar daca strangi cu greu 11000 de euro, vorba aia, nici de un logan diesel "full options" si pe urma tre' sa mai bagi cateva mii in reparatii...nu e bine.

deci comentariul nu e deloc lipsit de sens. ba mai mult de atat nici nu era malitios, am si spus ca inteleg frustrarea omului. e aiurea sa nu te poti bucura de ce ti-ai dorit.

cam asta e

Modificat de Jetta20tdiHLDSG6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

esti off-topic si nu are sens sa continuam discutia. nu vreau interventii, sanctiuni si sa poluam topicul omului

eu am re-explicat ce-am vrut sa zic ca sa nu supar pe cineva. iar prima data eram destul de on-topic cand am zis ca, in opinia mea, mai bine o repara cum poate si scapa de ea.

la concret daca tot it pasa asa mult a costat, de noua, 30.000, are garantie, casco, daca i se intampla ceva ori o repara ei ori pa si pusi.

dar nu vad legatura cu topicul

P.S, nici masina nu e o investitie daca nu cari marfa pentru o firma, sa zicem, ci este o imobilizare

iar reparatiile cu atat nu mai mult nu sunt o investitie ci o cheltuiala.

Modificat de Jetta20tdiHLDSG6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reveniti ontopic, va rog. Pentru alte discutii folositi PMul.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si bobinele de ce au fost schimbate la 40.808, ulterior efectuarii reviziei de 40.000?

Eu zic ca de atunci au inceput problemele.

Masina ce MY este 2010 sau 2011?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am scos masina din service,si motorul toarce impecabil ca in momentul cumpararii. S-au schimbat: pistonul respectiv,segmenti la acel piston,cuzineti, garnitura de chiluoasa,etc.

Mi sa zis ca tre sa ii fac rodajul timp de 2 mii de km: pana in 2500 de ture si pana in 120 km/h.

O alta parere de la alt mecanic auzisem de 1000 de km. Daca a mai patit cineva asemeni, puuteti sa imi ziceti voi cati km ia-ti facut rodajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tinand cont ca ai DSG, daca mergi linistit, nici nu o sa treaca de 2500.

Pana la un mom dat cand o sa te saturi si o calci pe coada :)

Modificat de nael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI ca distanta parcursa? Eu voi face maine cu ea un drum de 1200 de km pana la Vatra Dornei. Ar fi de ajuns?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manual de-obicei se specifica ca in primii 1000Km sa nu depasesti 3/4 din turatia maxima admisa a motorului si sa nu accelerezi la maxim.

Apoi de la 1000Km la 1500Km poti sa urci incet incet mai sus in ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate ai patimit tu cu masina asta, iti e asa greu sa mai stai 2000 km linistit ???

Intreb si eu, ca apoi o sa plangi iar pe aici ca nu stiu ce a mai aparut pe la masina si ai sa vrei sa o dregi.

Eu am tinut rodaj pana la 3500 km, ca e masina mea nu de serviciu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca vreau sa o vand...si oricine ar veni la mine sa o cumpere...i-ar da pe sport unde uneori vitezele se schimba la 7000 de ture In cazul asta am zis sa ii fac un drum mai lung gen 1300 km, sa ii fac cat de cat rodajul apoi sa o bag la vanzare. Cat despre poze,revin zilele astea dupa ce o duc la spalatorie

Costuri totale,1 service distributie si tacheti: 1000 ron

al doilea service cele enumerate mai sus 4500 ron

Modificat de adelix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca faci o greșeală. Mașina e relativ noua si motorul e fenomenal. Plus ca abia ai pus-o pe picioare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca 1.4 twincharger nu ajunge la mai mult de 150000km fara probleme?

Avem exemple pe forum cu motoare la km de mai sus , fara probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general lumea nu posteaza cand nu are probleme ci atunci cand are,oricum la 150.000 multe masini incep sa mai ceara si altceva decat consumabile.

Asa ai si fsi-uri de 1.4 si 1.6 cu probleme de la 40.000..dar nu este un procentaj majoritar si nu se poate face o regula din asta.Crezi ca daca era chiar atat de nefiabil mai puneau motorul si pe golful 6?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou

Am reusit sa ii fac rodajul la masina apx 1700 de km...un drum la Vatra Dornei plus prin zonele apropiate. A mers foarte bine....pana ieri...cand surpriza....o bag in modul sport merge vreo 2 km apoi la 3000 de ture nu mai vroia sa se mai tureze. Ajung acasa, bag testerul pe ea si imi da urmatoarea eroare:

"004256 - Control Circuit for Intake Air Regulating Flap"

Azi am fost din nou la Autogroup, mi-au desfacut clapeta de acceleratie...dar arata bine,nu era murdara...mi-au zis ca s-a bulit partea electronica la clapeta. CIneva a mai patit asa ceva? Una noua e doar 1600 ron...deci m-am scos din nou... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ghinion, cel mai bine sa o vinzi, nici o masina adusa din germania nu merita cumparata, decat daca accepti ideea ca are sute de mii de km :) acum cateva luni cand am cumparat passat ul initial am mers sa vad un diesel, la telefon mi a zis 90 mii km, la fata locului 90 mii , dar dati inapoi de la 130 mii :) a recunscut el, dar de unde stiu ca nu erau dati inapoi de la 230 mii :) sau mai mult . am preferat o cilindree mare, cumparata din tara cu putini km reali, mai bine dau 1000 euro impozit decat sa schimb piese, cel putin asta e planul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema cu o readaptare de clapeta. Cel mai bine e cand cumperi masina de noua,sti ca 5 ani nu ai probleme cu ea,plus ca ai garantie. M-am hotarat dupa ce o vand pe asta sa i-au una noua,probabil leasing ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!