Jump to content

Golf 6 - 1.4TSI 160CP


codz
 Share

Postare recomandată

@Mike - merci inca o data pentru raspuns. Nu pentru sunet. Ieri (pe scurt), am plecat de la un semafor si.. cand ma uit in oglinda vad un fum.. alb. Banuiam ca era de fapt de la Audi-ul 80 din fata mea de fapt, da' ca sa dorm linistit, cand am ajuns acasa am accelerat-o pe loc un picut numa' sa vad daca nu cumva o fi fost de la mine. Atunci am realizat ca nu sare de 4.000 de ture (de-asta intrebasem). Acum ca ai pomenit, da! Si la mine se aud niste mini-rateuri la turatia aia, si-acum ca mi-ati confirmat si voi.. dorm si mai linistit :)

 

La 5-6 mii de ture cred ca a ajuns doar o data masinuta de cand e la mine. Cand am incercat pe autostrada sa vad daca sunt adevarate filmuletele de pe youtube legate de top speed. Nu m-am uitat la turometru ce-i drept, da' banuiesc ca pe acolo erau valorile. :)

 

Cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut "minunata" comunitate VW din romanika care incurajeaza (cu mici exceptii) tepuirea in cascada

Nu am deschis un topic nou pentru ca vreau ca cei interesati de aceasta masina sa citeasca aici cap-coada.

Sa va povestesc cum fost la un pas sa platesc duminica 11 Aug. peste 400 mil pe masina celui care a deschis acest topic.

Precizez ca acest topic l-am descoperit dupa ce am facut un drum la constanta sa vad masina si de ce nu sa o si cumpar urmand ca azi, luni sa-mi trimita si certif. fiscal necesar inmatricularii.

Din start a fost descurajator numarul mic de km (70k) pentru o masina din 2010 rulata in germania unde 50k-60k ar fi aprox real pe an.

Am acceptat ideea ca poate avea acest nr de km deoarece si eu am cumparat un A3 cu 39k reali ( de la o cunoastinta dupa ce a fost in leasing 3ani). Doamna o folosea doar acasa-birou pt. ca in weekend si concedii se deplasa cu masina sotului.

Nu m-a descurajat lipsa cartii de service pt. ca se mai pierde si duplicat din germania este mai greu de obtinut, DAR daca macar aveam VIN-ul sau nr de inmatriculare inainte sa ma deplasez, renuntam. 400mil pe masina asta avand peste 200k km si serioase probleme la motor nu dadeam in veci.

Dpdv optic interior si exterior Golf-ul era impecabil, putea sa arate lejer si 40k.

Urcata pe elevator, Mecanicul a sesizat o scurgere de ulei anormala pentru 71k km in zona compresor la un racord si cutie de viteze la fel cu scurgeri de ulei. A doua treaba dubioasa a fost dupa diagnoza VCDS unde nu se pupau 3 erori.

Am pozat VIN-ul pe care l-am trimis instant la verificat in reteaua VW urmand ca azi, luni sa ma lamuresc cum stau lucrurile in realitate.

In dimineaza asta la ora 8 am primit istoricul detaliat si surpriza.....:)))), era sa cumpar o epava foarte aratoasa.

Cu ce ma alegeam eu daca o cumparam:

Posibile surprize la pistoanele ramase neschimbate

Garantat probleme la DSG in viitor apropiat

Compasiune din partea comunitatii insotita de urari de succes in a scapa de ea cat mai repede

Poate va intrebati de ce am vrut TSI 1.4 160hp?

Simplu, vroiam sa vad daca o pot duce in 200hp macar, cu Stage 1 chiar daca are tuning protection se rezolva ;)

O luam pt. sotie pentru ca eu merg cu un Lancer Ralliart cu care am si venit la constanta sa vad "minunatia"

Cateva sfaturi pentru adelix si altii care vor sa dea o "mica" teapa:

NU vindeti pe internet asemenea masini, vindeti la ziar sau targuri locale

NU scrieti pe forumuri despre problemele existente daca sunt grave sau cel putin nu mentionati ca este vorba de masina voastra pe care vreti sa o vindeti.

NU va mai bagati sa faceti balarii cu VCDS ca nu e instalare de windows pe laptop

Ganditi-va ca poate sa existe potential client care sa poata deschide doar pentru el un service de reprezentanta auto duminica si sa cheme mecanic de acasa pentru o verificare pe elevator, diagnoza electronica....blablabla.

Ganditi-va ca se poate afla un istoric in maxim 30 de minute fara sa mergi personal la reprezentanta si fara sa faci programari bineinteles cu conditia ca anul de fabricatie sa fie mai recent.

