Jump to content

Golf 6 - 1.4TSI 160CP


codz
 Share

Recommended Posts

pai daca sare de la punct distributia, fiind slabita, se intampla sa mai loveasca pistoanele-n supape. A mai fost pe forum un caz cu un 1.4 fsi pe golf 5 la care a sarit lantul de la punct...

Edited by abuwz
Link to comment
Share on other sites

Din ce an este si cati kilometri are? o ai de noua?

Link to comment
Share on other sites

Mai mult ca sigur e G6 daca e de 160 hp.

Link to comment
Share on other sites

Masina este un Golf 6 cumparata acum 1 luna de zile de la cineva care a aduso din Germania in martie anu asta. Ea este din 2010,si are 65000 km. cutia de viteze DSG in cazul in care va ajuta cu ceva. Astaza sa verificat calculatorul de bord,nu s-a gasit nici o problema. Cei de la service m-au chemat pe 3 ian sa imi verifice pistonul de la cilindrul 3 si chiulasa.

Edited by adelix
Link to comment
Share on other sites

Dacă e din 2010 are cel puțin 120.000 km , dar asta nu înseamnă ca ar trebui sa aibe probleme .

Nu are istoric la reprezentanta? Carte service?

Mi a părut rău la in moment dat ca n am luat tsi, dar pe zi ce trece mă felicit ..

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu problemele specifice la TSI dar pana sa desfaca motorul ar trebui verificat injectorul de pe 3 care poate cauza misfire

Link to comment
Share on other sites

Am luat-o fara carte de service din pacate. Inca un aspect, la rece primul minut de functionare nu apare nici un missfire,dupa aceea dupa ce se incalzeste motorul,apare problema cu missfire

Link to comment
Share on other sites

Atentie mare in primul rand se ia compresia la RECE.....apoi la CALD si se trage o concluzie.........daca nu este de aici se merge mai departe...........PS:cum arata bujiile dupa ce merge motorul un timp.......?

Link to comment
Share on other sites

Cu bujiile nu stiu ce sa spun,doar au fost schimbate intre ele,atata tot. Oricum tre sa le schimb au deja 65000 km. As putea sa le dau idee la baieti de la service in legatura cu compresia sa o ia la rece si la cald.Ce as deduce din asta daca se modifica?

Edited by adelix
Link to comment
Share on other sites

Pentru istoric, da o fuga la reprezentanta cu vin ul masinii sa iti spuna cei de acolo , la cati km a fost ultima intrare in service, ce s-a schimbat etc

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa va mai intreb ceva... Am intrebat baieti de la service daca pot merge cu masina in perioada asta pana pe 3 ian cand deschid ei serviceul,si mi-au zis ca este ok numai sa nu o turez prea tare. Voi ce parere aveti? Pot sa ii distrug mai rau motoru?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ar trebui sa ai toate datele inainte sa te apuci de descfacut motorul.

In afara faptului ca sunt putini specialisti, in ziua de azi toti vor sa te arda iar desfacerea motorului te va costa destul. Banul castiga detasat lupta cu moralitatea .

Vezi cat ai compresia - diferenta de pana la 1 bar intre cilindrii e normala

Fa loguri sa vezi in ce conditii ai misfire.... pe loc, in sarcina...

Nu te arunca cu capul inainte ca ai de pierdut

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Daca ti s-a gasit compresie slaba pe cilindrul 3 poti sa te astepti la segmentare, dar diagnosticarea in cazul problemei tale e prematura a fi facuta doar pe forum. In privinta km care ii ai la bord, parerea mea e ca o masina cu 65000 REALI in Germania are si carte service. Am o cunostinta care a cumparat recent un Touran din 2011, ultimul model, cu 110000 km la bord. La verificarea istoricului de service i s-a spus la reprezentata ca ultima revizie figureaza la 240000 de km. Eu iti sugerez sa iei ceva de inima inainte sa mergi sa verifici istoricul de service.

Oricum, asteptam de la tine raspuns cu cauza si remedierea dupa ce rezolvi problema pentru ca toti suntem curiosi de a sti mai multe despre motoarele tsi, si eu ma gandeam nu demult la motorizarea asta, sincer mai mult la 1.8.

Link to comment
Share on other sites

Am un G6 asemanator si are sub 30.000 km reali. Am avut o pb cu motorul: trepidatii de la pornire si martorul de motor aprins in bord. S-a rezolvat printr-o resetare soft.

Link to comment
Share on other sites

Stii cumva in ce exact consta resetarea aia soft?

Am mai auzit de chestia asta acu vreo 10 ani la o octavia care se presupunea ca a mers cu benzina de la nea gicu de la colt, si nu stiu ce parametrii care ii "invata" ecu erau atit de aiurea incit nici cu benzina buna nu reusea sa isi revina.

Pe fabia problema de gen relanti neregulat ocazional cu erori si bec in bord rezolvam cu recalibrarea clapetei de acceleratie, fara sa o curat.

Link to comment
Share on other sites

El cred ca s-a referit la update de software..poti incerca un update(a mea este fabricata dupa jumatatea lui 2010 si am facut de 2 ori update si din fericire pana acum nu mi-a facut figuri ) ,nu ai ce pierde,desi nu cred ca va rezolva problema daca ai ajuns in stadiul asta(misfire+pierderi compresie) .

Edited by TDR
Link to comment
Share on other sites

Maine o sa incerc sa dau o fuga la VW sa dau un update la soft...din cate am citit pe forumuri in unele cazuri a rezolvat multe probleme. Sa vad acuma daca mai au deschis . Aveti idee cat costa acest update de soft?

Link to comment
Share on other sites

In garantie este gratuit,altfel cred ca in jur de 100 de lei.

Link to comment
Share on other sites

wow.iti meriti soarta daca cumperi o masina din 2010 fara carte service sau macar fara o verificare la VW.Pfff , se mai mira lumea cum supravietuiesc samsarii

Link to comment
Share on other sites

daca nu are carte service deloc,ce ti am scris eu mai devreme , devine certitudine..

120k-150k de km, e normal.

deci nu mai fa planuri gen, bujiile au 65.000 km, sau alte componente..

Link to comment
Share on other sites

Daca avea carte de service,si avea vreo problema la motor pe care a rezolvato,putea bine mersi sa nu o scrie in carte. Cum mi-as fi dat seama?

Link to comment
Share on other sites

Cartea de service este buna ca sa vezi Km reali in principal, nu ca nu se poate falsifica si aia. Fara ea poti banui ca masina a fost de firma, condusa in 3 schimburi, agenti sau ceva si are 500.000 Km.

Link to comment
Share on other sites

Mi-am adus aminte de ce se poate reseta din vcds - parametrii de trim (aditiv si multiplicativ) pe care ii calculeaza ecu ca sa compenseze diferenta intre teorie si practica. Ma intreb daca in cazuri extreme (benzina care doar cu numele e benzina) pot ajuge la valori aiurea si sa nu mai revina singuri la "normal".

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info

Link to comment
Share on other sites

@ Ebi, chiar 500k in 2 ani, e imposibil, dar 60-80k pe an e normal in afara, dar nu din cauza asta are masina o problema,.., sunt altii care si la 15-20k au probleme si mai mari ca tine.., cu tsi..sau benzina.

tine si de exploatare, dar cel mai sigur ar fi sa verifici istoricul la reprezentanta, poate apare ceva cand s a schimbt/umblat la motor, etc..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!