Jump to content

Golf 6 - 1.4TSI 160CP


codz
 Share

Postare recomandată

Uleiul este normal sa ajunga la asmenea temperaturi, avand alt punct de fierbere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat este de normal, dat fiind ca la 2.0 nu prea sare de 90 de grade daca vorbim de mers pe strada. Si cred ca si 1.8 sta la fel de rece ca 2.0..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal(este in parametrii normali de functionare), la mers normal si asta inregistreaza mai putin, oricum nu poti compara mere cu pere(alta cilindree).Daca nu aveai cb+ nu te mai stresai ca vedeai doar temp apei stand unde trebuie.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

indicatorul de temperatura din bord MINTE, MINTE, MINTE

Asa e setat sa stea la 90 grade fix.

 

Practic, daca motorul are intre 70-1xx (nu stiu cat e max), indicatorul sta la 90 fix

Uitati-va pe climatronic si veti vedea cum minte. Asa e programat sa faca, sa stea soferul linistit si sa creada ca masina lui este perfecta

 

In realitate cand cobori de pe un munte - temperatura scade putin (nu mai are ce sa o incalzeasca in frana de motor), iar cand esti in trafic vara - temperatura oscileaza in functie de electroventilator!

 

Oricum, MikeEL - ai o problema (probabil la termostat) daca dupa 37 minute de functionare in ORICE regim si la orice temperaturi, motorul tau pe benzina arata 70 grade (asta inseamna cam 55-60 real)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La -12 grade celsius, daca stationezi 4 minute cam ce e in poza aia o sa se intample..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Ganditi-va ca apa era permanent racita de radiatorul si ventilatorul care incalzesc habitaclul. ( si care era pus pe o treapta superioara precis). Pe acolo trece apa fara nici un termostat. Ba chiar si vara daca presupunem ca s-ar bloca termostatul pe inchis sau s-ar defecta electroventilatoarele de la radiator, daca dai drumul la caldura si la ventilator la maxim, poti merge linistit ( dar transpirat) fara sa fiarba apa.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai, sa fie. inteleg logica, dar asa ceva nu mi se intampla pe diesel.Si cand aveam benzinara stiu ca se incalzea mult mai usor, motorul pe benzina producand mult mai multa caldura decat diesel-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TSI-ul pare un pic mai eficient, chiar daca nu e ger afara, daca dau drumul la caldura cind inca nu e complet incalzit motorul, incepe sa scada temperatura cind stau sau merg incet. Abia dupa vreo 5km ajunge la 90C. Dar cu caldura oprita, se incazeste foarte repede (avantaj pompa circuit racire electrica, care in cazul asta sta oprita)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,

 

        As dori sa aflu si eu cateva informatii. Dupa cum va veti da seama sunt cam nou cu forumurile, deci va rog sa nu ma injurati daca nu ma adresez cum trebuie, sau daca am gresit topicul. As dori sa imi achizitionez un Golf VI 1.4 TSI 160 CP dsg. Si as dori sa aflu cateva informatii generale. Daca au motoare fiabile, cum se comporta, cat consuma, probleme grave si orice alte informatii imi puteti da. De asemenea am vazut pe forum probleme la cutie. Mentionez ca masina care doresc sa o cumpar este fabricatie 2011 si are 80.000 km, sa ma astept la probleme? Astept cu nerabdare raspuns si apreciez orice informatie si sfat.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,


 


        As dori sa aflu si eu cateva informatii. Dupa cum va veti da seama sunt cam nou cu forumurile, deci va rog sa nu ma injurati daca nu ma adresez cum trebuie, sau daca am gresit topicul. As dori sa imi achizitionez un Golf VI 1.4 TSI 160 CP dsg. Si as dori sa aflu cateva informatii generale. Daca au motoare fiabile, cum se comporta, cat consuma, probleme grave si orice alte informatii imi puteti da. De asemenea am vazut pe forum probleme la cutie. Mentionez ca masina care doresc sa o cumpar este fabricatie 2011 si are 80.000 km, sa ma astept la probleme? Astept cu nerabdare raspuns si apreciez orice informatie si sfat.


Multumesc


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e din 2011 inseamna ca mai are garantie pana in 2015. 

E o masina buna, consuma 8 medie. Primele au avut pb ba cu motoru, ba cu cutia, dar in timp s-au rezolvat.

 

Cat dai pe ea?

 

Nu vrei una din 2010 cu 47.000 km ?

Modificat de nael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nounoutz@yahoo.com

depinde ce dotari are ... cea pe care o vreau eu este full bixenon, navi, keyless go and entry, scaune alcantara, trapa. As vrea una lafel ... este 11000 si iese 2012 ...

astept sa vad, a zis ca are un client luni, daca nu o ia el, probabil o sa o cumpar eu ... 

daca are cinve vreo oferta pana in 11.000 full option sunt interesat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te arunca orbeste doar pt ca are dotari. Cel mai important e ca motorul sa fie ok, iar pe locul doi dsg-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand full option inseamna ca are toate optiunuile si eu sincer nu am vazut pana acum un 1.4 160 full.

11.000 este foarte putin pentru o masina cu 1.4 160 si dsg+xenon+trapa, este pragul de jos si la banii aia sigur ori are km multi(~200.000 sau mai mult) ori are probleme ori ambele.

Presupun ca masina in cauza este asta :

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C32299113.html

caz in care nu te sfatuiesc sa iei teapa.

 

De cand 1.4 160 are DSG cu 8 trepte ?Are si treapta racheta?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina full la 11000€. mhm. cauta un Golf 4. la banii astia iei unul cu adevarat "full".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are un client bineinteles:) Masina e luata sub 9000€ din Germania deci probabil are peste 150000km sau are ceva probleme ascunse. Deobicei cand anuntul e scris cu aldine (litere mari) e naspa.

On topic, pacat ca au renuntat la 160cp pe 1.4tsi dar inteleg ca urmeaza sa bage 150cp, de vazut daca cu compresor sau nu, probabil fara, cu s-ar duce mai sus si ar trece de 250Nm deci nu ar mai suporta cutia (dsg7).

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa zici cel putin 100.000 peste cat are in bord..

Da, dsg7 uscat (ala care face buba), motorasul are 240Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codz: Motorul de 150 de pe G7 va fi de fapt cel actual de 140+10. 

 

Pana la urma la G6 exista oglinzi laterale heliomate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa oglinzile ca golful de mai sus are chiar geamuri heliomate :D

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca era heliomata doar oglinda exterioara de pe partea soferului, nu ambele. Asta nu e topic de achizitii second, oricum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut. As dori sa achizitionez un golf 6 1.4tsi 160cp DSG. Dupa ce am citit pe aici inca nu m-am lamurit despre eventulele bube la cutia dsg sau altele.

Daca e cineva din Ploiesti cu motorul asta l-as ruga sa-mi lase un mesaj pe pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de 160cp are distributia pe lant sau curea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!