Jump to content

Golf 6 - 1.4TSI 160CP


codz
 Share

Postare recomandată

Am eu impresia sau motorul asta (1.4tsi/160cp) este un winner pentru cele 1350kg ale Golf-ului VI? :)

Din datele tehnice (160cp la 5800rpm, 240Nm de la 1500 la 4500 rpm, Euro5, 220kmph vmax, 8,0sec/0-100kmph, 6,0l/100km/DSG7) cred ca este unul dintre cele mai potrivite motoare pentru un sofer linistit dar cu oaarecare ambitii sportive. Adica, cuplul este la fel cu al unui 1,9TDI, puterea suficienta pentru un sofer dupa cum spuneam, consumul mediu te lasa sa faci 700km cel putin chiar daca faci si depasiri sport, iar 1.4 si noxele te fac sa platesti mai putin impozite si asigurari. Din cate am auzit este si un motor super silentios sub 4000rpm, care trage foarte bine si liniar pe toata plaja de turatii si nu se supara cand atinge rosu (cu DSG pe Sport ar trebui sa schimbe chiar imediat dupa rosu, pe la 6100rpm).

Ce membri au aceasta motorizare? Cine a luat si DSG7 :) ? M-ar interesa cum se comporta:

a) in oras

b) la munte (de ex dealul negru sau feleacu)

c) la urcus (de ex Transfagarasan sau alte drumuri mai abrupte)

d) pe autostrada la viteza de croaziera - aici ma intereseaza, zgomot motor/aer

e) consum real in oras

f) consum real la drum intins (Buc-Viena de ex.)

g) cum se aude motorul din interior la diverse turatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt topic !

Eu am deja 2 luni si jumatate de asteptare pt acest motor.

Daca initiatorul este de acord, poate ne spuneti si ce NU va place la acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pot sa-ti ofer o parere avizata. Am un G6, 1.4 tsi 160hp, dsg. Am facut pana acum 10 mii km, circa doua treimi urban.

In oras este o placere sa o conduci datorita dsg, dimensiunilor relativ reduse, 4.2 m lungime ajuta mult la parcare intr-o urbe aglomerata. Motorul este foarte silentios si masina este foarte bine izolata fonic. Se aude bine in interior cand depasesti 4 mii de ture, dar placut. Asta se intampla pe autostrada la peste 160 km/h, sigur ca doar acolo unde este legal, deci nu la noi, sau cand mergi in modul sport si o calci putin. In acest regim ajungi foarte usor la 7 mii de ture, dar motorul urla ok. Oricum, cutia face toti banii si obtii un consum decent, putand sa conduci sportiv si in modul drive, fara sa-i dai talpa tot timpul, cand trebuie sau nu. Motorul este intr-adevar foarte elastic, turbolagul aproapa ca nu se simte si are niste reprize f. bune pe intervalele 80-120, 120-160 km/h. Mai sus de atat nu intru in detalii ca nu este recomandabil.

Pe drumuri de munte sta f. bine, desi ca si clujean nu consider Feleacul decat un deal ceva mai rasarit. L-am urcat vara cu, sa zicem 110 km/h (vit. legala pe un drum european, plus marja de 10 km permisa si de radar, daca nu tinem cont de restrictii) in conditii de siguranta. La coborare o suspensie sport m-ar fi ajutat sa obtin performante similare, dar suspensia spate independenta te face sa nu ai multe emotii. Pe Transfagarasan nu am avut placerea inca.

Consumuri: mediu cb2 la 100 de ore, 8.1 l/suta. In oras, trafic aglomerat, climatronic nonstop, sub 10 litri no chance. Altfel, poti tranzita o comuna sau un orasel cu 70 km/h, in viteza a saptea si obtii un consum de vis, intre 4.2 si 4.8 litri (depinde cate frane pui). Cluj-Viena, circa 630 de km, din care aproape 250 pe autostrada, consum 6.9 l/suta.

Pe autostrada, tempomat pus pe 140 km/h, cu doi pasageri si doua jante, consumul nu l-am facut, dar stiu ca din Budapesta pana la Viena, pe M1 si A4, mi s-a imbunatatit cu mai bine de jumatate de litru. Zgomotele exterioare f. putin evidente, chiar si cu instalatia audio oprita.

