Jump to content

Golf 6 - 1.4TSI 160CP


codz
 Share

Postare recomandată

Miller 1.6 cum se manifesta cand pierdea puterea?? Si la mine are momente cand o accelerez si cand ajunge peste 3000 ture smuceste putin.poate sa fie de la turbina? Si ce pret au avut valvele de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa a inceput si la mine cu pierderi scurte de putere la 3500 ture si apoi a degenerat in acceleratie neregulata pe o plaja mai mare de turatii.

In principiu problema ta nu are legatura cu turbina, e tot de la cele 2 valve sau furtune care tin de ele sau de turbina.

Preturile parca au fost 140ron pt n75 si 210ron pt n249.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am pus masina pe diagnoza si mi-a dat eroare pe senzor g71( barometric pressure sensor)- p0107..o sa il curat maine si daca tot persista o sa il schimb..crezi ca poate sa fie de la senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat senzorul g71 si nu a mai aparut dar mi-a aparut eroare senzor g28 -si este la imbinarea dintre motor si cutie?? Sau unde este mai exact deoarece vreau sa il schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce pot sa spun e ca atunci cand am fost cu ea la verificari mi s-a spus ca e posibil sa fie si de la senzorii de presiune turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva cu un tutorial cum se schimba senzorul g28?? Am intwles ca se da conpresoru jos ca sa se ajunga la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am tot rasfoit acest forum si nu am gasit desprea aceasta electrovalva de pe masinile noastre 1.4 tsi...masina mea este de 160 cai..ce rol are aceasta valva? Daca este stricata poate sa manance turbina ulei?

 

LE: Valva n75 de la turbina si 249.la astea 2 ma refeream 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75 controleaza turbina - cand masina nu trage liniar inseamna ca e pe duca. Aceasta controleaza strict presiunea pe care o face turbina, nu si ungerea!!!

 

N249 este Diverter Valve - 'blow-off'-ul controlat electronic; cand se strica acesta masina nu isi mai tine relantiul pt ca se gaureste membrana din interiorul lui :(cauciuc) si se pierde vacuum.

 

Ti s-a mai raspuns si pe alte topic-uri, fa-ti un test de compresie ca sa ai un punct de plecare. Daca e ok compresia, verifica turbo.

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mi-am schimbat turbina acum 2 sapt+n75 +n249..astazi am iesit pe autostrada cu masina si aveam in jur de 80-90 la ora si am accelerat-o mai brusc si am observat ca are pierderi de putere..merge intrerupt doar cand o accelerez mai brusc..daca merg lejer masina merge f bn..ambreiajele dsg sunt schimbate acun 1 luna..de la ce poate fi??am pus 2 diagnoze pe masina si nu am nimic, nici o eroare, nici un b c aprins..bujiile au fost schimbate acum 10 mii de km vara trecuta..se poate sa fie de la bobine??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si o fisa de bujie cu probleme poate sa-ti dea intreruperi, care nu apar in treptele mici. Daca sint doar intreruperi scurte nu apare nici o eroare. Abia cind o ia razna bine se aprinde pomul de iarna.

 

(da, sint proaspat patit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 , cu mentiunea ca pica cam la 70-75k km, deci e cam recomandabil sa le schimbi cand schimbi si  bujiile iar daca schimbi schimba toate 4 in acelasi timp.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee cat costa aceste fise??ca bujiile orm costa 100 euro, bobinele in jur de 250 euro,dar fisele??cum se controleaza daca sunt stricate bobinele si fisele??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Fisa" include bobina si costa vreo 200 lei bucata pe original si vreo 130  pe producator(beru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la 1.4 TSI de 160 cp dar la cel clasic de 122 bobina nu e corp comun cu fisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, au corp comun si la caxa

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la 1.4 TSI de 160 cp dar la cel clasic de 122 bobina nu e corp comun cu fisa.

 

Este la fel pana si la 1.4 fsi/mpi(nu mai vorbesc de fratii mai mari de 1.8 si 2.0).

In engleza acele "fise" de la 1.4 tsi despre care vorbeste el se numesc coilpacks adica pachet bobine, fisele nu mai sunt cu bobina separat/comuna de la golf 5 incoace, adica de peste 10 ani.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ce am eu in mana este fisa + bobina ?

post-3744-14293882934894_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.2TSI este bloc de bobine cu fise separate. De acolo mi s-a tras, izolatia deteriorata, "fura" scinteie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare...voua cat ulei va consuma golfurile voastre???a mea dupa 4000 de km mi s-a aprins becul in bord si am completat cu 800g si acum este peste jumate pe joja..ar trebui sa imi fac griji??ca acum 4000km am schimbat turbina,si am schimbat si ulei+filtre...este normal??am avut doar masini vw înainte (2.0tdi,2.0fsi, 1.6sr) si nu consuma gram de ulei..in schimb acest motor consuma..si inainte sa pice turbo,cam tot dupa vreo 3500 km dupa revizie s-a aprins becul

Modificat de catalin_2401
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus turbo de 160 dupa codul de la vw (varianta imbunatatita)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu = in 48.000 de Km o singura data s-a aprins becul de ulei la 13.000 de km de la schimbul de ulei, al 3-lea de cand am masina (adica la 43.000km, eu facand revizia la 15k). A trebuit sa completez cam 650-700 ml.

Nu exista motor care sa nu consume ulei intre 2 schimburi si ma refer la intervale de 10k Km cel putin. Difera doar cantitatea de ulei care e consumata si prin urmare o cantitate mica trece ca "nu consuma ulei"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare :)

 

Azi am schimbat printre altele si bujiile (la un servis mega-autorizat si cu pretentii), iar mecanicu' a facut el ce-a facut si a rupt teava/racord (ce-o fi el) din poza; vorbesc despre chestia portocalie. Aveti idee ce face T-ul ala (ca e teu), si cum poate sa afecteze functionarea masinii in parametri in cazul in care nea' mecanicu' a lipit-o la loc cu.. superglue?

 

Merci frumos si anticipat tuturor pentru feedbackuri si raspunsuri.

 

Seara faina!

post-121954-0-55242300-1439397846_thumb.

post-121954-0-01057400-1439397847_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!