Jump to content

Golf 6 - 1.4TSI 160CP


codz
 Share

Postare recomandată

Multumesc de raspuns. Daca mai confirma inca un user, stau linistit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi se foloseste si la 1.2 si la 1.4-ul de 122. Cred ca e standard pentru TSI-uri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie careva ce bara stabilizatoare avem pe spate OEM?

Si ce variante OEM mai mari sunt(GTI)?

p.s.:

18,5x2,5

19,6x2,6

20,7x2,8

21,7x3

21,7x3,6

Modificat de nael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri am avut o problema: pornirea grea dimineata, oprit motoru, mers neregulat, aprins martoru de motor. Cand am accelerat a inceput sa clipoceasca si s-a aprins EPC. Cand am ajuns la PBN mi-au spus ca ar fi avut o eroare bobina de la cilindrul 1, au resetat si acum merge ok. Cu 1 zi inainte am fost la ITP.

Sa vedem daca se mai repeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ce consum de ulei inregistrati intre schimburile la 15.000km? Mers relativ sportiv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la litru in 9000km :)

Vali_devil ma tot linisteste ca e ok. El are peste 100k km tot cu astfel de consumuri. In schimb, fuscobal cu masina identica se lauda ca nu a consumat nici un gram in 15.000km

O recunosc, de pe la 2500-3000km am mers destul de tare in exterior. Plus turele de "hai sa vad cum trage"

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu completez intre revizii dar dispar vreo 2 liniute pe joja(am aproximativ 50.000 cu ea),acum din cate stiu la motoarele astea mai conteaza si cum au fost rodate .

Mi se pare mult 1l la 10.000,dar se poate si mai rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost rodata mai mult decat cum spune in carte si mai mult exterior decat oras. Daca era vb de tata care nu are rabdarea unui rodaj corect mai banuiam :).

Am mai vb cu posesor de polo gti putin mai in varsta cu cateva luni decat al meu. E la fel si la el... Poate sa aiba un rol si DSG-ul, cine stie. Mai vedem. Desi mi-au spus ca e normal, la revizie o sa-i rog sa arunce o privire in compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa consumuri aveam si eu cu uleiul de fabrica Castrol de cand am trecut pe Motul in 8000 de km am completat cu 250-300 grame. Eu zic ca si uleiul conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai rezistent dar nu stiu daca nu se si inlocuieste mai repede.

Eu, ca multi altii, suntem legati de garantie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

si eu am pus numai castrol slx profesional 5w-30 si imi pisca cam 500 grame la 15.000 in mers normal,fara sa abuzez de masina. O singura data nu mi a mancat ulei in intervalul 0-15000 ,adica uleiul ei de fabrica...... de unde trag ideea- castrol isi pierde din proprietati odata cu nr de km.

bun ar fi acest ulei original vw http://shop.ahw-shop.de/vw-golf-5-1k/fluessigkeiten/motoroel/longlife-iii-motoroel-5w30?c=2460,dar porche nu aduce asa ceva. Eu o sa schimb uleiul ,o sa trec pe motul 8100 x clean 5w-30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E tot castrol dar sub alta eticheta. Eu asta am pe masina, longlife III 5w30 in motor cu specificatie de longlife asa ca ma gandesc serios sa nu il schimb in noiembrie, adica la un an de la revizie si la 8500km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge de voie pana in primavara,in aprilie faci schimbul,oricum nu faci 15k pana atunci si e pacat sa-l schimbi sub 10k,este facut sa tina 20k.In aceeasi situatie sunt si eu,nu fac mai mult de 8k pe an fac schimbul la un an jumate sub 15k.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

eu i am sunat si i am intrebat si mi au zis ca nu aduc, si ca imi recomanda mobil1..........in fine cum o dai tot sa iei de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Azi la temperatura de 7grade, am remarcat atat la pornire cat si dupa ce a ajuns apa la 90grade ca iese destul de mult abur din evacuare. Inodor, incolor...abur

Asa pufaie si TSI-urile voastre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici Loganul MPI de la semafor nu scotea atat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lamurit si cu uleiul...

Nu este normal sa consume arata ulei. Ce ai citit tu in carte, nu este decat un disclaimer nesimtit pus acolo sa-i pazeasca de procese. E plin manualul ala de disclaimere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!