Eu nu schimb parerea despre calitatea VW din cauza acestui incident.

Va urez o saptamana frumoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Maximillian2005

Salut. Mie imi sare de 4000RPM pe liber. Rateurile se aud cel mai frumos la 4.600RPM. @MikeEL  merita sa ii dai din cand in cand si peste 5000RPM, senzatia este minunata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma panicasem. Oricum, azi i-am dezactivat ESP-ul si am incercat pe loc s-o accelerez. Tot nu urca mai sus de 4.000 de ture. O fi ceva gen.. "launch control"? In mers (intr-a 1-a), merge... se duce la 5, 6 mii, nu e problema, dar pe loc..

 :-s

Daca ai DSG, de aia nu te lasa peste 4000 de ture, dar daca o pui in modul park (P) te lasa sa ii dai ture! Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea si eu o intrebare si suna cam in felul urmator:

 

Doresc sa cumpar un Golf 6 1.4 TSI din 2009-2010 dar nu sunt hotarat ce varianta, de 122 sau 160. Stiu despre problemele celui de 160 legate de missfire si distributie dar am citit ca si cel de 122 are probleme cu distributia. As avea nevoie de niste pareri, ce mi-ati recomanda? Diferenta de pret intre ele este cam 1000 de Euro, in detrimentul twinchargerului bineinteles :), pentru nivele de echipare aproximativ egale. Mentionez ca planul meu este sa nu pastrez masina mai mult de 2 - 2.5 ani.

 

Orice parere este binevenita.

Mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta masini cu o carte service completa, verificabila. Asta indiferent de motor pt ca altfel te poti trezi cu cheltuieli f mari la cateva luni.

Lantul nu e asa problematic la 1.4 122 de pe Golf 6, cel putin la modelele din 2010 incoace.

Te sfatuiesc sa te uiti dupa cutie manuala, indiferent de motorizare.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-ti ce-ti place/convine mai mult :) Eu am 1.4 160 dsg si sunt multumit.

Daca e din Ro ar tebui sa mai aiba putina garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea au avut 2 ani garantie si multi nu au facut extindere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus garantia extinsa este data de PIA. Cea standard de 2 ani o da fabrica, iar ceilalti doi importatorul si este o mare diferenta de abordare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe afara m-am uitat doar, nu prea as vrea din tara, iar cutie clar manuala. Momentan inclin spre 122, dar ma tenteaza puterea celui de 160 pentru drumuri lungi, avand in vedere ca diferenta de consum este mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca o rugaminte mai am:

Mai puteti sa-mi spuneti la ar trebui sa fiu atent in special la acest motor? de ex.zgomot la pornire sau anumite inregistrari in istoricul de service.

 

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fii atent la zgomotul de la pornirea la rece. Daca se aude lantul pentru mai mult de 2-3secunde si/sau se aude foarte tare atunci nu e ok si intr-un viitor apropiat trebuie schimbat. Daca in accelerare la relanti sau in sarcina se aude lantul mai tare sau se aude la pornirea la cald inseamna o cheltuiala in plus dupa ce iei masina.

Vezi ce interventii s-au facut la motor si daca la revizii s-au schimbat toate. Verifica ce interval de service a avut si uleiul folosit (daca a mers pe interval LongLife cu schimb pe la 30k si a pus ulei fara normal LL atunci nu e ok).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Vreau cateva informatii de la proprietarii acestui motor. Ati monitorizat / observat temperatura uleiului in diferite situatii? Nu prea au relevanta temperaturile de acum, iarna. Ma intereseaza vara, dupa ce ati parcurs cateva zeci de km de autostrada sau ati mers pe DN/E aglomerate si ati depasit mai des: la ce temperaturi sta uleiul in conditiile astea?

Multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Mike :)

 

Al meu e 1.4 TSI, 160 de cai. Indiferent de conditii la mine masina s-a comportat mereu impecabil. Iertati-mi ignoranta, da' nu stiu exact cum si/sau de unde sa iau temperatura uleiului (daca e vreun martor in bord care anunta ceva anomalii despre ulei si temperatura lui.. eu nu l-am vazut niciodata aprins). In schimb temperatura apei urca pana la 90 de grade (intotdeauna) si acolo ramane.

