Jump to content

Golf 6 - 1.4TSI 160CP


codz
 Share

Recommended Posts

Multumesc de raspuns. Daca mai confirma inca un user, stau linistit :)

Link to comment
Share on other sites

Acelasi se foloseste si la 1.2 si la 1.4-ul de 122. Cred ca e standard pentru TSI-uri!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Stie careva ce bara stabilizatoare avem pe spate OEM?

Si ce variante OEM mai mari sunt(GTI)?

p.s.:

18,5x2,5

19,6x2,6

20,7x2,8

21,7x3

21,7x3,6

Edited by nael
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ieri am avut o problema: pornirea grea dimineata, oprit motoru, mers neregulat, aprins martoru de motor. Cand am accelerat a inceput sa clipoceasca si s-a aprins EPC. Cand am ajuns la PBN mi-au spus ca ar fi avut o eroare bobina de la cilindrul 1, au resetat si acum merge ok. Cu 1 zi inainte am fost la ITP.

Sa vedem daca se mai repeta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ce consum de ulei inregistrati intre schimburile la 15.000km? Mers relativ sportiv...

Link to comment
Share on other sites

Cam 100-200 ml,la tine cat papa?

Link to comment
Share on other sites

Sunt la litru in 9000km :)

Vali_devil ma tot linisteste ca e ok. El are peste 100k km tot cu astfel de consumuri. In schimb, fuscobal cu masina identica se lauda ca nu a consumat nici un gram in 15.000km

O recunosc, de pe la 2500-3000km am mers destul de tare in exterior. Plus turele de "hai sa vad cum trage"

Edited by Circoloco
Link to comment
Share on other sites

Eu nu completez intre revizii dar dispar vreo 2 liniute pe joja(am aproximativ 50.000 cu ea),acum din cate stiu la motoarele astea mai conteaza si cum au fost rodate .

Mi se pare mult 1l la 10.000,dar se poate si mai rau.

Link to comment
Share on other sites

A fost rodata mai mult decat cum spune in carte si mai mult exterior decat oras. Daca era vb de tata care nu are rabdarea unui rodaj corect mai banuiam :).

Am mai vb cu posesor de polo gti putin mai in varsta cu cateva luni decat al meu. E la fel si la el... Poate sa aiba un rol si DSG-ul, cine stie. Mai vedem. Desi mi-au spus ca e normal, la revizie o sa-i rog sa arunce o privire in compartimentul motor.

Link to comment
Share on other sites

Asa consumuri aveam si eu cu uleiul de fabrica Castrol de cand am trecut pe Motul in 8000 de km am completat cu 250-300 grame. Eu zic ca si uleiul conteaza.

Link to comment
Share on other sites

Mai rezistent dar nu stiu daca nu se si inlocuieste mai repede.

Eu, ca multi altii, suntem legati de garantie!

Link to comment
Share on other sites

Eu numai castrol am bagat ,slx prof si edge ..

Link to comment
Share on other sites

aurelian.paratu

si eu am pus numai castrol slx profesional 5w-30 si imi pisca cam 500 grame la 15.000 in mers normal,fara sa abuzez de masina. O singura data nu mi a mancat ulei in intervalul 0-15000 ,adica uleiul ei de fabrica...... de unde trag ideea- castrol isi pierde din proprietati odata cu nr de km.

bun ar fi acest ulei original vw http://shop.ahw-shop.de/vw-golf-5-1k/fluessigkeiten/motoroel/longlife-iii-motoroel-5w30?c=2460,dar porche nu aduce asa ceva. Eu o sa schimb uleiul ,o sa trec pe motul 8100 x clean 5w-30

Link to comment
Share on other sites

E tot castrol dar sub alta eticheta. Eu asta am pe masina, longlife III 5w30 in motor cu specificatie de longlife asa ca ma gandesc serios sa nu il schimb in noiembrie, adica la un an de la revizie si la 8500km.

Link to comment
Share on other sites

Merge de voie pana in primavara,in aprilie faci schimbul,oricum nu faci 15k pana atunci si e pacat sa-l schimbi sub 10k,este facut sa tina 20k.In aceeasi situatie sunt si eu,nu fac mai mult de 8k pe an fac schimbul la un an jumate sub 15k.

Edited by calin.g
Link to comment
Share on other sites

aurelian.paratu

eu i am sunat si i am intrebat si mi au zis ca nu aduc, si ca imi recomanda mobil1..........in fine cum o dai tot sa iei de la ei.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

M-am lamurit si cu uleiul...

post-16307-0-02769900-1350742419_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Azi la temperatura de 7grade, am remarcat atat la pornire cat si dupa ce a ajuns apa la 90grade ca iese destul de mult abur din evacuare. Inodor, incolor...abur

Asa pufaie si TSI-urile voastre?

Link to comment
Share on other sites

Nici Loganul MPI de la semafor nu scotea atat :D

Link to comment
Share on other sites

M-am lamurit si cu uleiul...

Nu este normal sa consume arata ulei. Ce ai citit tu in carte, nu este decat un disclaimer nesimtit pus acolo sa-i pazeasca de procese. E plin manualul ala de disclaimere...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!