As spune best buy, pt cineva care nu are ambtii de Schumacher si nici mai mult de 20 mii euro. Ma rog, la preturi nu m-am mai uitat din primavara cand am luat-o, stiu ca scad si te oftici daca le vezi trendul, odata ce faptul este consumat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super hands-on review alex76 :icon_thumright: Confirmi presupunerile mele: cuplu, rafinament, liniar .. consumul super decent pentru un benzinar, cu numai 1l/km mai mult decat un 1,9tdi (cu performante apropiate ca dinamica - desi parca 1.4tsi/160cp il cam bate la cuplu pe o plaja mai mare si la putere peste 5000rpm)

Si sa-l stapanesti sanatos si la drumuri cat mai frumoase (in afara tarii adica) :lol: si daca vii la intalniri sunt primul care vrea o tura :)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.eu am G5,cu 170 de iepe si deja 70k km.daca vrei vreo informatie,iti stau la dispozitie. daca consideri ca la 10 cai in minus si euro 5,ai alta motorizare decat a mea,nu iti stau la dispozitie.putem vorbi de revizii,preturi,km,viteze,calatorii,tot ce consideri ca te intereseaza.

daca am deranjat,ma retrag.brgds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GT Mk5/1.4tsi/170cp .. nice :icon_thumright: nu m-am gandit la varianta asta cand am deschis postul .. dar probabil exista multe similaritati intre cele doua motoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e acelasi motor pe ambele masini.doar ca g6 are 10 cai minus si euro5.acelasi motor va intra si in seat ibiza cupra si bocanegra dar cu 180 de cai si 250 nm.e treaba de marketing la mijloc.motorul a aparut la g5 cu 170 cai iar la g6 cu 160 cai,dpdv al faptului ca audi avea 160 de cai la 1.8tsi.si nu era frumos ca vw astia sa fie mai tari.asa ca...jos 10 cai.nm au ramas aceiasi.ma repet,poti sa ma intrebi orice.brgds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica difera pompa si injectoarele intre TSI 160 si TSI 180 ,cum era si la tsi 140 / 170, 4 respectiv 6 duze pe fiecare injector. Mie asa meau spus aia de la seat pt ca vroiam sa fac un upgrade de soft.

Daca ar fi identice motoarele, cu 180 cp cred ca sar apropia mult de suta in 7 s

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codz, iti multumesc pentru urari, daca ai drum prin Cluj un pm este suficient sa ne corelam. Altfel trec si eu lunar prin capitala, dar de regula vin cu un A6. La intalniri ajung greu sau deloc din cauza de job sau familie.

@vali devill, eu consider ca facem parte din aceeasi mare familie, 10 caluti diferenta, no problem. Desi nu am avut placerea unui face to face, ti-am citit multe posturi si iti respect cunostintele si atitudinea.

Cu riscul de a fi total off topic, vreau sa urez tuturor membrilor vwforum si celor dragi lor Un An Nou Fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt cuvintele frumoase si daca ai drum pe la capitala,da-mi un telefon...ma gasesti la profil...brgds and happy holiday 2 all...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce membri au aceasta motorizare? Cine a luat si DSG7 :Driver: ? M-ar interesa cum se comporta:

a) in oras

b) la munte (de ex dealul negru sau feleacu)

c) la urcus (de ex Transfagarasan sau alte drumuri mai abrupte)

d) pe autostrada la viteza de croaziera - aici ma intereseaza, zgomot motor/aer

e) consum real in oras

f) consum real la drum intins (Buc-Viena de ex.)

g) cum se aude motorul din interior la diverse turatii

In plus fata de cele relatate de alex76, adaug si eu cateva constatari personale. Dealul Negru l-am parcurs zilele trecute si masina s-a comportat excelent. Pe portiunile cu 2 benzi pe sensul de urcare, depaseam cu usurinta masinile din fata, datorita stabilitatii exemplare in curbe, luate chiar in viteza destul de mare, comportamnet care completeaza in mod fericit inclinatiile sportive evidente ale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cat e stipulat in cartea de identitate a masinii?cu ce anvelope poti sa mergi ?e trercut si 18?ca din ce am inteles eu doar la gti este trecut 18.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

A incercat careva sa puna jante de tabla de 15" pe acest motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti pune 15" din cauza franelor de 312 de pe fata. Minim 16"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( nasol. Voiam roti de tabla pe 15 pentru iarna ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa...am inteles ca de la o anumita data de productie sunt frane de 288mm. Sa ma corecteze cineva daca gresesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am de 288 (MY2011),daca vrei facem schimb :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca altii se dau de mama focului sa isi mareasca discurile de frana si sa isi puna roti at mai mari ... Nu inteleg de ce la unele sunt de 312 si la altele 288

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza reducerilor de costuri,mai taie de unde nu considera neaparat necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie asta mi s-a dat/recomandat. Mi s-a spus ca indiferent de ulei, acesta trebuie sa respecte obligatoriu norma VW 504 00.

post-16307-13466601172825_thumb.jpg

post-16307-13466601327566_thumb.jpg

Acum... care-i diferenta dintre 5w30 si 0w30. Stiu ca unul e mai vascos, altul mai subtire...?!

Este ok daca am completat cu 5w30? Vreau sa fie ok si la rece si la cald. Un ulei bun la toate, in afara de cartofi prajiti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!