 

Chiar daca motorul pe care il am e foarte fun to drive, te indeamna sa tragi de el si iti permite sa-ti explorezi valentele de pilot [ :) ], cred ca l-am solicitat mai mult doar in cateva situatii rare:

- {vara trecuta} urcand pe transalpina (parca pe o distanta de 8-10 km maxim) si tinand masina la un regim de ture de 4-5 mii / minut;

- {vara trecuta} pe A1 cand am mers vreo 50 de km xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

In cazurile de mai sus apa n-a trecut de 90 de grade, iar despre ulei cum ziceam (n-am vazut niciun martor aprins care sa ma anunte ceva. Apropos, daca e alta modalitate sa vezi temperatura uleiului.. ziceti-mi-o si mie ca sunt curios :) ).

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Totusi, ceva interesant am observat acum o saptamana (cand a fost frigu' ala nebun in Bucuresti). Am si facut o poza si chiar vroiam s-o pun pe aici sa va cer parerea. O gasiti mai jos.

 

Ce-i in neregula cu asta (daca e ceva)?

2jep8ud.jpg

Modificat de dudu
Moderator edit: b) Nu sunt acceptate discutiile explicite privind orice tip de activitate ilegala sau imorala (viteze peste limita legala, curse ilegale, warez, pornografie, xenofobie, rasism etc). Respecta Regulamentul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca nu a ajuns la 90 de grade chiar dupa 37 de minute? Daca ai mers incet sau in coloana tot timpul ala, da, e relativ normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si asa trebuie sa se incalzeasca in jumatate de ora daca nu stationezi.

Din computerul de bord navighezi si ar trebui sa dai peste temperatura uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave - da! Si mie mi se parea suspect ca dupa 37 de minute de mers prin oras (Bucuresti) n-a ajuns la 90 de grade. Oricum, asta s-a intamplat atunci cand erau -13 grade si da, mers incet, in coloana, aglomerat. Oricum, n-a fost panica; mi s-a parut doar interesant.

@The_Ego - o sa ma uit.. n-am dat peste feature-ul ala pana acum (nici nu mi-am batut capul).

 

@ALL - ca tot suntem v-as intreba: voi cati km faceti cu un plin in perioada asta? Eu ieri l-am umplut si, de la ultimul plin pana cand a ajuns acu' la rosu' am facut 520 (numai in oras). Corespunde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intampla de multe ori sa nu se incalzeasca motorul dupa 15-20minute?

Personal, 520km autonomie in Bucuresti mi se pare foarte bine.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego - Nu. Doar in cazul ala am observat. In general (zilele astea cand au fost -7 / -5 grade) ajunge la 90 de grade in 10 minute de mers (maxim). In cazul ala (cred ca e relevant), nu folosisem masina vreo 24 de ore, si la -13 grade probabil era bocna motorul, de-aia cred ca n-apucase sa se incalzeasca optim dupa 37 de minute.

                   - In poza de mai sus vezi 363 km trip, de la plin pana acolo unde era acu'. Ieri cum ziceam, cand a ajuns la zona rosie am facut iar plinu' si pana acolo facusem 522 de km. :)

Modificat de MikeEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maximillian2005

Eu am motor de 1.4 TSI 160 CP, cu un DSG 7. In timpul verii, temperatura la ulei nu sare de 110 grade. Am facut doua drumuri la munte, unu dupa orele 17.00 plecare din Cta iar celalalt am plecat la 12.00 din Cta. Masina s-a comportat la fel. Am masina din Iunie, pana acum am facut 8000 Km, fara sa am vreo neplacere la drum sau in oras. Cat pe timpul iernii depinde foarte mult daca masina este pornita zilnic si mers cu ea( nu doar da o cheie in parcare). Daca este tinuta mai mult de 2 zile nemiscata la o temperatura de minus grade, incalzirea uleiului se face putin mai greu. Iarna recomand deplasari mai lungi, cel putin in oras, sau lasat sa se incalzeasca motorul macar 5 min. Ajuta si la consum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa mers apasat pe autobahn(cu topuri de 240 pe ceas) aveam tot cam 110-115, nu am vazut mai mult.

Iarna depinde si de cat de frig este afara, la mine baga caldura cum trebuie dupa vreo 7km de mers(noroc cu scaunele incalzite).Eu din contra, nu recomand incalzitul la relanti (stau doar cat sa se unga lantul )si nici mersul turat imediat dupa pornire!

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, Tudor si Maximilian. Asta ma interesa, daca si la voi ajunge uleiul la temperaturile pe care le-ati dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum zice si TDR, nici eu nu o las sa se incalzeasca la relanti, din cate stiu nu e indicat (nu mai stiu exact de ce totusi). Pornesc, o las sa scada tuartia sub 1000 si apoi mers lejer pana se incalzeste cat de cat. Pot verifica temperatura uleiului cu CB standard?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!